Форум Рідного Міста

Зустрічайте яйця!

Роман Ромашка - 17-5-2007 у 13:50

Один з найбільших брендів України - UMC - припиняє своє існування, його замінить російський бренд МТС.

Реклама нового бренду в Україні почалася з учорашнього дня. Оновлення бренда триватиме близько трьох місяців і коштуватиме в $20 млн.

Крім нового, генеральний директор UMC Павло Павловський повідомив, що зникнуть також тарифні лінії Sim-Sim і UMC, а залишаться молодіжний бренд Jeans і лінія тарифів економ-класу "Екотел".

"Чільним каменем стратегії МТС буде сегментування. Кожному сегментові аудиторії ми будемо пропонувати те, що він хоче. Jeans* буде відзначатися широкою пропозицією молодіжного контенту. А "Екотел" ми будемо використовувати як інструмент тарифної війни в Україні - ця торговельна марка не буде асоціюватися з брендом МТС",- пояснює пан Павловський.

Перші рекламні щити МТС уже розміщені в міжнародному аеропорті Бориспіль. Слоган на червоному тлі промовляє: "Незабаром! Найважливіша подія телекомунікаційного року в Україні". За словами пана Клименка, сама кампанія з ребрендингу UMC почнеться з 1 червня і триватиме два-три місяця.

Під час ребрендингу компанія виведе аналогічні російським тарифні пакети.

Проте, експерти зазначають, що збільшення частки на українському ринку - тільки другорядне завдання ребрендингу, основна мета якого - поширення бренду МТС на всі закордонні активи компанії.

Повідомляє korrespondent.net

Бузко Ярина - 23-5-2007 у 11:38

Нарешты дочекалися ребрендінгу, панове. кажуть в Києві вже МТСовські білборди з"явилися... сподіваюся, що це буде не просто змі вивісок, але й покращення якості зв"язку та якісь цікаві нові тарифи...:D

Роман Ромашка - 23-5-2007 у 12:45

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Бузко Ярина
Нарешты дочекалися ребрендінгу, панове. кажуть в Києві вже МТСовські білборди з"явилися... сподіваюся, що це буде не просто змі вивісок, але й покращення якості зв"язку та якісь цікаві нові тарифи...:D

Теоретично так. Але реально у МТС дурний логотип. Всы хнають з чим у багатьох людей асоціюється яйце. Також поцікавтись в інтренеті щодокреативу відносно цієї компанії в Росії.
Що покращення якості звязку, то ЮМС покращили за рахунок того що лайф погіршив :mad:
Щодо найширшого покриття то переконався що по Київській, Львівській, Житомирській області від КС відстав безнадійно, а вдеяких місцях лайфу вже програє.
Тепер немало важний момент, вам варто було б знати куди перейшло багато спеціалістів з УМЗ.

В результаті: покриашення якості звязку ІМХО, не буде.
Доречі джинц чіпати не будуть.

Aндpiй - 23-5-2007 у 16:34

Але тепер Янукович від кожного бігморду шарахатися буде :lol:

Іван Василюк - 24-5-2007 у 13:45

Логотип незвичний, але я не назвав би його дурним, хоча на рахунок "Я", слушне зауваження. Щодо покриття - дуже суб'єктивна річ. У мене ніяких проблем не виникало, але допускаю, що вони є і немало. У УМЗ обладнання старіше ніж у Київстара. Але вони це визнають і планують його обновлювати, навідміну від останнього :baddevil:.
Працівників шкода. Навіть дуже. Але як говориться, в одному бородатому анекдоті, перестановка меблів відчутного результату не дає. Треба змінювати людей. УМЗ почав втрачати свої позиції не через брак ресурсів (чого-чого, а ресурсів у них більш, ніж достатньо) , а саме через неефективне їх використання. Даний показник залежить тільки від персоналу компанії. Тому, зміни неминучі. І якщо ті люди, що пішли, знайшли хороші місця в Лайфі - супер. Хай покращують зв'язок там. Це виведе рівень конкуренції між операторами на якісно новий рівень, і ми з вами від цього тільки виграємо.;)

Роман Ромашка - 25-5-2007 у 12:29

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Паславський
Куди?

