Форум Рідного Міста

Beeline Інтернет - безліміт

Онук Юрій - 14-10-2008 у 01:09

З інформації що можна занйти ось тут http://internet.beeline.ua/rus/index.wbp зрозуміло лише одне що за ціною Укртелекому мобільний провайдер Beeline надає набагато кращий інтернет. Чи змінить це ціни загалом і чи хто вже користувася і має враження про послугу. Нажаль я не зможу це скоро втілити в життя так як з розмови з оператором зрозумів що якщо моєї вулиці не витягує на сторіночці як доступної для підключення маю лише очікувати поки поставлять обладнання і тоді справа одного дня.

Андрій Пелещишин - 14-10-2008 у 11:14

Треба дочекатися відгуків користувачів :), бо вже дуже заманливо.

Але насправді все завжди впирається у покриття. Не зважаючи на те, що вже зявилося кілька цілком пристойних провайдерів швидкісного інтернету, кілька моїх знайомих змушені сидіти на даял-апі або на дорогому інтернеті від тв-кабельщиків - немає покриття в їхніх районах.

Павло Жежнич - 14-10-2008 у 11:30

В мене склалось враження, що в них взагалі ще ніде нема підключки. Бо яку б я адресу Львова я не ввів, отримую одну відповідь: "На жаль, ми поки що не можемо підключити адресу". Навіть на пл.Ринок 1 :).

popTAB - 14-10-2008 у 13:58

Спершу вони покривають Сихів. Наприклад мій будинок вже "покритий", вул Кос-Анатольсього, парна сторона.

Онук Юрій - 15-10-2008 у 08:35

Ну не дивно що з початку покривають спальні райони міста всі ми прагнемо прибутку з найменшими затратами! А вести так як у мене для одного бажаючого в центрі міста кабель чи ставити обладнання це не рентабельно. От і маємо рекламу і тільки. Томпу і цікавить мене це питання, як сторона сервісу так і стороно покриття і техпідтримки! Але розумію користувачів поки що одиниці серед форумчан!

Андрій Полевський - 9-11-2008 у 23:48

В центрі вони обіцяли підключення десь після НР. А зараз хочуть вижити зі спальних районів вже існуючих провайдерів;)

Ігор Панькевич - 4-12-2008 у 23:56

Всім Доброго Вечора!
Допекло!!! При чому дуже швидко ! Хочу висловити своє ГЕ :angry: стосовно інтернету beeline.

Провели кабель.
мережева карточка зєднується ТІЛЬКИ на швидкості 10M.
100Мбіт або Авто режим взагалі не працюють.
ШВИДКІСТЬ роботи з інтернетом 1К-4К !!!!!!!!!!!
ОК. Це не біда. Для цього є ЦІЛОДОБОВА служба підтримки.

Тут починається саме цікаве. Їм "начхати" на користувачів !!!
ДВА дня дзвонив.
Перший раз дзвонив в неділю вечером. Все вислухали, записали,.. сказали що передадуть технічним спецілістам і все буде зроблено.
Минуло 4 дня , якість послуг залишилася НІЯКОЮ.

Дзвоню ще раз. Мені нагло починають доказувати що в мене проблеми з сайтом, мережевою карточкою,...... що я просто тупий юзер (я працюю в ІТ більше 15 років :) ).
Було N спроб додзвонитися до ТЕХНІЧНОГО спеціаліста який би міг з розумінням вислухати і вирішити питання. Вдалося тільки 1 РАЗ порозмовляти з ним і то він мені впевнено доказував що в мене проблеми з мережевою карточкою і в результаті телефонний звязок "випадково" обірвався.
Всі інші спроби завершувалися короткою розмовою з дівчинкою на телефоні яка чемно мені доказувала що це я зайшов на повільний сайт, існує багато факторів впливу, дальше чемно записувала номер договору, після цього я 5-10 хвилин чекав біля телефону коли мене зєднають з технічним спеціалістом
і все закінчувалося тим що мені чемно відповідали "зараз немає технічної можливості зєднати вас з спеціалістом".
На питання "як?", "чому?", "що це означає?" відповідь була простою "зараз немає технічної можливості зєднати вас з спеціалістом".

Я розумію що в провайдера можуть виникати проблеми з трафіком, наданням послуги. Ну не розрахували або десь помилилися.
З ким не буває ? Можна ж чесно пояснити клієнту що виникла проблема і це все вирішуєтся.
Але для чого клієнтів виставляти дурними ?!
Я заплатив за інтернет 99 грн а мені нагло доказують що швидкість 1К-4К це дуже добре і проблеми не в них а в мене.
А білайн просто збирає гроші.

Я висновки для себе зробив:
0) Цей місяць "домучу" цей горе інтернет і буду розривати угоду.
1) відношення до клієнта - ПОВНЕ ГЕ !!!
2) надання послуги - ПОВНЕ ГЕ !!!!

Пробачте що так багато але після розмови з службою підтримки не міг втриматися.

Успіхів!

Юрій Сєров - 5-12-2008 у 00:27

Хм. Цікаво. А я вже з зацікавленням поглядав на цю пропозицію.
Колега (живе на Сихові) користується, каже все ОК.
А у сусідів/знайомих яка інформація?

