Форум Рідного Міста

Рейкове маршрутне таксі у Львові

Соломія Федушко - 16-11-2009 у 21:13

Цього місяця з ініціативи Львівської залізниці у Львові з’явиться новий вид транспорту - міське рейкове маршрутне таксі.

Про це 12 листопада повідомила начальник прес-центру Львівської залізниці Лілія Криницька.

"Зараз наші фахівці працюють над графіком руху рейкового маршрутного таксі, який матиме 8 рейсів на добу. Його маршрут: Сихів – залізничний вокзал – Підзамче, тобто він з’єднуватиме найбільший спальний район із центром міста та промисловим районом Львова. Рейковий автобус розрахований на 92 сидячі місця. Вартість проїзду – 1.50 грн. Цим видом транспорту можна буде найшвидше добратися із Сихова на Підзамче - за 37 хв. Він матиме 9 зупинок. Підготовчі роботи запуску міського рейкового маршрутного таксі обійшлися Львівській залізниці у 2 млн грн", - зазначила Лілія Криницька.

За її словами, така ідея виникла відтоді, як відкрили міську електричку у Києві; причому у Львові свого часу вже була така електричка близько 6 років тому. "На той час це була перша в Україні міська електричка", - запевнила начальник прес-центру Львівської залізниці.

"Також у планах Львівської залізниці запустити ще один маршрут: Рясне-залізничний вокзал", - додала Лілія Криницька.

x_644b39d7.jpg - 18kB

Hanor Narasson - 16-11-2009 у 21:28

В Києві "міська електричка" не користується популярністю, хоча спеціально для неї зробили склад з лавками вздовж бортів, як в метро. А у Львові перевага та, що роблять додаткову зупинку біля ПК ім.Гната Хоткевича.
А "міські електрички" у Львові появилися в 1994-96 роках, підчас "бензиново-автобусної кризи". Тоді їздила електричка в Рясне-2 (по під'їздних коліях).

детальне обговорення можна почитати тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=18495.0

Андрій Пелещишин - 16-11-2009 у 21:48

Для того "трамваю" буде найбільша проблема - відсутність зупинки поблизу центру. Підзамче - це звичайно класно, але все-таки це мало затребуваний район на сьогодні. І ні туди (до АС-2 і північних спальників), і ні сюди (до Центру). От якби там класний транспорт був...
Хоча якби ще в комплексі переглянути трамвайні маршрути, продовжити "6-ку" на Миколайчука (мій шкурний інтерес :) ) і збільшити частоту/швидкість - може з того був би серйозний проект.

Соломія Федушко - 16-11-2009 у 22:08

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Хоча якби ще в комплексі переглянути трамвайні маршрути, продовжити "6-ку" на Миколайчука (мій шкурний інтерес :) ) і збільшити частоту/швидкість - може з того був би серйозний проект.


Та й справді ідея класна: якщо продовжити "6-ку" на Миколайчука, то гарантовоно шалену популярність :) Тільки щоб був стабільний графік.

Юрій Сєров - 16-11-2009 у 22:44

Наскільки знаю, київський не став успішним. Побачимо, як буде з Львівським...

Hanor Narasson - 17-11-2009 у 09:39

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Для того "трамваю" буде найбільша проблема - відсутність зупинки поблизу центру. Підзамче - це звичайно класно, але все-таки це мало затребуваний район на сьогодні. І ні туди (до АС-2 і північних спальників), і ні сюди (до Центру). От якби там класний транспорт був...
Хоча якби ще в комплексі переглянути трамвайні маршрути, продовжити "6-ку" на Миколайчука (мій шкурний інтерес :) ) і збільшити частоту/швидкість - може з того був би серйозний проект.


Має бути нова зупинка біля ПК Хоткевича, наскільки мені відомо - між мостами над просп.Чорновола і Замарстинівською.. Ближче до центру вже бути не може.

Demyan - 17-11-2009 у 10:15

Змісту не бачу, оскільки думаю ним будуть користуватися тільки в будні ті хто "попаде" під графік поїзду і часом на роботу і тим, що працює в тих місцях де зупинки.
Інакше не думаю що буде багато людей їздити, в вихідні коли маршрутки не так забиті вже краще сісти де вигідно а не йти кудась і чекати невідомо скільки.

