Форум Рідного Міста

Летовища

Юрій Сєров - 30-9-2008 у 19:25

У світлі наближення Євро-2012 перед Україною постає проблема не тільки стадіонів, а й летовищ (аеропорт мені менше подобається:) ).
Так ось в одному з рейтингів, Бориспіль входить в десятку найгірших аеропортів світу!
http://www.sleepinginairports.net/bestof.htm
І ще один лінк по темі:
http://unian.net/ukr/news/news-275867.html

Львівське летовище "Скнилів" мабуть просто не потрапило в рейтинг в силу своєї мініатюрності і архаїчності.

Можливо з культурою поведінки працівників і краще, а от зі всім іншим точно не краще.

І ще лінк про проблеми реконструкції львівського летовища:
http://zik.com.ua/ua/news/2008/09/30/151761

Степанюк Василь - 6-10-2008 у 09:51

Поки "Наші" міністерства не домовляться хто за що відповідає у підготовці до Євро-2012, погані будуть справи. Це стосується будівництва і аеропорту, і стадіону, і готельного комплексу, і доріг... :(

Юрій Сєров - 28-1-2009 у 19:42

Кабмін виділяє 1 млрд. грн. на реконструкцію Львівського летовища:
http://www.zaxid.net/newsua/2009/1/28/184041/

Юрій Сєров - 30-1-2009 у 17:54

Львівське летовище отримало сокільницьку землю для продовження смуги.
http://www.zik.com.ua/ua/news/2009/01/30/167690

Юрій Сєров - 3-2-2009 у 17:02

Рейтинг найнебезпечніших летовищ:
http://korrespondent.net/world/730679

rost - 3-2-2009 у 20:28

Номером два в списку є аеропорт ім. принцеси Юліани на острові Сент Мартен.
А це, як там виглядає приземлення Jumbo.


А також
http://farm1.static.flickr.com/27/45001924_2f6c058a3c.jpg?v=0
http://i34.photobucket.com/albums/d134/golftango/SXM4.jpg

Андрій Пелещишин - 3-2-2009 у 21:26

Ну це взагалі!
Вони би ще світлофор для нього встановили :)

Юрій Сєров - 3-2-2009 у 22:17

А чи не монтаж це часом?
Там би тих людей здувати мало... :lol:

rost - 3-2-2009 у 22:39

Та ніби ні, то би мали трудитися полчища невтомних "фотошоперів":
http://images.google.ca/images?hs=Gsm&q=st+maarten+airport&...

Владлен Комісаренко - 4-2-2009 у 10:08

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Там би тих людей здувати мало... :lol:

не знайшов опції youtube на Форумі http://www.youtube.com/watch?v=_w-9G8z4RCI

Юрій Сєров - 13-3-2009 у 16:48

Державний аеропорт «Львів» отримав у власність аеродром
http://zik.com.ua/ua/news/2009/03/13/173086

Роман Голощук - 9-4-2009 у 16:22

Сьогодні, 9 квітня, на існуючій злітно-посадковій смузі міжнародного аеропорту «Львів» відбулася урочиста церемонія покладання капсули зі зверненням до майбутніх поколінь. Вже зовсім скоро, на місці, де закладено капсулу, будуть приземлятися та злітати найбільші літаки.

Перед прильотом у Львів високопосадовців, на місці, де тривають земляні роботи з будівництва нової злітно-посадкової смуги, провели молебень.

Місію покладання капсули взяв на себе міністр транспорту і зв’язку України Йосип Вінський спільно з генеральним директором компанії, яка проводить реконструкцію злітно-посадкової смуги львівського аеропорту «Азовінтекс», – Олександром Тарутою.

За словами Йосипа Вінського, злітно-посадкову смугу аеропорту «Львів» буде продовжено на 800 метрів. Крім того, рівно через рік аеропорт закриють на чотири місяці, аби не переривати будівельних робіт, які тут вестимуться до кінця 2010 року. Натомість, приймати літаки буде аеропорт в Івано-Франківську.

Джерело: http://daily.lviv.ua/?newsid=19931

Юрій Сєров - 9-4-2009 у 17:02

Тобто Львівський аеропорт взагалі не функціонуватиме? Колись давно як ремонтували смугу, то літаки сідали десь під Львовом на якомусь військовому аеродромі, а потім їх привозили звідти у львівський аеропорт. Тепер буде щось схоже чи пасажири самі будуть їхати в Станіславів?

Hanor Narasson - 10-4-2009 у 10:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Тобто Львівський аеропорт взагалі не функціонуватиме? Колись давно як ремонтували смугу, то літаки сідали десь під Львовом на якомусь військовому аеродромі, а потім їх привозили звідти у львівський аеропорт.

В Черлянах біля Городка. "Виліт" був на автобусі з львівського терміналу на 45 хв. раніше. Передполітний догляд був у Львові, везли до Черлян "Ікарусами", там пересаджували на аеродромну "розвозку". Що заважало підвозити зразу до трапу - незрозуміло.
Такі самі варіанти були в середині-кінці 1980-х в Мінську і на Закарпатті.

