Форум Рідного Міста

"Славута" заполоняє львів?

Петро Пістун - 28-9-2006 у 14:50

"Славута" заполоняє львів?

дуже багато їх появилося у львові. Чи то їх даром роздають? Чи то вже така хороша машина, що їх так купляють? чи то вона вже така дешева?

Ніяк не можу зрожуміти. Але факт є фактом.


  1. У львові їх багато.
  2. Не така то вона вже і дешева.
  3. За останій рік ціна зросла на 1 000 у.о.
  4. Тай і зі слів "машина - консервнабанка", чому ж її так купляють?


Хотілося би почути самих власників таких машин.

Олексій Мачехін - 28-9-2006 у 15:09

У вас навіть таксівки є Сволути, жах :(

Demyan - 28-9-2006 у 15:38

1. КУпляють люди які хочуть просто нову машину абільше грошей не мають, причому наслідки комфорт, надійність - їх не хвилює.
2. Беруть фірми в кредит а поітм продають - це вигідно і машина окупиться
3. Беруть щоб повчитися їздити потім продають.

В мене родич взяв нову Славуту бо то нова, ніяких порад не слухав. Грошей більше не мав а хотів нову машину.
Ця машина серед нових дійсно найдешевша а ще приваблює те що запчастини до них дешеві.

Demyan - 28-9-2006 у 15:39

Поїздивши на славуті я вирішив для себе не брати її (хоча дискусії не хочу просто це моя думка). Я вирішив краще жигуля вже вязти.

Рост - 28-9-2006 у 20:36

Я ще розумію, брали, коли ціна була порядка 4 тисяч. А тепер... Зрозуміло, що за ці гроші нічого іншого нового не купиш, але через рік воно буде вже зовсім не нове, тому як альтернатива - 3-5 річна іномарка в ті ж гроші, що й нова Славка. Але ж тут небо і земля.

Олексій Мачехін - 28-9-2006 у 20:43

Мені взагалі незрозумілий цей концепт - машина може бути використана лише як тимчасове рішення для молодих сімей, але ж навіть семирічній дитині на задньому сидінні вже стає незручно, бо у вузьвґкому і короткому салоні розробники примудрились "покласти" два передні сидіння так, що ті перекривають простір заднім. Деу Тіко, що має майже такий самий салон, значно комфортніше вміщує пасажирів.

Ігор Мартинів - 29-9-2006 у 00:53

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Я ще розумію, брали, коли ціна була порядка 4 тисяч. А тепер... Зрозуміло, що за ці гроші нічого іншого нового не купиш, але через рік воно буде вже зовсім не нове, тому як альтернатива - 3-5 річна іномарка в ті ж гроші, що й нова Славка. Але ж тут небо і земля.


3-5 річна іномарка коштує у 3-5 разів більше , ніж нова Славута.

Рост - 29-9-2006 у 08:11

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Мартинів
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Я ще розумію, брали, коли ціна була порядка 4 тисяч. А тепер... Зрозуміло, що за ці гроші нічого іншого нового не купиш, але через рік воно буде вже зовсім не нове, тому як альтернатива - 3-5 річна іномарка в ті ж гроші, що й нова Славка. Але ж тут небо і земля.


3-5 річна іномарка коштує у 3-5 разів більше , ніж нова Славута.


Може здивую пана Ігора, але деякі нові іномарки коштують 8-10...15 тисяч...

Петро Пістун - 29-9-2006 у 13:18

Але трохи дивно, щому самы фірми-таксі купляють ті машини? чи вони "встигають" викупитися і щей заробити на ній, поки розвалиться. Один роз в такій в таксі їхав, то там було на спідометрі було 120 тис., ну і ще дверки і все решта в нормальному стані було.

vovka - 29-9-2006 у 17:30

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Петро Пістун
Але трохи дивно, щому самы фірми-таксі купляють ті машини? чи вони "встигають" викупитися і щей заробити на ній, поки розвалиться. Один роз в такій в таксі їхав, то там було на спідометрі було 120 тис., ну і ще дверки і все решта в нормальному стані було.

Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить та й розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний центр фірми Радар)..
Ну і по друге їх беруть в кредит.

Ігор Баранік - 30-9-2006 у 19:31

Цитата:
Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить та й розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний центр фірми Радар)..
Ну і по друге їх беруть в кредит.

А чому він має розвалюватися?

vovka - 30-9-2006 у 22:49

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
Цитата:
Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить та й розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний центр фірми Радар)..
Ну і по друге їх беруть в кредит.

А чому він має розвалюватися?

Тому що по перше це Славута, а по друге це таксі, і по третє в тих машин нема якогось одного шофера, а там де машиною користується більше 1 людини, то є не машина а відро з болтами :) IMHO.
Якось буду на цьому сервісі, то сфоткаю ці розвалюхи...

Ігор Баранік - 1-10-2006 у 20:26

Ну в цьому плані ти мабуть правий.

Петро Пістун - 2-10-2006 у 10:33

Цитата:
Тому що по перше це Славута, а по друге це таксі, і по третє в тих машин нема якогось одного шофера, а там де машиною користується більше 1 людини, то є не машина а відро з болтами :) IMHO.


ну я в принципі говорю про машини ці, а не в якості таксі. Ясне діло що вона не так довго буде їздити як всі інші.

