Форум Рідного Міста

Надра Банк: совдепія невмируща! Такого не бачив навіть в Ощадбанку!

Роман Ромашка - 11-10-2008 у 15:30

Вже 3й рік приходиться сплачувати деякі рахунки в цьому чудо банку. Доки справи з ним не мав, доти уявлення не мав що це за чудо. Але перший похід туди почав кардинально змінювати уявлення про це чудо. Починалося все банально. Черги і ще раз черги. Приходилось банально годину чекати в черзі і роздивлятись на їхні красиві лозунги в стилі "Вони дбають про нас". А чи так це? Якщо вам прийдеться чекати годину в черзі, то дуже сумнівно що така компанія дбає про клієнтів. Як казав Віктор Суворов "зубастоє міролюбіє". Вже не пригадаю на який точно раз я простояв в черзі і виявилось що такого типу вони сьогодні не проводять. Прийдіть завтра постійте ще. Дуже весело. Підкралася думка що це таке відділення #27 в Голосіївському районі Києва таке гниле. Зайшовши на їхній милий сайт, знайшов ще одне відділення по дорозі. На цей раз 64те. А що там? Одного літнього дня виявилось що каса зараз не працює. Коли буде працювати, не відомо. Оригінально. Банк без каси. Приблизно те саме що автобус без водія. Прийшлось тьопати в сумнозвісне відділення 27. Ближче немає. Але як потім виявилось 64 і 27ме відділення нічим не відрізняється.
Вот про вінницькі філіали мушу сказати що там трішки кращі справи. Принаймі в черзі 15-20 хв. чекав. Єдиний раз мене серйозно "порадували", що бачите у них обмін валют аж з обіду буде працювати тому що немає тої людини яка має внести курси валют. Хороше відкриття. Нічого не скажу більше.
Але те що сталося за вчора і сьогодні ну це вже я просто не міг мовчати. Я цілий день зайнятий і стояти в чергах часу не маю. Вирішив піти з робити трохи швидше щоб здійснити похід в ці руїни совдепії. Взнав що по дорозі відділення #5. Ще глянув на годинник. Було 18:44. А все. Зачинено. Лише клієнтів випускають. Ладно, завтра зранку зроблю. І так треба в ПрокредитБанк заїхати, гроші зняти. І знову 27 відділення. На моє велике здивування черга була ще довша ніж в будні. Вибору нема, прийдеться почекати. Поки чекав відкрили переносну касу, для тих хто прийшов гроші знімати. Як виявилось банкомати гроші не видають сьогодні. При тому зняти можна не більше 1000 гривень. Люди не довольні але нічого не вдієш. Чекавши в черзі до каси звернув увагу на одну жінку, яка була сильно обурена тим що вона не може зняти невелику суму, аж $700. Касир її посилає до банкомата, який нічого не видає. Зрозумівиши що від тої справжньої блондинки нічого не доб'ється, пішла попросили щоб покликали зав. відділенням. Завідуюча теж особливим розумом не блищала і відправляла її на понеділок. Всім навкруги втиралося що з понеділка таких проблем не буде, Це треба вже мати наглості, щоб таке заявляти таке клієнту? Невже вони думають що у людей стільки часу в будні щоб стояти в годинами в черзі в їхньому долбаному банку? Як потім виявилось у цієї жінки великий депозит відкритий. Хоть цим якось хотіла привернути увагу хамського персоналу. Після хвилин 20 вмовляння, таки якусь суму їй видали, Але судячи з виразу її обличчя далеко не ту на яку вона розраховувала. Чи то може її настільки втомило розбиратись з цими хамами? І вот дійшла моя черга. І тут мене чекала просто дивина прибігає мордастий охоронець, на якому не видно ні його бейджика ні він сам не хоче сказати як його звати і завялє "КАСА ЗАКРИВАЄТЬСЯ". Це треба годину прочекати щоб потім перед очима закрити. І ще одне пояснення свого хамства виявляється в суботу взагалі у них працює одна каса і вони роблять велику послугу нам... Дбають більше нічого не скажу..

Якщо до цього дочитаються представники преси, то буду радий надати коментарі. Непогану статтю з декількох таких підбірок можна зробити,
Якщо дочитаються представники ХамлоБанку, то буде дуже цікаво почути їхні оправдання.
Телефон мій: 8 (092) 202 71 99

Також це викладено в моєму журналі: http://oromashka.livejournal.com/5239.html

Андрій Пелещишин - 11-10-2008 у 18:25

Пані Надю, востаннє нагадую Вам про необхідність дотримуватися у дописах українського правопису.
Дякую.