Але тоді це були внутрішні рейси і вимого до безпеки польотів значно нижчі. Зараз на міжнародні рейси прийдеться в кожен автобус саджати прикордонника...:baddevil:

Ірина Назарова - 22-4-2009 у 19:17

Літаки будуть пролітати над Кульпарківською на висоті близько 8 метрів. Уявляю, яка там має бути вібрація((((

Юрій Сєров - 22-4-2009 у 19:27

З чого ви це взяли?
Злітну смугу навпаки продовжать, тобто в межах міста він вже буде котитися по смузі.

Ірина Назарова - 22-4-2009 у 20:24

Продовжать в бік гаражів на Науковій, а долітати до неї будуть над тими крайніми будинками і над стоянкою...

Тарас Гулка - 22-4-2009 у 20:50

Юра, п.Ірина права. продовжувати будуть в сторону Кульпарківської. З іншої сторони міст по Городоцькій

Юрій Сєров - 22-4-2009 у 21:05

А хто казав, що в бік Городоцької? Ясно, що до Кульпарківської.
Подивіться на МАПУ.
Якщо уявно продовжити смугу на 700 метрів, то вона якраз закінчуватиметься перед Кульпарківською.
Будинків (щось мале там видніється) ніби немає, поля. Так що над будинками летіти не будуть.
А от з правого боку справді будуть гаражі. І можливо це не дуже безпечно.

Але зараз дуже часто літаки сідають з іншого боку, пролітають над Скнилівським мостом - і нічого.

Ірина Назарова - 23-4-2009 у 09:49

Пане Тарасе, дякую за підтримку!



Цитата:

А хто казав, що в бік Городоцької? Ясно, що до Кульпарківської. Подивіться на МАПУ. Якщо уявно продовжити смугу на 700 метрів, то вона якраз закінчуватиметься перед Кульпарківською. Будинків (щось мале там видніється) ніби немає, поля. Так що над будинками летіти не будуть. А от з правого боку справді будуть гаражі. І можливо це не дуже безпечно. Але зараз дуже часто літаки сідають з іншого боку, пролітають над Скнилівським мостом - і нічого.



Але ж подумайте! Коли сідає літак - то така вібрація, що вікна будуть дзвеніти! А в кого мала дитина в хаті?! То дитя виросте з розхитаними нервами... А хворі люди, яким потрібен спокій? Та й, зрештою, якщо якась аварія - хто постраждає першим?



Цитата:

Але зараз дуже часто літаки сідають з іншого боку, пролітають над Скнилівським мостом - і нічого.


На мості ж люди не живуть...

Юрій Сєров - 23-4-2009 у 13:09

Цитата:
Але ж подумайте! Коли сідає літак - то така вібрація, що вікна будуть дзвеніти!

Покажіть мені на мапі, де там будинки!



Юрій Сєров - 5-5-2009 у 10:55

Міністерство транспорту та зв’язку України звернулося до провідних будівельних компаній, а також до посольств країн Європи, Азії та Близького Сходу в Україні з проханням поінформувати та запросити зацікавлені компанії з цих країн взяти участь у презентації проектів з розбудови ДП «Міжнародний аеропорт Львів», яка відбудеться 18 травня 2009 року у Львові.
http://zik.com.ua/ua/news/2009/05/05/179540

Юрій Сєров - 15-5-2009 у 21:57

18 травня Вінський особисто репрезентує проекти розбудови аеропорту «Львів»
http://zik.com.ua/ua/news/2009/05/15/180912

Юрій Сєров - 18-5-2009 у 13:40

Львів має визначити інвестора для реконструкції Летовища до 31 липня:
http://korrespondent.net/euro/840466

Юрій Сєров - 4-6-2009 у 15:30

Звільнено директора Львівського летовища і призначено нового. Ним став Валентин Матюшенко, екс-директор Івано-Франківського аеропорту та колишній керівник підприємства "Львівські авіалінії".
http://zaxid.net/newsua/2009/6/4/142545/

Колишнього директора вважають людиною Балоги і після звільненя Балоги з Секретаріату, Вінський звільнив директора аеропорту.

У світлі майбутніх вливань в реконструкцію летовища і смуги, усім хочеться мати свою людину на цьому місці....

Юрій Сєров - 4-6-2009 у 17:24

Навколо летовища розгорівся серйозний конфлікт.
http://zaxid.net/newsua/2009/6/4/172417/

Ірина Назарова - 8-6-2009 у 20:35

Повернуся до старої теми:


Цитата:

Покажіть мені на мапі, де там будинки!






Ось над тими будинками, котрі червоним позначені, пролягає один з головних маршрутів (чи як вони там називаються) підльоту до летовища (синій пунктир).

Мене воно досить сильно зачіпає, бо я там живу поряд(((((((

Юрій Сєров - 9-6-2009 у 13:21

З мого досвіду, літаки заходять на посадку все таки трохи лівіше, ті будинки по праву руку.
Якщо продовжать смугу, то літаки будуть літати ще далі від тих будинків, імхо.

Юрій Сєров - 16-6-2009 у 12:24

У Києві сьогодні відбудеться презентація реконструйованого аеропорту Жуляни.
http://korrespondent.net/euro/871471

Юрій Сєров - 23-6-2009 у 12:52

Пасажири не задоволені рівнем сервісу на Львівському летовищі:
http://zaxid.net/article/43510/

Нічого дивного - навіть туалету в приміщенні немає.

