Форум Рідного Міста

Питання по гарантійному ремонту.

Андрій Петришин - 10-2-2007 у 10:00

Підкажіть, будь-ласка, може хтось знає, який максимальний термін виконання гарантійних зобов'язань встановлений законом?
І ще, де можна почитати/скачати (а може в когось є, то киньте на мило mirax_ua равлик yahoo.com) закон про захист прав споживачів, а також, підкажіть телефон спілки захисту споживачів у Львові. Буду дуже вдячний, оскільки, виглядає на те, що "гарантійники" вирішили пограти на волинці.

Дмитро Тарасов - 10-2-2007 у 13:42

Телефони районних відділень управлінь по захисту прав споживачів мають бути у "кутку споживача" найближчого до Вас магазину

Тарас Гулка - 10-2-2007 у 14:46

ЗАКОН УКРАЇНИ (1.12. 2005)

Про внесення змін до Закону України
“Про захист прав споживачів”


"При пред’явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов’язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару."

Крім того хотів би додати, що товар вагою понад 5 кг. транспортувати в майстерню має виробник або продавець.

Рост - 10-2-2007 у 22:20

Телофони товариства захисту прав споживачів
797624, 764408
Адр. вул. Уласа Самчука 9

Закон кинув на вказану адресу.

Андрій Петришин - 11-2-2007 у 15:10

Дякую, хлопці, дуже вчасно. Тепер я armed and dangerous :baddevil: :saint:

Роман Ромашка - 4-3-2007 у 07:33

Доречі згадав собі про один важливий момент. Доволі часто коли гарантія від магазину а не від виробника, то деякі нечесні ділки спеціально роблять так щоб ніби-то ви самі пошкодили, або не правильно експлуатували.

Ярема П. - 4-3-2007 у 12:13

Дайте і іншим лінк на закон, не кожен же раз його в інтернеті шукати...

Рост - 4-3-2007 у 13:20

Я вже не пригадую, звідки я його тягнув.
А взагалі сайт Верховної Ради - там є всі закони.

Тарас Гулка - 4-3-2007 у 18:44

Закон України "Про захист прав споживачів"

Тарас Гулка - 6-3-2007 у 20:36

На скільки я розумію, не обов'язково. Магазин може дати свою гарантію. Наприклад, якщо викупуєте комп'ютерний монітор, то продавецт повинен дати гарантійний талон виробника (бо такі вимоги самого виробника і сервіс-центрів), а якщо ви берете, наприклад, вінчестер. Магазин отримує їх ящиками, і ніяких гарантійних бланків немає. Тому магазин ставить тільки свою пломбу.

Рост - 6-3-2007 у 20:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
Взагалі магазин зобовязаний при купівлі товару дати фірмову гарантію виробника, заповнену відповідно її норм.

Що таке "фірмова гарантія виробника"? Раз мова йде про її заповнення, то це такий листочок паперу? А якщо виробник не додає до свого товару цей листочок? Це досить поширено.

Крім того, тицьніть будь-ласка пальцем в місце в законі, де було би вказано, що "Взагалі магазин зобовязаний при купівлі товару дати фірмову гарантію виробника, заповнену відповідно її норм."

Тарас Гулка - 6-3-2007 у 20:59

2 Ігор Дзвін

Поставимо питання по іншому. Припустимо ви отримали гарантію на якусь запчастину від виробника. Але сертифікованого сервіс-центру у вашому місті немає. І що ця гарантія дасть. Заходите ви тією гарантією в магазин, а вам і кажуть "Надсилайте в сервіс центр виробника".

Рост - 6-3-2007 у 21:57

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
2 Ростислав. Чесно, закон не читав.

Ну тоді для чого говорити про якісь зобов`язання і вводити людей в оману?

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін Проте я стільки продав побутової техніки, і майже в кожній був фірмовий талон. Не бувало зокрема на техніці сумнівного виробництва, та чомусь на Філіпсі і т. д. Проте виробник привозить магазину ці талони якщо магазин купує техніку, так що фірмову гарантію магазин має в будь-якому випадку, інше питання що можуть просто "забути" покласти і дати гарантійку магазину.

Наприклад, я продаю офіційно зевезену генеральним дистрибутором техніку Аудіотек Фішер - це бренди Helix, Braxx (знавцям аудіо ці назви дещо скажуть). В підсилювачах, комплектах динаміків, оригінально запакованих на німецькому заводі, вартістю від $500 до $3000 немає ніякого фірмового гарантійного талону. Хоча офіційна гарантія є.