Дехто знову винуватить в піарі, але скажу що навіть на УТК.:lol:

2 Іван Василюк
Комусь віне не здається дурним. Але таких мабуть менеше. Запитайте на любому мобільному форумі про це.
А взагалі занадто багато червоних операторів розводиться.
Щодо лайф супер, то тільки не кажіть що останні у вас глюків не було. У них серйозні проблеми на комутаторі.

Конкуренція то давно є, але реально покращив якість Білайн і КС як це не смішно звучить. Хочете можу фотки нетмонітора викласти щоб показати на всіх операторах.

Іван Василюк - 1-6-2007 у 11:22

Пане Романе, у Лайфа глюки дотепер в Києві, по крайній мірі, якщо вірити тому, що люди пишуть на форумах.
Стосовно яєць. Справді, більшість людей ставляться до лого негативно. Але знаєте самі, людей хлібом не годуй, дай поскаржитися. Як стартане - там видно буде. До речі, повинні би вже сьогодні - знову буксують:mad:. Червоний колір мені теж не дуже подобається. Але у них вибір був невеликий. Вони планують зайняти агресивну позицію на ринку, тому червоний підходить найкраще. Справа в тому, що для логотипів доводиться вибирати дуже яскраві кольори, інкаше вони просто не запам'ятовуються людьми. Специфіка людського сприйняття. :)

Роман Ромашка - 1-6-2007 у 13:02

Щодо глюків Лайфа, то знаю. Там проблеми на комутаторі. Причому не дитячі. Того самого роду що були на УМЗ в 2004 осінню. Якщо знову щось не завалиться, то через тиждень має стати на свої місця. А взагалі серед ГСМ операторів у Києві по людськи працює ГТ і Бі, як це не смішно звучить. УМЗ це ще той глюк, КС не менше. Вчора ввечері (можна сказати вже сьогодні), спостерігалось точно таке ж, як на УМЗ.
Щодо логотипа, то вибір завжди є. Те що підходить в Росії, не завжди підійде в Україні. Це мали б врахувати.
Щодо не дуже яскравих логотипів і не червоних, але популярнийх, то при бажанні можна найти достатньо.

Іван Василюк - 4-6-2007 у 14:54

Можливо, ви праві, на рахунок логотипів. Але одним із основних завдань ребрендингу було запровадження єдиного бренду для всіх підрозділів корпорації. Тому вони не могли в Україні зробити щось інше. Нарешті, проведення аналогічної операції в Білорусі пройшло досить безболісно і ефективно. Хоча Білорусь - це далеко не Росія, хто б там що не говорив. Впевнений, більшість людей навіть не здогадується про те, що має відбутися скоро. Для них це напевне буде шок. Але якщо яйце буде підкріплене справді гідними пропозиціями, думаю, все пройде гладко. Люди навряд чи захочуть розставатися з старими номерами тільки через те, що на біг-мордах появиться яйце замість трьох букв. Серйозних зрушень в негативну сторону не відбудеться, на мою скромну думку.
Хоча, я не вірю, що відразу з'являться позитивні тенденції. МТСу доведеться витратити чимало зусиль, часу та грошей, щоб відвоювати втрачену позицію лідера.

Роман Ромашка - 6-6-2007 у 18:57

Якщо вже на то пішло, то ребрендерінг справа недешева. Навіть виникла така проблемка з деменом. Зайдіть на http://www.mts.ua і самі зрозумієте. До того ж відтягування знову почалося.
Щодо втрачених позицій, то ребрендерінг точно непоможе. Обігняти страдаючий, відсутністю креативу Київстар, МТСу з штанами, яйцями і віртуальним в квадраті котлом точно не вдасться. Так як товар з дурним логотипом, явно більше продаватиметься не буде. Особливо це стосується західних областей.
Чи зявляться позитивні тенденції? Я в це не вірю.
Зверніть на ще один нехороший момент! УМЗ вже більше року як получила ліцензію на CDMA450. Проте лише зараз почали монутвати обладання. Коли головний конкурент в цьому напрямку вже має працюючу мережу в усіх міліонниках і за пів року доволі сильно розкрутив свій бренд без червоного кольору.