Андрій Пелещишин - 17-11-2009 у 13:51

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson

Має бути нова зупинка біля ПК Хоткевича, наскільки мені відомо - між мостами над просп.Чорновола і Замарстинівською.. Ближче до центру вже бути не може.

Це класна ідея.

Hanor Narasson - 17-11-2009 у 15:31

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Змісту не бачу, оскільки думаю ним будуть користуватися тільки в будні ті хто "попаде" під графік поїзду і часом на роботу і тим, що працює в тих місцях де зупинки.
Інакше не думаю що буде багато людей їздити, в вихідні коли маршрутки не так забиті вже краще сісти де вигідно а не йти кудась і чекати невідомо скільки.


Якщо буде "тактовий" розклад, то буде користуватися багато людей. "Тактовий" - це означає: відправленя (наприклад) з Сихова 7:02, 8:02, 9:02 і тд, з Зубрівської - 7:07, 8:07, 9:07...
Тоді такий розклад легко запам'ятати. Я вже пересвідчився, якщо на ділянці між Львовом і Підзамчем в найближчі 15 хв є електричка, то буде швидше добратися нею, ніж маршруткою або 6-кою. Інша річ, що у мене в записнику часи відправлення записані, і я стараюся трохи підлаштувати під цей розклад справи.
Правда, електричка зараз значно дорожча від маршрутки (якщо платити в касу :lol: ), хоча особисто мені простіше раз в пару тижнів заплатити на 2 гривні більше, але доїхати сидячи і без давки.
А рейковий автобус буде взагалі по ціні маршрутки: 1,50 грн.

Hanor Narasson - 17-11-2009 у 17:52

Безвідносно до даного рейкового автобуса, хоча і в нього графік "затягнутий".

Мене шляк трафляє, коли я дивлюся на сучасні розклади місцевих поїздів. Останній раз трафило пару днів тому, коли "відкопав " в інтернетірозклад "по всій мережі доріг" Рейхсбану на 1944-45 рік.

Це війна. Німці вже відступають. Це ще паротяги. Тим не менше:
Львів-Ходорів час в дорозі 1 година 46 хвилин.
Через 60 з лишком років по тому. На тому ж маршруті 1 (прописом: ОДИН!!!) поїзд, який "виїжджає" з 2-х годин (1:52), інші - більше 2-х годин.

На ділянці Львів-Стрий сучасні "папугаї" Львів- Трускавець УЗ виграють у рейхсбанівських швидких Львів-Борислав "аж" 2 хвилини...:baddevil:

Так, безумовно, до Дрогобича сучасні "папугаї" дохджають хвилин на 10 швидше. Це тому, що в Стрию машиність просто переходить в іншу кабіну електрички.
В 1944 році треба було відчепити паротяг, перегнати в інший кінець поїзда, причепити знову.:rolleyes:

І ще цікавий парадокс. В цілому потяги їздили не дуже повільніше. Але зупинок було більше. Наприклад на тій самій ділянці Дрогобич-Трускавець (13 км) крім єдиної тепер зупинки в Стебнику було ще дві.
В Яремчі була зупинка Яремче-Водопад і Камінь Довбуша.
Я б з великим задоволенням переїхався до них поїздом, а не в набитій "Газелі"...:saint:

Юрій Сєров - 18-11-2009 у 12:19

Цитата:
Львів-Ходорів час в дорозі 1 година 46 хвилин.
Через 60 з лишком років по тому. На тому ж маршруті 1 (прописом: ОДИН!!!) поїзд, який "виїжджає" з 2-х годин (1:52), інші - більше 2-х годин.

Ага, а Львів-Станіслав з значно більшою кількістю зупинок ніж тепер їде лише на 45 хв. довше... Мабуть, це пов'язано з тим, що колію толком і не міняли, і не електрифікували.

Demyan - 18-11-2009 у 12:22

На проти Хоткевича вчора бачив роблять платформу з бетону, мабуть для зупинки

Hanor Narasson - 18-11-2009 у 14:25

Безпосередньо навпроти, мiж мостами? чи трохи далі, на вул.Татарській? І одну посередині між коліями, чи дві з кожного боку? Це якраз сильно обговорювалося на жд форумах.

Demyan - 18-11-2009 у 14:53

прямо напроти червного будинку хоткевича

Hanor Narasson - 18-11-2009 у 15:04

Ну, там було очевидно, але як добратися на тили санстанції і трансформаторної підстанції для платформи парного напряму?

