Форум Рідного Міста

Офіси в житловому фонді...

Ната Толмачова - 11-3-2007 у 16:18

Підкажіть, будь-ласка, чого варто чекати фірмі від держслужбовців, якщо офіційно офіс знаходиться в житловому фонді? Фірма надає послуги, чи обійдеться в разі чого використання житла не за призначенням адмін штрафом? І скільки коштує певедення в нежитловий фонд?

Рост - 11-3-2007 у 20:38

Переведення приміщення в нежитловий фонд є правильним підходом, хоча триватиме деякий час і потягне трохи грошей. Зате потім можна уникнути багатьох неуставних стосунків з різними клєрками. Конкретики переведення не знаю, свій офіс я купував уже нежитловим.
Якщо не переводити, то...
1. Якщо офіс закритого типу - посилати всіх подалі, це ніякий не офіс, а квартира. Тільки має вона бути оформлена на фіз.особу.
2. Якщо офіс відкритого типу, тобто в нього постійно ходять сторонні люди, то - пожежник, санстанція, енергонагляд... І то постійний "підвішений" стан. Особливо якщо сусіди "добрі" - правда залежить від розміщення приміщення. В такому випадку краще переводити в нежитловий. Тільки пам`ятати, що в нежитловий просто, а назад - значно складніше.
Знаю багатьох людей, які мають офіси/магазини в житловому фонді. Є проблеми, але на разі працюють.

Якщо цікавлять конкретніші деталі - звертайтеся в приват.

Ната Толмачова - 14-4-2007 у 18:36

Дякую за відповідь :)