Форум Рідного Міста

Подорожчання вартості проїзду в маршрутках та електротранспорті

Марян Скрига - 19-11-2007 у 13:15

Як Ви, дорогі львівяни, ставитесь до цього???

Юрій Сєров - 19-11-2007 у 13:54

Та як... Негативно звичайно. Бо якість сервісу не зросте. Маршрутки далі будуть переповнені, їх буде мало, водії хамовиті (не всі звісно, але...), ну і шансон форева.

Андрій Моравський - 19-11-2007 у 14:32

А якщо один раз заплатити і перевести маршрутки на газ? ... на стиснений газ?... який. якщо мені не зраджує пам"ять по 1,80грн... ???? ну?

Марян Скрига - 19-11-2007 у 14:38

Знаю, що деякі маршрутки їздять на зрідженому газі (він дешевий), але і вони потягнулися за бензиново-солярними...

Юрій Сєров - 19-11-2007 у 14:45

Цитата:
А якщо один раз заплатити і перевести маршрутки на газ? ... на стиснений газ?... який. якщо мені не зраджує пам"ять по 1,80грн... ???? ну?

А кому то треба?
До речі деякі їздять не газі, але за проїзд беруть всі однаково.

Demyan - 19-11-2007 у 14:53

Багато їздять на газі. Ті дельфіні, ПАЗіки....

marco - 19-11-2007 у 18:58

Та як би не було - шофери теж люди і теж мають сім'ї які треба годувати.
Те що якість, культура і т.д. не покращиться - зрозуміло. Але з іншого боку, як Вам піднімають зарплату (скажемо освітянам) чи відразу підвищується рівень навчання/викладання (або така думка принаймі) ??? ;)
Чи це сприймається як само собою зрозумілий борг, який повернуто державою за те що ми і так перепрацьовуємо?

Ціле щастя, що потреба залізти в маршрутку виникає не частіше ніж раз на тиждень. На щодень обходжуся ногами. Тут важливо не поламати їх і щоб з даху/балкону нічого на голову не гепнуло...

Юрій Сєров - 19-11-2007 у 21:16

Цитата:
Та як би не було - шофери теж люди і теж мають сім'ї які треба годувати.

З цим твердженням, швидше за все згідний, хоча все одно воно мені не подобається :)
Хоча не впевнений, що зараз вони на межі рентабельності.
Зростання варстості критичним не вважаю, але стане не зручно з тими копійками.

Павло Жежнич - 19-11-2007 у 23:10

Як користувач (покупець) послуг, які надають мені маршрутки, я завжди буду проти підвищення ціни за перевезення, бо кожен нормальний покупець завжди хоче купити дешевше.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Та як би не було - шофери теж люди і теж мають сім'ї які треба годувати.

І власники фірм, що займаються перевезеннями, і чиновники які хочуть на лапу, теж люди, які мають сім'ї, і які теж треба годувати. Всі ми люди! І це не аргумент на рахунок підвищення.
Цитата:
Але з іншого боку, як Вам піднімають зарплату (скажемо освітянам) чи відразу підвищується рівень навчання/викладання (або така думка принаймі) ??? ;)

Як освітянам піднімають зарплату, то в першу чергу не обов'язково збільшується вартість комерційного навчання (що у прикладі з перевезеннями рівноцінно вартості проїзду). І навпаки поряд з відсутністю росту зарплати може рости вартість комерційного навчання. Але в будь-якому випадку, абітурієнт має вибір - у якому вузі навчатися і за які гроші.
У випадку маршруток вибору нема! Якщо мені підходить маршрутка № така-то, яка обслуговується фірмою такою-то, то інша фірма вже не зможе обслуговувати даний маршрут. А це вже монополія, і тому принаймні у пасажирів закрадається думка про необгрунтоване підвищення.

Марян Скрига - 20-11-2007 у 08:17

Сьогодні зранку , до речі, їхав за гривню. Але пропустив маршруток 6 чи 7, вони не були набиті, вони просто ігнорували мене...:(

Demyan - 20-11-2007 у 08:24

теж їхав за гривню

Марян Скрига - 20-11-2007 у 10:03

попитався на роботі, багато хто їхав за 1.5 гривні

marco - 20-11-2007 у 10:27

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
І власники фірм, що займаються перевезеннями, і чиновники які хочуть на лапу, теж люди, які мають сім'ї, і які теж треба годувати. Всі ми люди! І це не аргумент на рахунок підвищення.

Ще й який аргумент! Оскільки ціни ростуть (долар падає), прибутки (білі, сірі чи чорні) зменшуються, а на лапу треба дати не менше, а часто і більше як до того. Це означає що та сума яка залишається в "сухому залишку" себто прибуток також зменшується.
Я не знаю скільки заробляє шофер маршрутки, але думаю, що мізер за таку псячу роботу. Скільки з того зарібку осідає власнику - також не знаю. Але власне тому побачити шофера приязного, усміхненого, з почуттям власної гідності, в уніформі з краваткою ми зможемо ще не скоро.
Як ще не банально, як платимо, так і їздимо.

Я не стаю на бік перевізників (не кидайте камінням в мене), просто приводжу арґументи іншої сторони.

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Як освітянам піднімають зарплату, то в першу чергу не обов'язково збільшується вартість комерційного навчання (що у прикладі з перевезеннями рівноцінно вартості проїзду).

Ні, Павле. Властиво це те саме. Тільки тут оплата йде з наших кишень, а в освіті з державної, яка теж таки ніби наша... І якщо слідувати тезі, що збільшення оплати праці означає безумовний приріст якості послуг - то це повинно стосуватися усіх ;)

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич Але в будь-якому випадку, абітурієнт має вибір - у якому вузі навчатися і за які гроші.
У випадку маршруток вибору нема! Якщо мені підходить маршрутка № така-то, яка обслуговується фірмою такою-то, то інша фірма вже не зможе обслуговувати даний маршрут.


Знову ж таки не цілком так...
Якщо я хочу бути лікарем, то стосовно вузу і оплати у Львові вибору нема ;)
Якщо мені треба дістатися з одного кінця міста в інше вибір також є:
- можна перейтися (Львів не такий вже великий і в час пік це буває значно швидше),
- можна переїхатися ровером,
- можна частину маршруту проїхати трамваєм/тролейбусом,
- можна взяти таксі,
- нарешті можна їздити власним автом чи разом з сусідом (сусідкою) :)

Demyan - 20-11-2007 у 11:26

Щось не розумію...кажуть що відмінили цю постанову про подорожчання і не давати по 1,50...так де ж правда?

Demyan - 20-11-2007 у 12:12

Хтсоь знає номер постанови про підняття тарифів? в міськ раду не можу дозвонитися...

Юрій Сєров - 20-11-2007 у 13:10

Зайшов нині у маршрутку, дав дві гривні, отримав 50 коп. здачі і аж тоді зрозумів, що нині вже 20 листопада. :)
Слухав трохи радіво, один власник маршруту жалівся, що бізнес ледь-ледь в плюсах, при тому що він сплачує кредит. Але коли він сплатить кредит він буде вже мати серйозні прибутки. Чи вже автобус "помре" до того часу? Хто більше орієнтується в цьому бізнесі?

Demyan - 20-11-2007 у 13:22

Але якщо немає постанови то чого тоді по 1,50 треба платити?
Ще раз хтось може взнати в міськ раді, або хтось знає номер постанови? адже можуть просто підняти...
Наприклад я не знайшов про номер постанови...

