Agent86 - 8-3-2003 у 23:58
Опублiковано 5 березня 2003 року
Компанія Google представила на початку березня нову технологію розміщення
онлайнової реклами. У її основу лягла система розміщення рекламних посилань на
сторінках пошукової системи Google. У залежності від запиту, ця система знаходить
найбільш релевантні рекламні посилання і розміщає їх в окремій області на
сторінці з результатами пошуку.
Це дозволяє значно підвищити ефективність реклами, оскільки в цьому випадку
рекламодавець не стріляє з гармати по горобцях, показуючи свій банер усім підряд,
а працює із зацікавленими користувачами, що шукають інформацію саме в тій
області, до якої відноситься реклама.
Наприклад, користувачі шукаючу інформацію про автомобільні запчастини, побачать
рекламу компаній, що випускають і продають саме автозапчасти, а не спортивний
одяг або щось ще.
Той же принцип буде діяти й у новій службі контентно-орієнтованої реклами Google.
Система буде автоматично визначати тематику сторінок, що є в пошуковій базі даних
Google, і направляти на них рекламні посилання, котрі розміщаються в спеціально
відведених для цього блоках на веб-сторінок.
По заявах Google, така система розміщення реклами вигідна усім. Користувачі будуть
дивитися рекламу в цікавлячій їх області, а не марні і нав'язливі банери.
Власники сайтів зможуть отримувати додаткові доходи, не викликаючи занадто
бурхливого невдоволення користувачів рекламою. Нарешті, рекламодавці одержать у
розпорядження один з найбільш ефективних способів спрямованої реклами в
інтернеті. Умови розміщення реклами в новій службі Google - ті ж, що і при розміщенні
реклами в результатах пошуку.
Варто також помітити, що не дуже давно контекстна реклама Google з'явилася і на
сайте Blogger.com, призначеного для ведення онлайнових щоденників. Тематика рекламних
посилань точно відповідає тематиці блога. Поява контекстної реклами - це перша
видима зміна на Blogger.com, що стались після придбання Google компанії Pyra, що створила цей
сайт.
джерела : www.compulenta.ru, www.google.com