Форум Рідного Міста

Мобілич vs Мобіленко. Криза жанру

Андрій Пелещишин - 21-5-2007 у 13:51

Таке враження, що в наших рекламщиків та піарщиків вже почалася криза жанру чи брак креативу.
Принаймні, перегляд послідовно реклам з "Мобіличем" та "Миколою Мобіленком" просто викликає досить оригінальні відчуття.
Так і хочеться "креативщикам" підказати ще наступні варіанти (може іншим мобільним провайдерам згодяться?):
Мобільчук та Мобільняк (про Волиняків забули?);
Мобілишин (а Галичани хіба гірші?);
Мобілов (а на Сході що не люди живуть?);
Мобич, Мобало (для просування на Закарпатті);
Мобул, Мобян і тп (для інших етносів).

Остап Шумин - 21-5-2007 у 14:31

Взагалі, коли чую про Мобілича, складається враження що то антиреклама
Достатньо глянути на бігборд - і ніякі супервигідні тарифи не поможуть, так і хочеться побігти і підключитися на ЮМС по контракту :lol:
хоча.... мо кому подобається

Іван Лихобор - 21-5-2007 у 15:00

Більшість населення України - російськомовні. А переважна більшість - ті, що їх називають "совки", чи то пак "радянські люди". Для таких звертання одне до одного такою незвичною для українця формою - тільки по-батькові - звичайна річ: Петрович, Михайлович і т.п.

Dmy - 21-5-2007 у 16:56

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Так і хочеться "креативщикам" підказати ще наступні варіанти (може іншим мобільним провайдерам згодяться?):
Мобільчук та Мобільняк (про Волиняків забули?);
Мобілишин (а Галичани хіба гірші?);
Мобілов (а на Сході що не люди живуть?);
Мобич, Мобало (для просування на Закарпатті);
Мобул, Мобян і тп (для інших етносів)

Ну, останнє не для всіх "інших" - хіба для Буковини. А от для мами Одєси згодиться Мобілер :)

Взагалі, гарна етнопідбірка. Раджу запантетувати. А то "інші мобільні провайдери" стибрять, їй бо! :mad:
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
Більшість населення України - російськомовні. А переважна більшість - ті, що їх називають "совки", чи то пак "радянські люди". Для таких звертання одне до одного такою незвичною для українця формою - тільки по-батькові - звичайна річ: Петрович, Михайлович і т.п.

Може і так :rolleyes: Тут без стаграм, тобто - без експерименту важко. Куди подівся Ромашка? Хай наведе статистику приєднання до Мобілича, непогано, щоб для східних регіонів окремо.

ЗІ. Ще раз пересвідчуюсь у користі Веб-2, про який тут було так багато сказано. І де б мені ще дізнатися про таку "цікаву" рекламу, як не на ФоРуМі? ;)

Євген Мілошевіч - 13-9-2007 у 17:07

Маркетологи якраз правильний напрямок реклами вибрали... Просто зорієнтована дана рекламна розробка (і бренд і рекламна компанія) на людей які:
а) проживають в населених пунктах чисельністю до 200 тис.
б) витрачають на мобільний зв’язок до 20 грн. на місяць
в) можуть заради вигідних тарифів поміняти оператора

Взагалі вихід на ринок Віртуальних Мобілич і ЕкоТел зумовлений тим що на тарифи Білайна і Лайфа що не містять плати за з’єднання і дають можливість майже безкоштовно говорити всередині мережі, треба було терміново реагувати... а забирати ПЗЗ в мільйонних операторів шкода, гроші великі втрачаються... от і прийшлось нашим мобільним грандам вивести на ринок кожному по ще одному (другому) віртуальному оператору.
Особисто мені данні рекламні концепції теж не до вподоби, але на те й не розраховували, їхній споживач якраз задоволений.

Максим Стюфляєв - 14-11-2007 у 13:24

А в мене таке враження, що у наших рекламників криза жанру ніколи й не закінчувалася:lol: Реклама взагалі розраховується на людей, нездатних тверезо і критично мислити.

Анастасія Кулакова - 14-11-2007 у 13:45

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Максим Стюфляєв
А в мене таке враження, що у наших рекламників криза жанру ніколи й не закінчувалася:lol: Реклама взагалі розраховується на людей, нездатних тверезо і критично мислити.


Треба все ж розділяти рекламу вдалу і рекламу НЕвдалу, а не рівняти всіх! Я людина освічена, професіонал (в т.ч. у галузі реклами та маркетингу), здатна тверезо і критично мислити, але для мене, як споживача, є реклама, яка мені подобається, яка мене не дратує, яку я вважаю вдалою і яка підштовхує мене спробувати той чи інший продукт або більш детально вивчити примірник побутової техніки певного бренду. Вже після того я можу сказати - сподобалось-не сподобалось, розчарована - не розчарована, etc
Я вважаю вдалими (як рекламіст і як споживач) наприклад такі рекламні кампанії:
"Наша Ряба"- найсвіжіша курятина; Деу Матіс (їзда між корками) - найменша, найлегша, найманеврініша машинка серед недорогих; Сік Rich - гарна РІЧ, як не крути та багато інших.