Demyan - 20-11-2007 у 13:43

Пробив в міськраді. Ситуація така:
Рішення прийняли тільки асоціація перевізників, піднімати вони можуть тарифи, після того як пройде усі інстанції (антимонопольний іт.д.) і виявиться що вони безпідставно підняли, будуть повернені гроші. Але кому :o:o:o ?
Ситуація двояка. що робити? сів в маршрутку кажу рішення немає не плачу 1,50 він не поїде просто..думаю пасажири мене випхають самі:)...ну або ще в тому дусі.
Знаю зараз що 22,2,12 - беруть по 1 грн, 95, 23 - 1,50. Долучайте списки маршруток де і по скікльи.

Павло Жежнич - 20-11-2007 у 13:59

Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Ще й який аргумент! Оскільки ціни ростуть (долар падає), прибутки (білі, сірі чи чорні) зменшуються, а на лапу треба дати не менше, а часто і більше як до того. Це означає що та сума яка залишається в "сухому залишку" себто прибуток також зменшується.

Я власне говорив, ще не можна тільки апелювати, що вони теж люди. Бо з таким успіхом поставлять нам ціну 2 чи 3 грн., бо до людей треба ставитися по-людяному. І крапка. А чому такі тарифи - невідомо. Я навіть не знаю, чому я з сьогоднішнього дня плачу 1,5 грн. А якби десь на лапу не треба було давати, то може і ціна б могла зберегтися на рівні 1 грн.
Цитата:
Я не знаю скільки заробляє шофер маршрутки, але думаю, що мізер за таку псячу роботу. Скільки з того зарібку осідає власнику - також не знаю. Але власне тому побачити шофера приязного, усміхненого, з почуттям власної гідності, в уніформі з краваткою ми зможемо ще не скоро.
Як ще не банально, як платимо, так і їздимо.

Або навпаки: як їздимо, так і платимо - це палиця з двома рівноцінними кінцями. А від того, що ми ще більше заплатимо, наша їзда не зміниться.
Цитата:
Я не стаю на бік перевізників (не кидайте камінням в мене), просто приводжу арґументи іншої сторони.

Я абсолютно з тобою згоден, що ти не стаєш на бік перевізників, але аргументи ти приводиш як пасажир - ти все ж пробуєш навести калькуляцію перевезень. Пасажирам цікаво знати за що вони платять, а перевізникам цікавіше, коли цього ніхто не знає. До речі, як і чиновникам, які беруть на лапу.
Цитата:
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Як освітянам піднімають зарплату, то в першу чергу не обов'язково збільшується вартість комерційного навчання (що у прикладі з перевезеннями рівноцінно вартості проїзду).

Ні, Павле. Властиво це те саме. Тільки тут оплата йде з наших кишень, а в освіті з державної, яка теж таки ніби наша... І якщо слідувати тезі, що збільшення оплати праці означає безумовний приріст якості послуг - то це повинно стосуватися усіх ;)

Як і в освіті, так і в транспорті - є люди які користуються послугами на безоплатній основі (бюджетне навчання і пільговики проїзду), і на комерційній основі (комерційне навчання і звичайні пасажири). За безоплатні послуги всюди платить держава.
Я не згоден з тезою "збільшення оплати праці означає безумовний приріст якості послуг", бо оплата праці - це не єдині затрати на надання послуг. Я навів приклад з підвищенням вартості комерційного навчання і зарплати освітян, бо я працюю в освіті, і не раз бачив власне відсутність кореляції між ними.
Цитата:
Знову ж таки не цілком так...
Якщо я хочу бути лікарем, то стосовно вузу і оплати у Львові вибору нема ;)

Якщо є бажання стати зубним лікарем чи медсестрою, то не обов'язково вчитися лише в медінституті. Вибір є! А якщо хочеш стати крутим хірургом, то напевно треба поступати у медінститу - але то вже є рівень таксі або власної машини:).
Цитата:

Якщо мені треба дістатися з одного кінця міста в інше вибір також є:
- можна перейтися (Львів не такий вже великий і в час пік це буває значно швидше),
- можна переїхатися ровером,
- можна частину маршруту проїхати трамваєм/тролейбусом,
- можна взяти таксі,
- нарешті можна їздити власним автом чи разом з сусідом (сусідкою) :)

Згоден, але це все занадто різного виду послуги, які не можна однозначно порівнювати. Бо в кожному з цих видів транспорту є своя категорія пасажирів, іншими видами транспорту користується значно рідше, ніж 1-2 основними видами.
Ми ж не ставимо вибір таким чином - вчитися чи не вчитися у вузі, а все ж віддаємо перевагу вибору - у якому вузі вчитися. Так само, якби це був справжній ринок перевезень, то я би вибирав: у якій маршрутці їхати за одним маршрутом - маленькому шмаровозі від фірми 1 чи у великому автобусі від фірми 2. Але дві фірми один маршрут не обслуговують.

До речі, років 5 тому в нас практикувалися т.зв. приватники, які їздили за тими ж маршрутами, що й основні маршрутки, але тільки у час пік - тоді це дійсно був вибір. І якби основні перевізники збільшували оплату за проїзд, то цих приватників було б багато, і за меншу ціну проїзду.

Павло Жежнич - 20-11-2007 у 14:01

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Долучайте списки маршруток де і по скікльи.

№ 31 - зробили вивіску 1,5 грн., але люди по інерції платили 1 грн. Водій декого просив доплатити 50 коп., і пасажири погоджувалися.

Марян Скрига - 20-11-2007 у 14:51

Замітив минулого тижня у маршрутках 20, 21, 28 оголошення, що ціна буде 1,5 гривні, а вже в суботу-неділю-понеділок тих огоРошень вже не було.
Буду притикати в маршрутці, що постанови на підвищення вартості проїзду міська рада не прийняла:P

Лєна Дадукевич - 20-11-2007 у 15:00

Яка то у нас з чоловіком була далекоглядна думка не селитись в нормальній квартирі на В Великого а поселитись у мацюпусенькій кавалерці але в самому центрі!!! :sing: Які ми з чоловіком мудрі та далекоглядні!!!:sing: (Сам себе не похвалиш, потім цілий день ходиш як обпльований:lol: )

Юрій Ришковець - 20-11-2007 у 17:35

За словами начальника управління транспорту Львівської міської ради Миколи Шкургана, підняття цін на проїзд у маршрутках не має законного пігрунття, перевізники самовільно підняли ціни.

"На сьогодні не підняли тариф на проїзд комунальне підприємство АТП-1 та автоперевізник, який обслуговує маршрути №12 і 16, а також АТП-14630, яке обслуговує маршрути №6, 24, 30, 90, 34, 10, 4, тобто вартість на цих маршрутах становить 1 грн.", - сказав М.Шкурган. І ще додав: "Ті ж, хто підняв тарифи самовільно, автоматично стають платниками ПДВ. Тож відтепер вони повинні будуть сплачувати 20% від вартості проїзду".

Інормація з ZAXID.NET

Demyan - 20-11-2007 у 17:36

"Однак не всі підприємці наважились піднімати ціни. За словами М. Шкургана, на 14-ох із 96 маршрутів ціни не зросли. Це маршрути № 2, 4, 6, 10, 12, 16, 24, 28, 30, 34, 50, 51,90. Ці маршрути перейдуть на новий тариф уже після офіційного затвердження нових тарифів міською владою."

