журнал „Клаксон”:
Хонду Civic зачисляють до „горішнього” сеґменту автомобілів т.зв. „ґольф-класу”.
Тому в переліку оснащення можна зобачити річи дорогі і досить-таки рідкісні як на
компактні моделі. Це, приміром, протизаносна система і подвійний скляний люк, що
займає майже весь дах.
... Індивідуальний дизайн для різних модифікацій „Сивіків”, складний бендзиновий
мотор – все це підвищило собівартість моделі. Для того, щоб втримати ціну на
конкурентноспроможному рівні, японці були змушені економити на іншому. Тому,
зокрема, шасі стало спрощеним проти такого в колишнього покоління „Сивіка”. От,
навзамін багатоважільному незалежному механізму в задній підвісці (який, утім,
зостався в машині з кузовом седан) прийшов напівзалежний трам*. Він, звичайно,
почасти згіршив ходові якості: новий “Civic” не такий догідний на розбитому
асфальті, гірше „тримає” дорогу. Щоправда, все це можна відчути лише на чистому
покритті, і аж ніяк не коли сипле сніг... Та й чи важливі ці нюанси керованості для
покупців хетчбеків „Сивік” – новинки, що, втім, уже встигла стати дефіцитом**? У
Фінляндії, напр., продавець салону змальовує картину так: „Практично всіх машин,
що надійдуть у продаж до вересня включно, вже продано. Якщо згідні на чорний колір,
тоді одержите автомобіль у липні”. Чому виник ажіотаж? За що покупці моделі
ґольф-класу ладні платити не такі вже й маленькі гроші? Щонайперше, за дизайн –
зовнішній і внутрішній. Дизайн єдиний у своєму роді і унікальний у ґольф-класі.
|