Форум Рідного Міста

Розбився літак з польським президентом і найважливішими людьми в де...

Ярема П. - 10-4-2010 у 10:33

Сталося в Смоленську при приземленні. Ніхто не вижив...
Список осіб:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7752563,Prezydenckim...

Андрій Пелещишин - 10-4-2010 у 10:34

Це щось неймовірне. :(

Марія Павлюх - 10-4-2010 у 11:08

Важко в таке повірити ... :(

Павло Жежнич - 10-4-2010 у 12:32

Я не пам'ятаю, коли ставалися такого роду катастрофи. Прикро :(. Дивно, чому вони летіли на літаку 21 століття ТУ-154?

Андрій Пелещишин - 10-4-2010 у 12:34

Це типу Конкорда?

Юрій Сєров - 10-4-2010 у 12:39

Летіли вшанувати жервт Катині...

Вічна пам'ять....:(

Andreas - 10-4-2010 у 14:53

Там список загиблих подивитися - волоси дибки... Голова Нацбанку, Голова Генштабу, два віце-спікери, голова канцелярії президента, депутати Сейму

Hanor Narasson - 10-4-2010 у 15:39

Військо Польське втратило командування...

Катерина Слобода - 10-4-2010 у 16:18

Страшна втрата для польського народу!:(:(:(

Соломія Федушко - 10-4-2010 у 19:28

Боже борони такі автокатастрофи... Коли помирають люди, це завжди страшно, але щоб все правління держави :o І що буде з польським народом?

Рост - 10-4-2010 у 22:09

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Це типу Конкорда?

Ні, я на такому колись літав, в Ленінград. Літак як літак, хоча звісно не боїнг, і не аеробус.
В дерева вроді як врізались, погода була погана, сідали по приборах, і...

Андрій Пелещишин - 10-4-2010 у 22:27

Я сплутав з ТУ-144

Юрій Сєров - 10-4-2010 у 22:38

Трохи дивно, що літали таким досить старим вже літаком.
Польські авіалінії LOT давно позбулися радянської техніки і перейшли на Боінги.
Аерофлот також здається минулого року відмовився від цих машин.

Офф-топ. Наш борт №1 також ТУ-134, і якщо вірити Ющенку, то з ним також були проблеми (це коли дехто обізвав його "мазуриком"). Може тепер нарешті куплять Аербаси, як планували. (чи може вже купили.)


Як запасні місця приземлення пропонувалися Мінськ і Вітебськ, і ймовірно, що туди поляки відмовилися летіти через конфлікт, який триває між цими країнами.

Юрій Сєров - 10-4-2010 у 22:54

Ще, цікаві деталі трагедії:
Цитата:
По последним данным, в Смоленск летело три польских самолета. Один удачно сел, один улетел в сторону Минска, а борт №1 решил садиться, задел крылом дерево и рухнул у посадочной полосы недалеко от автоцентра "КИА-моторс" и в 100 метрах от оживленной магистрали (улица Кутузова).

Тобто вирішили, що як один сів, то й вони сядуть...

Цитата:
Все утро в Смоленске не было тумана, но за полчаса до трагедии город окутало плотной дымкой. Видимость в районе поселка Печерск была практически нулевой (буквально через полчаса после трагедии над Смоленском снова засветило солнце).

Фатальні метеоумови....

Цитата:
Примечательно, что в октябре 2009 года авиационный полк имени Гризодубовой, базировавшийся на Северном, был расформирован приказом министра обороны РФ. После этого на аэродроме осталась лишь рота обслуживания. Диспеческая служба была временно возвращена туда лишь на время визита премьер-министра Путина и президента Польши Качиньского. Сразу после расформирования полка стала поступать информация, что с Северного были убраны все жизнеобеспечивающие аэродром детали. Аэродром был не способен принимать самолеты.

А ось це вже цікаво. Пам'ятаючи як у нас розформовували військові частини можна припустити, що багато чого вкрали і обладнання справді було не в порядку.

Джерело: МК

Лінда Коваль - 11-4-2010 у 00:23

Вічна пам’ять... :(:(:(

Hanor Narasson - 11-4-2010 у 12:18

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров

Фатальні метеоумови....