Марян Скрига - 21-11-2007 у 07:46

Ниньки їхав на роботу, і таж ситуація, 2 маршрутки не зупинились, хочу вільні місця були. Нарешті стала 42 маршрутка. В мене очі на лоб вилізли :o - водій в костюмі з краваткою, всім каже "Прошу", оголошує зупинки, але ціна за проїзд 1,5. Ото б усім водіям приклад з нього брати...(фантастика:lol:)

Богдана Курилюк - 21-11-2007 у 12:18

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Марян Скрига
Ниньки їхав на роботу, і таж ситуація, 2 маршрутки не зупинились, хочу вільні місця були. Нарешті стала 42 маршрутка. В мене очі на лоб вилізли :o - водій в костюмі з краваткою, всім каже "Прошу", оголошує зупинки, але ціна за проїзд 1,5. Ото б усім водіям приклад з нього брати...(фантастика:lol:)


Гарно!
Зазвичай таке можна побачити на міжнародних маршрутах... на жаль.

Demyan - 21-11-2007 у 15:18

Непокірних перевізників погрожують відлучити від годівниці
21 листопада 2007 15:05


Міська влада розіслала перевізникам, які вчора підвищили ціни на перевезення, попередження про порушення умов угод, що були підписані з міською радою. Про це повідомив сьогодні під час брифінгу перший заступник міського голови Львова Олег Синютка. Дії перевізників міська влада називає незаконними і недоцільними. Якщо «моментальної» реакції перевізників не буде, то місто розпочне процедуру розірвання угод з цими фірмами.

«Це триватиме не більше, аніж місяць», - зауважив О.Синютка.

За його словами, перевізники порушили низку законодавчих актів, які передбачають обов’язкове погодження цін на перевезення пасажирів з місцевою владою. Таке ж узгодження прописане в угоді між міською радою і фірмами-перевізниками. «Замовником виступає міська рада, тому ми надіслали попередження про неприпустимість таких дій», - зауважив О.Синютка. Якщо не буде реакції, тобто повернення до старої ціни, то міська рада після розірвання угод оголошуватиме конкурси на звільнені маршрути. «У нас достатньо бажаючих займатися перевезеннями у місті», - наголосив він.

На думку першого заступника міського голови, такі дії перевізників є змовою для отримання надприбутків, тому міська рада звернулася до Антимонопольного комітету з проханням вивчити ситуацію. Крім того, звернення були в інспекцію з контролю за цінами у Львівській області, ДПА у Львівській області, управління державної служби боротьби з економічними злочинами ГУМВСУ у Львівській області та інші інстанції з вимогою вивчити ситуацію.

Водночас О.Синютка радить жителям Львова не платити за новими тарифами, бо на це немає жодних підстав.

Учора більшість перевізників Львова підняли ціну на перевезення з однієї гривні до півтори.

Марян Скрига - 22-11-2007 у 07:41

Непрлатити 1.5 гривні в маршрутці!!!??? А на роботу з одного кінця Львова в інший добиратись пішачком!!!??? Якщо кажеш в маршрутці, що нема рішення міської ради і платиш гривню, то водій "просить" пройтися пішки, а добратись до місця призначення треба ж.
А те що,тут хтось сказав, що перевізники, які піднили ціну потім будуть повертати гроші - то ж маразм (кому вони їх будуть повертати і яким чином).
А за 1.25-1.40 гривні перевізники битися не будуть, бо не будуть, тіпа, здачі такими мілкими копійками в них немає, заокруглюємо до 1.5.
Маємо просту арифметику: переповнена маршрутка+1.5 гривні=ліві грошики (нова власна машина водія, стєнка до хати, ремонт, плата за навчання дітей, пробухати...), а ми пасажири тиснемось зі всієї сили в маршрутку, на останню сходинку, щоб доїхати до того ж дому...
Може то мої маразми, але то життя таке...

Андрій Пелещишин - 22-11-2007 у 14:06

Цитата:

Водночас О.Синютка радить жителям Львова не платити за новими тарифами, бо на це немає жодних підстав.


Чесно кажучи, знаючи стиль та методи спілкування пана Синютки з приватними підприємствами, то він би міг знайти і більш переконливі аргументи у дискусії з перевізниками.

Demyan - 22-11-2007 у 15:02

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Марян Скрига
Непрлатити 1.5 гривні в маршрутці!!!??? А на роботу з одного кінця Львова в інший добиратись пішачком!!!??? Якщо кажеш в маршрутці, що нема рішення міської ради і платиш гривню, то водій "просить" пройтися пішки, а добратись до місця призначення треба ж.

А ось це вже питання до людей які платять по 1,5 гривні. Звісно що якщо я не заплачу а інші заплатять водій не буде їхати тоді мене випхають з маршрутки ті ж пасажари які кричать що ой все дорожчає а реально самі ж і платять.

marco - 22-11-2007 у 17:10

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Чесно кажучи, знаючи стиль та методи спілкування пана Синютки з приватними підприємствами, то він би міг знайти і більш переконливі аргументи у дискусії з перевізниками.


Не маю щастя знати пана Синютку :rolleyes:
Але відповідно до заяв для преси напрошується висновок, що він іде на прямий конфлікт і загострення ситуації, в умовах (скажем так) не занадто сприятливих для міської ради. Такі "наїзди" не сприятимуть пошуку компромісів, а лише переконають тих перевізників, які ще вагалися, що тут справа принципу...

Насправді всі ці гучні заяви не є ніяким вирішенням ситуації, бо міська влада не має достатніх аргументів, а замість домовлятися вирішила діяти силою.

Дія викликає протидію...
Крайніми будуть як завжди пасажири...

Павло Жежнич - 22-11-2007 у 21:55

Ще вчора на маршрутці №31 красувалося "проїзд 1,5 грн.". Сьогодні таких підписів не було, і водій 31-ої чемно з 2 грн. дав здачу 1 грн.

Роман Голощук - 22-11-2007 у 22:41

Підвищення цін на проїзд у міських маршрутках депутати Львівської міської ради розцінюють як звичайнісіньку монопольну змову. Якщо виконавчі органи найближчим часом не наведуть лад з вартістю автоперевезень, питання порушать на сесії. Про це сьогодні, 22 листопада, ЗІК повідомила прес-служба ЛМО УНП з посиланням на депутата Львівської міської ради, голову фракції УНП Юрія Кужелюка.

«Те, що зараз відбувається з цінами на проїзд, – звичайнісінький шантаж автоперевізників стосовно львів’ян», – зазначив Юрій Кужелюк.

На думку депутата, говорити про підвищення або зниження вартості проїзду у маршрутних таксі можна лише за однієї умови, якщо водії видаватимуть пасажирам квитки. «Зараз там відбувається абсолютно безконтрольний обіг коштів. Ніхто не знає, скільки водій отримав коштів і скільки віддав власнику. У звітах подають мінімальні суми, через що практично весь заробіток перебуває в тіні», – наголосив Кужелюк.

Докладніше тут: http://www.zik.com.ua/index.php?news_id=112878

Андрій Пелещишин - 22-11-2007 у 23:07

Цитата:
Але відповідно до заяв для преси напрошується висновок, що він іде на прямий конфлікт і загострення ситуації, в умовах (скажем так) не занадто сприятливих для міської ради. Такі "наїзди" не сприятимуть пошуку компромісів, а лише переконають тих перевізників, які ще вагалися, що тут справа принципу...

Насправді всі ці гучні заяви не є ніяким вирішенням ситуації, бо міська влада не має достатніх аргументів, а замість домовлятися вирішила діяти силою.


Ну принципи в бізнесі, особливо в комунальному, напевно не сама помічна річ. І не думаю, що перевізники є такими бійцями-героями, що не поступляться принципами навіть під загрозою існування бізнесу. Тому напевно і трапляється таке:
Цитата:
Ще вчора на маршрутці №31 красувалося "проїзд 1,5 грн.". Сьогодні таких підписів не було, і водій 31-ої чемно з 2 грн. дав здачу 1 грн.