Hanor Narasson - 11-10-2008 у 21:29

Невже український правопис вимагає писати ім'я Роман через Н,А,Д,Я ? :wow:
Скільки ж змінилось з того часу, як я закінчив школу!!! :baddevil:

Андрій Пелещишин - 11-10-2008 у 21:32

Та ні, десь допис Надії зник :)

Роман Ромашка - 11-10-2008 у 22:17

Пане Андрію, куди він зник, то вам краще знати. :)

Цікаво що ви б робили після такої заявки? Пишіть свої версії. Цікаво буде почитати.
Те що надра це колгосп ще крутіше ніж приватбанк я знав вже давно. Але щоб набирали стільки хамів на роботу, то вже нікуди не клеїться. Після того цілий день пішов. :mad:
П.С. Скільки разі купував квиток на поїзд. Так там касир як має закінчувати роботу каже щоб чергу не займали бо через стільки-то часу каса закривається.

Hanor Narasson - 11-10-2008 у 22:26

По суті.
Є дві крайності:
або великий "системний" банк, присутній навіть в смт Гвіздець:saint: з великою кількістю "точок обслуговування", натовпами персоналу. Це, рахуйте той самий "фаст-фуд".

або маленький банк, з одним відділенням тільки в смт Гвіздець, де працює пару людей. Це як маленьке кафе, де можна зайти і сказати: "Пане Едмунде, прошу так, як завше".

Кожен має свої переваги і недоліки.

Надія Баловсяк - 11-10-2008 у 22:44

я хотіла поділитись своїм досвідом з Приватбанком
коли перша реакція на мою скаргу співробітників з"явилась через 15 хвилин
а на наступний ранок проблеми вирішились
в тому числі на рівні начальника обласної філії і зам голови правління.

якщо вам цікаво -- знайти мої контакти в Мережі -- то справа 5 хвилин, захочете -- знайдете. звертайтесь, я вам все розкажу.

десь зник. от же ж. після слова "десь" можна реготати, ага.

я розумію натяки швидко
мене тут не хочуть читати -- я писати не буду.

вже другий день не можу знайти кнопку "видалити профайл".


Андрій Пелещишин - 12-10-2008 у 08:55

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
По суті.
Є дві крайності:
або великий "системний" банк, присутній навіть в смт Гвіздець:saint: з великою кількістю "точок обслуговування", натовпами персоналу. Це, рахуйте той самий "фаст-фуд".

або маленький банк, з одним відділенням тільки в смт Гвіздець, де працює пару людей. Це як маленьке кафе, де можна зайти і сказати: "Пане Едмунде, прошу так, як завше".

Кожен має свої переваги і недоліки.


Фактично так і є. Я часто користаю послугами одного місцевого банку, де я знаю певно вже кожного 5-го працівника, де мені завжди зроблять каву і вділять час. Але в того банку здається 2 банкомати на всю Україну.

Боюся, що добрих банків нема. Є добрі співробітники і погані. Тим більше, що, наскільки я знаю, зарплати у банківській сфері перестали вигідно виділятися серед інших галузей.

До Надії. На жаль, розробники не передбачили функції видалення профайлу користувачем :(. Точніше, така функція є, але вона доступна лише адміністратору.

vovka - 12-10-2008 у 16:48

В останні дні в них дійсно проблеми з видачею грошей, після чуток про банкрутство. Народ масово змітає бабло, не дивно що в банку є певні труднощі з видачею грошей :o

Роман Ромашка - 13-10-2008 у 00:57

Вот із за того що народ ломануся знімати гроші, почались почались проблем. Але це не привід посилати клієнтів на 3 букви, тим більше що я гроші НЕ ЗНІМАВ! Я тим ам навпаки підкинув Н-ну суму.

До речі в ПрокредитБанку в мене намає жодного знайомого, тим не менше, візит починаєтся з того працівники вітаються першими.

З Приватом колись давно мав справу. Некомпетентні працівники, довгі черги.. Але такого хамства не було.

Demyan - 13-10-2008 у 12:23

Причім тут совдепія...хіба тоді були банки :)

А те що вони хамлять...слід мати на увазі всюди працюють люди (ми, українці) і до них приходять також люди (ми, українці)...А далі дивуватися нема чому якщо ви весь день на ногах..і кожен другий чи третій входить в установу щоб щось доказати своє або роздратувати когось...звідси в працівників і не витримують нерви. ВОНИ не є РОБОТИ! я не захищаю їх але розумію.
Ситуація сьогодні на пошті (совдепія) приходить жінка каже
- я хочу це відправити в посилці пакунок і такий докмент,
- не можна документ. - поштар
- чому?
- в посилках не можна пересилати документи тільки листами йдіть в 5 вікно
- а якщо я в ковнерт покладу як лист
- я ж кажу що не можна!!! - грубше відповідає поштар
- а чому не можна я не розумію!!! - невдоволений відправник
- на стенді описано що можна а що ні йдіть читайте!!! - не витримує поштар
-а я не хочу читати чому ви грубите мені
все далі пішло поїхало.....і хто винуватий? якби та жінка могла прийшла б і напсала на форумі про сводепію і пошту...а як на мене вона не права...

