Форум Рідного Міста

Якому виду міжміського транспорту віддаєте перевагу?

Користувач Олесь - 8-2-2003 у 18:54

Маються на увазі поїздки на релятивно невеликі відстані (приблизно до 2000 км ;) ), тому не наводжу окремим пунктом літак чи корабель.

vovka - 8-2-2003 у 19:30

Цитата:
Першим відправив користувач Користувач Олесь
Маються на увазі поїздки на релятивно невеликі відстані (приблизно до 2000 км ;) ), тому не наводжу окремим пунктом літак чи корабель.


Поїздом їздити як на мене найкраще. Швидким, ан е електричками.. Крім того цікаво і романтично , не те що автобусом. Мене дуже приваблює стук коліс :)

Worman - 8-2-2003 у 20:21

В межах України і по країнах "близького зарубіжжя" найоптимальніше подорожувати поїздом. А по Європі - тільки автостоп! Абсолютно безкоштовно+мовна практика+спілкування. Релятивно невелика відстань у 2000 км, при наявності необхідного досвіду, долається, приблизно, за дві доби (швидкість пересування залежить від дуже багатьох факторів, починаючи від кваліфікації стопера і закінчуючи днем тижня та країною перебування.;))

Користувач Олесь - 17-2-2003 у 16:43

Цікаво, чого за актуальними результатами опитування автобус такий малопопулярний? Хтось має якісь коментарі? До речі, що дешевше на ту саму відстань - автобус чи поїзд?

Тетяна - 17-2-2003 у 17:11

Якби між містами України їздили більш-менш комфортабельні автобуси та, крім того, швидко (поїзд їде 4,5 год, а автобус - на 1 год довше, при умові, що він не "заглохне" десь у хащах), то можливо результати опитування були б іншими.
А за ціною вони приблизно однакові, але поїзд частіше дещо дешевше.:rolleyes:

Користувач Олесь - 18-2-2003 у 14:33

Цитата:
Першим відправив користувач Тетяна
Якби між містами України їздили більш-менш комфортабельні автобуси та, крім того, швидко (поїзд їде 4,5 год, а автобус - на 1 год довше, при умові, що він не "заглохне" десь у хащах), то можливо результати опитування були б іншими.
А за ціною вони приблизно однакові, але поїзд частіше дещо дешевше.:rolleyes:

Цікаво, я не знав. За кордоном дешевші автобуси - певно, того, що поїзди їдуть приблизно щогодини у всіх напрямках і як наслідок, майже порожні. А от як порівняти час поїздки на однакову відстань - то просто жах. Поїзд зі Львова до Києва, причому так званий швидкий, їде надто довго. А міжнародні поїзди стоять по дві години на кордоні, поки візки поміняють на іншу колію. :mad: Цікаво, чи в Україні будуть колись перешивати залізниці на Європейський стандарт? Колись хотіли принаймні з Рави до Львова дотягнути рейки, щоб пускати швидкі поїзди до Варшави.

Ostap - 10-3-2003 у 23:18

Hlopci ya viddau perevagu tomu vydu transportu na yakyj vystachae groshej (jak i zreshtou perevazna bilshist ludej na Ukraini), avtobusy ne ye populyarnymy cherez cinu perevezenj (v mezhah Ukrainy) i cherez te shcho tam nema de pohodyty, a v poizdi miscja bagato, i shche taka specyfika Ukrainsky poizdiv sho tam je lezachi mist

Ostap - 10-3-2003 у 23:28

Bo v cilomu sviti takogo nema.Komu dorogyj chas to krashche vzyvaty litak (kolosalna ekonomiya chasu) ale ce u vypadku koly polyares pozvolyae

vovka - 11-3-2003 у 06:34

Цитата:
Першим відправив користувач Користувач Олесь
Поїзд зі Львова до Києва, причому так званий швидкий, їде надто довго.

9 годин - це не є надто довго, як на мене. В 22 виїжджаєш, а в 7ранку вже в Києві. Нормально.
Цитата:

А міжнародні поїзди стоять по дві години на кордоні, поки візки поміняють на іншу колію. :mad: Цікаво, чи в Україні будуть колись перешивати залізниці на Європейський стандарт? Колись хотіли принаймні з Рави до Львова дотягнути рейки, щоб пускати швидкі поїзди до Варшави.

Певно того стандарту не буде. Кірпа зібрався тягнути швидкісні магістралі між великими містами. З Києва до Харкова вже протягнув. Поїзд їде десь біля 4 годин.
На черзі лінії до Одесси і до ЛЬвова. Але то ще мабуть не скоро.