Всі члени екіпажу фатальних метеоумов удостоєні звання Героя Росії з врученням медалі "Залатой Двуглавий Арьол" та ордену В.Путіна. :(

Юрій Сєров - 11-4-2010 у 14:36

Все може бути... Важко сказати... Якщо правда відрізняється від офіційної версії, то ми її ніколи не дізнаємося...

Як влучно написала Новодворська (http://www.grani.ru/Events/Disaster/m.176940.html)
"А цивилизованный мир не станет обвинять. Все покроют газ, нефть и туман."

Роман Голощук - 11-4-2010 у 17:19

12 квітня в Україні день жалоби у зв’язку з авіакатастрофою під Смоленськом, в якій загинули президент Польщі Лех Качинський і велика група польських можновладців - http://www.pravda.com.ua/news/2010/04/11/4927045/

Вічна пам'ять...

Андрій Пелещишин - 11-4-2010 у 17:52

Цитата:
Всі члени екіпажу фатальних метеоумов удостоєні звання Героя Росії з врученням медалі "Залатой Двуглавий Арьол" та ордену В.Путіна. :(




Dmy - 11-4-2010 у 19:21

Росіяни навіть на трагедії не можуть утриматися, аби хоч трішки не погадити: http://www.unian.net/ukr/news/news-371692.html
Цитата:
Російський «Перший канал» в репортажі про катастрофу літака з президентом Польщі на борту замість фотографії загиблої дружини Леха Качинського Марії показав фото дружини екс-президента України Віктора ЮЩЕНКА, Катерини
Ну, просто, одне обличчя - розрізнити неможливо:rolleyes:

Іван Андрєєв - 11-4-2010 у 21:37

to Hanor Narasson, Андрій Пелещишин: панове, ваші погано завуальовані закиди в бік РФ (начебто це вони винні у катастрофі) видаються мені безглуздими. Я звісно, вже давно звик чути від деяких галичан такі нісенітниці (москалі винні: у глобальному потеплінні, у зростанні озонових дір, у появленні цунамі над курортними островами Тихого океану, у зникненні рідкісних видів метеликів, etc). Друзі, ви забуваєте про те, що у США, Британії, Росії, та Ізраїлю найрозвинутіші спецслужби світу. Тому (це звісно IMHO) якби москалики вирішили трошки тряхнути ляхів, то зробили б це наприклад над територією України, або Білорусії, але не в себе. Це тільки наші горе-вояки з ПВО можуть зенітною ракетою С-200 запульнути у цивільний Ту-154 (трагедія в Чорному морі від 4 жовтня 2001 р.)
P.S. Вічна пам'ять загиблим.

Андрій Пелещишин - 11-4-2010 у 21:46

Чесно кажучи, Іване, я нічого такого не казав. Я всього лиш підчепив цікаві відкритки, на які натрапив на одному російському форумі. Чи ви справді думаєте, що я звинувачую Берію саме в тому, що він посадив саме те дерево? Хоча хто зна, які примхливі бувають завороти долі...


І вдруге (і востаннє) я попереджаю про недопустимість вживання образливих назв національностей на Форумі.


Андрій Пелещишин - 11-4-2010 у 21:51

А щодо того, що:
Цитата:
Це тільки наші горе-вояки з ПВО можуть зенітною ракетою С-200 запульнути у цивільний Ту-154 (трагедія в Чорному морі від 4 жовтня 2001 р.)


То мушу сказати, що на моїй пам'яті таких і подібних випадків вистачало і в виконанні інших. Корейський літак над Сахаліном, Боїнг над Перською затокою, певно і інші випадки також були. Хоча для наших Збройних сил це величезна чорна пляма.

Odarka - 11-4-2010 у 22:00

Співчуваю полякам. Для них це справді трагедія.
З неофіційних джерел повідомллося, що покійний президент Польщі тиснув на пілота, щоб той все ж таки сів за будь-яких умов...і це вже не вперше...але ми так і правди не дізнаємося.