що вочевидь, значить що пан Синютка таки знайшов переконливого аргументу :)


П.С.
Думаю, що вся ця історія закінчиться так: ціни залишаться 1 грн. До нового року. А там потихеньку піднімуть, і вже опору ніхто не чинитиме.

Павло Жежнич - 23-11-2007 у 13:05

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
що вочевидь, значить що пан Синютка таки знайшов переконливого аргументу :)

Він вміє шукати аргументи, бо сьогодні їхав на декількох маршрутках (№111, 34), і всюди чітко висіла трабличка "проїзд 1грн."
Цитата:
Думаю, що вся ця історія закінчиться так: ціни залишаться 1 грн. До нового року. А там потихеньку піднімуть, і вже опору ніхто не чинитиме.

Або потихеньку підніматимуть вже у грудні, якщо перевізники "домовляться" з місцевою владою.

Юрій Сєров - 23-11-2007 у 15:44

Цитата:
Або потихеньку підніматимуть вже у грудні, якщо перевізники "домовляться" з місцевою владою.

І будуть і вівці (влада в очах громадян) цілі і вовки (перевізникии) ситі :)

Юрій Сєров - 23-11-2007 у 16:46

Від завтра маршрутки по 1 грн!
http://zik.com.ua/index.php?news_id=113062

Тарас Гулка - 23-11-2007 у 21:00

Сьогодні вже всі були по 1 грн.

Demyan - 3-12-2007 у 16:42

З 11 грудня по 1,25 грн.

Роман Голощук - 8-12-2007 у 13:04

З 11 грудня львів’яни також платитимуть за проїзд у тролейбусах та трамваях 60 копійок

Андрій Пелещишин - 8-12-2007 у 13:43

Непогана стаття на цю тему була у "Газеті по-львівськи". Основна теза - прибутки приховують і занижують, щоби потім мотивувати підвищення цін.

Юрій Сєров - 8-12-2007 у 18:45

Звісно, що приховати їм легко. Ніяких квитків водії не видають, тому облік вести неможливо.

Марян Скрига - 11-12-2007 у 09:43

Сьогодні платив уже 1,25 грн., водій не дав квитка, я йому про це сказав. Він зі злості відірвав мені стрічечку з 10 чи 12 білетиків і сказав так нагло "НА". Ну нічого тепер я у всіх маршрутках буду брати білетики. Можливо хтось їде і не бере білетиків, просто так. Але нема чого потураи водіям , нехай видаюють білетики, це ж входить в їх обов"язки, чи не так?
Але я думаю буде те що було і ніхто цей облік вести не буде.:(

Demyan - 11-12-2007 у 10:22

а з тою здачею...це просто цирк.
ВЗагалі вихід є один дуже хороший - продавати типу якісь жетони і все.....тоді і облік буде і здачі не буде і водіям легше буде...
Але звісно на це ніхто не піде

Юрій Сєров - 11-12-2007 у 11:03

Я забув і заплатив сьогодні ривню :)
Як зреагував водій не знаю, бо заходив через задні двері

Катерина Задорожна - 11-12-2007 у 11:08

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Я забув і заплатив сьогодні ривню :)
Як зреагував водій не знаю, бо заходив через задні двері


Якби він негативно зреагував, думаю, Ви би почули :)

Андрій Пелещишин - 11-12-2007 у 12:15

На деяких маршрутах поки що вартість проїзду 1 гривня.

Роман Голощук - 24-2-2008 у 10:57

Підприємства-перевізники подали до Львівської міської ради нові розрахунки вартості проїзду у маршрутних таксі.
Вони пропонують вже у березні підвищити тариф на міські перевезення до 1 грн. 50 коп. Про це повідомив голова Асоціації перевізників Львова Роман Лобода.

Джерело: http://www.wz.lviv.ua/pages.php?atid=63006

Юрій Сєров - 24-2-2008 у 11:25

Знову буде, як з попереднім підвищенням. Побавляться у виставу і таки затвердять. Десь ближче до літа. Коли людям буде відпустка в голові.
Хоч би бидловози вже познімали, а то досі їздять...

Demyan - 21-3-2008 у 13:35

Наступнї пятниці мабуть таки затвердять тариф 1,50 грн.

Юрій Сєров - 21-3-2008 у 13:38

Цитата:
Наступнї пятниці мабуть таки затвердять тариф 1,50 грн.
:mad:
Я вже чув, що вони на 1,75 гострять зуби

Demyan - 21-3-2008 у 17:36

Ні вже готують наступне після 1,50 - хочуть підняти до 2,00 грн :o
Яв шоці...:cool:

Роман Голощук - 31-3-2008 у 10:25

У зв’язку зі зростанням вартості паливно-мастильних матеріалів та зверненням асоціації "Львівський пасажирський транспорт" виконавчий комітет Львівської міської ради сьогодні, 28 березня, ухвалив рішення підвищити вартість проїзду в автобусах, що працюють в режимі "експрес" та "маршрутне таксі" до 1 грн 50 коп, а також в автобусах, які працюють у звичному режимі - до 80 коп. За таке рішення проголосували усі члени виконавчого комітету, окрім прокурора міста та начальника міського управління міліції. :mad:

Згідно з рішенням виконавчого комітету, з 1 квітня також зміняться тарифи на проїзд у електротранспорті. Так, вартість разових проїзних талонів становитиме 0,75 грн, а для учнів та студентів – 0,35 грн. За інформацією ЛКП «Львівелектротранс» попередній тариф у розмірі 0,60 грн не покривав витрат підприємства. :mad:

"Відчуй покращення життя вже сьогодні"

marco - 31-3-2008 у 11:12

Може не зовсім до теми, але хто знає який перевізник обслуговує 88 маршрут, або де можна таку інфу глянути.
Сьогодні водій нахамив дружині коли вона попросила не курити під час руху.
Номер ВС1625АА.

marco - 31-3-2008 у 11:32

Вже знайшов. Сайт http://bydlovoz.lviv.ua/ допоміг.

ТзОВ “Вердана” м.Львів,
вул.Пимоненка, 5
директор Кіт Ігор Михайлович
тел.299-04-84
№ 86,88,93,94

водій Бурий Назар.

Ну як завжди: "це в нього в перше - ми його звичайно попередимо... він більше не буде звичайно..."

Андрій Пелещишин - 1-4-2008 у 19:44

Стало сьогодні ті півтори гривні. На відміну від осені, на цей раз люди ніби сприяли це спокійно, без коментарів

Юрій Сєров - 1-4-2008 у 20:01

2 рази нині їхав, платив 1,25. Причому якщо в 50-му мені так віддав здачу, то вже в іншій було оголошення про 1,50, водій правда, ніц не сказав.

Роман Голощук - 2-4-2008 у 11:28

75 копійок за проїзд у львівських трамваях і тролейбусах – з 3 квітня, бо ще немає квитків

Джерело: http://zik.com.ua/ua/news/2008/04/01/131754

Роман Голощук - 2-4-2008 у 11:30

Трохи підредагував назву теми

Юрій Сєров - 1-7-2008 у 14:56

З 1 вересня львів’яни платитимуть за проїзд у трамваях та тролейбусах 1 грн
"ЛКП "Львівелектротранс" вже подало необхідні розрахунки до міської ради на збільшення тарифу за проїзд у міському електротранспорті до 1 грн", - повідомив сьогодні, 1 липня, директор підприємства Андрій Федоренко.
"Думаємо, що вартість проїзду зросте з 1 вересня. Ми зацікавлені підняти її якомога швидше, оскільки росте зарплата, ростуть витрати на електроенергію", - додав він.