Онук Юрій - 5-12-2008 у 20:04

Дивно я тако ж дивлюся в цбю сторону в замін ОГО. Дивно а питали ще у когось з колег хто корестується що і як у них. Або дайте телефон їх тех підтримки спробцую я їм нахамити.

Ігор Панькевич - 5-12-2008 у 22:59

Доброго вечора!

сьогодні пожертвував ноутбуком і спробував "інтернет від білайн" на ньому. 8К - потолок.

Я теж користуюся ОГО. Хотів перейти на білайн. Але добре що ще не розірвав угоду з укртелекомом.
Хочу сказати що ОГО працює набагато (!) стабільніше від "інтернет від білайн".
Яка якість в інших користувачів в будинку (а такі мабуть є тому що мій кабель на 3-му порті) - не знаю.
Син каже що в когось з друзів в сусідньому будинку ситуація аналогічна.

І саме сумне це те що служба підтримки, судячи зі всього, знає про певні проблеми і тупо/нагло доказують про "різноманітні фаткори впливу на швидкість трафіку".

Думаю що ще ДУЖЕ РАНО переходити на білайн. Мені не потрібно завжди стовідсоткова швидкість на 5Мбіт але якість повинна бути.
Я згідний платити гроші але за якісні послуги і особливо - коректне відношення до клієнта!

Я ще задумався над іншим питанням - як мені забрати гроші які я заплатив за грудень ? Якщо є думки з цього приводу, то буду вдячний.

Успіхів.

Тарас Ільчишин - 20-12-2008 у 17:11

вчора до мене приходили і питали чи не хочу я підключитись до білайну. Впринципі я б не проти спробувати один місяць , а там буде видне, бо щось в мого провайдера останній місяць якісь проблеми - буває, що 1-2 рази в день в мене на протязі години глюки з нетом, то 5хв є, то нема. Хоча як виявилось вони зараз також тянуть оптоволокно.

Владлен Комісаренко - 25-2-2009 у 14:45

Програма лояльності -"Покинь бджіл -отримай місяць безкоштовного анлім- доступу"
Цитата:

Сообщаем Вам, что с 23 февраля 2009 года ООО «Фринет» (ТМ «О3») начинает предоставление услуг по широкополосному доступу в интернет в городе Львов
http://www.o3.kiev.ua/ru/news/predostavlenye-usluh-vo-lvove.html

Ірина Роздольська - 25-2-2009 у 15:37

Вони українською не розмовляють? Назви вулиць - російською, скільки людей у Львові будуть перевіряти можливість підключення російською? Назви не перекладаються, зрештою. Це і в Білайні зрозуміли, на вкладці можливості підключення база вулиць видається українською. Це вже не раз я маю проблеми з знаходженням вулиць на деяких українських онлайн-картах, де часом чорт ногу зломить в назвах шуканої вулиці.

Владлен Комісаренко - 25-2-2009 у 15:53

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Роздольська
Вони українською не розмовляють?.
ви пропонуєте мені зробити соціологічне дослідження в фірмі "Оз",чи перекласти цитату з сайту провайдера...можете не відповідати

Ірина Роздольська - 25-2-2009 у 16:21

А при чому тут Ви? Ви звичайний рознощик напівреклами. Мені просто дійсно цікаво, як я маю перекладати назву вулиці Суботівська на російську? І чи потрібно? На сайті Білайну пише що ще не окабльовано. Ну що ж, почекаємо, враховуючи що їхні тарифи мені підходять, та і, судячи по відгуках Тараса Ільчишина, варто мати з ними справу, принаймні на даний момент.

Владлен Комісаренко - 25-2-2009 у 16:30

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ірина Роздольська
Ви звичайний рознощик напівреклами.
поставте мене в "ігнор " і не читайте.І якщо не володієте предметом розмови ,то краще помовчіть

Андрій Пелещишин - 25-2-2009 у 16:32

Владлене, я вже вдруге змушений Вам зробити зауваження щодо стилю спілкування на Форумі.

Tempika - 30-3-2010 у 18:22

Мушу сказати, що вже півтора тижні користувачі О3 мають серйозні проблеми, - доступ до українських ресурсів, ютьюбу, гмейлу та інших сервісів, що перенаправляють трафік на укр. сервери, йде на швидкості 4 Кб/сек (це не опечатка). При цьому доступ до російських і закордонних ресурсів нормальний. Спочатку неможливо було додзвонитися до техпідтримки, потім три дні не брали заявку (пропонували прийти і протестувати за 50 грн швидкість каналу), і, коли накінець взяли заявку і визнали, що є проблема, таки її ще не вирішили. Кожен день відповідають, що вирішується, але працювати неможливо :-(( Ті, хто хоче до них підключитися, подумайте. Хоча до зміни айпі все працювало непогано, і я була загалом задоволена.

Кирило Блоцький - 31-3-2010 у 13:36

барахлить, дуже до того ж.
я тепер обома руками за інтернет зі статичним айпішником

Tempika - 31-3-2010 у 16:46

Так у мене статична айпі адреса :-(

Проблему сьогодні вирішили, вона була на логічному рівні мережі навіть не у Львові, а у Києві. Наразі тестую, як воно працює. Поки що (стукаю по дереву) ті сайти, які не могли працювати, працюють добре.