Форум Рідного Міста

Дзеркалка vs мильниця

Андрій Пелещишин - 24-8-2008 у 13:55

Мені здається, що така тема (точніше в такому ракурсі) ще не обговорювалася на Форумі.
Отже, на що тратити гроші? Якщо дорогі "традиційні цифрові апарати" (в народі часто "мильниці" ) по ціні близькі дешевим "дзеркалкам" - то що краще вибрати?
Традиційна думка - мильниця для звичайних людей, дзеркальні фотоапарати - для професіоналів.
Проте, наскільки я чув, темпи продаж дзеркалок різко виростають, що ставить під сумнів попередню тезу.

Для затравки публікації по темі з протилежними думками (зразу скажу, що 1-ша видалася обгрунтованішою)

За (2 штуки одного автора):
http://www.afanas.ru/video/photo_zer.htm
http://www.afanas.ru/video/photo.htm

Проти:
http://1839.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=33...

Андрій Пелещишин - 24-8-2008 у 13:58

Для себе зробив висновок, що мильниця мусить бути. Вона компактна і часто зручніша.
Проте, можливо нехай дорожча пара "дешева мильниця плюс дешева дзеркалка" є оптимальнішою за дорогу мильницю.

Юрій Сєров - 24-8-2008 у 18:34

Мильниця справді має бути і навіть "професійні любителі" :) намагають мати її завжди під рукою.
Дзекралка теж класна штука, хотів би мати... Пригадую, користувався плівковою напівпрофесійною камерою (то здається не було дзеркалка, але вже й не мильниця), то вона на "автоматі" давала значно класніші фотки.
До речі, хто що порадить і скільки то може коштувати?

Рост - 24-8-2008 у 18:48

Тут, на мою думку, усе просто. Мильниця призначена для фотофіксації подій без претензії на художність. В руках знаючої людини вона дасть непоганий результат по кадруванню, композиції, але технічна якість фотографії буде не на висоті. Ви не маєте впливу на експозицію, на глибину різкості, це все за вас вибирає машина, і, як показує досвід, в більшості випадків робить це посередньо, або взагалі неправильно. Ще одна ніша застосування - фіксація моментів. Коли треба максимально швидко натиснути на кнопку, не наводячи різкість (для мильниць з фіксованою фокусною відстанню), не вибираючи експозицію і т.д.
Зеркалка - це вже для отримання високохудожніх (знову ж, за грамотного підходу) фотографій. Хороша зеркальна камера дає потрясні можливості для отримання саме того, що б ви хотіли бачити потім, на папері. Такий фотоапарат потрібен людині, яка буде відноситись до фотосправи свідомо, заглиблюватись в різні технічні нюанси. Ним теж можна фотографувати, як мильницею, в режимі автоматики (це якщо говорити не про ті зеркалки, яким я віддаю перевагу, а про сучасні електронні) вона буде давати кадри кращі за мильницю. Тут лише справа, чи потрібна вам ця різниця в якості за необхідності віддати раз в 10 більше грошей за апарат.

Стосовно статей. Перший автор, хоча і виклав матеріал дещо сумбурно, багато в чому правий і я би підтримав його точку зору.
Другий автор - або писав статтю на замовлення, або являє собою середньостатистичного споживача. Все дуже просто перевірити. Я вже багато років користуюся лише хорошою зеркальною камерою. І коли доводиться щось зняти мильницею, я постійно наштовхуюсь на суцільні обмеження - хочу зробити це, вона не дає, хочу те - нема таких можливостей.
А про хороші пластикові об'єктиви, пораховані за 20 хвилин на комп'ютері і виготовлені за 0,5 сек. пресом, чи чим там, як то кажуть в інтернеті, славно поржав :)
Ну але від цього нікуди не подітись, завжди будуть люди, які вперто переконуватимуть усіх, що дешева примітивна техніка нічуть не гірше дорогої, я з цим зустрічаюся постійно.

Які апарати мати - залежить від потреб людини. Мильниця, звісно, компактніша, але якість кадрів відповідна. Якщо ви вже спробуєте якості зеркалки, ця компактність мильниці перестане бути аргументом. В крайньому разі для мене так є.