Андрій Пелещишин - 11-3-2003 у 10:51

Не знаю, як Київ-Харків, а 92-й Львів-Київ як на мене по часу практично ідеальний.
Нікуди не спішиш, приїзжаєш зранку до столиці виспаний.
А то я чув колись про плани переходу залізниці на денний потяг. Оце мені вже не подобається.

vovka - 11-3-2003 у 13:42

Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин
Не знаю, як Київ-Харків, а 92-й Львів-Київ як на мене по часу практично ідеальний.
Нікуди не спішиш, приїзжаєш зранку до столиці виспаний.
А то я чув колись про плани переходу залізниці на денний потяг. Оце мені вже не подобається.

Я вище якраз і 92 мав на увазі. 9 годин - досить швидко. Найшвидше з усіх що їздять. Я раз їхав в 659 , так це якийсь жах.. Через Ковель, годин так 15-16.. Стає біля кожного стовпа...
А дений потяг - це ж незручно. Це якби день відрядження пропадає . І де ввечері діватися ? В готель ? Дорого. А так зранку приїхав, зробив всі справи, а ввечері поїхав назад.

Юрій Сєров - 11-3-2003 у 18:19

Цитата:

Я раз їхав в 659 , так це якийсь жах.. Через Ковель, годин так 15-16.. Стає біля кожного стовпа...

Так цей поїзд і не призначений для поїздки зі Львова до Києва. Він розвозить людей до станцій Кам'янка-Бузька, Соснівка, Червоноград, Сокаль, Іваничі... Найдальше ним варто їхати до Ковеля. А далі він вже набирає пасажирів до Києва.
Треба бути мазохістом, щоб ним їхати до Львова :)
В крайньому випадку треба сідати на Івано-Франківський...

Юрій Сєров - 11-3-2003 у 18:37

А відносно результатів опитування - воно трохи некоректно поставлено. Якби запитання стосувалися приміського сполучення, то результати були б пів на пів між поїздом і автобусом (маршруткою). А щоб до Києва їхати автобусом - треба себе ненавидіти.
Відносно авіатранспорту - то він в занепаді. Треба вводити гнучку систему скидок. Наприклад, щоб квиток на літак, якщо його купити на 2-3 тижні наперед коштував так само як квиток на поїзд у день відправлення. Скажімо зі Львова на схід України люди б літали.

Fantom - 12-3-2003 у 18:47

Я особисто віддаю перевагу поїздам. Це найкраща ціна, досить надійний графік, комфорт.
Автобусом іздити? немає впевненості, що доїдеш вчасно,
тим більше наші дороги+ожеледь, та і комфорту як такого немає.
Літаком? Дорого, ненадійно (якщо дивитись новини щодня), тим більше невідомо де наша армія буде проводити свої навчання:lol:

Олександр Ганущин - 12-3-2003 у 18:53

Поїздом таки найкраще. Знаю точно, що доїду.

Користувач Олесь - 5-8-2003 у 14:57

Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин
Не знаю, як Київ-Харків, а 92-й Львів-Київ як на мене по часу практично ідеальний.
Нікуди не спішиш, приїзжаєш зранку до столиці виспаний.
А то я чув колись про плани переходу залізниці на денний потяг. Оце мені вже не подобається.

Я не то мав на увазі, коли писав, що цей швидкий поїзд їде занадто довго. Висипання і швидкий поїзд - різні речі. Такий поїзд, як 91/92 потрібний однозначно - кому вигідно, сідає ввечері на поїзд, спить, зранку є в Києві, ввечері сідає на такий самий поїзд, спить :yawn:, зранку є у Львові. Але тут є свої недоліки - по-перше, не знаю, як хто, але я, після таких двох ночей в поїзді з днем в Києві поміж ними, тотально знищений (а ще, якщо це посеред робочого тижня :(). По-друге, в Києві мені треба було бути максимум 3-4 год. для вирішення справ. І я знаю багатьох, яким теж більше часу не потрібно. Тому я і згадав про ШВИДКИЙ поїзд. Наприклад: відстань зі Львова до Києва по залізниці є 561 км. Швидкий 91/92 поїзд (там є ще пару швидких, час приблизно однаковий) долає її за 9-10 год., тобто з середньою швидкістю 62 км/год (якщо 9 год.).
Швидкий поїзд з Лондона до Парижу (відстань 522 км) їде 3 год., з Баден-Бадену до Парижу (відстань 574 км) їде 4 год. 50 хв., швидкий поїзд з Відня до Інсбруку (512 км) їде 5 год. (Тут ще має значення, яка дорога - зі Львова до Києва через гори не їдеться, вона фактично йде по прямих.) Тобто якби такий поїзд ходив зі Львова до Києва, можна би було сісти на нього скажімо о 6-7 ранку, а о 11-12 год. бути в Києві. Залагодивши нехай за 4-5 год. всі справи, сісти на вечірній потяг, тобто нехай о 16 год. і о 21 год. вже бути у Львові. І обидві ночі спати вдома. Або скомбінувати - нічним поїздом до Києва (якщо залежить, щоб бути там з самого ранку), а тоді в обід чи пізніше сісти на швидкий потяг назад, і знову-ж таки, ще в той сам день бути вдома. :cool:
А зараз єдиний спосіб, як таке осилити - літак (або авто, але тоді треба їхати з перевищенням дозволеної швидкості). :2cents:

