Форум Рідного Міста

Які враження від сьогоднішніх заторів?

Юрій Сєров - 19-10-2007 у 23:21

Особисто від них не постраждав, але ми збиралися грати футбол, то всі поспізнювалися на годину. Водії з досвідом казали, що таких заторів ще не бачили, враження, що всі львівські машини виїхали сьогодні на дороги.
Ще й купа вулиць перекрито на ремонт.

Добре, що хоч Ющенко не приїхав, а то б його рейтинг зробив ще один великий крок в напрямку нуля.

Рост - 20-10-2007 у 09:45

Затори у Львові тепер виникають хаотично, незалежно від того, приїжджає хтось з високопосадовців, чи ні. Основна проблема - парковка. Якщо б якась мудра голова вирішила питання зі стоянками в районі центру, це б значно збільшило пропускну здатність вулиць.
Ну і гнати в шию кабінетних щуриків, які придумують різні односторонні рухи, де їх не треба. Я тепер в центр взагалі не заїжджаю майже з боку Коперніка, Франка, Костюшка. Бо там майже постійно стояк. Залишаю машину десь біля Дністра, а далі пішки, реально швидше виходить.

Demyan - 22-10-2007 у 07:39

А мені здається винуваті в першу чергу водії, а особливо ті які дууууууууже спішать. Вони роблять пробки. Будучи за кордном не раз - де машин теж багато, так там все дуже легко і ніхто ніде не лізе, якщо щось станеться всі дотримуються правил і корки рухаються а не стоять.
Наприклад їдеш по городоцьків вниз - два ряди, тут починають робити "третій"ряд гонщики, в результаті на зустріч трамвай, все, а ззаду гонщиків стає більше трамвай встав, всі встали, розїхатися не має куди.

Юрій Сєров - 16-9-2008 у 20:06

Останні дні корки у Львові вже норма. І певним чином пояснюється ремонтами вулиць.
Але як на мене не все так просто - показали нині Київ. Торба!

Можливо наші "слуги" не спрогнозували ріст кількості автівок і пропустили момент, коли треба було розбудовувати транспортну інфраструктуру? В такому випадку щось виправляти, особливо в таких містах як Львів, буде складно.

Demyan - 17-9-2008 у 07:25

Це точно покупляли машин, плюс всі повернулися зотпусків....
а щось думати про це і врахувати потік авто ніхто не збирається...
я плюнув на це діло не їзжу на машині. якщо маршрутка встає на довго йду пішки і все...

Марія Вибранівська - 17-9-2008 у 07:51

Ще й регулювальники не дуже майстерні. Вчора біля повороту на Князя Романа стояв хлопчина з паличкою, явно був розгублений і не знав, в яку сторону кого пускати. Байзель був страхітливий.

Але у всьому поганому можна знайти щось хороше. Так як в маршрутці до Винник з центру прийшлось їхати замалу не дві години, а пасажири, на щастя, були не сварливі, то можна було вислухати всі житейські новини і аналіз політичної ситуації. Не треба жодних соцопитувань: поїздити в час пік в транспорті - і думка народу - на лице.

Павло Жежнич - 17-9-2008 у 15:53

Я маю пропозицію щодо зміни транспортної інфраструктури (правда вона буде багатьом не до вподоби):
1) навколо центру майже всі вулиці є максимум двосмугові - на них треба запровадити односторонній рух (як приклад: вул.Антоновича і Тургенєва;
2) на односторонніх вулицях одну смугу виділити під велосипедні доріжки і зупинки транспорту.
3) нема потреби більшості людей заїжджати на власних автівках не те що в центральну частину навколо ратуші, але і в навколоцентральні райони (Привокзальна, вул.І.Франка, Підвальна, район Краківського базару).
4) у нових районах треба синхронізувати роботу світлофорів (наприклад постійні затори на перехрестках Любінська-Виговського і Виговського-Патона), розширювати дороги (наприклад вул.Топольна явно завузька - лише 1 смуга в кожному напрямку), і чітко стежити за забороною стоянок чи зупинок (наприклад на 700-річчя від моста до Хімічної).

А взагалі наявність заторів спричинена не тільки сильним зростанням автівок, а й сильним зростанням безкультур'я на дорозі. Як я був у Варшаві кілька років тому, то там машин було дуже багато - цілком нормально, коли перед перехрестком машин у дві смуги назбирувалося на кілька сот метрів. Але заторів не було, бо усі чітко за сигналом світлофора проїждали перехрестя, і ніхто не намагався по зустрічній смузі проскочити.