Форум Рідного Міста

Автодиллери. Білі та сірі.

Грицак Андрій - 10-10-2007 у 14:32

Доброго дня всім.
Надумав змінити авто і стикнувсяз питанням офіційних (білих) та неофіційних (сірих) діллерів чи автосалонів.
А суть питання ось в чому - різниця на тіж самі авта приблизно 10 %. Тобто за пристойне авто треба переплатити 5-7 тис у.о.
У кого є досвід придбання авта у сірих діллерів? Чи є різниця у комплектаціях чи якості? Що з сервісним обслуговуванням?

Nazar - 10-10-2007 у 14:57

Самого це цікавить.
Бо подейкують, що ті Тойоти Кемрі, що продаються на Урбані (дійсно значно дешевші) Діамант не бере на гарантію...
Але це на рівні чуток.

Грицак Андрій - 10-10-2007 у 15:02

Це дійсно так. Різниця суттєва. Вивчаю це питання вже з місяць.
Мало того - в сірих діллерів набагато ширший асортимент
Навть є нові моделі - яких це і у згадці нема у офіціалів

Грицак Андрій - 10-10-2007 у 15:06

А на рахунок гарантій - тоже помоєму порядок. Минулої неділі був у салоні Рікавто що на Щирецькі - автосалон серйозний, сервіс судячи по ремонтних боксах теж не останній. Гарантійні книги і всі справи. А той самий Урбан направляє на обслуговування на теж Ніко , Діамант чи рік авто

Nazar - 10-10-2007 у 15:23

Таки направляє? Мабуть невиправдані чутки.

Thror - 10-10-2007 у 16:56

10% відсотків то такі суттєва різниця.
Чи не могли б ви підказати контакти сірих ділерів та, бажано, їх сайти?

Грицак Андрій - 11-10-2007 у 09:07

Мене цікавить паджерик - тому звертався до тих де вони є. На сайти не заходив - оскільки спілкувався в живу.
1. "Урбан" - біля стоянки на Б.Хмельницького, заїзд з кільця
2. Салон мід відкритим небом на 700 річчя навпроти Арсену - теж біля стоянки
3. "Рікавто" на Щирецькі - один з самих пристойних салонів в яких мені вдалося побувати з сірих. Правда ціна там чуть вища чим у двох попередніх.

До речі - на "рікавто" сказали що ціни на авта з вчорашнього дня повинні були підскочити - повязано з розтаможкою

Юрій Сєров - 29-10-2007 у 22:59

Вчора по 24 каналу крутили засідання (нараду) продавців автівок. Усі в один голос, розпиналися, які сволочі сірі автодилери, які мало того що не платять податки, а ще й створюють загрозу для безпеки людей (неправильно зібрані після ввезення автівки, можуть спричинити небезпеку).
З одного боку, з ними та їх праведним гнівом можна погодитися. Порушення законів торгівлі та конкуренції все ж таки...
Проте з іншого боку, питання до них та до держави: Чим спричинені такі процеси?
Чи не вони ж самі винні, що різниця в ціні між автівками в Європі чи ЮСА і в нас робить такий вид діяльності прибутковим? Чому потрібно переплачувати? А хіба вони своєю ціновою політикою не змушують наших громадян купувати замість японців, німців і ін. усілякий китайський, іранський і ще якийсь мотлох чи творіння ЗАЗу, які (десь була тема про краштести) за рівнем безпеки значно гірші за інші імпортні машини? Це не створює загрозу для споживачів?

Рост - 31-10-2007 у 22:20

Створює, ще й яку :)
Ми якось прикидали - Жип Гранд Черокі, тут, в салоні, коштував приблизно 50 000 євро. Пригнаний з США, новий, з тамтешнього салону, обходився в 35 000 доларів. До речі, при чому тут неправильна зборка не зрозуміло.

Юрій Сєров - 31-10-2007 у 22:36

А якщо ще врахувати різницю в зарплатах...
Вже обговорювалася тема про надприбутки. Багато хто казав, що такого не буває в природі.
Якщо ж припустити, що надприбутки існують, ця ситуація це наглядно демонструє. Використовуючи владне лоббі автодилери не просто "заробляють гроші" чи "займаються бізнесом", а займаються спекуляцією. Гарне, таке, совдепівське слово :)

Олексій Мачехін - 31-10-2007 у 23:39

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Проте з іншого боку, питання до них та до держави: Чим спричинені такі процеси?
Чи не вони ж самі винні, що різниця в ціні між автівками в Європі чи ЮСА і в нас робить такий вид діяльності прибутковим? Чому потрібно переплачувати?


