Форум Рідного Міста

30 порад, як ефективно працювати і не з’їхати зглузду, працюючи вдома

Agent86 - 19-5-2008 у 22:30

Тим, кому знайома краса роботи на дому (на себе, фрілансером або видалено на ставку), також знайома спокуса повалятися на дивані і затягування термінів. Я теж люблю подрімати часок-інший, але це повинно бути перервою, а не постійним робочим режимом. З іншого боку, робота на дому призводить до розмиття меж між роботою і особистим життям - якщо працювати занадто багато, то не залишиться часу і сил на життя як таке. Оскільки ж працювати ефективно і в той же час не довести себе до нервового виснаження? Я недавно звільнився з постійної роботи і тому запитав ради у читачів свого блога. Вони, як і завжди, відгукнулися на моє прохання, і я відібрав найбільш вподобані мені рекомендації, щоб люди могли використовувати їх як керівництво (ну, я теж збираюся керуватися цими радами). Декілька зауважень, перш ніж перейти до списку порад: ще раз, це поради від читачів, так що всі подяки - їм.

* Визначитеся з місцем: відокремите роботу від будинку. Працюйте в певній кімнаті. Не намагайтеся працювати, де доведеться. Виділите певний простір, краще цілу кімнату (можна невелику), для робочого місця. Тоді, входивши в цей простір, ви усвідомлено настроюватиметеся на роботу. Мозок перемикатиметься з режиму “я удома” в режим “я на роботі”.
* Встановіть розпорядок робочого дня і дотримуйтеся його.
* Не починайте працювати відразу, тільки схопившись з ліжка. Поснідайте, прийміть душ, одягніться. Складіть список справ на сьогодні і починайте роботу.
* Закривайте двері. Дуже просто залишити відкритою двері в кімнату, де ви працюєте. Не робіть цього. Якщо двері відкриті, це дещо означає для вас і вашої сім’ї. Для вас це означає, що якщо вам важко або не хочеться працювати сьогодні, то можна і не працювати. Для вашої сім’ї відкриті двері показують, що течка будинку, можна піти і поговорити з ним.
* Дотримуйте порядок на робочому місці. Порядок на столі допомагає підтримувати порядок в голові, що сприяє ефективнішій роботі.
* Вимикайте телефон, коли потрібно працювати, не відволікаючись. Також вимикайте системи типу ICQ і повідомлення про нову пошту. Взагалі, якщо можливо, відключайтеся від Інтернету.
* Не припиняйте роботу, навіть якщо видався нелегкий день. Бувають дні, коли в голову не приходить ніяких ідей або просто знижується працездатність. Привчите себе все-таки працювати в такі дні. Від “я зроблю це трохи пізніше” легко перейти до “складний, хватіт на сьогодні”. У результаті, робота не буде зроблена ніколи.
* Складайте три списки по три поділа в кожному. Перший список - обов’язкові справи на сьогодні. Другий - три речі, які бажано зробити, але не обов’язково. У третьому списку - поділа, які треба зробити “коли-небудь”. Таким чином, наприкінці дня ви не байдикуватимете і не роздумуватимете, що б ще такого зробити.
* Як слід підготуйтеся до робочого дня. Гарненько поснідайте, просто посидьте наодинці. Розслабтеся. Помолитеся. Просто переконаєтеся, що мозок не знаходиться в режимі “я ненавиджу працювати”.
* Купите хороше крісло. Міцне і зручне, можливо шкіряне. Воно коштує витрачених грошей.
* Тримаєте під рукою блокнот і олівець. Стисло записуйте ідеї заміток для блога, проектів і т.д. Придбайте дошку для заміток і приколюйте на неї листки із записами. Проглядайте пару разів на тиждень, щоб освіжити в пам’яті речі, які варто коли-небудь зробити. Іноді кращі результати виходять в результаті раптового натхнення, що налинуло.
* Робіть перерви. Не закривайтеся в кімнаті на цілий день. На кожну годину роботи робіть 15-30 хвилинна перерва. Дайте мозку час упорядкувати зроблене і повертайтеся до роботи. Якість збільшиться у сто разів.
* Не повертайтеся до роботи, коли вже закінчили робочий день. Раптова ідея для статті? Чудово, накидайте план і відкладіть його на завтра.
* По можливості, плануйте робочий день відповідно до свої природним графіком. Деякі люди найбільш продуктивно працюють вранці, інші - увечері, треті взагалі вночі.
* Завжди тримаєте питну воду на робочому місці. Виробіть звичку випивати пару літрів води в день.
* Ретельно вибирайте музику, яку слухаєте під час роботи. Музика, ТБ, погода… Практично все впливає на настрій. Щось не можна змінити, щось можна. Переконаєтеся, що створили собі найбільш комфортну обстановку для роботи.
* Не включайте комп’ютер, щоб швидко перевірити пошаную або зробити одну маленьку річ, то тих пір, поки ви не “підготувалися до роботи”, як мовилося вище. Ця одна маленька річ потягне за собою ще одну і т.д., і у результаті ви забудете поїсти, все закінчиться головним болем і т.п.
* Умійте зупинитися. Не засиджуйтеся допізна. Визначите години роботи, і по їх завершенню припиняйте. Немає необхідності дотримуватися розпорядку хвилина в хвилину, але переконаєтеся, що робота не замінює вам життя.
* Не працюйте по 8 годин в день. Один з читачів блога працює близько п’яти годин, чотири блоки по годині з 20-хвилинними перервами. Якщо працювати більше, увага може почати розсіватися, з’явиться тривога і неспокій, і якість роботи буде нижчий звичайного.
* Виділите певні дні для певної роботи. Наприклад, систематизуйте документи в п’ятницю увечері, найпізніше в суботу вранці. Так ви зможете піти на вихідні без відчуття незавершеної роботи.
* Обкреслите межі для своїх близьких. Плануйте свій робочий час і поясніть дітям і дружині, що в цей час ви не можете грати з дітьми, виконувати роботу по будинку і т.д.
* Беруши. Це серйозно допомагає, якщо в сім’ї маленькі діти.
* Регулярно підраховуйте свої доходи. Ви будете менш розташовані стирчати біля телевізора, якщо знатимете, скільки коштує ваше байдикування. Пам’ятаєте, “робота НЕ зроблена - грошей немає”.
* Добре обідайте. Один з читачів блога рекомендує їжу з високим вмістом вуглеводів для гарного настрою в другій половині дня.
* Стежите за своїм часом. Один з читачів рекомендує просту програму gtimelog (http://mg.pov.lt/gtimelog/). Ви указуєте в програмі, що зроблене, коли завершили справу. Дуже просто і не заважає роботі. В кінці дня, тижні можна дивитися звіт. Також програма дозволяє просто розділити час роботи і час відпочинку.
* Встановите час, коли ви он-лайн. Немає необхідності бути завжди доступним. Цей пункт більше відноситься до видалених працівників, чим до тих, що працюють на себе.
* Не дозволяйте роботі поглинути ваше життя. Легко сказати, чим зробити, коли працюєш удома. Обов’язково встановите рамки робочого часу.
* Приділяйте увагу людям. Коли просять, допомагайте. Відповідайте по можливості на кожен лист. Необов’язково відповідати швидко, того ж дня, але відповісти потрібно. Це важливо.
* Не скупилися на подяці. Визначите, хто більше всього допомагає вашому блогу (або вашому бізнесу). Якщо ви блоггер, то це читачі, а не що згадують вас ведучі авторитетних блогов. Люди, які віддали свій час і енергію, щоб допомогти вам досягти того, чого ви досягли. Тепер ви боржник на все життя. Дайте їм знати, що ви їм вдячні.
* Радійте, що ви працюєте удома, а не в офісній кабінці! Ця думка мотивуватиме вас працювати краще, щоб мати можливість продовжувати працювати удома.