Dmy - 11-4-2010 у 23:30

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Odarka
З неофіційних джерел повідомллося, що покійний президент Польщі тиснув на пілота, щоб той все ж таки сів за будь-яких умов...
З яких таких "неофіційних джерел"? Бабуськи розповідали? Я, напр., взагалі не уявляю, як можна дізнатися, що відбувалося на борту. Ніхто же не вижив. Хіба що ображений пілот зв'язався із Центром і поскаржився на Президента шифром. Або просто в ефір - відкритим текстом: от же ж, гад, я сідати не хочу, а він примушує. Так що, якщо що, то я не винен, це все - він.
Дурно пахнуть такі "новини" з таких "джерел", і я навіть здогадуюся, де їх продукують.

Юрій Сєров - 12-4-2010 у 00:17

Цитата:
З неофіційних джерел повідомллося, що покійний президент Польщі тиснув на пілота, щоб той все ж таки сів за будь-яких умов...

Навіть якщо це правда, то це не значить, що літак мав розбитися.
Очевидно таакож, що аеродром був в неналежному стані.
Літак промахнувся не лише вертикально, а й горизонтально. Навіть якщо диспетчер радив сідати в іншому місті, то у випадку, коли пілот вирішив приземлятися, диспетчер мав помагати йому посадити літак. Чому він так його "завів"?
Про 4 заходи на посадку також ми знаємо лише від російської сторони. Треба чекати розшифровок "чорних скриньок".
Запитань більше ніж відповідей....

Demyan - 12-4-2010 у 10:58

В мене батько колись працював в аеропорту - якраз саме сажав літаки і т.д.
Так от в тому аеропорті система навігації не відповідала системі навігацї що була в літаку, тому точно скоординувати не було як. Звісно про це знали пілоти. Оскільки перед польотами знають аеропорти можливих (екстерних) зупинок а також їхні можливості. Говорити що аеропорт поганий не можна - бо все це пілоти знали.
Якщо пілот професіонал і знає що не посадить літак - будь хто може казати йому посадити літак але якщо він невпевнений він не повинен сажати літак. Швидше за все пілот пробував сажати літак, можливо з останьої спроби він просто іза поганої видимості не побачив того високого дерева і зачипив хвостом - а це вже все, літак некерований, вирівняти або щось зробити просто нереально.
ЗВісно що правда ніколи не вилізе..але це вже сталося і неповернути назада.

Aндpiй - 12-4-2010 у 12:14

Російський авіафорум:
http://aviaforum.ru/showthread.php?t=26710&page=33

Hanor Narasson - 12-4-2010 у 17:10

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Андрєєв
to Hanor Narasson, Андрій Пелещишин: панове, ваші погано завуальовані закиди в бік РФ (начебто це вони винні у катастрофі) видаються мені безглуздими.


Нагадаю стару притчу про пастуха, який кричав "Вовк, вовк", коли вовка і близько не було. Так от, зараз ситуація "по модулю" така сама.
Російська імперія за час свого існування настільки напакостила всім своїм сусідам, що навіть якщо зараз вони дійсно ні при чому, то (с) "Не верю!"


Цитата:

Тому (це звісно IMHO) якби москалики вирішили трошки тряхнути ляхів, то зробили б це наприклад над територією України, або Білорусії, але не в себе


(c) "Хочеш надійно заховати - постав на найвиднішому місці":baddevil:
Все одно росіяни винні і повинні покаятися!:baddevil:

Іван Дівеєв - 12-4-2010 у 17:37

1. Чи винуваті тут росіяни невідомо покищо.
2. Якщо росіяни невинуваті, то чи стануть вони це доводити (чи буде відкритим слідство)? Не факт. Чого варта тільки показова страта Литвиненка з полонієвим слідом через пів Європи? Вписується в образ всесильних чекістів, розвіювати який їм невигідно.
3. Співчуваєм полякам, вічна пам*ять загиблим, дійсно величезна втрата для Польщі.