Але я до чого потім моя черга..я думаю ну все попав....міняю тактику . Доброго ранку...гарно виглядаєете сьогодні....як ви думаєте що сталося з поштаркою? те що я питав вона казала так або ні і я не перепитував чому і а я хочу....сказав гарного дня і все....

Змінитися треба кожному а не вимагати від таких роботів-людей які в різних службах зверхзусиль...

Роман Ромашка - 13-10-2008 у 16:22

А як ви думаєте, скільки думаєте людей приходить щоб охоронця роздратувати? А скидувати свою злість на когось то в стилі бюрократів.

Доречі на рахунок почти, то черга чергою, але подібного не бачив жодного разу. Хоча почта має совкову славу.

Ярема П. - 13-10-2008 у 21:26

Я був в середу в Дрогобичі в Надра-банку, проблему свою вдалося вирішити без лишніх формальностей, персонал причому був дуже привітний, я спостерігав протягом пів години (мусив трохи зачекати), як вони звиваються до клієнтів, що заходять в банк, причому без різниці, чи то чувак в новому анцузі чи бабця-пенсіонерка, яка прийшла на витяг з рахунку глянути. Висновок - все залежить від конкретної установи і людей. Можливо, в Дрогобичі заввідділом більше дрючить персонал...

В загальному моє враження за 11 років склалося таке - в Києві набагато більше хамлять і мають Вас в одному місці, ніж у Львові.

Павло Жежнич - 13-10-2008 у 23:04

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ярема П.
В загальному моє враження за 11 років склалося таке - в Києві набагато більше хамлять і мають Вас в одному місці, ніж у Львові.

А чи можна продовжити далі: У Львові більше хамлять, ніж у Дрогобичі?

Онук Юрій - 14-10-2008 у 00:40

Скажу як працівник банку, з персоналом є проблеми і не малі але його ставлення і підбір це діло кожного керівника відділення, як відомо риба гниє з голови. Тому і сам пішов в керівника відділення бо не бачу з ким можна працювати, а паклюжити себе в очах людей не маю бажання. Що до ситуації що зараз склалася в країні то вині не люди (клієнти) чи конкретні банки, а політики що довили все до межі краху. Тому і наростає межа хамства та безладу в країні. Хоча дійсно на сході неньки більше присутнє хамство і байдужість в фінансових установах. І це не совдепія, а ми з Вами кожен по своєму показуємо виховання та характер. А простий касир банку ні в чому не завинив він працює за 800 грн. заробітної плати і терпить наганяй і дурний регламент роботи від керівництва + хамство від не задоволеного клієнта, а саме головне що за такі гроші працює дитина років 20 - 22 від народження і що ми в результаті хочемо отримати? Сервіс? Стабільність! Не смішіть мене! Ми і так в країні чудес, фантиків та одноразового посуду. І доки самі цього не змінемо нічого само собою не зміниться! Бажаю всім терпіння, розуміння та єдності бо лише так ми з Вами сила яка може, має та і знає як зробити так щоб було добре усім. Шануймося бо ми того варті! Щиро рахую що кожен хто бодай народився на цій землі шанує і занає її ціну і поважає сусіда. А банки з часом будуть на рівні європи та світу якщо кожен до цього докладе зусиль, а на сам перед ті кого ми з Вами обираємо і не обдираємо як вони нас з Вами. На сьогодні банки європи і уряди країн евросоюзу вжили заходів що до подолання фінансової кризи яка у них виникла в той самий час що і у нас і тому має наш ще не розігнаний парламент в кого повчитися разом з урядом, призидентом як не думати лише про свої амбіції а про пересічного мешканця країни. Але на мою думку якщо ситуація не зміниться то буде в країні фінансовий крах не банків, чи економіки країни, а на сам перед крах бюджету кожної сім'ї української яка довірила, вибрала та дала владу Вам шановні можновладці.

Hanor Narasson - 14-10-2008 у 08:05

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ярема П.
В загальному моє враження за 11 років склалося таке - в Києві набагато більше хамлять і мають Вас в одному місці, ніж у Львові.

А чи можна продовжити далі: У Львові більше хамлять, ніж у Дрогобичі?


Так. В маленьких містах повільніший темп життя, люди менше роздратовані, спокійніші.