Юрій Сєров - 18-11-2009 у 18:35

Може б хтось сфотоґрафував?

Hanor Narasson - 18-11-2009 у 21:05

Мені ніяк не вийде зараз сфотографувати, але маю надію, що до 26-го, коли планую до Львова - вже буде готове.

А от фото мого знайомого киянина Максима з будівництва платформи на перетині з вул.Княгині Ольги:
http://www.picatom.com/15/Rejkovyj0911141-1.html
http://www.picatom.com/15/Rejkovyj0911142-1.html

Юрій Сєров - 18-11-2009 у 23:25

Хо-хо! Аж тепер зрозумів, наскільки зручним він мені може стати! :sing:

Hanor Narasson - 22-11-2009 у 19:20

Цитата:

[quote author=Maxy link=topic=18495.msg179016#msg179016 date=1258893435]
. Ось більш нові знімки, вже збудованої нової з.п. Княгині Ольги:

http://www.picatom.com/16/RA0911212-1.html
http://www.picatom.com/16/RA0911211-1.html

також вже на новому з.п. і на деяких старих - вже вивісили розклад:

на Коновальця
http://www.picatom.com/16/RA0911218-1.html

на Княгині Ольги
http://www.picatom.com/16/RA0911218-1.html

на Городоцькій
http://www.picatom.com/16/RA09112112-1.html

Автор фотографій - НЯР Андрій Дримайлик.

Копіпаст з форуму

жд клубу


Розклад - гм... цензуровано...:saint:

Юрій Сєров - 22-11-2009 у 20:33

Навіщо 2-хвилинні зупинки???

Міг би їздити швидше і частіше. Проте частіше мабуть не вийде через одноколійність на ділянці ЗВ-Сихів.

Зручним буде рейс вечірній на вокзал, якщо треба на вечірній потяг. Зранку на Мукачівську не встигнеш :(

Куди саме на залізничний вокзал вона прибуватиме? З приміського, так розумію, непросто буде вирулити в сторону Підзамче. Перший перон головного ідеально б підійшов.

До речі, розкладу від Кн.Ольги там немає. Спробую днями зробити

Юрій Сєров - 23-11-2009 у 15:27

Тимошенко 1 грудня запускатиме у Львові рейковий автобус

Соломія Федушко - 23-11-2009 у 16:37

Справді, без Тимошенко така подія не відбудеться ...

Ярема П. - 23-11-2009 у 19:08

Тепер їх буде багато на всіх подіях, вибори, піар. Цікаво, скільки водіїв будуть крити Тимошенко за перекриті вулиці і Садового за перекопані вулиці, якими не можна скористатися для об’їзду :mad:

Hanor Narasson - 23-11-2009 у 19:37

Так для того й рейковий трамвай відкривають, щоб по вулицях не їздили!:baddevil:

Юрій Сєров - 1-12-2009 у 23:05

Купа сайтів написали, що Тимошенко відкрила рейковий автобус і ні одне не навело розклад того автобусу...

Hanor Narasson - 2-12-2009 у 10:16

http://railway.lviv.ua/schedule/railbus/

Соломія Федушко - 6-12-2009 у 14:41

Хтось з наших форумчан вже катався на цьому рейковому маршрутному таксі?:) Діліться враженнями...

Катерина Слобода - 6-12-2009 у 23:51

Чи то правда, що на Сихові до зупинки треба йти пішки майже 1,5 кілометр?

Юрій Сєров - 7-12-2009 у 00:49

Цитата:
Чи то правда, що на Сихові до зупинки треба йти пішки майже 1,5 кілометр?

Та залежить звідки... :)

Hanor Narasson - 7-12-2009 у 10:02

Можна йти не до ст.Сихів, а до пл. Зубрівська. Та й на станції зупинку РА зробили трохи ближче до будинків, ніж було раніше.

Юрій Сєров - 8-12-2009 у 21:39

Зупинка рейкового маршрутного таксі на вул. Кн. Ольги:



Андрій Моравський - 9-12-2009 у 09:15

Рейкова маршрутка то клас ніби, хоч не дуже уявляю де вона на Сихові і яка мені з неї користь по доїзду на Зелену...
але от питання такого порядку : А як же "маршрутка", кавалок колії якої закопали на початку Стуса , "закопавши" тим самим купу грошей собі в кишеню (це ж легко відмивається на такому), а далі от просто лежить кавалок колії ні до чого не під"єднаний і перспектив продовження тої колії не виджу хоч плюйте мені межи вочи...бо Стуса перекрий - місту буде хана..
думки вголос, панове, прошу... гадаю , що ці теми все ж пов"язані....