Юрій Сєров - 12-4-2010 у 19:55

Упевненість, що росіяни таки винні, починає наростати:
1. Не було 4 заходів на посадку, була одна. Тобто тиску на пілота ніхто не чинив. І завели його в ліс, а не на ЗПС.
2. Кажуть тепер, що проблема була з мовою і винні в цьому пілоти. По-перше, думаю, що швидше росіяни не знали англійської, ніж пілот президентського літака. По-друге, з того авдіо, що з'явилося в неті (якщо це не фейк), добре чути, що з російською в поляків все ОК.
Якщо російська сторона справді не винна, то поводитися має значно правильніше в цій ситуації, говорячи речі, які легко спростовуються - просто підставитися.

Dmy - 13-4-2010 у 00:27

Щодо мови, то в літаку знаходився особистий президентський перекладач із російської. Якби за складної ситуації виникли мовні проблеми, уж його би точно залучили.
Кароч, черговий московський звіздьож.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Андрєєв
якби москалики вирішили трошки тряхнути ляхів, то зробили б це наприклад над територією України, або Білорусії, але не в себе
Ну то підкажіть, де саме в Україні чи Білорусі літак Президента Польщі з такою оравою на борту робив посадки? Варшава-Смоленськ для тушки - не відстань. Ракетою в небі бахнути? Засікуть і розсекретять миттєво. А ось зліт-посадка - саме те, надто коли є такі зручні "несприятливі погодні умови".
Це все - не до того, що я наполягаю на атентаті. Але ваша аргументація нікуди не годиться.

Іван Андрєєв - 13-4-2010 у 19:21

На те вони і спецслужби, щоб ювелірно виконувати завдання будь-якої складності. Вважаю, якби Росія дуже хотіла, вона б так "топорно не сработала ". Думаю, що в них є такі методи, які нам простим смертним знати не дано. Те, що буде далі написано курсивним шрифтом можна не читати, адже це лише моя фантазія.
Найпримітивніше, що навіть мені (не чекісту) прийшло в голову: в Польщі своїх спеціалістів немає, президентський літак ремонтувався в РФ. Останнього разу це було в 2009 році на авіаційному заводі ООО "Авиакор", Самара. Спеціаліст по диверсіям зробив би своє діло вправно, так що в потрібному місці і в потрібний час, або ж за допомогою радіо- чи будь якого іншого сигналу щось би в системі керування літака відмовило. Знайди потім серед обгорілих уламків, які розкидано на кілометри ту маленьку штучку (якщо вона взагалі не згорить).
Звісно, це дилетантський підхід, але в Кабінетах, якби захотіли, придумали щось набагато цікавіше, аніж диспетчерувати посадку літака на дерево, напустивши перед цим туман. До того ж, були випадки, коли після невдалих посадок (навіть розривало фюзеляж) певна частина пасажирів залишалась в живих. Ось наприклад, 22 лютого 2009 р. літак авіакомпанії Turkish Airlines розбився під час посадки в Голландії, поблизу аеропорту Schiphol, що в Амстердамі. Фюзеляж розбився на шматки. На борту було 128 пасажирів та 7 членів екіпажу. Загинуло лише 9 осіб, поранено більше 90 осіб (кому як пощастило), а інші - без тілесних ушкоджень. Тобто цей варіант не надійний для вбивства. А "в ЧК работают наверняка! "

Юрій Сєров - 13-4-2010 у 19:53

З Литвиненком вийшло не надто ювелірно.

Іван Андрєєв - 13-4-2010 у 20:41

Справа Литвиненка - то справа неоднозначна. До цього топіку вона відношення не має. Але моє IMHO щодо неї таке: там не обійшлося без руки Березовського, бо багато Британці темнять, а це підозріло. Чому, наприклад, не були оприлюднені результати патологоанатомічного вивчення Литвиненка? Або, звідки взявся той радіаційний слід по Європі, начебто від Литвиненка, якщо полоній не виділяється через шкіру? (якби він виділявся - то хто б так підставився, обравши саме полоній для отруєння?) А вони там розігрували комедію, наче ось до цієї штуковини доторкнувся Литвиненко, а вона й досі фонить.
Висновок: ймовірно, що РФ причасна до вбивства Литвиненка, але полоній - то туфта, яку було підкинуто у пресу, щоб люди всього світу боялися ФСБ і співпраці з Росією. Кого налякає те, що зрадника, наприклад, застрелено? Нікого. Почитали б і все. А так, полоній, велика доза опромінення, ядерні технології, що несуть небезпеку для всього світу - це лякає.

