Таких автомобілів перед тим не було. Це настільки нова концепція, що навіть
ім’я в класу допіру народженого Nissan’а наразі немає. Усі прес-релізи називають
’го лише-но як компактний кросовер, і при цьому наголошують, що він немає
призначення до їзди бездоріжжям.
[…]
Підбуджений телевізійною рекламою обиватель Qashqa’я відразу вихоплює очима з
автомобільного потоку. І тицяє в нього (і на Вас) пальцем. Висновок один:
держално(1) варіатора в позицію D і педаль газу втопити до
самого долу, аби з розумним виглядом на обличчі не відповідати на дурні запитання.
Виходить незле. У сенсі – вирло(2) і педаля. Щоправда, для
того, щоб потужно розігнати півторатонну машину, навіть 140-сильного двигуна не все
вистарчає. Тобто рухатись плавом удається, але рвучко шаснути вперед, блимнувши
на прощання сусідам зараз на иншій смузі руху рубінами задніх габаритів, може і не
вдатись. Прецінь казано – кочівник, а не їздець на верблюді-скорогоні. Одна
невигода: обгін на трасі треба розраховувати якнайпильніше.
Можна припустити, що з 1,6-літровим мотором, потужність якого 115 к.с., справу порятує
тільки трохи легша передньоприводна версія.
[…]
Та все ж щодо пересування на прийнятних швидкостях – сливе ідеал. Штивні пружини
та асфальтові відпружники(3) славетної фірми Sachs задають
машині комфортного переміщення в просторі, не вельми завдаючи собі труду
повторювати рельєф вітчизняних доріг. Від невеликого міського автомобіля, котрий
не заявляє претензію на титул всепройди(4), хотілося б хіба
дещо трохи виразнішого настроєння електропідсилювача кермового пристрою.
http://www.motornews.ua
|