Олексій Мачехін - 13-8-2003 у 12:11

Така цікавинка (стикнувся коли збирав групу до Харкова):
Через відкриття надшвидких потягів у харківському напрямку ціни квитки різко полізли вгору. Тобто:
Найдешевший на харківський експрес 43 гривні
Отже і на плацкарту у звичайному замість 27 гривень 33.
Найдешевший на потяг Житомор - Харків - 27 гривень від Києва, але раніше був 22.
Причому є ж і потяги які проходять через Харків...
Наприклад Київ-Лісичанськ. Квиток до Лісичанську 37 гривень. До Харкова 33. До Чугуєва (3-тя зупинка за Харковом) - 24. Абсурд? Ні - прорахунок. Так ми і поїхали - квитки ніби до Чугуєва, але вийшли в Харкові - "місто подивитися".

Нещодавно запустили "Столичний експрес" (цікаво чому цей столичний якщо той - харківський?). Квитки ще дорожчі, хоч їхати меньше. Не буду казати як там на плацкарти ціни - не стикався, проте передчуваю що те саме. Експрес обіцяють продовжити до Сімферополя - отже ціни у південному напрямку зростатимуть. Цілком можливо що дешевше буде їхати до Вінниці і там пересаджуватись на якісь галицькі потяги до Криму (кому це важливо - дітей багато чи студенти, тощо).
Але продовжать те згодом - після запуску експресу... до Львова.
Так що начувайтесь, шановні. В наступному році кількисть столичних туристичних гаманців за вірно проведеної рекламної компанії у Львові може збільшитися. Але львівяни до Києві їздитимуть за завищеними цінами. Можливо економніше буде їхати до Любіня а там сідати - хто зна?

Зі Львова до Києва за 5 годин

Користувач Олесь - 19-8-2003 у 11:42

Незабаром львів'яни та кияни витрачатимуть менше часу, ніж раніше, коли їхали одне до одного на гостину. Це стане можливим завдяки потягові-експресу, що курсуватиме між Львовом та Києвом.

http://postup.brama.com/dinamic/i_pub/usual.php?what=12990

Василь Яворський - 19-8-2003 у 15:44

автобус прекрасний вид пересування для не тривалих подорожей (година - дві), для більш дальніх поїздок - потяг, і ноги розім"яти можна і попалти у тамбурі.

Чирка Олег - 26-8-2003 у 15:02

Звичайно що залізничному. Цей вид транспорту курсує не порушуючи графіку в будь-яку погоду незважаючи на дощ, сніг, зливи тощо. Наприклад взимку автобусами важко пересуватися, літак також не буде літати в будь яку погоду, за будь яких умов.

kallisto - 23-9-2003 у 16:38

Лише потяг. Бо якщо їду автобусом чи машиною, виповзаю мертва. Морська хвороба - це не жарти.

Odarka - 29-9-2003 у 17:17

Немає нічого кращого для вільної людини, ніж авто! Їдеш, коли хочеш, пі_єш і ка_єш, коли хочеш (на твердій землі, що дуже важливо!), не нюхаєш чиїсь брудні ноги, НЕ ЗАЛЕЖИШ НІ ВІД КОГО!!! Ну, хіба, інколи від нашого доблесного ДАІ(Й). Притому, що дешевше. (Мається на увазі, що хоча б для двох-трьох людей вкупі). А якщо авто ще й на газі - то взагалі майже задурно!:cool:

ЗОРЯНА - 1-10-2003 у 15:53

Читаю і згадую свою літню подорож автобусом до Криму... Більше ніколи нізащо в житті нікуди не поїду автобусом! Спочатку повідомляють що не працює кондиціонер, потім що тулет, а потім він взагалі ламається. І прогулянка під зоряним небом десь в степу України поки автобус ремонтували. Ніяка це не романтика. Зимно, хочеться спати. У туалет - в пшеничку або у кукурудзу. Потім ноги цілий день відходили - спухли як колоди. Нікому не раджу на такі відстані їздити автобусом.

fish - 1-10-2003 у 16:29

Здогадуюся. У мене й після тригодинної мандрівки до батьків автобусом голова від бензинних випарів болить так, що ніяких гостин не хочеться. А півдоби кудись їхати... то ж здуріти можна! І тіло болить з тих м"якеньких сидінь набагато гірше, як після нічного потягу Київ-Запоріжжя "без-постілі-бо-все-пішло-на-книжечки"...