Hanor Narasson - 9-12-2009 у 11:14

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Моравський
Рейкова маршрутка то клас ніби, хоч не дуже уявляю де вона на Сихові і яка мені з неї користь по доїзду на Зелену...

Аналогічно відносно маси інших "шинокопитних" маршруток, які мають зупинки "десь-там-на-Сихові" і які "кудись-там-їдуть". Люди користуються на щодень тим транспортом, який найближчий до їх дому. Не знаєте де вона там зупиняється - значить вона Вам не потрібна.


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Моравський
Р
але от питання такого порядку : А як же "маршрутка", кавалок колії якої закопали на початку Стуса , "закопавши" тим самим купу грошей собі в кишеню (це ж легко відмивається на такому), а далі от просто лежить кавалок колії ні до чого не під"єднаний і перспектив продовження тої колії не виджу хоч плюйте мені межи вочи...бо Стуса перекрий - місту буде хана..
думки вголос, панове, прошу... гадаю , що ці теми все ж пов"язані....


А при чім Укрзалізниця до ЛТТУ? Який зв'язок? Хіба що той, що і там і там "рейковий транспорт":lol:

Андрій Пелещишин - 10-12-2009 у 08:55

Розкажіть, а де його шукати на Головному вокзалі? Є якийсь фіксований перон? Може краще обходити вокзал чи потрібно таки йти через нього?

Hanor Narasson - 10-12-2009 у 12:03

НЯЗ на третьому пероні, повісили навіть якусь табличку. Тобто йти треба через вокзал... Дурницю, звичайно, зробили. Ідеально було б на першому пероні біля сходів із західної сторони.

Юрій Сєров - 10-12-2009 у 12:43

На 3-ому? Мені здавалося, що на фотках фігурувала "16 колія" . Остання під накриттям.

Андрій Пелещишин - 10-12-2009 у 13:13

Для мене завжджи перехід через Двірець - майже стрес. Думаю, таких багато. Таки краще би на 1-му пероні зробили

Hanor Narasson - 10-12-2009 у 13:53

Раджу ходити через приміський ("східний") зал і туннель. Там людей поменше і не треба "кривуляти".

romano - 11-12-2009 у 14:37

Не зовсім до теми, але: в моєму понятті "таксі" - це такий транспорт, який везе з будь-якого місця в будь-яке інше. Маршрутне таксі - вже нонсенс, але нехай буде, якщо воно принаймні зупиняється будь-де на маршруті за бажанням пасажира. Наші "маршрутки" зупиняються лише на зупинках. Рейковий транспорт - навіть теоретично не може міняти маршрут і зупинятися будь - де. Чому ж тоді ця електричка має назваися "таксі"?

Hanor Narasson - 11-12-2009 у 20:56

Вона називається "рейковий автобус". Причому це не електричка, а дизель-вагон.

Serg Selev - 22-12-2009 у 22:36

Сьогодні мав нагоду проїхати у рейковому автобусі. На Городоцькій (17.35) на нього чекали близько 10-15 чоловік, в самому салоні вільних місць було 2-3 + ще з десяток пасажирів їхали стоячи.
Враження від поїздки дуже приємні, до Автолюксу на Сахарова добрався за 20 хв (9 хв по рейках + пішки) замість звичних 35-40 хв (пішки до Виговського/Патона + 97/46 маршрутка).

Роман Голощук - 25-3-2010 у 12:01

Увага! Львівська залізниця обмежує курсування рейкового автобуса

Львівська залізниця інформує, що на підставі проведеного аналізу курсування рейкового автобуса на дільниці Сихів – Львів – Підзамче, з метою зменшення збитків і для раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів прийнято рішення з 10 квітня цього року скасувати курсування таких малозаселених поїздів :

№871/872 Підзамче – Сихів 12.02 год. – 12.56 год.

№873/874 Сихів – Підзамче 13.16 год. – 14.02 год.

№875 Підзамче – Львів 14.14 год. – 14.27 год.

№ 885 Підзамче – Львів 22.05 год. – 22.21 год.

