Оригінальне повідомлення від Сергій БєляєвРольова гра - це як раз та задача,
про яку я писав. Результат не важливий, важливий процес: яким чином досягається
результат, наскільки швидко. Якщо гра групова, то легко виявляються лідерські
якості, здатність/нездатність до командної роботи, здатність змусити інших
працювати в певному напрямку, переконувати тощо.
Оцінки і заслуги студента при цьому не важливі. Об'єктивного оцінювання у природі
не існує. Оцінки є лише відбиттям думки про студента певного педагогічного
колективу (або його частини). Тих, хто здійснює відбір, думка цього колективу не
цікавить (або вона не є вирішальною). Вони мають для себе чітко визначено мету, для
досягнення якої відбирають підтримують відповідних людей. А наші педагоги такої
мети не мають.
Андрію, а Ви себе колись запитували для чого Ви готуєте своїх студентів. Яке
надзавдання вирішуватимуть вони. |