Injust - 2-10-2003 у 15:01

Якщо вже поїзд - то Гранд Тур.Дуже раджу.:D

llb - 8-10-2003 у 16:31

Якщо по Львову - то перевага у трамвая

маршрутка - як їде по кнОльги - стає кожні 5 метрів, а трамвай шурує і стає на зупинках тільки

по часу - однозначно виграш у трамвая

Наталка - 8-10-2003 у 20:37

А я ще люблю тролейбусом їздити - від Сімферополя до Алушти! :D Краса неймовірна, мальовничі краєвиди - одна гора Дімерджи чого варта! А ось трамваї між містами, здається, ще не курсують ;)

kallisto - 8-10-2003 у 20:50

А от деякі мої знайомі не на жарт стурбовані скасуванням трамваїв у Києві. Що скажете щодо цьог?

Наталка - 8-10-2003 у 20:55

Мати Божа, а чому я про це вперше чую? Де це в Києві скасовують трамваї? Коли? Чому? :o

kallisto - 8-10-2003 у 21:35

Хочуть забрати більшість трамвайних маршрутів з центру, де вони заважають і замінити їх альтернативним транспортом (автобуси, тролейбуси). Залишать трамваї лише на околиці. І в тих районах, де вони не заважають. Я не думаю, що це так погано. Просто більшість маршрутів були запроваджені давно і тепер вони втратили свою актуальність.

Наталка - 8-10-2003 у 21:39

В центрі - можливо, там і без трамваїв корки страшні, крім того, присутній шумовий ефект. І для Києва трамвай - це щось звичайне. Вірите, я, після того, як у Львові побувала, дивом дивуюся: здавалося б, трамвай у місті Лева, і в столиці - яка між ними різниця? Ніби-то трамвай - він і в Африці трамвай. Аж ніяк! У Львові вони якісь особливі. Якісь львівські! У Львові навіть трамваї особливі! :)

kallisto - 8-10-2003 у 21:52

Так от, Наталко, у нас усі (а саме Грушка - я тобі про нього розповідала і Хакер туди ж) кричать, що трамваї - то найбільше щастя у світі. І я з тим категорично не згодна. Нехай в центрі знімають, а на околицях буде.
І сайт зробили, і листівки роздають.

Наталка - 8-10-2003 у 21:57

Оф-топ! :) (Озираючись, пошепки) "Президент присутній! ;) Пиши на "мило"! :D

Halthern - 26-10-2003 у 01:18

Цитата:
Першим відправив користувач kallisto
Хочуть забрати більшість трамвайних маршрутів з центру, де вони заважають і замінити їх альтернативним транспортом (автобуси, тролейбуси). Залишать трамваї лише на околиці. І в тих районах, де вони не заважають. Я не думаю, що це так погано. Просто більшість маршрутів були запроваджені давно і тепер вони втратили свою актуальність.


Фактично, це вже давно зроблено. Вже давно не існує рейок на вул Саксаганського, Кловському спуску, вул. Воровського... Зараз на правому березі залишається лише лінія швидкісного трамвая по вул. Борщагівській, та декілька маршрутів з Контрактової площі. Трамвайне життя активне на лівому березі.
Взагалі-то, трамвай завжди був одним з символів Києва (все таки перший трамвай в Російській імперії та другий в Європі - це київський), тому справді, багатьом не подобається закриття ліній.. Але ті машини, що є зараз і те полотно, по якому вони ходять - ... просто жах. Конкурувати з іншими видами транспорта (особливо в центрі) трамваї ніяк не могли. Тому я підтримую kallisto, рішення про зняття маршрутів особисто мені здається абсолютно правильним.
В Києві популярністю користується, звичайно, метро (понад 1 млн пасажирів за добу) та маршрутки "Богдани"

P.S. Шановні співрозмовники, це нічого, що я так багато про Київ?

rost - 26-10-2003 у 06:28

Форум у нас загально-український, а Київ то наша столиця. Тому про Київ просто обов"язково.

Ігор Баранік - 13-9-2005 у 11:37

Коли я їду міжмісто десь недалеко 2-3 години, то звичайно віддаю перевагу автобусу ніж електричці. В автобуі комфортніше і швидше, тим більше, що автобус Мерседес.;)