Zaxid.net

Цікаво чи можна купити тепер квитків по 75, а потім їх використовувати? :)

Роман Голощук - 10-7-2008 у 10:04

Маршрутки у Львові знову подорожчають. Скоріш за все, вартість проїзду по місту зросте до 2 гривень вже на початку осені, - повідомив голова Асоціації перевізників Роман Лобода.

За його словами, якби вартість проїзду вже становила 2 гривні, перевізники отримували б мінімальний прибуток. Та якщо надалі ціни на пальне будуть рости, то і дві гривні за проїзд буде недостатньо. На сьогодні ж, переконує Лобода, з вартістю проїзду 1 гривня 50 копійок перевізники працюють собі у збиток.

Джерело: http://daily.lviv.ua/?newsid=16797

Тарас Ільчишин - 10-7-2008 у 10:14

я би платив і більше, якщо б їздив як нормальна людина, а не як "шпроти в банці".

Юрій Сєров - 10-7-2008 у 18:31

Ціни на проїзд за рік зросли на 50 відстотків, якщо восени піднімуть до 2, то це буде 100% ріст. Бензин і все решта так не подорожчало! І зарплати так не зросли

Катерина Задорожна - 11-7-2008 у 08:38

Мені здається, що тут варто врахувати і той фактор, скільки часу ціна на проїзд стояла на місці, в той час як все решта дорожчало...

Юрій Сєров - 11-7-2008 у 20:00

Стояла на місці, значить була вигідною. В мінус собі, ніхто б нічого не возив.

Василь Яворський - 11-7-2008 у 20:22

на сьогодні багато спеціалістів вважають вартість проїзду у львівських маршрутках, а точніше автобусах міських рейсів, бо саме до цієї категорії відноситься той транспорт який переважно їздить зависокою, оправданою така ціна є тільки для машин з пасажиромісткістю до 17 чоловік. Останній тариф 1,50 було прийнято з порушенням певних процесуальних норм, на що, ще при розгляді цього питання у ЛМР, наголошував прокурорський наглядач, а саме: не було громадських слухань, котрі у цьому випадку є обов"язковими. Питання однозначно лобіювалося, прокуратура від висування звинувачень відмовилась, тариф визнано чинним, отож...

Demyan - 12-8-2008 у 13:04

З вересня хочуть зробити вже по 2 грн. Подали вже документи в раду :mad::mad::mad::mad::mad:

Василь Яворський - 12-8-2008 у 13:18

Сьогодні відбулася пресконференція на тему 2 грн в маршрутках.... новини не втішні, остаточне підписання рішення - питання часу

Роман Ромашка - 12-8-2008 у 13:39

Похоже що у Львові бидловоз форева!
А трамвай на Сихів мас дай :baddevil:

Василь Яворський - 12-8-2008 у 16:57

ну трамвай на Сихів у генплан розбудови Сихівського району закладено, правда тільки як поняття, наразі ще навіть не відомо буде то підземний чи наземний транспорт

Юрій Сєров - 3-9-2008 у 21:04

Громадські організації пробують поборотися за збереження існуючих тарифів. Ну що ж. Побачимо.
http://zik.com.ua/ua/news/2008/09/03/148713

Serg Selev - 12-10-2008 у 17:11

Нафта на світовому ринку дешевшає, але наші нафтожлоби не спішать зменшувати ціну ДП, а відповідно перевізники - вартість проїзду.

Юрій Сєров - 17-10-2008 у 11:08

Проїзд у львівських маршрутках та електротранспорті наразі не подорожчає
http://www.zaxid.net/newsua/2008/10/17/114040/

Видно наш мер відчув, що запахло смаженим і вирішив не робити ще одного приводу для невдоволення.

Serg Selev - 17-10-2008 у 20:57

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Проїзд у львівських маршрутках та електротранспорті наразі не подорожчає
http://www.zaxid.net/newsua/2008/10/17/114040/


А чи є підстави для збільшення вартості проїзду (окрім жадності)? Трамвайщиків ще можна зрозуміти, бо через розриті дороги маршрути з великим пасажиропотоком 2, 6 працюють не на повну, а 7 не ходить взагалі. Але було б логічно, що відшкодовувати недоотриманий прибуток від перевезень мають підрядники, які грубо порушують терміни ремонту доріг.

Роман Голощук - 2-11-2008 у 13:24

31 жовтня виконком Львівської міської ради прийняв рішення про тарифи на перевезення пасажирів у міському електротранспорті, згідно з якими вартість проїзду у трамваях та тролейбусах збільшено до 1 гривні. Пільговики платитимуть 50 копійок. Запровадження нового тарифу стартує з 5 листопада.

Джерело: http://daily.lviv.ua/?newsid=18196

Юрій Ришковець - 19-1-2009 у 16:41

Знову подорожчав проїзд в електричках і це в час економічної кризи.

Юрій Сєров - 27-5-2009 у 20:51

Починають нас готувати до подорожчання проїзду в маршрутках
http://zaxid.net/newsua/2009/5/27/181846/

А ось це взагалі абсурд:
Цитата:
Голова Вільної профспілки пасажирських перевізників АВПАУ Ігор Головка додав, що нова вартість проїзду розраховувалася з урахуванням доволі великої кількості пасажирів, яких перевозить маршрутка за повний робочий день, - 630 пасажирів та 200 пільговиків.

Цікаво, як вони таке нарахували? Маршрутка за рейс перевозить не більше трьох пільговиків, а у них виходить пропорція 1:3. Як це?

Serg Selev - 27-5-2009 у 21:28

Наскільки пригадую тариф 1,5 грн розраховувався за умови ціни ДП 5,70 грн. Зараз ДП коштує 5,20, ну може вже до 5,30 зросло. Запчастини потрібно імпортні, не заперечую. Але чому про запчастини згадали аж зараз при курсі долара 7,6, а не скажімо зимою коли курс був 9?
Хай маршруточники курять бамбук.

На відміну від міст, де нормально організована робота електротранспорту, страйк маршруточників у Львові завдасть чимало проблем з доїздом. Мережа трамвайних та тролейбусних маршрутів не розвивалась з 70-х років відповідно до потреб міста, тому на жаль без маршруток у нас ніяк.
У Києві минулого року був страйк - більшість киян змогли запхатись в комунальний транспорт, але все одно були незручності з доїздом.

Роман Голощук - 24-8-2009 у 22:15

Від 22 серпня тариф на проїзд у маршрутних таксі, які працюють у режимі «експрес», становитиме 1 грн 75 коп. Відповідне рішення прийняв виконавчий комітет Львівської міської ради 21 серпня. Тарифи підняли у зв'язку зі зростанням цін на паливно-мастильні матеріали та розміру мінімальної заробітної плати. Попередньо відбулись громадські слухання з цього питання, а також проект рішення погоджено відповідними службами.

Проте проїзд у міському електротранспорті залишається 1 гривню і найближчим часом переглядатись не буде.

Джерело: http://www.city-adm.lviv.ua/news/view/6250-vid-zavtra-zmineno-tarif...

P.S. Це, типу, подарунок на День Незалежності? :mad:

Андрій Пелещишин - 25-8-2009 у 09:43

Сьогодні вже далося чути

Володимир Кашаний - 26-8-2009 у 09:40

Шановні!
Згідно правил дорожного руху,за непристебнутий ремінь в авто-
чималенький штраф,ніби дбають про безпеку!!!!!!!!
А маршрутки ходять набиті,при аварії-багато жертв-всім по барабану!
ВСІ СТОЯЧІ ПАСАЖИРИ МАЮТЬ ПРАВО НА БЕЗПЛАТНИЙ ПРОЇЗД!!!!!!!!!!