Hanor Narasson - 14-10-2008 у 08:30

Конкретно по "Надрах". В Трускавці я ні разу не стакався в цьому банку з хамством. Але й черги більше 2-3 осіб не буває. Все просто: "Надра" в Трускавці спізнилися до "поділу пирога" і тому клієнтури у них обмаль. Те саме і з деякими іншими "системними": ПІБ, "Правекс" мають крихітні відділення з парою працівників, хоча в Україні це банки не останні. А в "Авалі" - просто жах...:baddevil: Не скажу, що хамлять, бо місто таки маленьке, а мене знають, але черги великі.:mad: Те саме в Приваті і Ощадбанку.

Роман Ромашка - 14-10-2008 у 11:36

Онук Юрій, саме те я написав би, якби ви не випередили. Добалю також, що завідуюча відділенням там була пристуня в цей момент, але ні слова цьому хаму не сказала.

Щодо того де більше хамтва: у Львові, Києві чи Дрогобичі, то скажу що всюди достатньо. З цим стикаємся повсюду і часто. Але цей випадок мене просто доконав. Це вже мегахмство!

Hanor Narasson - 30-10-2008 у 22:59

Нашs сусіди кажуть, що для нас приємність, якщо сусідові погано.:baddevil:
Особисто мені то все одно, але таки і їм погано: :lol:
http://lleo.aha.ru/dnevnik/2008/09/16.html

(обережно, ненормативна лексика)

Ярема П. - 30-10-2008 у 23:20

Прочитав я оце, видно що писано людиною, якому постійні пріколи з банками вже в кінець надоїли.
на 99% з ним згоден - такого рагулізму, як в наших банках, я рідко де зустрічав. І про "маринок" - на 200% згоден. Із-за однієї такої я 2 місяці носив якісь непотрібні довідки, потім виявилося, що їх взагалі не потрібно, бо - УВАГА - вона записала в себе якийсь банківський продукт, але НЕ той що я хотів, а на той що я хотів довідок не потрібно. А йшлося 3 роки тому про звичайнісіньку карточку оплати за інтернет покупки. Я вже був згоден аби вони самі перевели гроші на адресу магазину, це можна було зробити, але це в’язалося з якоюсь незрозумілою мені проблемою і тривало б не менше 20 банківських днів. Коротше, карточку я отримав і через місяць викинув - нею я не міг ні за що заплатити. А книжки купив - колєга на місці просто в магазин зайшов, купив і вислав по полшті. Ага, ще забув сказати - йшлося про купівлю книжок наукових з одного магазину в Москві.

Степанюк Василь - 30-10-2008 у 23:54

Наскільки я зрозумів в цій писанині (інакше це я назвати не можу) йшлося про банки Росії!
А співставляти це до України я б не став. В будь-якій сфері діяльності можуть траплятися "Маринки". А в банках в основному працюють кваліфіковані спеціалісти, а якщо попадеться якась "маринка", то надовго там не затримується.

Ярема П. - 31-10-2008 у 01:42

Щось їх чомусь дуже багато, і співставляти до України є сенс - хоча б тому, що і Росія, і Україна від совка не так вже і далеко відійшли - особливо в сфері надання банківських послуг, ввічливості до клієнта і професійності.
Я також можу стверджувати, що це не стосується всіх банківських працівників без винятку - кваліфікованих працівників теж не бракує. Але серед нижчого банківського персоналу їх дуже мало - вони в силу своїх здібностей вибиваються вверх, а от "Маринки" - на жаль, залишаються.

Кесарчук Микола - 29-1-2009 у 12:05

Так банківська система, якість обслуговування клієнтів також ніяка, але це вже недбалість вищого керівництва. Адже навчання персоналу, гідна з/п, система мотивації... де це все??? На Вашу думку банківський співробітник отримуючи менше ніж якийсь забулдижник, при тому що до нього за тиждень приходять сотні клієнтів, і у кожного свої проблеми і кожному треба допомогти!! Інколи і сил не вистачає... Це я Вам кажу, як колишній банківський співробітник, що Ви думаєте про це?? Чи у кожного своя правда?

Юрій Сєров - 29-1-2009 у 13:07

Схоже, проблеми з НадраБанком були невипадковими.
Гаплик йому...

Владлен Комісаренко - 29-1-2009 у 17:42

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Кесарчук Микола
банківський співробітник отримуючи менше ніж якийсь забулдижник, Інколи і сил не вистачає...?
а Ви ще "забулдижник"у заздрите.Підкріпляйтесь "краснєньким" і життя покажеться з іньшої сторони

Кесарчук Микола - 2-2-2009 у 09:29

А з якої це радості моє повідомлення видалили? Що там такого було написано?

Андрій Пелещишин - 2-2-2009 у 11:13

Це яке повідомлення?