Юрій Сєров - 24-6-2009 у 21:15

Кабмін скасував розпорядження Вінського і Загреву відновлено на посаді директора Львівського аеропорту:
http://zik.com.ua/ua/news/2009/06/24/186125

Юрій Сєров - 8-7-2009 у 13:53

Аеропорт у Жешуві може стати резервним для Львова
http://www.champion.com.ua/euro2012/4a547d5fc3c45/

Ярема П. - 8-7-2009 у 20:05

Що за дурість? 180 км пертися з Ряшева до Львова, ще й через кордон... А що там з Луцьким і Франківським насправді діється?

Юрій Сєров - 8-7-2009 у 20:12

Франківський мав би бути у відносно непоганому стані, його до самміту ремонтували (хіба би замалий був термінал), смуга також добра.
Луцький мабуть у гіршому стані ніж Львівський.

До речі, про Ряшів... Звідти літаки у NY літають...

Роман Голощук - 31-7-2009 у 16:05

Оголошено конкурс на будівництво терміналу в аеропорту "Львів" - конкурс призначений на 9 вересня 2009 року, остаточний термін прийому заявок - 12 серпня, пропозицій учасників - 4 вересня.
Орієнтовна сума інвестицій в проект складає 1 млрд. 107,78 млн. гривень.

Джерело: http://www.epravda.com.ua/news/4a72f2d8e9256/

P.S. Якщо знайдуть інвестора і вчасно реконструюють летовище - то одним ризиком до Євро-2012 стане менше

Юрій Сєров - 31-7-2009 у 16:12

Так до 31 липня ж ніби мав бути інвестор чи принаймні план дій.
Якщо будуть шукати інвестора так як для стадіону...

Юрій Сєров - 12-8-2009 у 19:28

Ніхто не захотів будувати Львівський аеропорт
http://pravda.com.ua/news/2009/8/12/99766.htm

"На конкурс з відбору інвестора на будівництво терміналу Львівського аеропорту не було подано жодної заявки. "

Роман Голощук - 16-8-2009 у 13:58

У Мінтрансі продовжили термін подання заявок для пошуку інвесторів аеропорту «Львів» - http://www.zik.com.ua/ua/news/2009/08/16/192532

Юрій Сєров - 16-8-2009 у 18:06

Цікаво, чи мають вони підстави думати, що цього разу інвестор знайдеться.
Потрібно починати будувати, поки ще не пізно, уряд ж обіцяв кошти.

Юрій Сєров - 14-9-2009 у 14:17

Новий термінал Львівського аеропорту розпочнуть будувати завтра
Цікаво буде поглянути на темпи реконструкції.

Юрій Сєров - 16-9-2009 у 20:27

Розпочали реконструкцію. Принаймні, капсулу закопали (не розумію нашо то роблять) і зібрали хор, щоб той заспівав. Цікаво, чи робітників буде більше ніж співаків хору? :)

А з 1 квітня 2010 року летовище закриють. Літаки прийматиме Луцьк і Івано-Франківськ. Знаю, що в Франику непогане летовище, а от про Луцьк щось не чув...

Тарас Задорожний - 17-9-2009 у 17:54

Робітників вже 15 :) я точно знаю

Андрій Пелещишин - 17-9-2009 у 20:54

Цитата:
Робітників вже 15 :) я точно знаю

Поіменно? :o

:)

Юрій Сєров - 17-9-2009 у 21:19

Цікаво, чи там веб-камеру поставлять... :)

Юрій Сєров - 18-9-2009 у 15:03

Аеропорт «Львів» на кілька місяців відстав від графіку у розбудові злітно-посадкової смуги, – Васюник

Ярема П. - 10-10-2009 у 11:44

На будівництво нового терміналу у Львові претендують польська та американська компанії - в мене якісь нехороші підозри. Якщо про польську компанію ABM Wschód інформації повно, то про американську IMTC-VTI L.L.C. - катма.

Юрій Сєров - 13-10-2009 у 14:20

Цитата:
американська компанія IMTC-VTI LLC хоча і є великим гравцем на ринку програмного забезпечення, але досвіду роботи в інфраструктурних проектів у неї немає.

Поляки і американці поборються за термінал аеропорту "Львів"

Юрій Сєров - 16-10-2009 у 11:42

1 квітня летовище у Львові закриють на реконструкцію
Деякі літаки, напр. Боінг-737, можливо, не зможуть приземлятися і злітати вже з 15 лютого.

Юрій Сєров - 4-11-2009 у 13:25

Термінал аеропорту "Львів" побудує американська компанія

За 4.9 млн. грн., тобто раптом за півмільйона доларів ми продали свій аерпорт. На 30 років....

Ярема П. - 5-11-2009 у 00:47

Ага, так то IMTC-MEI LLC, а не IMTC-VEI LLC, як той ЗІК раніше подавав.

Юрій Сєров - 5-11-2009 у 01:22

Так розумію, що Україна цій компанії не чужа. Мали вони вже тут проекти.

Юрій Сєров - 1-12-2009 у 12:32

Львіввське летовище не закриватимуть на час реконструкції.
http://zik.com.ua/ua/news/2009/12/01/206708

Тобто прийматимуть літаки і під час реконструкції.

Погано собі уявляю, як це буде, адже є лише одна смуга. Як її будуть реконструювати? Літаки сідатимуть на сире покриття?
Було б дві смуги - нема питань...

