Форум Рідного Міста

Імпортовані товари дорожчатимуть

Андрій Пелещишин - 21-2-2009 у 09:42

http://pravda.com.ua/news/2009/2/20/90066.htm
Цитата:
мпорт в Україну ряду товарів буде обкладатися тимчасовим додатковим митом 13%.
...
У цей перелік також увійшли кам'яне вугілля, килими, трикотажні полотна, одяг, білизна, взуття і капелюхи, печі, опалювальні казани, легкові і вантажні автомобілі, автобуси, кухонні плити, газові колонки, насоси, вентилятори і витяжки.

Також, морожена яловичина, свіжа, охолоджена і морожена свинина, м'ясні субпродукти і сало, сосиски, ковбаси, м'ясні консерви, готова або консервована риба і ракоподібні, ікра, вино, лікери, вермути і міцні спиртні напої, етиловий спирт.

Крім того, холодильники і морозильники, електричні водонагрівачі, побутові електромашини.

Андрій Пелещишин - 21-2-2009 у 16:50

До речі, не зовсім зрозуміло, чи це вписується в рамки угод по СОТ, що підписала Україна.

Дещо зі списку мені незрозуміло.
Наприклад - мито на вантажні автомобілі чи автобуси. Напевно люди їх не для задоволення купляють, а для роботи.
Обмеження на усіляку сучасну опалювальну техніку також недоречна в умовах постійного енергетичного протистояння. Держава мала би дбати за заміну старого обладання на нове, економічніше.

Serg Selev - 25-2-2009 у 01:06

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
До речі, не зовсім зрозуміло, чи це вписується в рамки угод по СОТ, що підписала Україна.


Звичайно ж що не вписується! Ніхто чомусь не думає, що інші держави можуть застосувати ввізне мито на український метал або іншу продукцію.

Юрій Сєров - 25-2-2009 у 07:20

Певні мита Україна вводити може. І вводити мито на вантажівки і автобуси напевно є сенс - в Україні їх роблять. А от чи варто вводити мито по всіх напрямках - це ще питання. Але це питання довгострокової перспективи, а дірка в бюджеті є вже і вибори не за горами.

Марія Павлюх - 25-2-2009 у 12:24

Зважаючи на високий курс долара щодо гривні, плюс додаткове мито 13%, то скоро ціна на імпортовані товари буде "зашкалювати" :(.

Юрій Сєров - 25-2-2009 у 21:17

Нема в цьому нічого сумного. Погано буде спочатку, а потім робити цю продукцію в Україні. Це відносно товарів першої необхідності.
З електронікою і всім іншим буде гірше. Сподіватимемося на китайців. :)

Андрій Пелещишин - 25-2-2009 у 21:44

Цитата:
Певні мита Україна вводити може. І вводити мито на вантажівки і автобуси напевно є сенс - в Україні їх роблять.

Не роблять, а збирають. І це дуже велика різниця. Робочих місць там певно пару тисяч на всю Україну.

Цитата:
Нема в цьому нічого сумного. Погано буде спочатку, а потім робити цю продукцію в Україні. Це відносно товарів першої необхідності.

Я би швидше ставив на розвиток вітчизняного контрабандизму, а не виробництва.

PS Ніхто не задумувався, чому всеукраїнський центр базарної торгівлі в Хмельницькому?

Юрій Сєров - 25-2-2009 у 21:51

Цитата:
Не роблять, а збирають

ЛАЗи і Богдани хіба лише збирають?

Андрій Пелещишин - 25-2-2009 у 21:56

Звичайно. Казав знайомий, що на тому ЛАЗі лише купка людей працює. Головне виробництво - це фарбування (і реставрація старих?) готових кузовів.

Serg Selev - 26-2-2009 у 01:13

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Звичайно. Казав знайомий, що на тому ЛАЗі лише купка людей працює. Головне виробництво - це фарбування (і реставрація старих?) готових кузовів.


http://portal.lviv.ua/news/2009/02/24/172948.html
Свіжа інформація - на ЛАЗі таки є виробництво.

Serg Selev - 26-2-2009 у 01:16

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Певні мита Україна вводити може. І вводити мито на вантажівки і автобуси напевно є сенс - в Україні їх роблять. А от чи варто вводити мито по всіх напрямках - це ще питання. Але це питання довгострокової перспективи, а дірка в бюджеті є вже і вибори не за горами.


Сумніваюсь, що дірку в бюджеті вийде залатати цим митом. Багато хто просто не буде імпортувати, відповідно не буде виторгу і податків з прибутку. Чув інформацію, що імпорт через одеський порт скоротився на 75%.
Якщо ВТО зробить втик за мито, це погіршить рейтинг України у світі.