Тут якраз все просто. Наведу приклад процедури розмитнення нової легкової автівки з об'ємом до 3000:

Автомобiлi легковi та iншi моторнi транспортнi засоби, призначенi головним чином для перевезення людей (крiм моторних засобiв товарної позицiї 8702), включаючи вантажо-пасажирськi автомобiлi-фургони та гоночнi автомобiлi:
-iншi транспортнi засоби з двигуном внутрiшнього згорання з iскровим запалюванням та з кривошипно-шатунним механiзмом:
--з робочим об'ємом цилiндрiв двигуна понад 1 500 см3, але не бiльш як 3 000 см3:
---новi:
----iншi:
-----з об'ємом цилiндрiв двигуна понад 2 200 см3, але не бiльш як 3 000 см3
Додаткова одиниця виміру шт (код 796)
Основна одиниця виміру кг (код 166)

Ввізне мито 25%
Податок на додану вартість 20%
Акцизний збір 0,06 EUR за см3

Дозвільні документи:
Обов'язкова сертифікація. Не скажу ціну, але, наприклад сертифікація металообробного верстата в Укрсепро коштує 4000 грн. Це тільки офіційний платіж.
Санітарно-епідеміологічний висновок. Робиться на партію товару. В принципі не дорого.

Ще слід зауважити що під час розмитнення буде знято платежі за заїзд на митний термінал і стоянку там. З тягача знімуть за першу добу близько $100
Також буде знято кілька дрібних платежів і проплачено послуги митного брокера.
Неофіційні платежі я замовчую.

Нескладно побачити як лише під час розмитнення автомобіль дорожчає більш як на 50%
Додамо сюди транспортні витрати (з вартості доставки до кордону України теж, до речі, беруться митні збори), послуги салону.

Нам вдалося сформувати ціну? ;)

Demyan - 1-11-2007 у 11:31

Це все добре...я думаю держава б думала щось шукала виходи якби....люди не купляли машини. люди купляють машини які дорогі б вони не були...ось тому чому б не заробити собі? Всеодно куплять.

Юрій Сєров - 1-11-2007 у 14:03

Цитата:
Це все добре...я думаю держава б думала щось шукала виходи якби....люди не купляли машини. люди купляють машини які дорогі б вони не були...ось тому чому б не заробити собі? Всеодно куплять.

Я трохи не про те. Звісно, що купують.
Але якщо порівняти
нову Таврію чи, скажімо, 5 річну Тойоту-Короллу,
новий Сенса чи 2 річну Тойту, Хонду чи Ніссан,
замість Китайського Жіпа - Лендкрузера.
Машини з правої колонки мають значно кращі показники безпеки. Якби держава не понаставляла мита і ми за приблизно однакові гроші могли купити машину з лівої чи правої частини, я б не вагався і брав з правої.
Ми що, "автомобільна держава", що такого мита понаставляли?
Ось тому і процвітають сірі автодиллери, і не треба "офіційним автосалонам" обурюватися, а треба знижувати ціни.

Юрій Сєров - 6-11-2007 у 21:25

Наші бідненькі легальні автодиллери, такі бідненькі, що аж придбали собі завод у Польщі: http://www.korrespondent.net/main/215266/

Їх треба продовжувати захищати?

Олексій Мачехін - 6-11-2007 у 22:40

Так тут же написано що УкрАвто — власник АвтоЗАЗу. Це, правда, не виключає що корпорація може виступати ділером, проте ця ж сама корпорація має доходи не лише з продажу автомобілей.
Наприклад, два підрозділи Київської регіональної митниці (ВМО-3 і ВМО-7) перебувають на терміналі, який належить УкрАвто, а це значить що кожна машина, яка розмитнюється у цих двох підрозділах, сплачує не менше 500 гривень (якщо встигає оформитись за день). Якась частина, без сумніву, іде і на утримання терміналу.