Agent86 - 10-3-2003 у 20:46
Опублiковано 6 березня 2003 року
Компанія AOL Time Warner відрапортувала про чергові успіхи на ниві боротьби зі спамом.
На початку березня фільтри цього найбільшого у світі інтернет-провайдера
продемонстрували новий рекорд - в один із днів ними були заблоковані понад 1 млрд.
повідомленнь протягом однієї доби. Цікаво, що всього два тижні назад компанія
повідомляла про попередній рекорд - 780 млн. заблокованих листів за добу. У
середньому, на одного абонента зараз приходяться 28 відфільтрованих листів у
день.
Ріст продуктивності спам-фільтрів AOL можна зв'язати з декількома факторами.
По-перше, зовсім недавно компанія оголосила про нові ініціативи в боротьбі зі
спамом, а також рекламою в спливаючих вікнах. Цілком імовірно, що за нетривалий
час фахівці AOL могли підвищити "жорсткість" фільтрації електронних листів і
домогтися підвищення продуктивності фільтрів. По-друге, свою роль грає і
постійний ріст загальної кількості спама.
Нарешті, ефективність фільтрації спама постійно підвищується за рахунок
зворотного зв'язку з абонентами AOL. У поштовій програмі восьмої версії клієнта
AOL з'явилася нова кнопка Report Spam (повідомити про спам). Натиснувши неї, користувач
пересилає лист у AOL, де воно піддається всебічному аналізові фахівцями відділу по
боротьбі зі спамом. На початку березня в цей відділ надходили до 5,5 млн. скарг у
день проти 4 млн. декількома тижнями раніше. У AOL стверджують, що намагаються
враховувати більшість зі скарг, що надходять. Разом з тим, точної інформації про
ефективність роботи фільтрів компанія не повідомляє, і скільки корисних листів
відфільтровуються разом зі спамом, теж невідомо. У залежності від налаштувань
фільтрів цей відсоток може бути досить високим.
джерела : www.compulenta.ru, AOL Time Warner