Доречі, якраз, два дня назад, мав можливість на ній проїхатися в якості таксі. Ну і я таксіста запитав за неї. Він сказав(Цитую): "Машина не з найкращих, не спорю, девятка набагато краща він неї(славути). Але якщо славуту брати для себе, то нею можна їздити і їздити",
"-и часто вона ламається?"
"Ну залізо то є заліо, і все воно ламається. Але я вже в таксі, на цій машині працюю не один місяць, і вона мені не дісталася нова. Кожен тиждень я наїжаю по 6 тис. км."

Ну а дальше си вже приїхади :( :)


Цитата:
Якось буду на цьому сервісі, то сфоткаю ці розвалюхи...


Було би дуже непогано на них глянути! :)

Demyan - 2-10-2006 у 10:42

Якщо брати для себе то бажано переробити собі ступиці на 08, поставити октан-коректор, поміняти сідушки, зробити її "мягшою", аммо інші поставити... тоді вона прийме більш менш нормального стану і головне їздити буде приємніше....але то все додаткові затрати і чи варті вони?

Рост - 2-10-2006 у 10:50

Власник таврії буде постійно мати справу з різними дрібними ремонтами. Серед ВАЗів статистика трохи покраща, але не кардинально. Тобто, якщо не та, то інша дрібничка таки буде турбувати. Але є один суттєвий плюс - це дешевизна (відносна) і, що для мене дуже важливо, - постійна наявність усіх запчастин. Якщо машина використовується активно, то дуже важко переживати необхідність замовляти запчастини з доставкою через тиждень, а то і два (реалії з іномарками, виняток хіба що ті, які збираються в Україні - Ланос точно, можливо Шкоди - не перевіряв).
Тому я поки що свою вісімку на іномарку не спішуся міняти, машина надійна, невибаглива, легко утримувати в хорошому стані.

Рост - 2-10-2006 у 10:52

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Якщо брати для себе то бажано переробити собі ступиці на 08, поставити октан-коректор, поміняти сідушки, зробити її "мягшою", аммо інші поставити... тоді вона прийме більш менш нормального стану і головне їздити буде приємніше....але то все додаткові затрати і чи варті вони?

Якщо вже так, то краще одразу брати зубило - машина більша, надійніша, з кращою пасивною безпекою. ІМХО.
А октан коректор з нашими бензинами на будь-якому карб`юраторному двигуні не зашкодить. хоча я обходжуся без нього.

Demyan - 2-10-2006 у 11:07

так погоджуюся, це я написав вже якщо людина просто хоче славуту або таврію (на мій погляд для себе або 2 осіб таврія навіть краща) і все, більше ніякої.

Олексій Мачехін - 2-10-2006 у 14:53

А тим часом Тварію знімають з виробництва :) Кажуть, невдовзі те саме буде зі Сволутою.

Hanor Narasson - 5-10-2006 у 15:31

Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Петро Пістун
Але трохи дивно, щому самы фірми-таксі купляють ті машини? чи вони "встигають" викупитися і щей заробити на ній, поки розвалиться. Один роз в такій в таксі їхав, то там було на спідометрі було 120 тис., ну і ще дверки і все решта в нормальному стані було.

Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить та й розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний центр фірми Радар)..
Ну і по друге їх беруть в кредит.


Маленька поправка: не в кредит, а в лізинг. Для фірми це можливість списати оплату лізингу на видатки - така собі оптимізація податків. Причому до момету повної сплати машина в лізингу є власністю не користувача, а лізингової компанії.

Юрій Сєров - 3-11-2008 у 15:51

ЗАЗ продовжить випускати Славуту.
http://korrespondent.net/business/companies/635238

Криза пішла на користь виробникам цього народного чуда. Не треба придумувати нічого нового.

Serg Selev - 11-11-2008 у 01:50

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
ЗАЗ продовжить випускати Славуту.
http://korrespondent.net/business/companies/635238

Криза пішла на користь виробникам цього народного чуда. Не треба придумувати нічого нового.


Передсмертні конвульсії...
ЗАЗ стоїть, МЕМЗ стоїть, в автосалони завалені. А дуже скоро будуть завалені майданчики банків кредитними авто. Який сенс виробляти нові авто за таких умов?

Криза дійсно пішла на користь виробнику, швидше здохне.

Андрій Пелещишин - 11-11-2008 у 09:57

Наші "вітчизняні виробники" вже підняли шум. Вимагають квотування увезення автомобілів та збільшення мита. А щоби трохи знизити опір потужних постачальників, пропонують заборонити ввіз "сірих" авто.
Це не захист ринку. Це захист людей від якісних авто.

Юрій Сєров - 11-11-2008 у 16:23

Старий маразм, про який тут хтось (здається Andreas) вже писав. Захист не споживача, а виробника!

Роман Ромашка - 11-11-2008 у 22:08

Знаєте, якщо б мито накладали на всяку китайщину, то був би захист споживача. А так погоджуюсь на Вами.

Роман Голощук - 13-2-2011 у 12:26

Ось і закінчилась ера українського "народного" автомобіля ;)
Останній автомобіль ЗАЗ-1103 "Славута", що зійшов з запорізького конвеєра, був проданий на онлайновому аукціоні за 46 930 грн - http://news.finance.ua/ua/~/1/0/all/2011/02/13/227419