Андрій Пелещишин - 24-8-2008 у 19:21

Наскільки я зрозумів логіку першого автора (як зі статті так і з його позиції на форумі де обговорюють його статтю), він власне рекомедує дзеркалку саме для автоматичного фотографування, і каже що для "чайника" на автоматі дзеркалка значно переважає компакт, тому він її рекомендує зокрема, і для домогосподарок. Що, звичайно, не забороняє працювати з нею професійніше.
Що стосується мене, то мені виглядає зараз такий фотоапарат трохи задорогим як для мене, проте якість моїх знимків компактом "для фотофіксації" починає мене дратувати. Особливо в умовах лісових тіней, сутінків і тп.
Питання власне мною тут ставилося у площині "домашнього" використання. Щодо професійних фотографів - думаю сумнівів нема ні в кого, що і як має використовуватися.

P.S. Щодоправда, зовсім недавно мене "професіонал" фотографував компактом на документи. Краще мене би дома на фоні стіни сфотографували, направду.

Роман Ромашка - 24-8-2008 у 20:50

Буквально пару тижнів тому перейшов з мильниці на зеркалку.
Дійсно фоткати набагато простіше. Хочеш бавишся з налаштуваннями, хочеш - все на автоматі.
Якість можна не порівнювати, особливо коли йде мова про фотогрвфуання при поганому освітлені. Про ніч взагалі промовчу.
Маса агрегата то друге питання. 200 гр вс 750 різниця є. Ну і розміри. Але не забувайте що компактність і якість речі не сумнісні.

Рост - 24-8-2008 у 21:55

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Наскільки я зрозумів логіку першого автора (як зі статті так і з його позиції на форумі де обговорюють його статтю), він власне рекомедує дзеркалку саме для автоматичного фотографування, і каже що для "чайника" на автоматі дзеркалка значно переважає компакт, тому він її рекомендує зокрема, і для домогосподарок.

Безсумнівно. Все ж в дзеркальних камерах і об'єктиви значно кращі, і автоматика серйозніша, зокрема автофокус працює надійніше і швидше.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Що, звичайно, не забороняє працювати з нею професійніше.

Так. Взяти хоча б можливість працювати з пріоритетом діафрагми в напів автоматичному режимі. Діафрагму ти виставляєш вручну, а апарат підбирає під неї витримку сам - в такий спосіб ти отримуєш в руки потужний інструмент - вибрану саме тобою, а не китайською електронікою :) глибину різкості.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Що стосується мене, то мені виглядає зараз такий фотоапарат трохи задорогим як для мене, проте якість моїх знимків компактом "для фотофіксації" починає мене дратувати. Особливо в умовах лісових тіней, сутінків і тп.
Питання власне мною тут ставилося у площині "домашнього" використання. Щодо професійних фотографів - думаю сумнівів нема ні в кого, що і як має використовуватися.

Це та ціна, яку треба заплатити за вихід на наступний рівень якості. Тут все просто - або ти платиш ту тисячу доларів, або залишаєшся при старих фотографіях, які тебе уже дратують :)
Є інший вихід :) Той, який вибрав я. Я користуюся плівкою. От уже наступного тижня, якщо нічого не зірветься, буду тримати в руках свій Pentax MX зі здоровенним об'єктивом, який навіть в порівнянні з моїм нинішнім фотоапаратом справжній громило. Але то є ціна якості - покажу тобі, як він малює, сам можеш на таку техніку запасти :) І от, навіть якщо викласти 2-3 тисячі доларів на цифровик, ти все рівно не отримаєш такої якості кадрів. А цей Пентакс обійшовся мені в 350 уо. А апарати, як мій сьогоднішній Chinon, коштують порядка 100-150 уо. Просто тут додається трохи клопоту - плівка. Якщо користуватись професійними, то кожен клац - гривня. Правда є порятунок - на щастя Кодак випускає цілком пристойну ПроФото 100, де клац обходиться в 30 коп :) Вона по кольоропередачі не дотягує до Супри і т.д, але далеко обганяє усі любительські. Ну і процес друку - це теж цілий процес :) Зате за 100 уо можна мати рівень вищий за 1000-доларовий цифровик :)
Ну але я не агітую, просто розказую про можливі варіанти.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
P.S. Щодоправда, зовсім недавно мене "професіонал" фотографував компактом на документи. Краще мене би дома на фоні стіни сфотографували, направду.

Може то такий професіонал, або день у нього поганий був :)