Юрій Сєров - 13-4-2010 у 20:58

Цілком можливо, що чекістам і не треба ювелірно. А так, щоб не доведеш, хоча всім зрозуміло, хто за цим стоїть. Щоб боялися.

Іван Андрєєв - 13-4-2010 у 21:06

А ось з цим, пане Юрію, я не можу не погодитись. Якщо в їхніх планах був показовий виступ, так би мовити, - то все начебто логічно.

Андрій Пелещишин - 13-4-2010 у 21:58

Ніби для ілюстрації того, що не потрібно їздити в країни, проти яких РФ проводить бойові дії. Можливо, але занадто великий ризик довготривалих ускладнень, хоча хто зна? Яструби і голуби є в будь-якому уряді, яструбам завжди вигідна ескалація.

Павло Жежнич - 13-4-2010 у 21:59

Підозри виникають тоді, коли є вигода. А вигода з того, що загинуло майже все керівництво Польші є як для Росії, так і в середині самої Польші. Наприклад, для їхнього теперішнього прем'єр-міністра Туска, який займає лояльну до Росії позицію.

Крім того є певний ланцюжок подій, пов'язаний з самим президентським літаком:
1)декілька історій з технічними проблемами
2) недавній технічний ремонт в Росії
3) недавня відмова Туска придбати для президента новий літак.

Також є достатньо незрозумілих пояснень:
1) 4 заходи на посадку - це абсурд.
2) Мовного бар'єру між пілотом і диспечером не було навіть при тому, що переговори велися російською, а мали б англійською. Пілот знав російську мову, хоча диспечер "допомагав" також на ламаній англійській.
3) В перший день по ТБ показали свідка, який стверджував, що літак на посадку йшов не рівно, а з сильним нахилом (кренився на бік). Я цей сюжет побачив лише один раз, після того його не повторювали (інші сюжети повторювали неоднократно).
4) З якої причини літак мав кренитися, якщо надворі був туман, але не сильний вітер? Від поганої видимості літак не кидає вліво/вправо.
5) Була інформація, що через пів-години після катастрофи розвиднілося. Важко щось говорити, але з того що показали випливає, що це не був сонячний день. А якщо це хмарний день, то з якої причини туман має швидко розвіюватися з дуже поганої видимості в нормальну?

Щодо "ювелірності". Минулого року Росія не надто "ювелірно" відключала газ для України. Навіть на репутацію не зважали. І в цій катастрофі на захист Росії міг би стати той факт, що їй (якщо мислити логічно з точки зору репутації і ведення бізнесу) не вигідна катастрофа літака російського виробництва. Але чи завжди в діях Росії прослідковується логіка, особливо коли треба показати "кузькіну м..."?

На жаль ми навряд чи дізнаємося, що сталося насправді. Серед винних хіба буде пілот. Вічная пам'ять.

Андрій Пелещишин - 13-4-2010 у 22:04

Мені здається, що "проросійськість" Туска це міф. Я думаю, він як і Качинський - "пропольський". Єдине, що можливо в нього інша система пріоритетів, і між бажанням погавкатися з сусідом і бажанням заробити на ньому він вибирає друге.


Туман міг розвіятися від викидів внаслідок пожежі. Може навіть від домішок у паливі.

Dmy - 13-4-2010 у 22:33

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Підозри виникають тоді, коли є вигода. А вигода з того, що загинуло майже все керівництво Польші є як для Росії, так і в середині самої Польші. Наприклад, для їхнього теперішнього прем'єр-міністра Туска, який займає лояльну до Росії позицію
Для Туска тут жодної вигоди.
Восени мали би відбутися чергові президентськи вибори, на які Качинський виходив із підтримою десь на рівні Ющенка. Туск і без того був найпопулярнішим політиком Польщі, при тому він вирішив, що президентський пост йому ні до чого: прем'єрський - краще, а на президента збирався балотуватися його товариш по партії, який теж за рейтингами обігрував Качинського на раз і без катаклізмів.
Тепер же вибори відбудуться вже у червні, а Лех Качинський наразі став національним героєм. Якщо на вибори збереться піти його брат-близнюк, велика частка посмертного рейтинга перейде до нього, навіть підсвідомо: те саме обличчя. До того ж у катастрофі загинуло багато людей, жодним чином не пов'язаних із Качинським, а від декого, навіть навпаки, Туск геть не відмовився би в подальщій роботі.
До всього, Польща достатньо вже цивілізувалася, не вірю, що там можливе таке дикунство. Навіть наші, й то мочать клієнтуру по одному, рідко - по двоє, а не цілими літаками.

