Форум Рідного Міста

Про нинішню швидкість

Рост - 4-4-2008 у 22:06

В форумі українського автоклубу кияни діляться враженнями про середню швидкість при їзді по Києву останніми місяцями. Так от, в більшості вона складає від 20 до 30 км/год. Тобто, реально швидше їздити велосипедом.

У Львові воно як повезе. Основна проблема - це коли треба їхати з одного кінця міста в інший, тобто, через центр. От тут буває, що теж велосипедом швидше би добрався.

Андрій Пелещишин - 4-4-2008 у 23:03

Львів занадто горбатий і вулиці не дуже до роверів пристосовані. Плюс - усі обочини забиті паркованими автівками.

Рост - 4-4-2008 у 23:27

Є таке. Хоча я, в свій час багато їздячи велосипедом, понамічав чимало трас, якими було зручно добиратися з однієї точки в іншу - через парки і т.п.

Олексій Мачехін - 5-4-2008 у 01:07

В Києві велосипедом не наїздишся. По-перше тротуати теж забиті, по-друге відстані великі, по-третє на дорозі дихати просто нічим і по-четверте коли водії виходять на нормальну швидкість, велосипедист останній, на кого вони зважають на дорозі.

Краще вже мопед.

Юрій Сєров - 5-4-2008 у 13:30

У Львові все залежить від конкретної дороги, години доби і дня тижня.
По вулиці типу Чупринки навіть без корків, машину шкода розганятися більше 40.

Андрій Пелещишин - 8-4-2008 у 00:00

Ще один цікавий нюанс до даної теми.
Не раз стикався з ситуацією, коли потихеньку повзеш в маршрутці, яка зупиняється біля кожного стовба. А поряд їде легкова респектабельна іномарка, яка легенько обходить маршрутку. Через хвилину вони знову поряд.. І так і повзуть :)

І ще одне згадав про швидкість руху в великих містах. Один раз довелося в автівці їхати з київського вокзалу в Москві в містечко за 90 км від Москви, що лежить прямо на трасі "Москва-Пітер". Це зайняло більше 5 годин.

Марія Павлюх - 6-3-2009 у 16:28


Водіям на замітку: Тимошенко дозволила їздити у населених пунктах на швидкості 70 км/год. Детальніше: http://life.pravda.com.ua/surprising/49b1179515793/



Demyan - 6-3-2009 у 16:57

ага є таке але як воно буде.

Галина Лев - 6-3-2009 у 19:29

І нащо його? У нас вже в коді ДНК закладено правило про 60. І без того купа хорих, які ганяють за 100. Я, особисто, проти, хоча й не люблю їздити повільно.

Анастасія Кулакова - 6-3-2009 у 19:49

Швидкість, що більша за 40 км на годину виключно ТЕОРЕТИЧНО (бо практично це абсолютно неможливо) у Дніпропетровську можливо розвинути на вул. Макарова, вул. Криворізьській, Набережній (від Мерефо-Херсонського мосту до Амурського мосту) та вул.К.Лібкнехта від Троїцького ринку до тупіка трамваїв (це метрів 600 нагору під дуже великим кутом) і... все:) На всіх інших вулицях одного з найбільших міст України (у т.ч. і за площею) ями, як після прицільного бомбардування:) І я НЕ жартую:) Хто був в нашому місті, той підтвердить. Це стосується і трас у т.ч. і міжнародного значення, що проходять межами області, за виключенням Перещепіно-Харків, ця - ще в порядку і справді швидкісна. Тому мені ці скасування обмежень все одно допоможуть виключно віртуально)))) Хоча... Може до Євро-2012...

Рост - 6-3-2009 у 20:18

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Марія Павлюх

Водіям на замітку: Тимошенко дозволила їздити у населених пунктах на швидкості 70 км/год. Детальніше: http://life.pravda.com.ua/surprising/49b1179515793/




Ось це:

Цитата:

За словами Тимошенко, додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно при проведенні дорожніх робіт.

"Якщо на дорозі немає ремонтних робіт - прописати пряму заборону встановлювати знак "40", - наголосила прем'єр та додала: якщо ремонтні роботи проводяться, то запроваджувати обмеження лише на певній ділянці цієї дороги.