Максим Стюфляєв - 14-11-2007 у 15:39

Я не заперечую, що рекламні сюжети можуть бути цікавими і професійними. Але погодьтеся, що мета будь- якої реклами- нав'язати споживачеві думку, ніби йому потрібен САМЕ ЦЕЙ конкретний товар. Саме тому я написав, що реклама розрахована на людей, які не мислять критично. Мисляча людина обиратиме товари за якістю, а не за красивою обгорткою, якою, по суті, є реклама

Анастасія Кулакова - 14-11-2007 у 16:27

Для мене, як СПОЖИВАЧА, є реклама, яка мені подобається, яка мене не дратує, яку я вважаю вдалою і яка ПІДШТОВХУЄ МЕНЕ СПРОБУВАТИ той чи інший продукт або більш детально вивчити примірник побутової техніки певного бренду.

Юрій Сєров - 14-11-2007 у 16:51

Цитата:
Мисляча людина обиратиме товари за якістю, а не за красивою обгорткою, якою, по суті, є реклама

Це все умовно. Наприклад, захотіли Ви купити пральну машину, звідки будете знати, яка якісна? Це ж не цукерки, що можна кожної по одній купити.
Отут і спрацьовує реклама.

Максим Стюфляєв - 14-11-2007 у 17:33

Але ж реклама не є показником якості товару! Бо жоден рекламодавець ніколи не скаже , що його товар поганий! Якщо купувати пральну машину, то краще поцікавитися думкою знайомих.

Максим Стюфляєв - 14-11-2007 у 18:15

Взагалі у рекламі, звісно, є певна користь, якщо використовувати її лише як своєрідний "стартовий майданчик", котрий дозволяє ДІЗНАТИСЯ про товар. Переконаний, що Анастасія робить саме так. Проте, на жаль, далеко не всі керуються подібними принципами. Неодноразово був свідком ситуацій, коли люди під впливом реклами купували товари, які їм взагалі не потрібні. Наприклад, влазили у борги купуючи мобілку, а потім скаржилися, що не користуються нею, бо не мають куди дзвонити. Чому купили телефон? Бо реклама переконала їх, що сучасна людина не може існувати без мобілки. Тому, хоч я і не заперечую певних позитивних сторін реклами та не намагаюся показати все однозначно у чорному світлі, але негативу від неї бачу більше.

Анастасія Кулакова - 14-11-2007 у 18:30

Максиме, пробачте, Вам скільки років? Ви добре пам'ятаєте ті часи, коли реклами у нас НЕ БУЛО ВЗАГАЛІ? НІЯКОЇ.
Я Вас запевняю, що в ті часи під впливом інших факторів (тотального дефіциту зокрема) люди купували не менше непотрібу.

Максим Стюфляєв - 14-11-2007 у 19:04

Ну що ж, тут ви мене впіймали. Мені 20 років і я, звісно, не пам'ятаю "безрекламних" часів, тому не можу вам щось заперчити. Можливо хтось зі старших дописувачів висловить свою думку? Менше непотрібу тоді купували чи ні? І як, на вашу думку, було краще - з рекламою чи без неї?

Юрій Сєров - 14-11-2007 у 23:11

Коли людина купує щось, що їй не потрібне, то це швидше в тему "сучасне комфортобісся". Реклама тут нідочого.

Максим Стюфляєв - 15-11-2007 у 14:02

Юрію, може Ви й маєте рацію. Але я неодноразово помічав, що попит на товари збільшувався саме після активізації їх рекламування. Як Ви це поясните? Мені здається, що все-таки реклама досить потужно впливає на мотивацію людей.

Тарас Задорожний - 15-11-2007 у 15:01

Якщо би не впливала, то за неї би стільки не платили

Hanor Narasson - 15-11-2007 у 15:47

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Максим Стюфляєв
Ну що ж, тут ви мене впіймали. Мені 20 років і я, звісно, не пам'ятаю "безрекламних" часів, тому не можу вам щось заперчити. Можливо хтось зі старших дописувачів висловить свою думку? Менше непотрібу тоді купували чи ні? І як, на вашу думку, було краще - з рекламою чи без неї?


Мені скоро 50, але зовсім "безрекламних" часів я також не пам'ятаю. На тому ж пляцу Пруса на одному будинку на даху була реклама "Маргарин - смачний і поживний продукт" на другом - соціальна "Герой-ряті..." ой, вибачте, "При пожежі дзвонити 01!" :lol:

Щодо непотребу, то купували і непотріб. нша річ, що він був тоді дешевий.