Форум Рідного Міста

"Я і моя сумка"

Андрій Моравський - 19-12-2006 у 13:12

от таке питання постало.. просто поцікавитися хочу що то за машина.. бачив одну , здається, у Львові... на зрозок "я і моя сумка"... двомісна.. прошмигнула повз носа і захопила мій дух..... двомісна. короткобазова машинка. хотів би може хто підказав як вона називається... з лінком на фотографію... мо мерс який.. не знаю :-)

взагалі в цій гілці пропоную побалакати про такі машини.. такого гатунку :-) хто які думки має .. бажання погляди мрії розчарування... :-)

Андрій Рущак - 19-12-2006 у 14:26

Наскільки я розумію, мова про Smart?
Лінк - http://www.smart.com/-snm-0150280684-1163147988-0000009899-00000097...

Андрій Моравський - 19-12-2006 у 14:32

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Рущак
Наскільки я розумію, мова про Smart?
Лінк - http://www.smart.com/-snm-0150280684-1163147988-0000009899-00000097...



а ПОВНИЙ лінк-то не працює :-(
але за модель - дякую :-)
поцікавлюсь що воно коштує... :-)

Tempika - 19-12-2006 у 15:27

...тисяч 10 євро воно коштувало здається :-)

Андрій Моравський - 19-12-2006 у 17:25

А дилери.. а продає хто на наших теренах? де шукати?
Мо й кредит ? гм...

на сайті http://www.smart.com для поляків пише, що можна купити навіть і за 42'000zl.

Tempika - 19-12-2006 у 21:24

...у нас є представництво мерседеса, поцікавтеся там.

Рост - 19-12-2006 у 21:54

То ж взагалі не машина... Так, коляска для поїздок за хлібом. Бо на серйозну закупку в якому небудь маркеті краще захопити авоську - більше поміститься :)
В 10 тисяч, а навіть і 8 поміститься Диво Матиз - цілком достойний маленький автомобільчик. 10 з копійками він буде в повному фарші - електропакет, кондиціонер... А всередині місця, як не дивно, дуже багато, я аж здивувався. Тож якщо цікавлять такі автомобільчики, я б радив саме на Матиза увагу звернути.

Андрій Моравський - 20-12-2006 у 10:04

Бачив я раз таку "коляску для хліба.." (власне Smart) у нас біля Санти-Барбари привезла ящики мандарин... чекала на розвантаження... Три крапки... то хто що скаже ? :-D

Іван Лихобор - 20-12-2006 у 11:54

Smart (англ.) - хитрий.
Так, то дуже стильна, компактна машинка виняткого для вилизаних, стерильних європейських міст. Там таке "чудо" дивиться. Шалено популярний в Німеччині. А от по Львову їздить один Смарт (як службове "авто" Webasto) - як цяцька яскрава з-поміж сірої дійсності...
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Smart_car.jpg

"Воно" дуже економічне (двигун за роб. об'ємом як у середньостатистичного мотоцикла), маленьке (пролізе в будь-яку щілину в трафіку запруджених автами європейських міст). Зрештою, надійне: виробляє концерн DaimlerChrysler! (А не якесь там Деу, Фіат чи - ще гірше! - "китаєць"...)

Вже є новий Смарт - збільшився - як то годиться нині з дрібними хетчбеками - в габаритах.
http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/spyphotoid/6060601.002/co...

Smart_for_two.jpg - 12kB

Рост - 20-12-2006 у 16:17

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
А не якесь там Деу, Фіат чи - ще гірше! - "китаєць"

Іване, перш ніж щось говорити, треба володіти інформацією, добре? Корейські авто уже давно перехворіли дитячими хворобами і зараз цілком надійні, на рівні Крайслерів, Мерседесів і т.д. Рівно ж як і Фіати. Єдине погоджуся щодо китайців, але то окремий випадок.

Рост - 20-12-2006 у 16:18

Андрію, скажіть, для чого вам машина? Тоді можна буде конкретніше щось говорити.

Андрій Моравський - 20-12-2006 у 16:26

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Андрію, скажіть, для чого вам машина? Тоді можна буде конкретніше щось говорити.


для поїздок на роботу це напевне найперше... але машина - це поки що є мрія (хоча з мрії все й починається :-) )
як красивий засіб пересування... який крім самого пересування мене, економитиме паливо і милуватиме моє око. :-)

ну і явно не для перевезення мандаринів :-D

Рост - 21-12-2006 у 00:39

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Моравський
для поїздок на роботу це напевне найперше... але машина - це поки що є мрія

Тобто, зараз автомобіля взагалі немає? Тоді не бачу логіки в придбанні саме смарта. Адже маючи авто, захочеться крім поїздок на роботу виїхати влітку на природу, поїхати у відпустку... Та чи мало застосувань в машини крім отих робочих поїздок. А на мінікарчику їзда на трохи дальші відстані, та ще й нашими дірявими дорогами задоволення ще те...
Може краще таки взяти машину побільше, а щоб радувала око і відрізнялася від інших, можна рестайлінг учинити, салон видозмінити, аудіо систему хорошу поставити (останні пункти - це вже до мене ;) )... Апетит - він же під час їжі приходить, а прикро виявити, що викладено 10 кіля грошей за мопед на чотирьох колесах, хоч і стильний.
Інша справа, якщо один автомобіль нормальних розмірів уже є...

