Завтра 09.04.2009 року суд і вже завтра наше місто може залишитися без Львівської
дитячої залізниці!!!Марта Кас - 8-4-2009 у 11:02
Ми, юні залізничники Львівської дитячої залізниці, звертаємось до Вас про
допомогу, бо зіткнулися з зовсім не дитячими проблемами. Нас хочуть вигнати з
наших навчальних класів.
Вже 58 років(з 1951 р.) існує у Стрийському парку дитяча залізниця-унікальний
заклад, де ми діти, представники більш ніж 20 шкіл Львова, можемо навчатися,
працювати, їздити на екскурсії, відпочивати. Зимою ми навчаємось, а літом
працюємо, оволодіваємо різними професіями залізничного транспорту-від
провідника і ревізора до машиніста і чергового по станції. Тут ми почуваємо себе
дорослими-відповідальними за свою роботу. Дитяча залізниця – наша гордість.
У багатьох юних залізничників дідусі, бабусі, батьки також були юними
залізничниками. Дитяча залізниця-це візитна картка нашого міста.
Ми, юні залізничники, дуже вдячні керівництву Львівської залізниці, котра
дбає про нашу "малу залізницю", витрачаючи чималі кошти на її утримання. Наші
гуртки безкоштовні, а це так рідко трапляється у наш час.
У 2008 році Львівська залізниця організувала для дітей України 4-ий
Всеукраїнський зліт юних залізничників, який пройшов на дуже високому рівні.
Представники юних залізничників з 8-ми найбільших міст України були захоплені
високим рівнем організації зльоту і красою нашого старовинного міста.
І все було б чудово, та на жаль, з невідомих нам причин, рішенням суду нас з
легкістю можуть викинути просто на вулицю.
Тепер до дітей байдуже ставлення, але хіба може так байдуже ставитися
місцева влада до нас як до позашкільного профорієнтаційного закладу. Нам не
зрозуміло, чому у 50-ті роки минулого століття у важкий післявоєнний час, за
короткий період, для дітей Львова побудували Львівську дитячу залізницю, на якій
працювало і навчалося кілька поколінь майбутніх залізничників, а сьогодні вмить
хочуть все зруйнувати.
Ми з заздрістю дивимось, яка ситуація на сході України, адже не раз
побували в Запоріжжі, Донецьку, Дніпропетровську, Києві, Харкові. Там таких
проблем не існує. Там місцева влада по-справжньому піклується про юних
залізничників.
Хотіли б ще запитати, кому потрібні наші приміщення? І чому ми, діти Львова
12-15 років мусимо боротися за нашу залізницю, за справедливе ставлення до нас.
Якщо ліквідують нашу дитячу залізницю, може місцева влада, чи «справедливий
» суд підкаже куди нам дітись, що робити влітку, як проводити дозвілля.
Але їм байдуже.
Якщо так, то пам’ятайте, що Ви, влада теж їздите залізницею і хочете, щоб Вас
обслуговували залізничники – професіонали.
З повагою, юні залізничники Львівської дитячої залізниці. Роман Голощук - 8-4-2009 у 15:03
Напевне, як завжди питання крутиться навколо землі та нерухомості.
І що далі ? Хто стане на захист наших дітей і зрештою міста???Марта Кас - 8-4-2009 у 15:45
Найгірше це те, що діти, які підписали це звернення (348 дітей із понад 20 шкіл м.
Львова)є учнями 7,8,9 класів - якраз такий вік, який потребує зайнятості, щоб не
тинятися вулицями та підїздами. На дитячій залізниці їм привили почуття
відповідальності за дітей, яких вони возять, за цей поїзд, за чистоту і порядок у
ньому, за станції "Паркова" і "Сонячна". Це є щось таке їхнє, де тільки вони
господарі. Якщо у них зараз це забрати, залишиться тільки розчарування.Юрій Сєров - 8-4-2009 у 18:49
А яким чином ми можемо допомогти?Demyan - 9-4-2009 у 08:21
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
А яким чином ми можемо допомогти?
Я теж сижу і думаю ніби і шкода..але що ми тут на форумі можемо зробити?Марта Кас - 10-4-2009 у 10:23
Якщо чесно зробити кожен може багато, тому, що я за три дні відшукала в інтернеті
усіх Народних депутатів, вихідців зі Львова і написала їм листів. Відгукнулися
Оксана Білозір, Петро Писарчук і ще хтось із БЮТ, зацікавились журналісти із
газети "Інформатор" - будуть проводити журналістське розслідування. Тому, робимо
висновок, кожен із нас має багато знайомих і родичів, можливо хтось з них може
допомогти у цій ситуації. Тому просто говоріть про це кожному - головне бути
небайдужими!!!Марта Кас - 10-4-2009 у 10:34
Багато можна зробити, якщо звичайно цього хотіти!!!