Також з 10 квітня обмежити курсування поїздів:

№ 869/870 Сихів – Підзамче до станції Львів відправленням зі станції Сихів об 11.00 год., прибуттям до станції Львів об 11.29 год.

№883/884 Сихів – Підзамче до станції Львів відправленням зі станції Сихів о 21.08 год., прибуттям до станції Львів о 21.35 год.

Про усі зміни у графіку руху рейкового автобуса пасажири можуть дізнатися за довідковими номерами (032) 226-20-68 та 226-15-95.

Як повідомили ZAXID.NET у прес-центрі Львівської залізниці, впродовж грудня-лютого виручка від продажу квитків на право проїзду в рейковому автобусі за напрямком Сихів – станція Львів – Підзамче і зворотньо становила 53 687 гривень, а збитки за цей же період (експлуатаційні витрати мінус виручка) – 679 123 гривні. Якщо ж додати ще цифри березня, то з упевненістю можна буде сказати, що втрати залізниці від перевезення пасажирів рейковим автобусом у Львові перевищили 900 тисяч гривень.

Джерело: http://www.zaxid.net/newsua/2010/3/25/113604/

Андрій Пелещишин - 25-3-2010 у 12:44

Хе-хе, період передвиборчого піару закінчився, пора гроші рахувати :)

Юрій Сєров - 25-3-2010 у 15:30

А з яким піаром то все відкривали!!! :baddevil:

То скільки рейсів залишили?

Тільки хтось був похвалив міську раду за нові види транспорту :)

Я б їм порадив той автобус, щоб він не простоював, пустити на Станіслав з зупинками на Сихові. Лижі вже правда закінчилися, але я думаю попит був би.

Hanor Narasson - 25-3-2010 у 20:28

Він їздив свого часу до Ворохти. Потім до Рівного. Туди хоч наповнювався непогано.

Павло Жежнич - 25-3-2010 у 21:16

Якщо поділити задекларовану суму доходу 53 687 на вартість проїзду (1,5 грн) і період в 90 днів (3 місяці грудень-лютий), то виходить, що за день цим видом транспорту в середньому користувалося близько 400 пасажирів. Якщо врахувати, що кількість повноцінних рейсів Підзамче-Сихів є 14 в обидві сторони ( http://railway.lviv.ua/schedule/railbus/ ), то виходить аж 29 пасажирів за рейс! Якщо врахувати можливі місячні абонементи (в т.ч. пільгові), то в середньому маємо аж 30 з копійками пасажирів. Це на таку махіну, яка розрахована на 167 місць, із них 93 – сидячих та 74 стоячих (http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article//324/).
Якщо ж би навіть цей рейковий автобус заповнювався повністю без абонементів, то дохід за ці 90 днів склав би 315 630 грн., що навіть на половину не покриває експлуатаційних витрат.
Очевидно, що цей вид транспорту є дуже збитковий і з економічної точки зору в нього перспектив нема. І скільки часу він ще протяне залежить від бажання чиновників попіаритися. :sing:

Павло Жежнич - 25-3-2010 у 21:19

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Він їздив свого часу до Ворохти. Потім до Рівного. Туди хоч наповнювався непогано.

І ціна б була не 1,5 грн., а 10-15. Може б тоді був би не такий збитковий.

Юрій Сєров - 25-3-2010 у 21:20

Цитата:
І ціна б була не 1,5 грн., а 10-15.

Думаю до Ворохти ціна була б 40-50, або й більше...

Serg Selev - 4-4-2010 у 23:46

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Він їздив свого часу до Ворохти. Потім до Рівного. Туди хоч наповнювався непогано.


Останні рейси до Рівного його тягав електровоз, очевидно солярку палити стало дуже невигідно.

Hanor Narasson - 5-4-2010 у 18:29

Та ні, просто дизель здох. Тягти ВиЛом - дороге задоволення.