дуже позитивно. Бо по дорозі до улюбленого мною Унева знаків 40 і 50 страшенно багато, встановлених без будь-якої мотивації, дорога в зоні обмеженні не гірша, ніж в інших місцях.

А от щодо збільшення дозволеної швидкості - тут я скоріше негативно відношусь. Так, в Європі на швидкісних магістралях дозволена швидкість 110, іноді 130 км/год (лише на німецьких автобанах вона не обмежена), але ж там забезпечується високий рівень безпеки, тоді як в нас нічого подібного немає. А дозвіл їздити через населені пункти на швидкостях 70-80 взагалі абсурд. Тому що 70 + дозволених 20 перевищення, за які не штрафують - 90 км/год. В населеному пункті.

Юрко Гомеш - 7-3-2009 у 19:13

Про мене, на швидкість руху менталітет конкретної нації, народу впливає в останню чергу. Спокій і стабільність не тільки в державі, а й у душах людських - ось два головних чинники, котрі впливають на конкретно порушену тут тему швидкості пересування на наших дорогах.

Порівняти Австралію і Україну. В Австралії ніколи не було якихось війн, потрясінь, життя там плине розміреним темпом - тож людям, пересічному тамтешньому автомобілістові просто не прийде ніколи на гадку кудись поспішати, навіть бізнесовцеві. На одну тільки згадку про те, щоб поїхати трошки хутчіш не те що на суперовому австралійському гайвею, а й на другорядному шосе, котре прорізає безлюдну пустелю чи аутбак, на його обличчі так і застигне величезний знак запитання: WHY? - Навіщо?

Українські реалії відомі усім: дороги на Батьківщині - напрямки, з почерговими "то яма то канава". Раз по раз їх "точково" ремонтують, смердючи на всю околію розгарячілою смолою. А тепер уявіть-но собі, що відбувається в голові пересічного українського автомобіліста, в генах котрого не вивітрилися ще не те що 70 років комуністичного тоталітаризму, а й передніший засмерділий через віки рабський дух плюс періодичні теперішні фінансові "кидалови" з боку держави й банальна печерна боротьба з державою за виживання (та й самим собою, зрештою). Здебільшого, виїхавши на дорогу, і настроївши себе вихоплювати з поля зору вибоїни, що траплятимуться на його шляхови, він постійно мусить то пригальмовувати, збавляючи хід, то об'їжджати численні бакаї, котрими всіяні укр. дороги. Накручуючи постійно руками кермо, достоту як на ралі. Задоволення, погодьтеся, з малоприємних, щоб не сказти, що його взагалі немає. І надто коли в нього сучасна швидкісна іномарка, яка і розрахована на отримання задоволення від їзди, не кажучи вже про банальне почуття комфорту від їзди на чотирьох колесах. Та одного прекрасного дня він перед собою вздріє добрий шмат "поремонтованої" дороги і в голові в нього зразу перемкне фазу: ногу на "газ" і гнати. Бо ж дорога НАРЕШТІ РІВНА !!! Тому гнати, гнати і ще раз гнати, щоб упитися кайфом! Дорога рівна! (Пульсуватиме в нього голові.)
Та сплине трошки часу, і на тій самій дорозі знову постануть ті ж самі "ями та канави", і наш автомобіліст знову змушений буде перемкнути в своїй голові фазу назад, як і було до того, і знов то пригальмовувати перед ямами, то об'їжджати їх, не проминаючи про себе, а то й уголос виматюкати і державу, і владу. Але тільки не себе...

До речі, ось гарний показник, такий собі лакмусовий папірець того, коли врешті справа з поліпшення стану і якості укр. доріг зрушиться з місця: а тоді, коли в Україні введуть заборону на застосування... шипованих шин. Все дуже просто і банально: шипи дуже просто і банально нищать асфальтове покриття навіть найвищого ґатунку. Що таке автодороги? Це артерії держави, по яких циркулює символічна кров, що живить, підтримує і розвиває економіку держави. На Заході це збагнули ще у 30-их роках минулого сторіччя: бо автодороги мають бути банально рівними, щоб ними хутко розвозити і доставляти товари. Щоб ефективно запрацювала логістика. А що шипи дуже скоро нищать асфальт, то - і що далі робити? - то тут багато розуму не треба: просто заборонити їх використання. Навіщо так просто, банально і відкрито псувати і нищити артерії своєї держави? Вони мають працювати на державу. Все дуже легко, просто і зрозуміло. Не потрібно заново вигадувати велосипед чи приладжувати п'яте колесо до воза. У нас до такого розуміння теж коли-небудь, але неодмінно дійде. Але тільки по тому, коли все поприхватизовують, поприхвачують, і економіка вийде з зародкового стану... В державі має бути такий власник, щоб працював на економіку і бюджет своєї держави, а не тільки на свою кишеню.