Demyan - 26-8-2009 у 10:40

Так ніхто не заставляє - чекайте доки поїде порожня і сідайте :)

Tempika - 26-8-2009 у 13:17

це можна кілька діб так чекати на деяких маршрутах :-)

Demyan - 26-8-2009 у 13:24

Я знаю що можна. Тоді для чого писати про стоячі місця - типу безплатні і т.д. Вони є і будуть.

Володимир Кашаний - 2-9-2009 у 08:38

Я знаю що можна. Тоді для чого писати про стоячі місця - типу безплатні і т.д. Вони є і будуть.
------------------------
Шановні!!!!
Трошки дивився по Львівському ТВ аргументи на подорожчання.
СУЦІЛЬНА БРЕХНЯ!!!!!!!! І наші райці закривають на то очі. Таке враження,що їм відстьогують,
а вони кришують!!!!!!!!!!!!
НІГДЕ в ЦИВІЛІЗОВАННОМУ світі надземний транспорт не перевозить стоячих пасажирів,
тому, що в разі ДТП,адвокати потерпілих пустять фірму перевізника з торбами.
Тому в ЦИВІЛІЗОВАННОМУ світі мають право штрафувати за ремені в авто.
А в нас-кормушка для ГАЇ.Якщо стоячі пасажири - безплатно,то:Збільшиться безпека руху,культура обслуговування,відпаде кормушка і маршрутки не будуть тікати до дому після 19-00.
Маю знаьомих-власників маршрутів-КАТАЮТЬСЯ ЯК СИР В МАСЛІ-ми для них :ЛОХИ!
ВСІ СТОЯЧІ ПАСАЖИРИ МАЮТЬ ПРАВО НА БЕЗПЛАТНИЙ ПРОЇЗД!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Андрій Пелещишин - 2-9-2009 у 08:53

Володимире, якщо можна, вживайте ВЕЛИКІ літери лише там, де це справді потрібно.
Дякую.

Юрій Сєров - 3-9-2009 у 01:53

Цитата:
НІГДЕ в ЦИВІЛІЗОВАННОМУ світі надземний транспорт не перевозить стоячих пасажирів

Неправда. Возять стоячих як має бути.
І дорожчає всюди. Інша річ, що у багатших країнах хоч автобуси покращують, роблять їх зручнішими, екологічнішими...

Demyan - 3-9-2009 у 07:57

якщо на це пішло чи можна градації, критерії, ознаки - цивільзований і не цивільзований світ. Що це таке? де це визначено?

Demyan - 3-9-2009 у 13:49

Ну звісно бо це ж цивілізована країна :)
І ще там маршрукти їздять з відкритими дверима і люди сидять на сходах :)

Руслан Кравець - 3-9-2009 у 14:06

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Паславський
В Каірі, в трамваї різна ціна для сидячих і стоячих.


А якщо місце звільнилося чи може стоячий сісти, і що йому для цього треба зробити?

Володимир Кашаний - 8-9-2009 у 09:02



Шануймося Шановні!
Щось я не розумію логіки:автомобілістов штрафують за непрст.ремінь для чого?
Щоби зменшити травматизм тих пяти пасажирів, які в ньому СИДЯТЬ.
А в маршрутці 30 людей(?),які непристебнуті , та щей половина з них СТОЇТЬ!
Чому ніхто не дбає про ЇХ безпеку?
Або відміняємо закон(сміються стороннії люди) про ремні,ставимо всіх в рівні
умови,або виконуємо , чим дбаємо про всіх.
Згадайте той час,коли у Львові з"явилися перші "Пежо"-як було всьо "красіво"
новенькі машини,білі сорочки,краватки...А тепер що????Маршрутка-це що??
Маю велике прохання до Адміністратора і до інших львівців,хто зможе:
Витягніть на світ Божий документ,який аргументує подорожчання-буде весело.
Про цивілізовані країни
Кілька років тому,в Польщі,нафтотрейдери змовилися і підняли ціну на бензин.
Уряд провірив якість бензину у змовників і позабирав у них ліцензії!!!!!!!!
ЗА брехню,за надання неякісних послуг чи товарів!!!!!!!
А в нас що??????
Що таке-львівська маршрутка-залізна банка на колесах,експлуатація якої
в багатьох країнах заборонена(Богдан),за допомогою якої хлопці набивають
свої кишені,нехтуючи безпекою і здоров"ям пасажирів,чи то є міський транспорт,
який надає ЯКІСНІ ПОСЛУГИ жителям королівського міста ЛЕВА????????
Витягніть на світ Божий ліцензію,договір про послуги,чи що там у них-повеселимося.
Або відмовляємося від Євро 2012 і не граємо вар"ята!!!!!
Шануймося Шановні!

Demyan - 8-9-2009 у 09:46

Ви пишете це все - в нас от всі тільки говорять і говорять.
Ну написали Ви це, далі що? Які Ваші дії? Не подобається - робіть на ділі, а не на форумі написати і все.
Я знаю в якій державі живу - тому готовий до цього і проблем не бачу. Вам не подобається - ще раз кажу - дійте, робіть щось, говорити може кожен.

Про безпеку
- скільки в місті (міські маршрутні таксі) сталося ДТП в якому загинуло (були травмовані) багато людей ізза того що маршрутка була переповнена? - я такого не пригадую
- скільки людей загинуло, травмувалося в машині із-за того, що не були пристебнуті? - список є.

Tempika - 8-9-2009 у 14:45

..ще за Вовчака управлінню транспорту відстьогували щомісяця готівкою, а те, що і тепер рподовжується ця практика, - без сумніву.. тендери на маршрути, угоди на лізінг і державні кредити на закупівлю нового транспорту розподіляються самі розумієте як.. НІХТО в міськраді і управілінні транспорту не зацікавлений в упорядкуванні цієї сфери і здешевленні перевезень.. :-(

Андрій Пелещишин - 16-9-2009 у 13:56

Водії тепер постійно 25 копійок випрошують. Навіть вже друковані оголошення бачив :)
Імхо, їхні менеджери якось могли би вирішити це питання через банки.

Demyan - 16-9-2009 у 14:17

Це точно... мабуть не за горами 2 грн буде...

Юрій Сєров - 16-9-2009 у 14:44

Мені один раз з 2 гривень не дали здачу, а один раз дали 50 коп. :)

Андрій Пелещишин - 16-9-2009 у 14:47

Головне, що у середньому усе ОК :D

Андрій Пелещишин - 22-9-2009 у 14:13

Вчора бачив як підприємлива бабуся продала водієві 9 грн по 25коп монетки за 10 грн паперових. :)

Tempika - 22-9-2009 у 23:48

проблем з розмінною моентою не мусить бути.. хіба де бухгалтер лінивий, або каса ведеться зовсім ліва.. після здачі виручки в касі мусть лишатися розмінна монета, яку вранці видають водіям при заповненні шляхового листа.. якщо власних копійок недостатньо, то розмінна монета замовляється в банку.. як на мене, проблеми тут мусять бути тільки у тих водіїв, які не виїздять з автопарку.. якийсь час деякі ,АТП винаймали водіїв з власними бусіками, - може, то вони :-)) але давно вже ті малі мерси не їздять.

Роман Голощук - 21-1-2011 у 15:22

З першого лютого у Львові планують підвищити проїзд у громадському транспорті до 2 гривень - http://zik.com.ua/ua/news/2011/01/21/267998

Demyan - 21-1-2011 у 15:50

і електротранспорт до 1,50

Юрій Сєров - 22-1-2011 у 22:52

Звідки інформація про електротранспорт?
Хоча логічно, якщо електрика подорожчала.

