Форум Рідного Міста

Прооблеми з посилкою на пошті.

Demyan - 27-12-2006 у 09:14

Може хтось стикався і допоможе мені. Справа в тому десь пропала посилка яку мені вислали - тобто її вже довший час нема. Я кожен день хожу на пошту а там одна і таж сказка -нема. Я вже і копію квитанції показував про відправку (Вислали мені), а вони а може десь помилилися а може не туди написали....я кажу ну ось квитанція де вказано куди і кому...
Одним словом в мене питання: до якого часу мені так ходити? який максимальний термін коли відправник може писати заяву про зникнення посилки і відшкодування (добре що була оголошена цінність).
Я ж не буду ходити туди протягом місяця чи року...я на сайтах ніде не знайшов.

Tempika - 27-12-2006 у 09:43

...у мене так пропала не одна посилка, ходити питати марно :-( крім того наша пошта дуже весела, коли питаю про терміни доставки листів в різні країни, з мене сміються, хоча на сайті російської пошти, наприклад, чітко розписані терміни доставки... у нас ж тільки ціни на доставку, і взагалі сайт жахливий, мінімум корисної інформації.

Demyan - 27-12-2006 у 10:00

Я знайшов терміни про доставку в обласні центри в додатках - але про максимальні терміни ні.
Згоден що наша пошта...:mad:
Я нею рідко користуюся просто автолюкс переїхав далеко тепер ходити посилку забирати.

Ната Толмачова - 14-4-2007 у 19:24

ПРАВИЛА надання послуг поштового зв'язку (витяг)
142. Користувач має право: на одержання доступної, достовірної та необхідної інформаціїпро порядок і терміни надання послуг поштового зв'язку; подати заяву до будь-якого об'єкта поштового зв'язку про розшук відправленого ним або на його адресу поштового відправлення (поштового переказу); відмовитися від одержання поштового відправлення, вкладенняякого частково або повністю пошкоджене, з відшкодуванням його повної вартості; звернутися для захисту своїх прав як споживача дотериторіального органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, а такождо суду; подати претензію, в тому числі з вимогою про відшкодуваннязавданих йому збитків, у разі невиконання або неналежного виконання оператором поштового зв'язку обов'язків з надання послугпоштового зв'язку. Такі претензії можуть подаватися об'єктовіпоштового зв'язку протягом шести місяців з дня прийняття ним поштового відправлення (поштового переказу) для пересилання.

Tempika - 15-4-2007 у 22:04

...право-то маэ, але як доказати, що посилку було послано, якщо выдправник э далеко за кордоном і квитанції не зберіг :-(( глухо

Ната Толмачова - 16-4-2007 у 19:14

та Demyan каже, що є квитанція, то довести просто. варто спробувати

Юрій Сєров - 16-4-2007 у 19:36

Якщо пакунок не був застрахованим, то квитанцією про відсилку, можна буде щось довести, але чи отримаєте ви компенсацію - сумніваюсь. Навіть у країнах з кращою ніж у нас поштою, пакунки губляться і довести щось вкрай важко.

Andreas - 16-4-2007 у 21:49

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Якщо пакунок не був застрахованим, то квитанцією про відсилку, можна буде щось довести, але чи отримаєте ви компенсацію - сумніваюсь. Навіть у країнах з кращою ніж у нас поштою, пакунки губляться і довести щось вкрай важко.


В точку! В Німеччині так само гублять посилки, листи і бандеролі. В мене вже 2 рази губили, саме на пошті. В інших службах розсилки (DPD, наприклад) таке трапляється рідше.
Єдиний вихід - страхувати поштове відправлення. Якщо звичайна бандероль коштує 3,40 євро, то застрахована 7,50. Люди навіть гроші таким чином пересилають. Припустимо, треба вам комусь 300 євро переслати. Банківський переказ коштуватиме близько 12Є, а налічман бандероллю - 7,50. Сумма страхування - 500Є, так що навіть вигідно, щоб така бандероль загубилася б.