Роман Голощук - 4-12-2009 у 16:20

Уряд перерахував 28,8 мільйони гривень на будівництво львівського аеропорту - http://zaxid.net/newsua/2009/12/3/191552/

Юрій Сєров - 10-12-2009 у 12:47

Львів проти закриття аеропорту під час реконструкції до Євро-2012

Мені здаєтсья, що це буде не надто безпечно. Плюс на додачу будуть усілякі затримки рейсів і т.п. і т.д.
Невже не простіше і не безпечніше виділити 6-8 автобусів, які б курсували за маршрутом Львів.Летовище - Ів.Франківськ.Летовище, підвозячи пасажирів до літаків? Додаткові 2 години на грали б аж такої ролі...

Роман Голощук - 21-1-2010 у 11:38

Мінтранс та переможець конкурсу на реконструкцію львівського аеропорту не можуть дійти згоди - http://portal.lviv.ua/news/2010/01/21/094307.html

P.S. Знову починаються проблеми...

Юрій Сєров - 19-2-2010 у 18:04

У Львівського аеропорту нема шансів стати міжнародним до Євро-2012, – експерт

Юрій Сєров - 21-2-2010 у 20:14

У Львові можуть не побудувати новий термінал аеропорту до Євро-2012

Львів може відмовитись від будівництва нового терміналу в аеропорті "Львів".

Про це йшлося 17 лютого на засіданні архітектурно-містобудівна рада при управлінні архітектури Львівської міськради.

Частина архітекторів припустили, що потуг проектованого тимчасового терміналу може бути достатньо для забезпечення потреб під час проведення Чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

"Боюсь, що закінчиться тим, що реконструюють існуючий, добудуємо термінал для бюджетних компаній і тимчасовий. І все", - сказав начальник архітектурно-планувальної майстерні ДІ "Містопроект" Віталій Дубина.

"А нового терміналу, можливо, і не буде", - додав архітектор.

Разом з тим, він додав, що Львів і не потребує настільки великого постійно-діючого терміналу.

Відзначимо, що досі не підписано інвестугоду з переможцем тендеру на будівництво нового терміналу - американською IMTC-MEI.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -----------------------

Просто слів нема :( :mad:
Львову потрібен новий термінал!!!
Євро у Львові втрачає свої останні позитивні моменти!

Юрій Сєров - 10-3-2010 у 11:04

Проблеми з львівським летовищем продовжуються.
Американський інвестор висунув додаткові умови, йому відмовили, як наслідок будувати знову нікому.

http://zaxid.net/article/61090/

Як би "по накопичувальному" принципу (стадіон, летовище) Львів не викинули з четвірки...

Юрій Сєров - 30-3-2010 у 12:55

Колєсніков змінив підрядника, який будує ЗПП. Замість "Азовінтекса" будуть свої - «Альтком» (Донецьк)
http://obkom.net.ua/news/2010-03-30/1005.shtml

Катерина Слобода - 30-3-2010 у 14:00

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Колєсніков змінив підрядника, який будує ЗПП.

А ще пообіцяв кожні два тижні навідуватися з перевіркою стану справ...:baddevil: :)

Юрій Сєров - 7-7-2010 у 15:39

Львівський аеропорт закриють хоча б на три місяці

Роман Голощук - 11-8-2010 у 15:53

Міжнародний аеропорт «Львів» не закриватимуть на час розбудови до «Євро-2012» - http://zik.com.ua/ua/news/2010/08/11/240736

Юрій Сєров - 11-8-2010 у 18:44

Цікаво, якщо не дай Боже станеться трагедія чи тоді Садовий з своїми "рестораторами" вийде і візьме усю вину на себе?
Я не фахівець авіації і будівництва, але тих 800 метрів, що добудовуються літакові замало, щоб безпечно сісти/злетіти. У будь-якому випадку йому доведеться проїжджати по стику нове/старе.
Якось дивно - то хотіли закривати аж на 3 місяці, а то взагалі не треба.

Юрій Сєров - 17-11-2010 у 23:55

Незрозумілим залишається питання закриття летовища для реконструкції.
Свого часу, Садовий ніби переконував, що закривати не будуть, але будуть приймати лише регіональні літаки, типу ATR, що літає з Варшави і Тімішоари.
Зараз ширяться чутки, що закриватимуть з 1 квітня майже до кінця 2011. Думаю, що все ж таки з точки зору безпеки це буде краще...

Юрій Сєров - 28-12-2010 у 20:45

До відкриття нового аеропорту ще досить далеко і ще висить в повітрі питання закриття/незакриття аеропорта на час реконструкції смуги, але вже почалася дискусія стосовно його назви.
Зараз він називається Львів-Скнилів. Поширеною у світі є практика називати аеропорти чиїмсь іменем, тому з'явилася пропозиція назвати аеропорт іменем Короля Данила (http://www.zaxid.net/newsua/2010/12/28/140532/). ІМХО, непогано, але варто розглянути і інші варіанти...

Андрій Пелещишин - 28-12-2010 у 20:52

Данило в нас відомий медик, тепер буде і авіатором :)

Юрій Сєров - 28-12-2010 у 20:58

Власне людина не мусить бути причетна до авіації.
Напр. у Варшаві - Фредеріка Шопена, у Парижі - Шарля де Голля...