БЮТ вболіває за долю дитячої залізниці у Львові
квітень, 06 2009 | Львів
Фракція БЮТ у Львівській обласній раді взяла на контроль питання врегулювання
оренди приміщення для адміністрації Львівської дитячої залізниці у Львові за
адресою вул. І. Франка, 156. Про це повідомив заступник голови фракції Ярослав
Дубневич.
- Зараз це питання знаходиться на розгляді двох профільних комісій. Фракція БЮТ,
зі свого боку, готує відповідне звернення до голови обради та депутатського
корпусу, – повідомив Ярослав Дубневич.
За інформацією прес-служби ЛОО БЮТ, депутат висловив здивування діями управління
майном спільної власності Львівської облради, яке прийняло рішення про виселення
адміністрації Львівської дитячої залізниці з цього будинку і продовження оренди
з іншою комерційною структурою, не узгодивши його з депутатами. «Ніхто не
заперечує, що потрібні гроші для наповнення бюджету. Але в даному випадку йдеться
про збереження соціально важливого для Львова та й всієї області об’єкта –
дитячої залізниці. Сподіваюсь, що депутати облради будуть одностайні в тому, що
необхідно зробити все він них залежне для того, щоб зберегти цю дитячу залізницю
для наших дітей і майбутніх поколінь», – зазначив Дубневич.
До слова, управління майном спільної власності Львівської облради у суді
добивається позитивного рішення щодо виселення адміністрації Львівської
дитячої залізниці з будинку по вул. Івана Франка, 156 у Львові з огляду на те, що
Львівська залізниця не погоджується платити за оренду по комерційним розцінкам.Юрій Сєров - 6-5-2009 у 16:28
Львівська дитяча залізниця відкрила 58 сезон
На Львівській дитячій залізниці урочисто відкрили рух поїздів. У 2008 році
послугами Львівської дитячої залізниці скористалися понад 30 тисяч осіб, із них 12
тисяч – дорослі.
У 2008 році в 41 гуртку «Юний залізничник» на базі Львівської дитячої залізниці
займалися 719 дітей із 18 шкіл Львова. До практичних занять приступили понад чотири
сотні дітей, вони спробували себе у ролі машиністів, стрілочників, ревізорів,
начальників станцій, чергових по станції, провідників чи помічників машиністів.
Щоб отримати таку можливість, усі вони не лише три роки відвідували гуртки «Юний
залізничник», але й склали відповідні іспити та пройшли не один інструктаж.
Після закінчення минулорічного сезону перевезень, який тривав із травня до
вересня, ЛДЗ розпочала підготовку до сезону 2009 року. Однак, через судову тяганину
стосовно приміщення, у якому ще із 50-х років була «прописана» дитяча залізниця,
існувала загроза того, що новий сезон відкрито не буде, а діти опиняться на
вулиці.
На сьогодні ЛДЗ проводить виховну і освітню діяльність для усіх охочих дітей
віком від 12 до 16 років. Керівництво Львівської залізниці наголошує про
збитковість ЛДЗ, але вважає, що у цьому випадку фінансові витрати виправдані,
оскільки мова йде про дітей.
Цього року Львівська дитяча залізниця працюватиме за таким графіком: у середу –
із 12:00 до 16:00, а в суботу, неділю та святкові дні – із 12:00 до 16:30. Квитки для дорослих
коштуватимуть 3 грн, а для дітей – 1 грн 50 коп.
На одній ділянці навіть шпали замінили тижні зо два тому...Юрій Сєров - 1-7-2009 у 00:15
Депутати Львівської обласної ради під час сесії 30 червня не проголосували за
рішення про передачу на баланс ДТГО "Львівська залізниця" нежитлових приміщень за
адресою вул. І.Франка, 156, які є на балансі Львівського обласного центру
краєзнавства, екскурсій і туризму, не розташовано адмінприміщення та навчальні
класи львівської дитячої залізниці.
Після тривалих дискусій у сесійній залі депутати ухвалили рішення про передачу
цих приміщень в оренду Львівській залізниці терміном на 10 років з орендною
ставкою 1 грн на рік. Щоправда, передача цих приміщень в оренду не дає права
залізниці проводити там ремонтні роботи, через це може постати питання закриття
дитячої залізниці. Нагадаємо, що цими приміщеннями Львівська залізниця
користується з 1953 року, після перевірок КРУ, було встановлено, що залізниця не є
балансоутримувачами цих приміщень і підприємству було нараховано орендну плату
за роки користування, внаслідок чого підприємство подало до суду.
Депутати ЛОР від ВО "Свобода" під час сесії наполягли на тому, щоб приміщення не
передавали на баланс залізниці, оскільки це, на їхню думку, може призвести до того,
що це приміщення і земля будуть привласнені.