Виглядає на те, що Львівська дирекція УЗ не знає, що з тим РА робити.
Віддати на подлі маршрути жаль - та публіка його за місяць уґваздає, як це було з тими кращими новими елями на Мостиському і Самбірському напрямах.
І це при тому, що:

=======================================
з 10 квітня цього року Львівська залізниця скасовує вісім приміських поїздів, заселеність яких не перевищує 10%. Ці заходи стали результатом моніторингу, проведеного у рамках місячника підвищення доходності від приміських пасажирських перевезень, який тривав на залізниці з 17 лютого до 17 березня нинішнього року. Отож, на підставі проведеного моніторингу населеності приміських поїздів, з метою зменшення збитковості з 10.04.2010 буде відмінено курсування таких малозаселених приміських поїздів:
1. №6080 Стрий – Моршин (07.07 год. – 7.31 год.) – заселеність 4%
2. №6081 Моршин – Стрий (08.10 год. – 08.35 год.) – заселеність 3%
3. №6004 Львів – Рава-Руська (18.01 год. – 20.30 год.) – заселеність 24%
4. №6005 Рава-Руська – Львів ( 20.50 год. – 23.23 год.) – заселеність 5%
5. №955 Ковель – Кам. Каширський (20.40год. – 22.50год.) – засел. 3%
6. №956 Кам. Каширський – Ковель (4.23 год. – 6.30 год.) – засел. 4%
7. №6398 Сарни – Остки (8.20 год. – 9. 40 год.) – заселеність 5%
8. №6397 Остки – Сарни (10.20. год. – 11.40 год.) заселеність 7%
=======================================
Зверніть увагу на вилілений рейс - якщо б туди запустити РА замість дизерьпоїзда, то якраз було б майже 100% заповнення.

Юрій Сєров - 26-5-2010 у 15:25

Мабуть саме його запускають на Тернопіль: http://zaxid.net/newsua/2010/5/26/110412/

Зручно для бажаючих з'їздити на екскурсію...

Ігор Домін - 1-7-2010 у 19:28

а що з цим рейковим маршрутом? спитали про нього - нічого невідомо. може ті хто в центрі мешкають - не користуються?

Hanor Narasson - 1-7-2010 у 19:31

Відмінили. РА ганяють до Тернополя.

Андрій Пелещишин - 1-7-2010 у 19:32

Та він не заїжджає (заїжджав?) до центру

сумна - 1-7-2010 у 19:52

Його зовсім скасували.

http://zik.com.ua/ua/news/2010/06/15/232791

Ігор Домін - 3-7-2010 у 17:59

шкода. вигляд мав гарний. хотіли спробувати:(

Ігор Домін - 3-7-2010 у 18:00

а грошиків скільки вбухали!! а ще скільки відмили. багатий в нас народ. дозволяємо таке

Hanor Narasson - 4-7-2010 у 17:41

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Домін
шкода. вигляд мав гарний. хотіли спробувати:(


Є привід поїхати на екскурсію до Тернополя.:lol:

Відносно "вбухування грошей". РА у Львові потрібен, але ІМНО чекають, пока він достатньо обшарпається, щоб нарешті півубитого запустити кудись на Раву або на Ходорів. Чесно кажучи, мені теж би було жаль таку новеньку цяцьку давати на розтерзання на ті напрями.

Ігор Домін - 15-7-2010 у 23:09

а де можна подивитись схему маршрутів львівский маршруток? а також трамваїв. чим зручніше рухатись по місту?

Соломія Федушко - 16-7-2010 у 11:16

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Домін
а де можна подивитись схему маршрутів львівский маршруток? а також трамваїв. чим зручніше рухатись по місту?


В нас на Форумі є тема: Схема руху львівських маршруток-
http://misto.ridne.net/viewthread.php?tid=7315
Та й думаю, що google знає все :)

Demyan - 16-7-2010 у 11:52

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Домін
а де можна подивитись схему маршрутів львівский маршруток? а також трамваїв. чим зручніше рухатись по місту?


Найзручніше містом рухатися машруткою номером Пішкарус ;)
Не знаю чого але я зараз перейшов на цей вид транспорту, машина на стоянці, в маршрутці душно...
одним словом "їзжу" я зараз тим транспортом 50-55хвилин в одну сторону - і супер!

Катерина Слобода - 16-7-2010 у 18:42

Так, то набагато швидше і цікавіше!

Ігор Домін - 17-7-2010 у 10:09

мабуть так воно є. але. добиратися з центру до аквапарку, до пивного музею, до шевченківського гаю - це швидко? здається десь півгодини пішки, ні? хочеться встигнути побачити якнайбільше

Юрій Сєров - 17-7-2010 у 17:45

До аквапарку варто таки їхати, бо то досить далеко і нічого особливого по дорозі не побачите.

p.s. Для обговорення екскурсій і добирання в аквапарк зокрема є відповідні дискусії, не пишіть про це у всіх підряд дискусіях, рейкового маршрутного таксі це не стосується.