Форум Рідного Міста

Школа раннього розвитку

Уляна Дідич - 18-6-2008 у 13:10

Хоч і оголошення, але сюди більше пасує. В разі чого, прошу модераторів перенести.

Центр раннього розвитку дитини «Жевжик»
Вік – 1-3 роки
Заняття – двічі на тиждень по 1,5 год.
Програма -- робота з глиною, солоним та звичайним тістом; малювання (адаптовані нетоксичні фарби, темпера) та відтиски; забави з водою та піском; народні забавлянки; рухливі забави в ігровій кімнаті (басейн з кульками, мякі модулі, гойдалки);
Використовуються елементи авторських програм Монтессорі, Зайцева, Нікітіних
Розташування – вул..Валова, 27
Ціна – 30 грн. за 1 заняття (240 грн./міс.)
Інформація та зголошення за тел. 80502356270, Христина

Андрій Пелещишин - 19-6-2008 у 12:06

А що тут принципово нового у порівнянні з звичайним дитсадочком? Те що там тісто а в садочку - пластилін? Чи справа в нетоксичних фарбах?

Уляна Дідич - 19-6-2008 у 19:59

Андрію, це трішки інша річ. В садочку Ви залишаєте дитину, якщо маа працює, чи з інших міркувань. зазвичай після 3-х років.
А це просто заняття для найменших, тих хто вдома з мамою. 2 рази в тиждень по півтори годинки - своєрідний гурток.

Ми вже майже вийшли з того віку (два з половиною), але планую з понеділка спробувати.

Андрій Пелещишин - 19-6-2008 у 20:02

аа, ну в принципі зрозуміло. Це дійсно трохи інше.

До речі, мій малий у садочку з 2 років :)

Уляна Дідич - 19-6-2008 у 20:04

та я свою теж планую з осені, якщо вийде. буде 2 і 8. бо робота вдома вже замордувала, та й няня - недешеве задоволення.

Лєна Дадукевич - 21-11-2008 у 16:57

а читати вони вчать? :rolleyes:

Андрій Пелещишин - 21-11-2008 у 17:26

Якщо там дворічні, то чи муситься їх вчити читати? Чи може ще хай живуть? :lol:

Юрій Сєров - 21-11-2008 у 23:50

І писати і англійську і німецьку і інтеграли брати. :)
Я трохи утрирую, але насправді не розумію для чого 4-5-річну дитину починати вчити англійську? Чи не відбивають такі школи (не маю на увазі конкретно цю) бажання вчитися в майбутньому? Як відбивається на здоров'ї дитини надмірні навантаження. Маю невтішні приклади, коли дитина, яку батьки всім вантажать дуже хворіє.
Дитинство для забав! :)

Катерина Слобода - 22-11-2008 у 11:41

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров

Дитинство для забав! :)


Цілком згідна. Але в даному випадку можна поєднувати приємне з корисним і вивчати іноземні мови за допомогою різноманітних ігор. ;)

Багато вчених стверджують, що іноземну мову слід починати вчити якомога швидше. Тоді в мозку утворюються певні моделі, на основі яких потім, вже в старшому віці, можна продовжувати навчання.








Катерина Слобода - 22-11-2008 у 11:44

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Чи не відбивають такі школи (не маю на увазі конкретно цю) бажання вчитися в майбутньому?


Якщо є бажання вчитись, то його нічим не відіб’єш. А як нема-то тут вже нічого не допоможе.:saint:

Андрій Пелещишин - 22-11-2008 у 12:54

Цитата:
Багато вчених стверджують, що іноземну мову слід починати вчити якомога швидше. Тоді в мозку утворюються певні моделі, на основі яких потім, вже в старшому віці, можна продовжувати навчання.

Два питання
1. Чи є ті нові моделі на загал корисними для особистості?
2. Чи не руйнуються якісь інші моделі?

Катерина Слобода - 22-11-2008 у 17:53

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин

Два питання
1. Чи є ті нові моделі на загал корисними для особистості?
2. Чи не руйнуються якісь інші моделі?


1.Для того, щоб точно відповісти на це запитання, необхідно проводити безпосередні дослідження. Наразі мені не відомі факти їх проведення.
Проте, якщо ті моделі створюють основу для подальшого накопичення інформації (зокрема, якщо розглядати проблему з точки зору функціонування мовної пам’яті), то можна припустити, що певна міра корисності таки є.
2.На це питання також не може бути однозначної відповіді.
Не думаю, що якісь інші моделі починають руйнуватись.
Якщо розглядати дане питання з точки зору явища білінгвізму, можна припустити, що ці моделі починають існувати паралельно.


Юрій Сєров - 22-11-2008 у 18:19

Наведу, можливо не показовий, але приклад.
Мої баби і діди чудово пам'ятають віршики, які вчили в дитсадках чи перших класах школи. Причому польською мовою.
Пройшли роки, запроваджені нові програми і т.д.
Я і мої знайомі не пам'ятаємо практично жодного вірша зі школи. Хоча пройшло на 50 років менше. При великих обсягах надходження інформаці мозок має просту здатність "чистити" пам'ять від зайвого.
Чи варто дитину вантажити, якщо і так все забудеться?

Уляна Дідич - 5-12-2008 у 10:52

Центр раннього розвитку дитини "Жевжик" оголошує набір дітей віком 3-6 років
Час занять: перша пол. дня (наразі)
Частота: тричі на тиждень
Тривалість: 30-40хв. урок. Перерва 10 хв. На день 2-3 уроки.
6 предметів: Розвиток мовлення; математика; німецька мова, живопис та аплікація; ліплення; музика; ігри та забави (а-ля фізкультура). Кожен предмет веде інший викладач.

Вартість: 480 грн. міс.

Бажаючих прошу зголошуватися за номером 80502356270, Христина