Іван Василюк - 11-6-2007 у 11:38

Ребрендинг - це не просто наклеювання яєць поверх старого логотипу. Він містить в собі і підняття якості зв'язку, і рівня сервісу, введення нових послуг і т.п. Зрозуміло, що просте зміна вивісок ні до чого доброго не приведе. Потрібно змінювати рівень сервісного обслуговування, якість послуг. Вводити нові, які б могли зацікавити потенційних клієнтів. Надіюсь, вони це зроблять. Інакше, це все пуста трата грошей.
На рахунок CDMA-450... якого саме конкурента ти маєш на увазі? Я десь читав, що вони цей стандарт планують використовувати тільки для передачі даних.

Hanor Narasson - 11-6-2007 у 21:42

Тут цікава ситуація з продажем кодів поповнень через POS-термінали ( в деяких магазинах, де можна розрахуватися картою).
Десь до травня гуртова скидка для банків була явно більше 4% (в усякому випадку я мав 4% по всіх операторах, тобто банк мав більше). З травня всі оператори крім Київстару встановили скидку 1%, тобто банк був вимушений припинити поставку кодів поповнень роздрібу.
Якщо LIFE:) чи BeeLine ще можна зрозуміти: йшла розкрутка і вони були згідні на будь-які умови, аби тільки було більше точок продажу, то UMS/Jeans явно "на лайні вершки збирає":baddevil:

Роман Ромашка - 11-6-2007 у 23:36

2 Іван Василюк
Головний конкуент УМЗшної мержі що будується зрозуміла річ що ПіплНЕТ.

Щодо підняття якості, то питання трохи сумнівне. Хоча вже було замічено що УМЗ на деякх станціях використує кодек АМР. Що вже є плюсом. Але то не вирішує проблем з хендоверами. Перевірив сьогодні ввечері УМЗ та де я живу. Як були проблеми з глосом, так і залищились, хоча в свій час не одну пачку скаргу залишив. У данилічстара з цим виявилось простіше. Щодо якості обслуговування, то що дуже про це скажеш. Якщо до контрактників в КЦ хоть якось стараюсь по людськи ставитись, то з припейдщиками дають питання "а чого ви так впевнені що у ММС мають працювати?". Як то кажуть гора а проблем, а рішення не видно. Подивимось що вони покажуть за ці 2,5 місяці крім яєць. Щодо нових тарифів, то я навіть не представляю що їм треба ввести, щоб переконати нарід, якщо у нас народ користується КСом, який суттєво дорожче.

2 Hanor Narasson
Щось неможу второпати, щось я незамічав, щоб банки припияли продаж ваучерів Білайна. Два тижні назад без проблем купив в банкоматі УСБ ваучер на 15 гр, а вчора на 90.

Hanor Narasson - 12-6-2007 у 20:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Роман Ромашка


2 Hanor Narasson
Щось неможу второпати, щось я незамічав, щоб банки припияли продаж ваучерів Білайна. Два тижні назад без проблем купив в банкоматі УСБ ваучер на 15 гр, а вчора на 90.


Українською мовою було ж написано:
Цитата:

...через POS-термінали ( в деяких магазинах, де можна розрахуватися картою).

:P

Іван Василюк - 15-6-2007 у 11:03

2 Роман Ромашка
Наскільки я памятаю, МТС не ставив перед собою завдання нарощувати абонентську базу. Більше того, вчора хтось із дилерів УМС зауважив, що вони знижують обсяги продажу стартових пакетів. Їхня задача - це збереження існуючої абонентської бази, зміцнення її, максимальна "прив'язка" абонентів до компанії різноманітними програмами лояльності. Воювати з Київстаром їм ні до чого. Собі дорожче.

