Форум Рідного Міста

Шукається Авто до 3000 у.о.

Demyan - 1-9-2006 у 07:54

Неспішно шукаю машину в кращому варіанті ВАЗ2108 - експортний варіант, хоча можна і іншу модель в тому діапазоні. Машини після ДТП або які потребують ремонту, від перекупщиків (через доручення) не розглядаю. Якщо хтось з знайомих продає - буду вядчний за інфо.

Рост - 1-9-2006 у 21:30

Можна з`їздити у Франківськ на автобазар.

А взагалі ціни на машини підскочили, і тепер навіть моя 2108, 1988 року (правда, якщо без аудіо-системи :) ) усі ці 3000 легко тягне.

ПС. До речі, збільшивши суму вдвічі уже можна взяти дизельний рено кенгу 2000-их років. Мій колега собі такого взяв, то єдине на що скаржиться - на якість нашої солярки :)
я на ній трохи по місту покатався - надзвичайно зручна машинка!

Andreas - 2-9-2006 у 20:52

За Кенгою краще вже в Німеччину з'їздити..
Дешевше буде.

Рост - 3-9-2006 у 13:11

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Andreas
За Кенгою краще вже в Німеччину з'їздити..
Дешевше буде.


Для успіху цього підприємства потрібні додаткові умови. По-переше, віза (розказати, скільки коштує і з яким мінінгітом оформляється?), по-друге - фахова людина в Німеччині, яка спершу потрібну машину огляне на предмет відповідності заявці (а може вона була бита і кузов повело? А може той дизель навіть при невеликому пробігу через якийсь дефект останні дні доживає? і т.д.), по-третє - це досить велика затрата часу - поїхати, купити, привезти, розмитнити, по-четверте - є ще деякі підводні камені, довго розказувати.
І хоч економія в кінці кінців якої тисячі євро таки приваблива (за умови, що віза не відкривається виключно під цей автопробіг, а уже відкрита для інших цілей), треба порахувати, що обійдеться дешевше.

ПС. Я не вожу ці автомобілі в Україну для продажу (принаймні наразі :) ), тому це не реклама, просто погляд збоку :)

Andreas - 3-9-2006 у 16:48

2Рост
Що "своя" людина в Німеччині потрібна - то факт. Німецькомовна.
Решта - ясно, що проблема і головний біль. Але не так щоб дуже. Візу для поїздки з ціллю "купити машину" відкривають. Оглянути машину можна на любому веркштаті (СТО) - 50 євро коштує. Інформація завжди об'єктивна - жодного випадку "гри на боці продавця" не знаю. Затрата часу - так, є таке. Питання в тому у що "виливається" економія і хто почім свій час цінить.
Ну і загалом - якщо б це не вигідно було, ніхто б в Німеччині авто б не купляв. А їх (авто) тут купляють, і дуже активно.

Рост - 3-9-2006 у 18:14

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Andreas
Ну і загалом - якщо б це не вигідно було, ніхто б в Німеччині авто б не купляв. А їх (авто) тут купляють, і дуже активно.

Та хіба я кажу, що невигідно? Звісно купують, але в основному перекупщики, у яких уже все налагоджено. А якщо дивитись з точки зору кінцевого покупця, то надто багато підводних каменів, щоб їхати самому за машиною.
Ну, наприклад, знайшов по інету підходящих пару авто, приїхав, на СТО загнав, а там і кажуть - і це зле, і це... І що робити? Інші машини шукати? Не гарантія, що знайдуться, та й і час підпирає... Знову ж перебування в ну зовсім не безкоштовній Європі гаманець спустошує.
Не те, щоб я відговорював від такого гешефту, але треба реально оцінювати стан речей. Адже так є у всьому, за що берешся вперше - вічно купа зайвих витрат виходить, бо відсутні більш технологічні підходи. І тому бачачи ціну машини, вдвічі меншу за тутешню, українську і підрахувавши париблизно супутні витрати зовсім не факт, що в кінцевому результаті це не вийде взагалі дорожче, ніж через перекупщиків.

Рост - 3-9-2006 у 18:20

До речі, ще раз глянув на посилання - той кенгу, здається, пасажир. А це означає, що розмитниться він тут по повній програмі - мало не видасться.
Є тут свій спосіб здешевлення митної процедури - грузовичок брати.

Demyan - 4-9-2006 у 07:50

На рахунок підвищення цін - вони були, але в цьому році суттєвих немає підйомів, навіть зараз дещо впали. Я маю всі вирізки з газет Вашого магазину, якщо взимку-весною за 3000 було дуже мало пропозицій 2108 - то зараз їх більше набагато, звісно я не говорю про стан бо не знаю, але те що їх більше це факт. Рено кенгу - я теж розглядав, однак як за 6000 можна купити 2000 року - не знаю. По моїйм всім підрахункам виходить в районі 8000.

