Юрій Сєров - 19-10-2007 у 23:21
Особисто від них не постраждав, але ми збиралися грати футбол, то всі
поспізнювалися на годину. Водії з досвідом казали, що таких заторів ще не бачили,
враження, що всі львівські машини виїхали сьогодні на дороги.
Ще й купа вулиць перекрито на ремонт.
Добре, що хоч Ющенко не приїхав, а то б його рейтинг зробив ще один великий крок в
напрямку нуля.
Рост - 20-10-2007 у 09:45
Затори у Львові тепер виникають хаотично, незалежно від того, приїжджає хтось з
високопосадовців, чи ні. Основна проблема - парковка. Якщо б якась мудра голова
вирішила питання зі стоянками в районі центру, це б значно збільшило пропускну
здатність вулиць.
Ну і гнати в шию кабінетних щуриків, які придумують різні односторонні рухи, де їх
не треба. Я тепер в центр взагалі не заїжджаю майже з боку Коперніка, Франка,
Костюшка. Бо там майже постійно стояк. Залишаю машину десь біля Дністра, а далі
пішки, реально швидше виходить.
Demyan - 22-10-2007 у 07:39
А мені здається винуваті в першу чергу водії, а особливо ті які дууууууууже
спішать. Вони роблять пробки. Будучи за кордном не раз - де машин теж багато, так
там все дуже легко і ніхто ніде не лізе, якщо щось станеться всі дотримуються
правил і корки рухаються а не стоять.
Наприклад їдеш по городоцьків вниз - два ряди, тут починають робити "третій"ряд
гонщики, в результаті на зустріч трамвай, все, а ззаду гонщиків стає більше
трамвай встав, всі встали, розїхатися не має куди.
Юрій Сєров - 16-9-2008 у 20:06
Останні дні корки у Львові вже норма. І певним чином пояснюється ремонтами вулиць.
Але як на мене не все так просто - показали нині Київ. Торба!
Можливо наші "слуги" не спрогнозували ріст кількості автівок і пропустили момент,
коли треба було розбудовувати транспортну інфраструктуру? В такому випадку щось
виправляти, особливо в таких містах як Львів, буде складно.
Demyan - 17-9-2008 у 07:25
Це точно покупляли машин, плюс всі повернулися зотпусків....
а щось думати про це і врахувати потік авто ніхто не збирається...
я плюнув на це діло не їзжу на машині. якщо маршрутка встає на довго йду пішки і
все...
Марія Вибранівська - 17-9-2008 у 07:51
Ще й регулювальники не дуже майстерні. Вчора біля повороту на Князя Романа стояв
хлопчина з паличкою, явно був розгублений і не знав, в яку сторону кого пускати.
Байзель був страхітливий.
Але у всьому поганому можна знайти щось хороше. Так як в маршрутці до Винник з
центру прийшлось їхати замалу не дві години, а пасажири, на щастя, були не
сварливі, то можна було вислухати всі житейські новини і аналіз політичної
ситуації. Не треба жодних соцопитувань: поїздити в час пік в транспорті - і думка
народу - на лице.
Павло Жежнич - 17-9-2008 у 15:53
Я маю пропозицію щодо зміни транспортної інфраструктури (правда вона буде
багатьом не до вподоби):
1) навколо центру майже всі вулиці є максимум двосмугові - на них треба запровадити
односторонній рух (як приклад: вул.Антоновича і Тургенєва;
2) на односторонніх вулицях одну смугу виділити під велосипедні доріжки і зупинки
транспорту.
3) нема потреби більшості людей заїжджати на власних автівках не те що в
центральну частину навколо ратуші, але і в навколоцентральні райони
(Привокзальна, вул.І.Франка, Підвальна, район Краківського базару).
4) у нових районах треба синхронізувати роботу світлофорів (наприклад постійні
затори на перехрестках Любінська-Виговського і Виговського-Патона), розширювати
дороги (наприклад вул.Топольна явно завузька - лише 1 смуга в кожному напрямку), і
чітко стежити за забороною стоянок чи зупинок (наприклад на 700-річчя від моста до
Хімічної).
А взагалі наявність заторів спричинена не тільки сильним зростанням автівок, а й
сильним зростанням безкультур'я на дорозі. Як я був у Варшаві кілька років тому, то
там машин було дуже багато - цілком нормально, коли перед перехрестком машин у дві
смуги назбирувалося на кілька сот метрів. Але заторів не було, бо усі чітко за
сигналом світлофора проїждали перехрестя, і ніхто не намагався по зустрічній
смузі проскочити.