джерело: http://www.ua-admin.com/

Надія Баловсяк - 19-5-2008 у 22:46

а що -- перевіряти машинний переклад не треба?
кошмар.

marco - 20-5-2008 у 00:21

Вибрані перли :lol:
  1. Для вашої сім’ї відкриті двері показують, що течка будинку, можна піти і поговорити з ним.
  2. Від “я зроблю це трохи пізніше” легко перейти до “складний, хватіт на сьогодні”.
  3. Не включайте комп’ютер, щоб швидко перевірити пошаную або зробити одну маленьку річ, то тих пір, поки ви не “підготувалися до роботи”, як мовилося вище.
  4. Ви будете менш розташовані стирчати біля телевізора, якщо знатимете, скільки коштує ваше байдикування.
  5. . Якщо ви блоггер, то це читачі, а не що згадують вас ведучі авторитетних блогов.
  6. Радійте, що ви працюєте удома, а не в офісній кабінці!


Тут десь на форумі була тема про "рутизми". Пропоную пост туди перенести.

Demyan - 20-5-2008 у 12:18

Це все добре і непогано.
Єдиний великий мінус роботи вдома - це брак спілкування. З часом людина замкнеться в собі бо не має спілкування живого.
Це мінус який перекриває всі переваги робоит вдома.
Щоб розвиватися треба спілкуватися в живу. Уявіть якби всі спортсмени працювали вдома і змагання в них були б 1:1. :)

Андрій Пелещишин - 20-5-2008 у 13:53

Робота дома - класна штука.
Але я з згоден з Дем'яном - обмежує спілкування.
Хоча, якщо подивитися з другого боку - робота в домі залишає багато часу для життя. і якщо мати достатньо сили волі щоби вільний час вбивати на ТВ, а брати участь у якомусь громадському житті (бажано не дуже обтяжливому, типу - клубу пасічників), то можна і задоволення від життя отримати і знайомств завести (безконфліктних, а не таких як на роботі!)

сумна - 21-5-2008 у 10:55

Для інтровертів працювати вдома - найкращий варіант. Переконалася на собі. 2 місяці тому стала "фрілансером" - і як на світ народилася. :-) А спілкування є, навіть стало ще кращим, бо вибіркове. :-) Менше ходжу "в люди" - відповідно менше стикаюся з агресією. Та навіть з житейської точки зору стало незрівнянно легше вирішувати всі оті справи, які по закінченні робочого дня не вирішиш.