Марія Павлюх - 7-3-2009 у 21:39



Я також вважаю, що при нашому тотальному бездоріжжі і необлаштуванні доріг, дозвіл їздити у населених пунктах на швидкості 70 км/год., може призвести лише до збільшення аварійних ситуацій.





Павло Жежнич - 8-3-2009 у 10:59

Особливо такий дозвіл "корисний" на бруківці вул.Городоцької. Цікаво було б подивитися на того камікадзе, який зі швидкістю навіть 60 км/год при відсутності машин на ній проїде - без коліс точно би лишився або через чергову величезну яму глибиною 20-30см, або через виступаючі на 10-15см трамвайні рейки.

dr.Trollin - 9-3-2009 у 14:23

(вирулюючи із стоянки Камазом) ями... які-такі ями?

:)

а загАлом -- цимус у тім, що:
по Городоцькій їздити на високих швидкостях
не лиш Можна, але і Треба.

-якщо терпцю вистарчить на судову тяганину з Міськрадою.
-- позаяк страховий випадок при такому стані доріг мав би накладатися на дорогову службу міста...
то, звісно, лиш імхо.
але якби мене на тих рейках " виступаючі на 10-15см трамвайні рейки. "(с)
би "кинуло" (скажімо на лексус)
(або, скажімо, на тому ж лексусі відламав підвіску...)
-то я би таки ...

Юрій Сєров - 13-3-2009 у 18:00

Луценко проти збільшення лімітів швидкості
http://www.zaxid.net/newsua/2009/3/13/174745/
Не зрозуміло, чому Тимошенко з ним не порадилася перед тим як щось говорити. По наших дорогах збільшення швидкості = купа трупів. Черговий ПіаР від Юлі. Більше в країні нема чим зайнятися?

Андрій Пелещишин - 22-4-2009 у 21:47

Сьогодні десь проскочило, що збільшення максимальної швидкості відмінено.

Ярема П. - 23-4-2009 у 08:52

90 км за год плюс 20 перевищення, за яке не карають. В містах 60.

Андрій Пелещишин - 23-4-2009 у 11:05

Мова йде за те, що Кабмін планував підвищити макс швидкість по місту до 70. Але відмовився від наміру

Demyan - 23-4-2009 у 11:10

Збільшили за містом 110 і 130 на одній автомагістралі що є в Укарїні.

Юрій Сєров - 21-9-2009 у 13:20

ДАІ дозволила автомобілістам гасати по місту 100 км/год
ДАІ офіційно дозволила розганятися в місті до 100 км/год на ділянках шляху, де висить знак про допустиму швидкість 80 км/год.

Телеграма, де даються докладні роз'яснення, вже розіслана департаментом ДАІ в регіональні підрозділи, пише "Сегодня".

За словами начальника прес-служби київського управління ДАІ Євгенія Кравця, така швидкість допускається там, де є добре дорожнє покриття, достатня кількість смуг і розділові бар'єри.

"В умовах цього знаку працює правило +20 км/год. Автоінспектор зупинятиме і каратиме, тільки якщо водій перевищить швидкість понад цих 20 км/год", - сказав Кравець.
Таким чином, відзначає видання, питання, яке турбувало водіїв, чи можна згідно з правилами дорожнього руху "додавати" 20 км до дозволеної знаком швидкості, можна вважати закритим.

Як відомо, нещодавно у столиці з'явилися дорожні знаки, які дозволяють на окремих вулицях їхати 80км/год.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ --------

Як на мене, 100 - це трохи занадто. Там де дозволять 100, буде 120.

У Львові ніби таких знаків немає...