Andreas - 4-9-2006 у 20:49

До речі, якщо купляти в Німеччині авто в автохаузі (автомагазині), то ПДВ (німецький Mehrwertsteuer, MwSt) можна виділити і одержати його при перетині кордону. Хто про то забуде, одержить на кордоні фігу, ніхто про то нагадувати не буде. Щоправда, при розмитненні україньський ПДВ доведеться сплатити...
А взагалі, де можна почитати про прцедуру і вартість розмитнення?

vovka - 4-9-2006 у 21:16

Вартість розмитнення можна порахувати тут:
http://autoconsulting.com.ua/custom.php

Andreas - 4-9-2006 у 21:33

Порахував.
Упалпацтол.

Рост - 4-9-2006 у 21:53

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
На рахунок підвищення цін - вони були, але в цьому році суттєвих немає підйомів, навіть зараз дещо впали. Я маю всі вирізки з газет Вашого магазину, якщо взимку-весною за 3000 було дуже мало пропозицій 2108 - то зараз їх більше набагато, звісно я не говорю про стан бо не знаю, але те що їх більше це факт. Рено кенгу - я теж розглядав, однак як за 6000 можна купити 2000 року - не знаю. По моїйм всім підрахункам виходить в районі 8000.


Взагалі-то, звичайно, треба чітко визначити для себе, що ж треба від машини.
Я, наприклад, на разі свою вісімку міняти не збираюсь, бо:
- якщо тримати в справному стані, надійна і винослива (на наші дороги) машина;
- ремонт недорогий і (головне!) є всі необхідні запчастини тут і одразу (а не через тиждень-другий, як це часто буває з іномарками);
- хороші ходові та динамічні якості - не торпеда, але при вмілому водінні їздити приємно;
- на стару зубилу таки мало хто тепер зверне увагу, хіба піонери які.

Стосовно того ж кенгу, він теж має свої переваги:
- дуже хороша керованість в місті - менший радіус розвороту (дуже зручно), хороша тяга на низах (дизель);
- він таки трохи вантажний, тому можна як людей возити, так і досить крупнокаліберні вантажі _без мінінгіту_;
- просторий салон (хоча дещо простакувата торпеда, ну але тут як кому подобається, стандартна вісімкова теж не фонтан);
- вища посадка (маю на увазі водія та пасажирів, а не машини).

З мінусів
- деякі запчастини при поломці доводиться чекати, поки замовлять і привезуть, ну і вони куди дорожчі за вісімкові, в рази;
- на трасу так собі, зубильце (2108/09) таки шустріше в плані динаміки, хоча якщо водій флегматик, то це саме воно.

Так от, якщо коротко.

Стосовно ціни - мій колега купив Кенгу 2002 року за 7 приблизно. Якщо буде цікавити цей гешефт - можу познайомити з "гонщиками", в сенсі - тими, що приганяють :)

Якщо ж вибір буде в користь вісімки, то треба пам`ятати, що машина б/у, але їздили на ній не пунктуальні німці, які масло згідно з записами в сервісній книжці міняють, а наші люди, що можуть на одному і тому ж маслі 100 000 накатати, ну і т.д.
Тобто, як машину не перевіряй, а ще як мінімум на 500, а то і 1000 уо попадеться в перші рік-два експлуатації точно. Хіба несказанно повезе. Проте таке трапляється раз на мульон, тому перевіряти і перевіряти все: ходову (амортизатори, ШРУСи обов`язково), двигун (без моториста не обійтися), кузов на предмет (ні, не битості, бо старих _не битих_ машин не буває), а чи не повело його, і тут теж без кузовних діл майстра не обійтись. І намагатись збивати ціну при знашодженні недоліків.

Рост - 4-9-2006 у 22:06

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Andreas
Порахував.
Упалпацтол.

От вже ці Оффенбургці делікатні :) Не можна такими порціями споживати нашу українську реальність, бо одразу під стіл валить :)
ПС. Ми то вже давно навчилися поміж дощ бігати... Саме тому і возять сюди вантажні кенгушки, із окремо спакованим салоном від легкового. В результаті офіційна процедура стає суттєво дешевшою ;)

Demyan - 5-9-2006 у 08:09

Вибір на 90 відсотків в сторону ВАЗа. Кращий варіант вісімка, але якщо попадеться хороший екземпляр шістки чи сімки чи навіть ниви, я б розглянув.

Рост - 5-9-2006 у 16:47

Вазівська класика суттєво уступає вазівським же передньоприводним - і конструктивно, і по якості запчастин (вони майже всі російські, тоді як на 08/09 є багато імпортних, навіть іменитих брендів, типу Лукас, АТЕ, Брембо, Спідан і т.п.
А взимку - то взагалі. Легка задньопривідна машина - просто щастя якесь, як не занесе, то розверне...
Нива - просто хороший позашляховик. Це не легкова машина. Комфорт понижений, шум в салоні від роздатки, жорстка підвіска. Ну - позашляховик, цим усе сказано. З запчастинами те ж, що й до класики.