Юрій Сєров - 30-12-2010 у 14:05

Ще називався варіант "ім. Пінзеля", проте активної дискусії в суспільстві ця тема не спровокувала взагалі (http://zaxid.net/blogentry/83022/).
Хоча, в принципі, питання досить актуальне для міста.

Юрій Сєров - 29-1-2011 у 00:00

У зв'язку з терактом в Москві, від сьогодні у львівській аеропорт проводжаючих-зістрічаючих не пускатимуть.
http://www.lwr.com.ua/index.php?action=news&id=46503

Трохи дивно, ми ж не мали конфліктів з арабським світом. Крім того, у Львові є й людніші місця ніж аеропорт. В інших українських містах в термінали пускають усіх, але перевіряють документи. Про те, щоб поставити металодетектор і пускати проводжаючих-зустрічаючих навіть не йдеться "«Зустрічаючий зустрічає біля колон. А не в терміналі." Ще б на кільці Любінська-Виговського всіх зупиняли :)

Юрій Сєров - 7-2-2011 у 17:47

А оце капець, якщо це правда: http://zik.com.ua/ua/photoreport/2011/02/07/271021
Як це взяли і надумали скоротити злітну смугу. Є ж норми, для кожного типу літаків.
Раніше говорили, що смуга буде 3200. Боінгу-767 досить 2900, але Аеробусу 340 треба 3100!!! Навіщо через економію 100 метрів смуги підрізати себе по можливості приймати ці літаки???

А ще здивувала фраза:
Цитата:
Також Цимбалюк розповів, що звернеться до Президента, аби той доручив генпідряднику не закривати аеропорт на час реконструкції, як цього вимагають фахівці.

Совдепія повна... Нам не важливо, що думають фахівці, основне вигода. Через таких керівників Чорнобилі стаються.

Юрій Сєров - 7-3-2011 у 13:16

З 1 квітня львівське летовище буде працювати в обмеженому режимі. Смугу скоротять до 1600 метрів і "Скнилів" зможе приймати лише невеликі літаки, по вівторках літаки не літатимуть узагалі.
http://www.avianews.com/ukraine/2011/03/7_airport_lvov_budet_zakryt...
ЛОТ літатиме АТР-ами, Люфтганза на Авро, яким вистачатиме для злету-посадки 1600 метрів. Метеорологічні мінімуми летовища однак будуть понижені через те, що ремонтуватимуть смугу спершу з того боку, який має краще обладнання.
Навіть, якщо всі стандарти безпеки будуть дотримані, то якось воно не надто комфортно мабуть буде літати зі Львова. :rolleyes:

Юрій Сєров - 26-3-2011 у 00:54

Новий термінал львівського летовища буде дорожчим на 54%, ніж планувалося і становитиме 1,42 млрд. грн. http://www.epravda.com.ua/news/2011/03/25/279407/

Ярема П. - 26-3-2011 у 08:43

Ну це багато хто легко передбачив :D:D:D

Andreas - 27-3-2011 у 00:16

Може хто й "багато", може хто й "легко"... А от авіакомпанія "Візз Аір Україна" не передбачила. Квитки продала мені, гроші взяла. А потім "вибачте, але ваш рейс до Київа летітеме". Але ж я на пару днів до Львова! З тої пари днів витрачати дві доби на "Київ-Львів" і "Львів-Київ" мені ну не є ніякого задоволення.
Корочє, накрився мій візит до Львова.
Гроші, правда, повернули (майже всі).

Юрій Сєров - 27-3-2011 у 02:02

Легко було передбачити здорожчання вартості реконструкції, мабуть це мав на увазі Ярема.
До речі, закриття також було нескладно, оскільки смуга у Львові лише одна, про це говориться вже з рік.
Для авіакомпаній добре, що взагалі повністю не закриють. Туркіші будуть Франківськ використовувати цей час, Віззейр вирішив не паритися...

Andreas - 27-3-2011 у 13:52

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Віззейр вирішив не паритися...

От і ми вирішили більше з Wizz Air не паритися (не одні ми, до речі), а літати нормальними авіакомпаніями.
До речі про відміну рейсу сповістили вони по телефону. Дзвінок був з Києва, вдома не було нікого і вони залишили повідомлення автовідповідачу... англійською! Цікаво, коли вони в Америку телефонують, повідомлення німецькою чи французською залишають?

Юрій Сєров - 27-3-2011 у 23:01

Насправді Віззейр нормальна компанія, просто їм стільки палок в колеса навставляли наші монополісти... А у Львові їхній Ейрбас просто б не сів, бо закоротка смуга. Так, вони могли перенести рейси на Франківськ, але чи хтось би туди літав - питання... Кошти вони Вам повернули, пропонували перемаршрутизацію на Київ, чим не нормальна компанія?

Юрій Сєров - 6-4-2011 у 13:30

Донецький аеропорт подорожчав на 900 мільйонів

В 2011 році вартість будівництва збільшена на 900 мільйонів гривень за рахунок "державної підтримки".

Загальна вартість проекту зросла з 4 мільярдів 724,93 мільйонів гривень до 5 мільярдів 624,93 мільйонів гривень.