Андрій Моравський - 21-12-2006 у 12:05

А логіки залізної чи програмістської тут і нема.. тут є "подобається"... :-) тут є естетичний фактор. це перше авто яке мене "взяло"... до того жоден автомобіль за мої 27 років не привертав моєї уваги.. ну не знаю.. може я і не правий.... це авто мені подобається.. а те що воно мале в цьому недоліку поки не бачу, бо ще його немаю :-) а радше може це й перевага на мою скромну думку... в батька є авто марки "Побєда" :lol:

наразі тільки мрію.. як перевів ті злотувки в доляри - то вийшло 15-17 тис... вічномертвих єнотів :( :(

Іван Лихобор - 21-12-2006 у 12:06

2Рост:
Я так зрозумів, ми їздимо на Ланосі (ну, чи там Сенсі) - раз так близько взяв до серця. Нє?.:-)
Але згоджуюся цілком із тим, що нині "корейці" тримаються, як то кажуть, на рівні. Із однокласниками "європейцями", "японцями". От Hyundai та Kіа в Штатах входять до першої не то що десятки - п'ятірки кращих авто з надійності! А це - завоювати такі позиції на найбільшому і доволі специфічному американському ринкові - вже про щось і говорить!

І можна тільки дивуватися з вдалого проекту з виробництва автівок під давнім, розкрученим амер. брендом "Chevrolet" із європейською начинкою. Проектуються машини в Кореї, із корейських, японських і китайських компонентів, а їх випуск налагоджено на заводах GM (якому й належить Daewoo-Chevrolet) по всьому світові.
І колись мені якось навіть гидко було дивитися в бік отих нових автівок "Шевроле"! :-( Бо у свідомості багатьох людей "Шеві" - великий, типово американський автомобіль з кількалітровим двигуном і коробкою-автоматом - "кочерга на кермі". А нині нові Шеві - цілком пристойні, надійні машини європейского класу.

Чирка Олег - 21-12-2006 у 12:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
А от по Львову їздить один Смарт (як службове "авто" Webasto) - як цяцька


Є два Смарти. Ще є чисто чорний. Вчора бачив на Городоцькій біля цирку

Рост - 22-12-2006 у 18:08

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
2Рост:
Я так зрозумів, ми їздимо на Ланосі (ну, чи там Сенсі) - раз так близько взяв до серця. Нє?.:-)

Жодного разу. Мені воно навпаки не подобається, то Диво. Просто я за справедливість :)
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван ЛихоборАле згоджуюся цілком із тим, що нині "корейці" тримаються, як то кажуть, на рівні.

Але раз так, то навіщо спершу було писати зворотнє? Людей плутаєш!

Іван Лихобор - 25-12-2006 у 15:52

От, збештав трохи "корейців", збаламутив нарід - тре виправляти ситуацію!..

Нє, ну чесне слово, нині мені ті Шевроле навіть щось ніби й подобаються. Щоправда, деякі.
А от найновішу модель від концерну GM-Daewoo ("Диво", як каже Рост:-) кросовер Chevrolet Captiva годі оминути увагою.
Але передовсім треба з'ясувати, що ж то за такий новий термін - кросовер?

Кросовери - це місткі п'ятидверні автомобілі, форма котрих часто прямує до однооб'ємної. Вони поєднують у собі найкращі відзнаки традиційних легкових автомобілів (незалежна підвіска, плавність ходу, високий рівень опорядження), мінівенів (місткість, салон, що трансформується) і позадорожників (збільшений дорожній просвіт, повний привід). Найперші кросовери були Lexus RX300, Honda CR-V, Nissan X-Trail, Infiniti FX35/45.

Така й наша Каптіва від Шевроле. Нині на європейському ринкові 70 % від продажу всіх Каптів становлять дизельні модифікації (не дивина, адже європейці як ніхто інші полюбляють авта з дизеляками): економічні, тяговиті на першій половині ходу акселератора. Та ще й з великим дорожнім просвітом, м'якими підвісками - якраз на наші "дороги"!
http://www.channel4.com/4car/gl/gallery/gallery/1879/1
http://www.autoreview.ru/archive/2006/15/chevrolet_captiva/
http://auto.online.ua/Chevrolet/captiva/2006/

chevrolet-captiva.jpg - 29kB