Форум Рідного Міста

Бухгалтери-до співпраці

Марія Вибранівська - 28-2-2008 у 19:38

Запрошую до спілкування бухгалтерів-практиків. Часто бувають питання, які б варто обговорити . Як вам така ідея? От, наприклад, перша моя проблема: ТзОВ, один з засновників хоче внести до статутного фонду компютерну програму АВК (це для розрахунків будівельних кошторисів, доволі дорога річ). Як це оформити? Як підтвердити вартість цієї програми? Хтось знає?

Павло Жежнич - 28-2-2008 у 21:59

Я звичайно не бухгалтер, але щось закрадається сумнів, що компютерну програму (не свою інтелектуальну власність) можна внести до статутного фонду. Моливо я помиляюся.

Тарас Гулка - 28-2-2008 у 22:41

До п. Марії: я не бухгалтер, але було б цікаво слідкувати за такими дописами і обговореннями проблем, а може інколи і свої 5 коп. вставляти :)
Хоча особисто мене більше цікавлять проблеми приватних підприємців єдиноподатників.

До Павла: думаю ти не правий.
Стаття 13 Закону України «Про господарські товариства» каже, що внесками учасників і засновників господарського товариства можуть бути будинки, споруди, обладнання та інші матеріальні цінності, цінні папери, права користування землею, водою й іншими природними ресурсами, будинками, спорудами, а також інші майнові права (включаючи майнові права на об’єкти інтелектуальної власності), кошти, в тому числі у іноземній валюті.

Програма є матеріальна цінність - тому не бачу жодних перешкод.

Андрій Пелещишин - 28-2-2008 у 23:17

Я можу собі наприклад уявити проектувальну фірму, де найбільшою цінністю буде спеціалізована САПР за кількадесят тисяч доларів, а решта всіх цінностей - пару тисяч.

Марія Вибранівська - 3-3-2008 у 18:12