Юрій Сєров - 8-4-2011 у 14:45

Львівський аеропорт потягне ще на півмільярда

На будівництво нового аеровокзалу у Львові витратять ще 476 мільйонів.
Про це повідомляє портал державних закупівель.
Тендер в одного учасника виграла компанія "Альтіс-Холдинг", з якою укладено угоду на суму 476 560 534 грн.
"Альтіс-холдинг" Олександра Глімбовського вже працювало на будівництві терміналу львівського аеропорту.

Юрій Сєров - 16-4-2011 у 19:58

Злітну смугу в аеропорту «Львів» таки не зменшуватимуть

Журналюги правда також ще ті...
"Злітно-посадкова смуга в Львівському аеропорту таки матиме протяжність понад три кілометри, що дозволить приймати будь-які пасажирські літаки. Про це на прес-конференції заявив міністр інфраструктури Борис Колесніков."
Вона у будь-якому випадку буде понад 3 км: або 3500 або 3200.

Юрій Сєров - 10-5-2011 у 17:47

Протягом місяця, відколи закрита половина смуги, встигли роздовбати старе покриття, правда ще не встигли вивезти.
Фотки тут: http://daily.lviv.ua/?page=euro_photo&subpage=06_05_2011
"Альтком" відкусив ще 1,3 мільярди у Львові

Юрій Сєров - 29-5-2011 у 16:00

Будівництво нового терміналу у Львові:
http://stadion.lviv.ua/ua/new_airport_in_Lviv_photo_23_05_2011

Юрій Сєров - 9-6-2011 у 14:22

На новому терміналі аеропорту «Львів» склять навіс
http://zik.ua/ua/news/2011/06/09/292393

На новому аеровокзалі МА «Львів» будівельники почали склити навіс – «дашок», довжиною 120 м і висотою 10 м.
Про це повідомив керівник проекту з будівництва нового терміналу ДП «Західінфрапроект» Віктор Метелиця, інформує сайт ДП «Дирекція з будівництва об’єктів до «Євро-2012» у Львові».

Для скління навісу використають скло-триплекс. Триплекс – це багатошарове скло, яке зазвичай виготовляють шляхом пресування при нагріванні. Здебільшого триплекс застосовують при склінні транспортних засобів: автомобілів, літаків, суден, а також вікон і фасадів будинків.

Окрім цього, наприкінці літа до нового терміналу очікують завезти 4 аеромости, німецького виробництва, що складатимуться зі скляної галереї довжиною більше 20 метрів та «рукава», а саме рухомого шлюз-тамбура, вентиляційного обладнання та перетворювачів електричної енергії (400 Гц) для бортового обладнання літаків.

Також, за словами Метелиці, на початку червня вже завершені всі роботи з монтажу інженерних мереж в багажному відділенні зали відльоту. Загалом готовність нового аеровокзалу до «Євро-2012» на сьогодні становить 56 %.

Юрій Сєров - 14-6-2011 у 00:03

Готовність аеродромного комплексу аеропорту "Львів" -- 38 відсотків

Як вони планують до грудня встигнути зробити ще 62% - для мене загадка :)

Юрій Сєров - 14-6-2011 у 13:04

З 24 серпня літаки сідатимуть на продовжену частину смуги аеропорту "Львів" (Фото)

Юрій Сєров - 20-10-2011 у 17:44

Розглядають два варіанти назви аеропорту Львова: ім. Степана Бандери або ім. Данила Галицького
http://www.pravda.com.ua/news/2011/10/20/6689941/

Андрій Пелещишин - 20-10-2011 у 21:22

Гм... А чому не Захара Беркута? Навіть ім'я таке, летюче...

Юрій Сєров - 20-10-2011 у 22:15

Шкода, що ця ідея не з'явилася раніше. Діючий спокійно могли назвати ім. Захер Мазоха... :lol:

Юрій Сєров - 14-11-2011 у 22:53

Найближчим часом (ніби 17 листопада) на львівському летовищі введуть в експлуатацію ще 400 метрів злітної смуги і загальна довжина реконструйованої частине складе 2000 метрів. Це покращить безпеку польотів. Бо, скажімо, сьогодні трапився міні-інцидент з приземленням нашої збірної і Олексій Гай не на жарт перелякався. Правда Гливінський (пресс-аташе збірної) потім усе спростував ( http://korrespondent.net/sport/football/1283045-press-atashe-sborno... ).

А ще, Брюссельский аеропорт проводить опитування, щодо відкриття нових рейсів. Львів наразі в числі лідерів: http://www.charleroi-airport.com/

Юрій Сєров - 22-11-2011 у 22:04

Новий термінал - це класно. Але без дороги до нього... - непотрібен.
http://zik.ua/ua/news/2011/11/22/320650

Юрій Сєров - 26-11-2011 у 00:39

Донецький аеропорт назвали в честь російського композитора Сергія Прокоф’єва, уродженця Донецького краю...
http://www.istpravda.com.ua/short/2011/11/25/62932/

Могли б, звісно, назвати іменем Стуса, але добре хоч не Ахатя Брагіна...

Надія Гучко - 30-11-2011 у 15:41

Також пропонували ім'я митрополита Андрея Шептицького, щодо назви Львівського летовища. Раніше, в Інтернеті проводилося опитування "На чию честь потрібно назвати новий аеропорт у Львові?". Варіант "Король Данило Галицький" набрав найбільше голосів — 3 312.
2 215 опитаних проголосували за варіант "Степан Бандера", 1 572 — за "Аеропорт Львів". Всього було запропоновано 100 варіантів.
Новий термінал аеропорту у Львові планують відкрити у березні наступного року. І таки назвуть іменем засновника міста короля Данила Галицького.

