Форум Рідного Міста

Бути "сильною та стильною" означає пиячити і курити?!(знову про ...

Максим Стюфляєв - 21-11-2007 у 18:18

Пишу ці рядки під враженням від випадково побаченого сьогодні рекламного ролику. Рекламувався якийсь жіночий глянцевий журнал. На екрані спочатку було показано, як тендітна жіноча рука підіймає келих із чимось міцненьким. Потім та сама рука викресувала вогонь із запальнички. А далі голос за кадром промовив "женский журнал- для сильной и стильной". Від такої реклами мені стало бридко. Виходить, за логікою авторів ролика, щоб бути сильною і стильною, треба курити і пиячити?!:o:mad: У мене чомусь інші критерії успішності... А що думають форумці з приводу стереотипів, які нав'язуються нам рекламою. Можна висловлюватись як щодо цієї конкретної реклами, так і ширше. Чому реклама часто апелює до некращих людських рис, якостей та звичок? Чекаю на ваші думки!

Юрій Сєров - 21-11-2007 у 21:18

Мусять рекламодавці "втюхувати" ту заразу. Не скажуть ж вони, для бажаючих захворіти на рак і алкоголізм - кури і пий! :)
Тому й нав'яюзують такі образи.
Особисто мені, не подобається, коли кобіти курять.

Tempika - 21-11-2007 у 21:18

...ну а що тут думати - ви абсолютно праві :-(

Ната Толмачова - 29-11-2007 у 20:29

протестую: випити келих вина не означає "пиячити" :)
з сигаретами гірше: раз курець, постійно курець
без таких образів "сили і стильності" можна було б обійтися, ви праві ...
а як обійтися? наприклад, як ви б показали силу і стильність?

Рост - 29-11-2007 у 20:42

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ната Толмачова
а як обійтися? наприклад, як ви б показали силу і стильність?

Бути собою всупереч натовпу - це сильно. Бути собою всупереч моді - це стильно.
А те, що рекламується - це стадність. Як, не будучи ні сильним, ні стильним, показати, що ти сильний і стильний :) Мильна бульбашка.

Максим Стюфляєв - 2-12-2007 у 23:02

Нато, а я і не писав, що випити келих означає пиячити. Я протестував проти того, що для рекламодавців куріння і алкоголь є символом сили та стильності. Стильність можна показати, скажімо, гарним одягом. Теж зовнішня ознака, але не гидко. Силу (я так розумію, внутрішню силу, силу характеру) можна показати поглядом, ходою тощо.

Юрко Ничик - 3-12-2007 у 17:28

треба меньше телевізор дивитися!

Demyan - 3-12-2007 у 17:32

В кожного свій погляд. Я не підтримую, але раз рекламодавці так роблять - торозуміють що для свого контигену це і означає бути сильноюта стильною.
Нажаль, ми живемо в такому віці....

Ната Толмачова - 12-12-2007 у 20:39

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
В кожного свій погляд. Я не підтримую, але раз рекламодавці так роблять - торозуміють що для свого контигену це і означає бути сильноюта стильною.
Нажаль, ми живемо в такому віці....


думаю рекламодавці не все розуміють, принаймі не всі і часто роблять собі антирекламу і навіть про це не здогадуються
імхо, рекламодавці думають яка реклама їм би сподобалася, а треба думати, яка сподобається тим на кого вона розрахована

Ната Толмачова - 12-12-2007 у 20:42

згадала по темі реклами глянцевого журналу з фільму "Глянець": умные глянец издают, глупые его читают"
може не дослівно, а суть така :)
реклама вся здається розрахована на тих хто своєї голови не має :rolleyes:

Катерина Задорожна - 13-12-2007 у 12:11

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ната Толмачова
"Глянець": умные глянец издают, глупые его читают"


Щодо інтелектуальних здібностей тих, хто туда пише - можна посперечатися :lol:

Цитата:
реклама вся здається розрахована на тих хто своєї голови не має


Не вся :). Є різні види реклами - деяка просто інформативна. Зрештою, компанії, які рекламуються, мають все-таки більший попит на свої товари через те, що люди про них більше знають.

А щодо антиреклами... ну є такий контингент, який готовий купувати такі журнали, є люди, які мають такі стереотипи про силу і стильність з самого дитинства, який нав"язаний не рекламою, а самим суспільством. IMHO реклама не нав"язує, а підтримує певні стереотипи, які уже склалися, бо на людей, які з нею не погоджуються, реклама наврядчи має сильний вплив.

Yuriy Mandzyak - 13-12-2007 у 14:45

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
В кожного свій погляд. Я не підтримую, але раз рекламодавці так роблять - торозуміють що для свого контигену це і означає бути сильноюта стильною.
Нажаль, ми живемо в такому віці....


Не те щоб ми жили в такому віці, а те, що нажаль, ми живемо в такій країні...:( На Заході собі б не дозволили таких реклам. Спочатку треба було б довести її доцільність, а вже потім її впустили б ефір. А в нас - головне плати гроші, а що ти рекламуєш, який воно має впдив на людей (алкоголь, тютюн - впливає згубно на молодь) ніхто не думає. От таке-то...