Роман Ромашка - 19-6-2007 у 14:03

Ви мабуть начиталися пояснення піарщиків чому в УМЗ за травень абонентів зменшилось на 300 тис.
Та й щодо збереження дуже сумніваюсь. Які кроки робить УМЗ для збереження існуючої абонбази? Ніяких. Раніше хоч знижку на телефони давали. А зараз про це забули вже. Програма лояльності взагалі ніяка в порівнні навіть з тим же лайфом.

Nazar - 19-6-2007 у 15:16

Романе, я абонент УМЗ вже понад 7 років. До цього часу незадоволений був оператором лише на новий рік і на майдані, але тоді "впали" всі оператори.
Скажіть, в чому недоліки мого оператора, можливо я занадто довго засидівся на одному і просто не наважуюсь на дискомфорт зміни номера?
Можливо інші оператори за ті самі гроші дають у надцять разів більше послуг, і де мені взагалі взнати сьогоднішнє мірило якості?
Наразі змінити оператора можу лише через його нову назву та логотип, але це смішно.

Іван Василюк - 20-6-2007 у 13:53

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Роман Ромашка
Ви мабуть начиталися пояснення піарщиків чому в УМЗ за травень абонентів зменшилось на 300 тис.
Та й щодо збереження дуже сумніваюсь. Які кроки робить УМЗ для збереження існуючої абонбази? Ніяких. Раніше хоч знижку на телефони давали. А зараз про це забули вже. Програма лояльності взагалі ніяка в порівнні навіть з тим же лайфом.

Піар тут ні до чого. Вони просто виключили з бази неактивні сімки з новорічних акцій.
Щодо програм лояльності, Ви праві. В УМЗ вона храмає. Але останні пропозиції Київстара теж в програмах лояльності участі не приймають.
Саме тому УМЗ й потрібні зміни. Потрібні дієві програми лояльності, і в цьому, можливо допоможе МТС.
Знижки на телефони фони зараз не дають, зате є вигідні тарифні плани. Я перейшов на "Доступний уік-енд" місяць тому і цілком задоволений. Телефон і так міняти не хочу. У мене основний - Нокія 1110, я ним цілком задоволений :)

Роман Ромашка - 20-6-2007 у 17:28

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Nazar
Романе, я абонент УМЗ вже понад 7 років. До цього часу незадоволений був оператором лише на новий рік і на майдані, але тоді "впали" всі оператори.
Скажіть, в чому недоліки мого оператора, можливо я занадто довго засидівся на одному і просто не наважуюсь на дискомфорт зміни номера?
Можливо інші оператори за ті самі гроші дають у надцять разів більше послуг, і де мені взагалі взнати сьогоднішнє мірило якості?
Наразі змінити оператора можу лише через його нову назву та логотип, але це смішно.

Вот приїдьте в Київ і переконаєтесь. У мене є сімки всіх операторів і порівняти можу. Те що схема кодування голосу УМЗ древня теж всі знаємо. Включіть нетміонітор і побачите.
Якщо ж попростіше, то сама типова ситуація: коли починаєш дзвонити рівень сигналу різко паде і починається буль-буль. Ніколи такого незамічали?
На Київстарі таке теж замічається. У Білайні ситуація протилежна. Саме у Львові це перевіряв, поскільки в Києві у ни GSM900, а у Львові GSM900/1800. У лайфа з цим все прстіше.

Щодо мірила якості:
- якість голосу;
- чіткість додзвону;
- якість додаткових послуг;
- відсутність підводних каменів;
Чим з цього УМЗ може плхвалити? Навіть по покриттю подекуди лайфу програє.