Юрій Сєров - 27-12-2011 у 22:27

Аеропорт “Львів” запрацює у тестовому режимі

Юрій Сєров - 13-3-2012 у 12:36

В аэропорту Вроцлав открыли новый терминал к Евро 2012

Строительство терминала, инженерных сетей и перрона обошлось в 381 млн. злотых (952 млн. грн.), что примерно в 2-3 раза дешевле, чем возведение аналогичных по своим характеристикам терминалов в аэропортах Львов (1,9 млрд. грн.) и Донецк (2,8 млрд. грн).

:baddevil:

Юрій Сєров - 23-3-2012 у 23:21

З летовищем не надто ліпше ніж з стадіоном
http://censor.net.ua/photo_news/201099/ocherednoe_otkrytie_vo_lvove...
Гаражі не знесли, дорогу збудувати не встигли, сміття не прибрали.
Зато будемо відкривати... Показуха...

Юрій Сєров - 11-4-2012 у 11:33

У п’ятницю, 13 квітня, з нового терміналу аеропорту «Львів» імені Данила Галицького почнуть здійснювати польоти.

Не знаю хто це додумався, але дату дуже хорошу підібрали... :lol:

Ірка Біла - 5-5-2012 у 08:42

З Львівського летовища здійснюватимуть регулярні рейси чотири нові авіакомпанії
Мова йде про Eurolot (Львів-Краків; Львів-Вроцлав), Azerbaijan Airlines (Львів-Баку), Astra Airlines (Львів-Салоніки) та Ямал (Львів-Москва).
http://vgolos.com.ua/economic/news/8644.html

Юрій Сєров - 5-5-2012 у 11:34

Ямал вже літає.
eurolot з 15 травня здається...

Ігор Домін - 7-5-2012 у 21:58

А в Одесу тепер Люфтганза літає з Мюнхену. Може нарешті щось пристойне з нашего аеропорту вийде. Сподіваюсь це тільки початок.

Юрій Сєров - 7-5-2012 у 22:11

Не знаю як Одесу, але Львів Люфтганза зається скорочує у світлі зменшення збитків...

Ігор Домін - 8-5-2012 у 12:42

Львів набагато ближче до Європи ніж Одеса. Більшість пасажирів обирає автотранспорт. А нам би не зашкодили регулярні авіарейси, бо кілька днів їхати навіть з Польщі до Одеси - тяжко і не так вже і дешево, а ще й купа пересадок і таможня. А взагалі шкода що Україна не використовує свої летовища. Останній раз літав ще в радянському просторі. На сьогодні ця опція для мене занадно коштовна. Жаль.

Юрій Сєров - 9-5-2012 у 13:31

1 рейс люфтганзи на тиждень в Одесу - це не вирішення ніяких проблем.

Їхати автотранспортом не дуже й дешевше...

Юрій Сєров - 9-5-2012 у 13:35

Пишуть, що проблеми зі злітною смугою летовища.

Гроші потратили, а зробили неякісно:
Цитата:
Ви з близька ВПП бачили? ... що ж це за якість покриття така, що після весни(мабуть перепадів температури) бетон відвалюється, кришиться???... халепа якась...


Цитата:
Это называется "несоблюдение технологии производства". Месяца полтора при инспекции полосы выявили порядка 200 раковин(дефектов) на ВПП. А 9-ю стоянку уже порезаливали бетоном, т.к. растрескалась.


http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?s=9cc5cafdfd79c2921273...

Ніби порівняно з будівництвом літаків нескладно залити бетон. І то не вміємо...

Andreas - 9-5-2012 у 16:56

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Ніби порівняно з будівництвом літаків нескладно залити бетон. І то не вміємо...

Складно. Навіть не уявляєте, як складно бетонувати унікальну споруду. Кожен раз нове армування, нова підоснова, нові геологічні дані і т.д.
А літак придумати складно, то так, але ж то тільки раз, а потім він на конвейєрі автоматично клепається.

Юрій Сєров - 9-5-2012 у 19:58

Це було образно сказано. Так, бетон непросто залити для летовища. Але все ж він не потребує аеродинаміки, електроніки, авіоніки і інших прибамбасів. Лише цемент, пісок і воду.

Andreas - 10-5-2012 у 16:34

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Це було образно сказано. Так, бетон непросто залити для летовища. Але все ж він не потребує аеродинаміки, електроніки, авіоніки і інших прибамбасів. Лише цемент, пісок і воду.


... а ще гравій, арматуру, вібратор, креслення армування, проект виробництва, геодезичні вишукування, геологічні вишукування, лаборатоні дослідження грунту... йой, багато ще чого. І кожен раз все по новій. А тим часом конвейєр клепає літак за літаком...

Юрій Сєров - 10-5-2012 у 18:03

Не знаю як поклали гравій, пісок і вібратор, але в даному випадку пишуть про проблему з останнім шаром

Юрій Сєров - 1-6-2012 у 14:31

У нас на форумі висить банер Львівського аеропорту "Бронюй авіаквитки". Зайшов на сайт, сервіс не працює.
Питання - навіщо купувати рекламу сервісу, якого немає?
Сайт далекий від готовності, англомовної версії немає. Сумніваюся, чи до Євро зроблять...

