Форум Рідного Міста

Використання неофіційних національних символів у рекламі

Андрій Пелещишин - 6-10-2008 у 13:26

Чи допустиме використання в рекламі символів, які хоч і не прописані в Конституції як офіційні, проте для великих окремих груп громадян мають велике символічне значення?
На цю тему наштовхнуло використання в якості музичного фону та основи для пісеньки стрілецької "Червоної калини" в рекламі пива "Арсенал".

Особисто у мене це викликало негативну реакцію. Так само, як би викликала неприйняття комерційна реклама під музику "Боже великий єдиний" чи "Вставай страна огромная..."

Степанюк Василь - 8-10-2008 у 19:06

Не пригадую саме реклами пива "Арсенал", але повністю підтримую, що не можна в рекламних роликах використовувати державну, релігійну чи патріотичну символіку!

Andreas - 9-10-2008 у 12:30

Але доведеться звикати до того, що дозволено використовувати все, що прямо не заборонено законом. Як в любій правовій демократичній державі.
Негативна реакція окремих громадян, окремих груп громадян, окремих великих груп громадян - не підстава для жодної заборони.
Тому правильна відповідь на початкове питання - "Так. Допустиме".

Василь Яворський - 23-1-2009 у 01:58

В кожній правовій демократичній державі негативна реакція групи осіб - підстава для розгляду доцільності внесення змін до законодавства або створення прецеденту судової заборони. Приклад: в грудні 2007 в аеропорту Бостона демонтували всі різдвяні атрибути, бо один єврей поскаржився до суду, що він не знайшов жодного атрибуту хануки....