Іван Корицький - 2-3-2007 у 12:25
Хто має досвід, поділіться. На що треба звернути увагу? де можуть бути "підводні
камні"?
Наприклад, знайомий купив бу автомобіль, через рік він почав "гнити". Виявилсося,
що від був затоплений(напевно під час повені), і кузов скоро стане дирявий.
Іван Корицький - 2-3-2007 у 12:27
Упс, не в той розділ. Підправте будь-ласка. Дякую!
Demyan - 2-3-2007 у 13:38
Скажу так - я вже сам шукаю собі десь може рік. Шукав і на базарах і по оголошенням.
Висновок такий:
1. Визначитися якщо будуть поломки чи буде можливість їх робити (фінансувати)?
2. Для чого потрібне авто, частота поїздок, тюнінг, визначитися з моделлю, коштами
(для звуження кругу пошуку).
Мій висновок - краще всього якщо не любітєль ремонтів і т.д. краще брати нову
машину з гарантією. Так можна сказати що б/у в 3-4 роки дешевше але тут можуть гроші
влетіти в ремонт (в залженості від авто).
Якщо купляєте всетаки б/у - кращий варіант шукати серед знайомих щоб мати хоч
якесь уявлення. На базарі - дуже важко знайти щось хороше (за 2 місяці я мав один
екземлпяр який вже хотів брати але після детального огляду геометрії кузова
виявилося що авто було бите).
Якщо авто хочеться дуже - тре однозначно діагностику проводити.
Щоб краще зорієнтувати скажіть суму і бажане авто бо якщо сума до 5000 у.о. - це одне
якщо до 20 000 у.о. -це інше.
Іван Корицький - 2-3-2007 у 13:49
До 5000. Поїздки на роботу, по місту, по області.
що краще? нову славуту чи б/у ВАЗ 07, 08, 09?
Demyan - 2-3-2007 у 14:17
До 5000 тис. нову славуту не купиш.
При такій сумі варто дивитися на 08 - 09. Якщо підходить трьох- дверка можна брати 08
(мені більше подобається). Шукати щось в районі 4000. Решту грошей на початкові
заміни (масло, фільтри, ремінь в першу чергу) ну і що буде необхідно в авто.
Нова Славута - непогана, тесть купив їздить вже 1,5 рік. Але обзор, комфорт (звісно
іномарки не берем до уваги) та й характеристики мені в ВАЗ-ах більше подобаються.
При виборі - просто ігнорувати все що говрять (на машині дід тільки на дачу їздив, я
її дуже люблю мені дуже шкода продавати, вона мені як рідна, я там все поміняв...)
вислахати а далі дивится самому або за допомогою майстра. Дивитися кузов, мотор.
Не брати машин які були на фірмі, також не брати з перекупщиків краще якщо брати з 1
власника.
Іван Корицький - 2-3-2007 у 16:24
А скільки коштує розтаможення машини? які вимоги до машини? скільки часу триває
розтаможка?
Demyan - 2-3-2007 у 16:33
зараз взагалі можна будь-яку але там чим старша тим більше коштує.
Взагалі найпростіший спосіб - наймати гонщика. Інакше самому дуже важко все
робити все оформляти переоформляти. Але теж є ризик бо гонщик бере завдаток. Тре
хнайомого. Самому звязуватися якщо ніколи не робили...ну не знаю... я б ніколи не
займався.
Якщо машину неспішно - то раджу придивитися тут, тим більше якщо є гроші до 5 тис
можна купити хорошу 8 чи 9. Навіть якщо просто поїздити пару років і потім
назбирати на краще - не думаю що її вартість впаде.
Якщо ж машина береться раз на років 10 - в такому разі я б брав щось нове (всетаки 2
роки - тільки лиєш бенз і їздиш). З знайомим ходили дивилися 99 - вийшло все разом зі
всім десь порядка 37 000 грн. Але як сіли в ту нову машину - це щося все працює все мигає. Але звісно ще тре собі антикор, магнітолу хорошу.....можливо за
пару місяців - все підкрутять якщо вилізуть баги і все будете їздити, однак звісно
щ оза таку ціну вжене продасьте.