Роман Голощук - 7-8-2011 у 09:35

Виконком Львівської міської ради підвищив тарифи на перевезення пасажирів у міському електротранспорті.
З 10 серпня тариф на проїзд в трамваях і тролейбусах Львова коштуватиме – 1,25 грн, а для пільгових категорій – 60 коп. Рішення буде опубліковане уже завтра і воно одразу вступить в дію.
Як зазначив начальник управління житлового господарства Ю. Голець, востаннє тариф на перевезення в електротранспорті Львова переглядався у листопаді 2008 року, відтоді мінімальна зарплата зросла на 83%, а вартість електроенергії на 50%. «Існуючий тариф не покриває видатки і витрати ЛКП «Львівелектротранс», – сказав Голець. Також він запевнив, що з цього приводу відбулися громадські слухання.

Тариф на рівні 1,25 грн погоджений Мінекономіки, Мін ЖКГ, АМКУ. При цьому, що ЛМР пропонувала встановити тариф на рівні 1,5 грн, однак Мінекономіки відхилило цю цифру. Однак Львівська міська рада і в подальшому звертатиметься до уряду з пропозицією підняти тариф, адже, за словами Голеця, наприклад у Житомирі і Харкові вже ціна на проїзд в електротранспорт становить 1,5 грн.

Джерело: http://zik.ua/ua/news/2011/08/05/302336

Юрій Сєров - 7-8-2011 у 17:21

Я то думаю, що давно ніяких "покращень" на транспорті не було :)

Можна очікувати, що з 1 вересня маршрутки стануть по 2.50.

Назар Самойленко - 11-8-2011 у 11:20

Цитата: Початково розміщене учасником Роман Голощук  
Однак Львівська міська рада і в подальшому звертатиметься до уряду з пропозицією підняти тариф, адже, за словами Голеця, наприклад у Житомирі і Харкові вже ціна на проїзд в електротранспорт становить 1,5 грн.
А в деяких містах подібний проїзд коштує 1 грн і на все прекрасно вистачає.

Андрій Пелещишин - 4-7-2012 у 19:33

Нарешті щось зрушилося і з цінами на транспорт, а то непорядок! Більше року ціна не змінюється
http://zik.ua/ua/news/2012/07/03/356560

Маршрутки хочуть зробити 3 гривні.

Рост - 4-7-2012 у 20:06

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  

Маршрутки хочуть зробити 3 гривні.

Нічьо так... Мені до роботи 3 кілометри. Рахуючи грубо, 8 літрів на 100 км, отже на шлях до роботи піде 0,25 літра, що означає 2,6 грн. Я ще й економлю :)

Юрій Сєров - 4-7-2012 у 20:57

У нас від лютого 2011 інфляція і подорожчання бензину 50% чи що?

Тарас Гулка - 4-7-2012 у 22:07

Бензин бензином, а нові старі МАНи треба якось відбивати...

Ярема П. - 4-7-2012 у 23:45

Ровером на роботу, варто чи ні?

Intro

Побачив свіжу новину нарахунок того що Львівські перевізники хочуть підняти вартість проїзду у маршрутках до 1,75 грн. і задумався скільки це виходить на місця і рік.

Підрахуй...

Отже якщо кожного робочого дня їздити на роботу і з роботи і платити 1 грн. 75 коп. то маємо 1,75*2=3,5 (грн./день), 3,5*5=17,5 (грн./тиждень) 17,5*4=70 (грн./місяць) 70*12=840 (грн./рік)
Взагальному маємо 840 грн. на рік це тільки при їзді на роботу. Тепер до цього всього домішуємо ровер :).
Опишу конкретно мій випадок нехай він буде середньо-статистичним, хоча хто знає...

Відстань з ддому до роботи 5 км. Отже за день я проїжджаю 10 км. і це дорівює 10*5=50 (км/тиждень), 50*4=200 (км/місяць), 200*12=2400 (км/рік)

Решту дивіться тут.

Андрій Пелещишин - 5-7-2012 у 08:30

Та велосипед - то просто інший спосіб життя і навряд чи там є сенс до копійки порівнювати, що дешевше...

Рост порівняв ціну проїзду в авто і бусі, якщо є пряме сполучення. Зараз, завдяки супер-геніальній траспортній реформі частіше доводиться їздити двома..

Demyan - 5-7-2012 у 08:57

Ровером теж є свої мінуси, я їздив колись - в нас це не буде практикуватися 100%.
Причини чому не вигідно їздити ровером в м. Львові
1. Велодоріжок нема
2. Стоянок для вело теж немає
3. Робочі місця не обладнані відповідно - немає наприклад душових де можна було б помитися після, скажімо, от такої жари і поїздки на велосипеді.
4. Вулиці брудні, а отже в вологу (мокру) погоду буде все захляпано.
5. Взимку велосипедом не поїздиш, в дощ також не поїздиш - а це в середньому 6 місяців в рік.

І ще ряд причин є. Тому як бачимо всеодно треба буде в певні пори року, жару користуватися громадським транспортом.

Юрій Марків - 5-7-2012 у 09:50

Я з понеділка на роботу і назад їжджу на ровері. Гарна погода, плюс мені лише 4 км в один бік. На роботі є підвал - і там мій ровер зовсім не єдиний. Душ на роботі є, та зранку об'єктивно потреби в ньому нема, ще не душно, плюс я не поспішаю їхати. В дощ і після дощу їхати не буду - звісно, спробую разок поїхати, коли куплю крила/болотники, та колись студентом так їздив, пам'ятаю що змінний одяг і взуття після такої поїздки обов'язковий. Легко їду ввечері при потребі через центр в пробках, заїжджаю через декілька парків, одним словом трохи більше свободи і мобільності.

Як суттєву економію ровер не розглядаю, та на літо то є просто файно.

Рост - 5-7-2012 у 10:22

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  

Рост порівняв ціну проїзду в авто і бусі, якщо є пряме сполучення. Зараз, завдяки супер-геніальній траспортній реформі частіше доводиться їздити двома..

Ну, це частковий випадок, невелика відстань, дорогою всього 3 світлофори, практично не буває корків. Якби довелось їхати кілометрів 10, а ще через вузькі місця, наприклад, через центр, тут і всі 15, а то й 20 грн. в один бік вийде.

Юрій Сєров - 7-7-2012 у 00:40

Відносно роверів важко не погодитися з Дем'яном.
До важливих причин ще б додав небезпеку на дорозі від не надто обережних водіїв і все-таки горбистість Львова і бруківку.
Ровер - це класно, але потрібне співпадіння величезної кількості зірок, щоб більш-менш комфортно ним користуватися, тому не приживеться.

Юрій Сєров - 11-2-2013 у 23:08

Перевізники знову хочуть підняти вартість проїзду, і вже пробують чинити тиск на міську владу:

З 18 лютого львівські автоперевізники на знак протесту скоротять собі графік руху до 20.30.

Про це йдеться в заяві Координаційного комітету повноважних представників трудових колективів та профспілкових організацій автотранспортних підприємств м. Львова.

Окрім того, кількість автобусів на найбільш збиткових маршрутах буде зменшена.

З 1 березня додатково буде припинена робота на автобусних маршрутах в години відсутності масових перевезень – з 10.00 год. до 15.00 год.

Таким чином перевізники вимагатимуть підняття тарифів на проїзд.
http://vgolos.com.ua/economic/news/12063.html

Готовий помучитися деякий час, але хай в тих, хто відмінить рейси, заберуть ліцензію і дадуть іншим бажаючим.