Андрій Пелещишин - 16-7-2012 у 11:57

http://zik.ua/ua/photoreport/2012/07/16/358914
Цитата:
Через 3 місяці після гучного відкриття ультрасучасного львівського терміналу, він перетворився на звичайний провінційний вокзал: з даху крапає вода прямісінько у дбайливо розставлені на підлозі відра.


Юрій Сєров - 16-7-2012 у 17:34

Кондиціонер можливо. Хоча конденсат на дворі мав би "опадати".

Юрій Сєров - 6-3-2013 у 14:15

Рахункова палата: Аеропорт «Львів» завантажений лише на 8%
http://www.unian.ua/news/557242-rahunkova-palata-aeroport-lviv-zava...

Починає вилазити те, про що говорилося ще роки тому. В погоні за відкатами вигрохали площі, які тепер нічим заповнити....
Як варіант - здати Писарчуку під ще один павільйон "Південного" :)

Юрій Сєров - 19-3-2013 у 14:56

До Львова літає все менше авіакомпаній.

До чехів і польського євролоту, які припинили літати ще минулого року, додався румунський Карпатейр.

Щось не видно обіцяного буму авіаперевезень. НюВасюки все далі... :)

Петро Гонсалес - 19-3-2013 у 16:15

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
До Львова літає все менше авіакомпаній.
До чехів і польського євролоту, які припинили літати ще минулого року, додався румунський Карпатейр.
Щось не видно обіцяного буму авіаперевезень. НюВасюки все далі... :)

Авіабуму не буде через те, що наші владоможці не пускають на укр. ринок авіаперевезень іноземні компанії, котрі б запровадили помірні ціни на авіасервіс. У нас взагалі нічого не відбувається: ні буму в будівництві - через те, що в людей немає грошей купувати готові помешкання, а до кредитів довіру підірвано, ні буму транспортних перевезень - бо немає модернізації залізниці, не будується мережа нових автодоріг і не доводиться до пуття старі, то й же авіатраспорт переживає скрутні часи.

На мою скромну думку, сьогодні в Україні свідомо створено систему стагнації, таку собі тактику "непривабливої землі". Як відомо, у сиву давнину полководцями з Причорномор'я, котрі відбивали навали чужинців, практикувалася тактика "випаленої землі",. коли з відходом на північ у лістостепову та лісову зону буквально випалювався за собою степ, залишаючи тим самим противнику саме лише згарище і задимлений навколишній простір, що само по собі неприйнятно для загарбання. Щось подібне відбувається і в сучасній Україні, керманичі якої балансуючи між Європою і Росією, намагаються законсервувати стангнаційний стан надовго, аж поки не накачають більше м'язів, щоб упевнено себе почувати на світовій політичній арені.

А укр. автодороги - це українське ноу-хау. Ноу-хау - те, як надовго відлякати чужинців від посягань на їхню територію.

Юрій Сєров - 19-3-2013 у 16:41

Дороги - окрема тема.

А те, що не пускають - це факт. Але знову ж, це лише одна з причин. Інша, також дуже вагома, населення немає грошей, щоб дозволити собі часто літати.

Dmy - 19-3-2013 у 22:50

Ну, на лоукости якось би нашкребли. Там ціни співвимірні із залізницею. А на поїзди часто-густо квитків бракує.

Юрій Сєров - 19-3-2013 у 23:37

Як показує практика, лоукости, що заходять на наш ринок, досить швидко стають не-лоукостами. :(

Юрій Сєров - 4-4-2013 у 19:53

Чемпіонати проходять, борги залишаються! :lol:
http://zik.ua/ua/news/2013/04/03/402072

Юрій Сєров - 1-5-2013 у 22:55

Львівське летовище, як і стадіон, ще не довели до розуму...
Аэропорт Львов пока не получил категорию для посадки в сложных погодных условиях
http://www.avianews.com/ukraine/2013/04/30_lviv_runway_ils.shtml

Юрій Сєров - 8-6-2013 у 14:08

Аналіз стану українських аеропортів за першу половину 2013р.
http://news.finance.ua/ua/~/2/0/all/2013/06/07/303317

Юрій Сєров - 24-6-2015 у 14:41

Як то кажуть "а ми попереджали" :)
Цитата:

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявив, що уряд готовий приватизувати Львівський аеропорт. Усі попередні спроби знайти інвестора впиралися у вартість об'єкта – у реконструкцію вкладено $250 млн, що в 2,5 разу більше, ніж у «Жуляни», і приблизно увосьмеро більше, ніж в аналогічний за розмірами терміналу а/п «Вільнюс».
http://forbes.ua/ua/opinions/1389431-shcho-robiti-zi-zbitkovim-aero...

Юрій Сєров - 29-9-2015 у 13:15

Після запровадження Україною санкцій до російських авіакомпаній, що літають в Крим, ерефія запровадила недзеркальні санкції до усіх наших авіакомпаній.
Тепер, мабуть, Україні не залишиться нічого іншого, ніж запровадити дзеркальні санкції і також заборонити польоти усіх авіакомпаній. Відповідно рейси компанії UTAir до Львова будуть скасовані з 25 жовтня. Цікаво, чи підуть наші на таке, що в принципі цілком логічно було б.