А як Ви вважаєте, чи є шанси у молодого виконавця (стиль - щось на зразок мікса з
Цоя, Спліна та БГ) пробитися без грошей?
Якщо так, то як це найкраще робити?Рост - 10-9-2009 у 21:36
Пробитися в чому - в шоу-бізнесі, чи в мистецтві?
Пробитися куди - до слави, до грошей, до ... ?Юрій Сєров - 10-9-2009 у 22:00
Для музикантів мабуть все таки потрібен слухач. І пробитися мабуть зараз нелегко,
оскільки для цього потрібно потрапити на радіо чи ТВ. Хоча з іншого боку купа
фестів - їдь, виступай без гонорару (про таке мабуть нескладно домовитися...).
Сподобаєшся людям - будуть знати і слухати.
Ще хороший приклад - випадок з Лос Колорадос, про який нещодавно тут писалося...Євген Седько - 15-9-2009 у 15:17
Записуйте аудіо- чи відеороліки та показуйте іх усім бажаючим в інтернеті. Якщо
ролік буде достатньо оригінальним, то люди вас будуть знати так, як, наприклад,
Петра Наліча... або Василя Васильціва... або як автора картини з медведом... Інакше
шукайте дядьку з грошима, який вас буде крутити, і коли ви людям почнете набридати
зі своїми піснями, що лунають по радіо та ТВ, зможете констатувати приємний факт:
ось вона, слава.
Звісно, якщо ви граєте рок чи щось таке, що подобається багатьом в силу стилістики,
в вас більше шансів бути поміченими і вас багато людей будуть знати. Але й в інших
стилях не все погано - хоч, наприклад, етнічну музику слухає не так багато людей і
така музика в нас рідко збирає повний зал, та кількість людей, що все-таки прийшла,
- це вдячні слухачі й культурні люди. Хай іх небагато, але тут ще діло у якості...
Вони слухають цю музику не тому, що це прикольно, круто, популярно, або їх від неї
штирить, є ще щось інше. І саме це спонукає етнічних музикантів робити ризиковані
с фінансової точки зору виступи - хай нічого не зароблять, але ж вони будуть
спілкуватися мовою музики зі СВОЄЮ аудиторією.Андрій Пелещишин - 19-9-2009 у 11:03
Я думаю, усі поради зведуться до однієї - бути готовим віддавати людям результати
своєї творчості задарма.
Враховуючи все більшу увагу до збереження майнових прав та комераціалізацїі
свого продукту з боку "розкручених" - це дає великий шанс.
А шляхи різні, але напевно зводяться усе-таки до сучасних середовищ комунікації -
Інтернет, форуми, соціальні мережі, Youtube і тп.Vlad Tenko - 15-2-2010 у 23:58
Гадаю, що треба працювати, виступати на конкурсах і творити щиро, від душі
(свіжий приклад - http://swallows-lviv.org.ua/ )Катерина Слобода - 16-2-2010 у 09:45