Форум Рідного Міста

Зовнішня реклама - ворог старого Львова

Юрій Сєров - 28-2-2008 у 15:34

Останнім часом все частіше помічаю як самі ж львів'яни руйнуть своє місто.
Зверніть увагу на зовнішню рекламу, особливо в старій частині міста. Це жахливо. Як приклад можу навести ось таке: http://lviv.ridne.net/node/1533
Повний несмак і дикість. Особливо відзначаються власники магазинів і інших закладів. А Ви кажете спадщина Юнеско... :(

А ще вразили величезні плакати на стіні поруч з Арсеналом: Реклама Корони, унітазів і Лайфу.
Невже більше нема де причепити.
Пропоную колекціонувати "яскраві приклади".

Рост - 28-2-2008 у 22:51

Реклама мусить бути, бо вона, як відомо, "двіжитєль торговлі". Але погоджуюсь - вона повинна бути виконана в відповідному до архітектури стилі.

Андрій Пелещишин - 28-2-2008 у 23:18

Десь був сюжет по місцевому ТВ про акційний демонтаж вивісок на проспекті Свободи міськими службами.

Юрій Сєров - 28-2-2008 у 23:32

Розумію, що владі за всім не встежити... Але ж самі бізнесмени мали розуміти свою відповідальність...

JumpingRat - 29-2-2008 у 00:27

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Реклама мусить бути, бо вона, як відомо, "двіжитєль торговлі". Але погоджуюсь - вона повинна бути виконана в відповідному до архітектури стилі.


Доречі, така відповідність прописана у нормативних актах міської влади. Зараз, кожна вивіска має проходити затвердження у інстанції, що пілкується збереженням архитектурного середовища ще на стадії проекта. Знаю про це з досвіду знайомої-скульптора, автора стели на "Кентаврі", що на площі Ринок.
Але, попри все, чи то ця інстанція "бере добро" (с) анекдот, чи власники закладів ігнорують правила...

Рост - 29-2-2008 у 02:19

Більше половини реклами в місті нелегальна - без дозволів. Тому що отримати дозвіл - це і з певною кількістю "добра" попрощатися і тривала процедура. А працювати треба вже.

Василь Яворський - 22-6-2008 у 01:00

Продовження теми підкралось непомітно, міська влада взялася за перегляд виданих раніше дозволів на зовнішню рекламу (в тч вивіски). Біда в тім, що як завжди, наша міська влада перше робить, а потім консультується з юристами.

Ярема П. - 22-6-2008 у 13:14

Трохи інакше - спочатку згрібає гроші, а потім вже чухається, коли притисне...

Юрій Сєров - 26-6-2008 у 11:33

Та не чухається, а створює собі можливість ще раз зібрати гроші :baddevil:

Demyan - 26-6-2008 у 11:57

Думаю якщо їм сказати мол забороніть - буде відповідь
"А за що ж ми будемо робити ремонти доріг :lol: освітлення:lol: і т.д. :lol::lol::lol: ці реклами це надоходження в бюджет міста, і ті кошти ми вкладаємо врозвиток нашого міста інфраструктури, покращення умов туристів, жителів :sing::D "

Aнна Смертіна - 16-12-2008 у 17:06

В той час як наше місто потерпає від глобальної економічної кризи, шпальти газет рясніють статтями про те як рятувати економіку, а міська Рада скаржиться на брак коштів у бюджеті, дехто з державних служб організовує процвітаючий бізнес за міські кошти.

За достовірною інформацією, у власності КП «Адміністративно-технічне управління» знаходяться рекламні щити (10 штук) та сітілайти, що є елементами зупинкових павільйонів (11 штук). Рекламні площини розташовані у найбільш привабливих з точки зору розміщення реклами районах міста, а це - площа Галицька, парк ім.Б. Хмельницького, вул.Личаківська, тобто в самій центральній історичній частині міста. І це не говорячи вже про густонаселені житлові масиви, такі як Сихів, Грінченка, Пасічна, Городоцька.
Усім відомо, що відповідно до ст. 16 Закону України, розміщення конструкцій зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, що видаються виконавчими органами міських рад у встановленому порядку, і затверджуються Кабінетом Міністрів України. Та мабуть це положення не стосується КП «Адміністративно-технічне управління», адже на одинадцять рекламних конструкцій, що є елементами зупинкових павільйонів, дозволів на розміщення реклами з моменту переходу до КП «Адміністративно-технічне управління» по теперішній час видано не було.
Щоб розібратись у ситуації, чи має право комунальне підприємство вести бізнес, звертаємось до Статуту КП «Адміністративно-технічне управління», що затверджений Департаментом містобудування Львівської міської ради, згідно якого в основні обов’язки і напрямки діяльності підприємства входять:
- проведення аналізів викиду шкідливих речовин у повітря від стаціонарних та пересувних джерел, скидів у водні об'єкти та каналізацію, інших забруднень довкілля;
- забезпечення тимчасового художнього оформлення міста до державних, релігійних та загальноміських свят, міжнародних державних конференцій;
- виконання операторських функцій при справлянні управлінням міжвідомчих проектів плати за користування місцями для розміщення зовнішньої реклами.
Як бачимо, розповсюдження реклами аж ніяк не входить в повноваження КП «АТУ». Більше того, як зазначалось вище, 11 сітілайтів, які є елементами зупинкових павільйонів, взагалі дозволу не мають і є самостійно встановленими рекламоносіями, про боротьбу з якими так багато говорилось при зміні правил встановлення зовнішньої реклами у Львові. Мабуть далі розмов справа не пішла, адже конструкції і досі стоять в центрі міста.
Хочеться зазначити, що процвітаючий рекламний бізнес наших чиновників приносить значні збитки міському бюджету, адже 75% плати за тимчасове користування місцями комунальної власності має перераховуватись до міського бюджету. За встановлені рекламні щити з моменту отримання дозволу податку з реклами сплачено не було. Більше того, за самовільно встановлені сітілайти, на яких за час встановлення проводилось експонування реклами, не було сплачено жодної гривні до міського бюджету.
За приблизними підрахунками, відповідно до розцінок щодо розміщення реклами на сітілайтах, розташованих в центрі міста та маючих найбільший попит, та, звісно, найбільшу вартість оренди, за 2008р. КП «АТУ» мало б перерахувати до бюджету міста як мінімум 120 000 грн, а як максимум 350 000 грн. А це, погодьтесь вже значна сума, яка могла б принести значної користі багатостраждальному міському бюджету.
Всі ми львів’яни вже звикли проїжджаючи містом з сумом дивитися на рясніючі від реклами історичні вулиці, та все одно не вкладається в думках факт: невже наше місто настільки багате і благочинне, що здатне годувати своїх чиновників, які замість благоустрою міста самі ж будують на цьому свій нечесний бізнес…З болем у серці хотілось би закликати вельмишановних «бізнесменів» якщо вже й заробляти капітал поза своїх обов’язків, то принаймні не порушуючи законів держави, яку ви уособлюєте. Тим більш у час скрутної економічної кризи, коли бюджетні кошти потрібні місту і його мешканцям як ніколи.