Андрій Пелещишин - 11-2-2013 у 23:14

Цитата:

З 18 лютого львівські автоперевізники на знак протесту скоротять собі графік руху до 20.30.

Молодці хлопці, правильно, хай таксисти заробляють, навіщо самим заробляти? А те, що в 23-15 з Двірця (коли біля тисячі людей приїзджає Хюндаєм і ще кількома потягами) немає жодної маршрутки, то це дрібничка. Хоча там за один рейс можна було би нормально заробити.

Андрій Пелещишин - 11-2-2013 у 23:15

Цитата:
За умови відсутності обігових коштів для придбання необхідної кількості пального та виплати заробітної плати, яка лише дещо вища за мінімальну....

Бугага!:lol::mad:

Юрій Сєров - 17-2-2013 у 20:49

Завтра в маршрутці не забувайте просити квиток.
У львівських маршрутках з’являться контролери

Юрій Сєров - 19-2-2013 у 19:23

Виявляєть, просто полякали. За моїми спостереженнями квитки ніхто не бере. Моє запитання чи дає водій квиток, здивувало його. Він довго десь копирсався і найшов непочатий рулон квитків.

Андрій Пелещишин - 3-4-2013 у 20:49

Свіже
http://zik.ua/ua/news/2013/04/03/402265
Цитата:
Від завтра у міських автобусах Львова працюватимуть контролери ЛКП «Муніципальна дружина».

Про це повідомляє прес-служба ЛМР.

Як поінформував директор ЛКП «Муніципальна дружина» Семен Мисяк, контролери перевірятимуть наявність квитків у пасажирів, а також документи, які надають право пільгового проїзду. При відсутності чи виявлені недійсних квитків, контролери мають право вимагати від пасажирів оплатити проїзд, а при виявленні підроблених документів – передавати їх до правоохоронних органів.

«Спочатку наші працівники працюватимуть на маршрутах разом з представниками транспортних підприємств. Угоду про роботу ми уклали з чотирма перевізниками – «Фіакр-Львів», «Успіх БМ», «Міра і К» та АТП – 14630», – зазначив Семен Мисяк.

Юрій Сєров - 4-4-2013 у 12:25

Так, вже сьогодні квитки роздавав водій.
Але, я так розумію, що це для виявлення зайців. Для підрахунку виручки водіїв такий метод не підходить, бо таких квитків у водіїв, мабуть, не один рулон. Та й додрукувати про потребі - не проблема.
Але знову ж питання: а чи стільки зайців їздить, що вигідно наймати муніципальну дружину?

Андрій Пелещишин - 4-4-2013 у 18:16

То напевно якась прихована форма "благочинного внеску на розвиток регіону", маршрутчики утримуватимуть у такий спосіб муніципалів.

Юрій Сєров - 8-4-2013 у 21:46

Не довго тривала епопея з квитками - вже не дають :)

Андрій Пелещишин - 17-7-2013 у 09:50

Я не є солідарний з бізнесом від маршруток, але мені здається що в питані пільговиків вони мають рацію.
Сьогодні на одній з зупинок в 184а зайшло 6 чоловік. З них 5 - "посвідчення". На інших зупинках було менше, але відчуття, що пів салону не платило, залишилося.
Пригадую, як це все починалося, пільговик був дуже великою рідкістю.. А тепер.. правда, можливо тут заслуга доброї влади, або самих маршрутчиків (тепер і по якихось "службових" їздять часто), але ситуація ненормальна.

Юрій Сєров - 26-7-2013 у 19:42

Стаття про статки перевізників
http://zik.ua/ua/news/2013/07/26/421389

Непогано так...

Розміри зарплат в електротрансі також непогані, на фоні їхніх скарг про збитковість і недофінансування.

Андрій Пелещишин - 19-10-2013 у 22:02

Пару днів тому їхав в маршрутці і бачив наступну сценку.

Заходить чоловік, замість грошей пхає водію міліцейське посвідчення. Розсмішила репліка водія "Ви вже шостий міліціонер тут в салоні. Може дасте мені мигалку, щоби я собі на дах вчепив?"

Юрій Сєров - 24-12-2013 у 14:16

З нового року за проїзд у маршрутках платитимемо 3 гривні?

І знову про старе.... :)

Розсмішив: "Також Іван Велійка сказав “ВЗ”, що більший тариф покращить... культуру водіїв. Не секрет, що з хамством керманичів борються і власники маршрутів, і управління транспорту, і навіть профільна депутатська комісія міської ради. Це дає лише тимчасовий ефект. Пан Велійка вважає, якщо автотранспортне підприємство платитиме водіям більшу зарплату, тоді і настрій під час роботи буде кращим, а ставлення до пасажирів ввічливим. Зараз водії заробляють 1300 гривень на місяць."

Краще б про зношеність парку казав чи про GPS...

Андрій Пелещишин - 7-2-2015 у 21:03

Тепер у маршрутках висять якісь плакати про протест водіїв проти Садового. Певно хочуть 4 грн за проїзд.
Правда, мені здається, що без вирішення питання пільгових категорій це все не має сенсу

Юрій Сєров - 8-2-2015 у 00:29

Там щось заплутано. Садовий перерозподілив ринок перевезень, а тепер відбирає маршрути.

Горбей Стицько - 11-3-2015 у 21:55

Якщо мовчки приймати подорожчання то воно і буде. Треба боротися за себе

Андрій Пелещишин - 14-5-2015 у 18:38

Від завтра проїзд вже 4 гривні. А власники "посвідчень" зможуть їздити безкоштовно не тільки в обід але і в інший час :(

Андрій Пелещишин - 15-5-2015 у 19:36

Сьогодні незвично сильно забитий транспорт. Не хочу думати, що то через пільговиків. Але яка інша причина може бути в перший день подорожчання маршруток може бути?

Юрій Сєров - 19-5-2015 у 14:08

Мабуть пільговики.
Останні роки можна спостерігати деградацію маршруток. Вже забулися вимоги про збільшення кількості низькопідлогових великих автобусів. Салони пошарпані і брудні.
З іншого боку чи готові пасажири платити хоча б 10 грн. проїзд, щоб транспорт був якісніший?

Андрій Пелещишин - 19-5-2015 у 23:37

Якщо половина споживачів не платить за послугу, ніяке подорожчання сенсу не має.

Юрій Сєров - 24-5-2015 у 09:54

Дивно, що електротранспорт не подорожчав, електрика ж зросла в ціні.

Андрій Пелещишин - 11-8-2018 у 20:45

Поки ми готуємося до проїзду по 8, 10 чи скільки там ще гривень, в Естонії громадський транспорт для жителів міст стає безплатним.

https://lenta.ru/articles/2018/08/10/poekhaly/

Фішка в тому, що частина тих, хто проживає в Таліні (і інших містах), не платив податок за місцем проживання, а десь інде

Рост - 12-8-2018 у 00:40

Не безкоштовним, а оплачується з бюджету.

Та фішка має зворотній бік. Деінде тепер отримують менше надходжень. І як тепер зробити транспорт безкоштовним в тих місцях, якщо податки талінців від них пішли?

І не до кінця розумію, як безкоштовний громадський транспорт може заставити мене пересісти на нього з автомобіля. Це ж ізначально не співставимі в плані затрат і комфорту речі. А вже чому я почну ходити в ресторани більше при безкоштовному транспорті взагалі загадка. Адже сходити до ресторації раз коштує дорожче, ніж місячний проїздний.

Андрій Пелещишин - 14-8-2018 у 21:55

Так, вони просто перерозподілили бюджет. Очевидно таким чином місто захотіло перевпорядкувати жителів сіл, що перебралися до нього