А тепер по темі.
Щодо змінити оператора, то як це смішно не виглядає, але МТС має всі шанси втратити саме не нових підключенях. Вже зараз статистика для них сумна. -260 тис абонентів за травень. При тому що в конкурентів ситуація протилежна. Що має при цьому сказати керівництво УМЗ? Та ясна річ що не скажуть що ми такі слабаки. Ще один момент: основна задача нового менеджмента нарощувати прибутки. А за рахунок чого? Кількість абонентів вже не збільшиться. Ринок досяг насичення. Один з варіанів подальшого розвотку міг би бути за рахунок будівництва мережі 3-го покоління. Але ліцензії нема, держав явно лобіює інтереси УТК. А УТК топчиться на місці. Але УМЗ має ще одну фору перед конкурентами: CDMA450. Але скористатися не спішиться. Мабуть вже під новим логотипом буде послуги надавати.
На одному мобільному форумі піднімалось ця тема. Більшість людей вважають що буде давити червоною рекламою.. Поживем побачимо.

Щодо телефона, то якщо суто для розмов то Н1100 хватить аж аж. Але не завжди телефон використовуєьтся виключно для розмов.

Щодо програми лояльності, то підписувати ДУ при використанні бонусів в якості безкоштовних хвилин, то це верх жлобства. Не знаю як зараз, раніше так було.

Nazar - 21-6-2007 у 16:10

Я можливо здамся Вам нецікавим співрозмовником, чи то пак співдописувачем, але я не читаю мобільні форуми, і думка загалу у цьому відношенні ніяк не сформувала мою власну думку.
По всіх критеріях, що ви навели, оператор мене задовільняє навіть з запасом.
Я думав, що інші пропонують щось краще...
Я юзаю ГіперНет на ноутбуці - мене цілком задовільняє як тариф, так і з'єднання. Окрім того частенько користуюсь гуглем в телефоні, частенько пересилаю фотографії та користуюсь поштою. Наразі все чудово працює...
Можливо на інших послугах є якісь недоліки, бо я фактично не використовую СМС, ММС, голосову пошту...
Але те, що маю, мене задовільняє.
А от Ви мене заінтригували по програмах лояльності. Бо тут у ЮМС дісно відчувається брак, я лише міняю бонуси на гроші на рахунку...

Роман Ромашка - 25-6-2007 у 01:24

Взагалі-то мова йшла про ребрендерінг.
Але якщо вже зачепили гіпернет, то за ті лише гроши що ви заплатите лише АП, я можу заюзати 2 ГБ інтернету. На фоні 4-5 гр/МБ то ясна річ дешево. Але давай повірняємо з іншими пропозиціями.
Щодо якості. То згоден що у Львові УМЗ досить пристойно працює. А от про Київ мені не варто розказувати. Якщо дуже цікаво можу виложити фотографії нетмонітора на мої трубі на різних операторах. А там вже все дуже добре видно.

Юрій Сєров - 16-11-2011 у 23:33

З 15 листопада за кожне повідомлення про доставку СМС МТС почали брати 3 коп.
Ніби й не гроші, але неприємно.
А ще більше дратує, що не повідомили ніяк. В той час як всякий спам присилають регулярно.

Зустрічайте Vodafone

Юрій Сєров - 16-10-2015 у 11:41

Мобільний оператор МТС-Україна домовилась про розширення співпраці з однією з найбільших телекомунікаційних компаній Vodafone Group plc, Великобританія, і надаватиме послуги під цим брендом. Про це повідомила прес-служба компанії, передає Інтерфакс-Україна.

«У рамках нової угоди найближчим часом компанії зможуть приступити до роботи під брендом Vodafone в Україні і запустити цілий спектр технологічно нових сервісів», - йдеться у повідомленні.

МТС Україна є партнером Vodafone ще з 2008 року, коли компанії уклали договір про стратегічне партнерство. У серпні Vodafone зареєструвала в Україні торговий знак сервісу мобільних платежів M-Pesa.

Сайт вже працює! http://vodafone.ua/