Форум Рідного Міста

Непрофесійність працівників банку „Форум”

Роман Голощук - 18-12-2008 у 21:29

Хочу розповісти про нериємні враження від спілкування та спроби вирішення проблем з працівниками акціонерного комерційного банку „Форум”, пов’язані із незадовільною роботою банкоматів цього банку, платіжною (зарплатною) карткою якого користуюся як працівник „Політеху”. Справа у тому, що я вже кілька разів мав неприємні ситуації, коли банкомат підвисав під час виконання операції отримання готівки, і гроші не видавалися, однак знімалися з рахунку. Доводилось йти у відділення банку, писати заяву і чекати від тижня до місяця, коли помилку виправляли. Однак останній випадок мене сильно розізлив.
Одного вечора я спробував отримати у банкоматі банку „Форум” ваучер на поповнення рахунка. Під час операції банкомат підвис ну і перевірка стану рахунку виявила недостачу суми на яку планувалось отримати ваучер. Дію, як і в попередніх випадках – на другий день йду у Друге політехнічне відділення АКБ „Форум” (вул.С.Бандери, 43). Пишу заяву. Працівники щось з’ясовують, кажуть треба кудись передзвонити, дзвонять – там занято. Ну і кажуть що протягом дня надішлють мені код поповнення на потрібну суму. Я думаю, що все гаразд і йду на роботу. Через кілька годин, телефонують мені з „Форуму”, кажуть що ніби жодної операції з моєю карткою не було, можливо це була моя помилка, що можливо вже та сума повернута на рахунок і т.д. Перевіривши рахунок увечері я знову бачу недостачу. І знову зранку йду у це відділення. Мене вже зустрічають ледве не криком – „Що ви хочете? Ми вам все по телефону пояснили!” і т.д. Я настоюю на своєму – є нестача. Їхня відповідь - „Ну ми зараз роздрукуємо виписку і ви побачите, що операція з вашої карткою не проводилась”. Кажу - друкуйте. Після роздруку виписки (яку мені так і не показали) один з працівників здивовано так і каже – „Ой! А вже сьогодні є. Ну добре, ми сьогодні надішлемо вам код поповнення на недоотриману суму”. Але жодних вибачень та пояснень того що сталося. Я подякував та й пішов.
Так ось, вже другий день чекаю того коду!
Завтра знову вимушений йти в це відділення. І справа навіть не у ваучері на 50 грн. (бо рахунок мобільного телефону я вже і так поповнив), а у ставленні працівників того Другого політехнічного відділення (можливо в інших відділеннях АКБ „Форум” інша ситуація) до своїх обов’язків фахово обслуговувати клієнтів.
Коротше, я витратив багато часу, нервів і поки не отримав результату. Коротше, ганьба „проффесіоналам” Другого політехнічного відділення АКБ „Форум”!
:mad::mad::mad:

dr.Trollin - 18-12-2008 у 22:06

зауважую,- слід занести копію видруку у головний відділок Банку.
так... профілактично.

Юрій Сєров - 18-12-2008 у 23:43

Думаю, професійність це ще півбіди. Всяке трапляється... Але оте відверте хамство! :mad:

Юрій Ришковець - 19-12-2008 у 10:04

Треба вимагати книгу скарг, в якій викласти всі подробиці про їхні послуги.

Роман Голощук - 23-12-2008 у 10:31

Тільки сьогодні (через тиждень після занесення заяви) отримав код поповнення рахунку. Ніби все гаразд, а осад якийсь залишився...

Юрій Сєров - 23-12-2008 у 14:46

Фантастична швидкодія банку! :)
А код поповнення спрацював? :)

Роман Голощук - 23-12-2008 у 15:01

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
А код поповнення спрацював? :)


Таки спрацював :)