Павло Жежнич - 13-4-2010 у 23:23

Я ж не казав, що Туск організовував це все (якщо ж це дійсно хтось організовував). Але в нього були не найкращі стосунки з Качинським і профінансувати заміну президентського літака він відмовився.

Dmy - 14-4-2010 у 00:48

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Я ж не казав, що Туск організовував це все (якщо ж це дійсно хтось організовував). Але в нього були не найкращі стосунки з Качинським і профінансувати заміну президентського літака він відмовився
Не найкращі - це м'яко сказано. По-моєму, вони терпіти одне одного не могли! Ющенко vs Юля, дубль 2.
Туск Качинському літака не купив? Так, не купив. Ну, пакостили вони одне одному останнім часом, як могли. Президент - той постійно закони ветував, а прем'єр ... ось, на Боїнг башляти відмовився. Знав би, чим закінчиться. Тепер йому же будуть закидати: "Ось ти просто пожлобився, гонор свій показав, а він розбився. Із-за тебе." І все це - під час президентської кампанії. Ой, не вчасно воно для Туска сталося.

Мене інше цікавить. Чи польська верхівка завжди ось так - сотнями в одну тушку тулилася? Чи, може, це чиясь нова оригінальна ідея? Чия саме? І хто ще про це знав? І хто тая кобіта, що запізнилася і не полетіла?

Павло Жежнич - 14-4-2010 у 16:10

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Dmy
Мене інше цікавить. Чи польська верхівка завжди ось так - сотнями в одну тушку тулилася? Чи, може, це чиясь нова оригінальна ідея? Чия саме? І хто ще про це знав? І хто тая кобіта, що запізнилася і не полетіла?

Взагалі то є дивно, що в один літак зразу майже все вище кервництво запакували. І навіть не так важливо, що то була тушка.

Odarka - 15-4-2010 у 07:33

Я не захищаю Росію, але який сенс росіянам:saint: "збивати" польській літак в себе на території?

Андрій Пелещишин - 15-4-2010 у 07:53

Одарко! Правила, будь-ласка!

Hanor Narasson - 15-4-2010 у 08:11

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Odarka
Я не захищаю Росію, але який сенс москалям "збивати" польській літак в себе на території?


Так не цивільні ж збивають. А "москаль" - це традиційна українська назва російського військовика.:baddevil:

Андрій Пелещишин - 15-4-2010 у 08:36

Давайте цю дискусію тут розводити не будем. На Форумі таких назв не повинно бути.

Dmy - 15-4-2010 у 10:50

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Odarka
Я не захищаю Росію, але який сенс москалям "збивати" польській літак в себе на території?
Я не нападаю на <традиційна українська назва російських військовиків>, але
1) А на чій території вони його ще можуть збити, так щоб це виглядало як нещасний випадок (якби в них виникло таке бажання)?
2) Так вони його і не збивали:cool::saint: "Не виноватая я - он сам пришёл!"

Odarka - 15-4-2010 у 12:30

Я розумію, що не збивали, тому й написала в лапках:)) Але я так і не можу зрозуміти чим так поляки заважають Росії???

З москалів вибачте:saint: Вже виправила:)

Hanor Narasson - 15-4-2010 у 13:35

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Odarka
Але я так і не можу зрозуміти чим так поляки заважають Росії???

(c) "Ты виноват уж тем, что хочется мне кушать!":baddevil:

Причому цікавий нюанс, пов'язаний з цією байкою. Крилов в більшості випадків просто переспівував-перекладав байки попередників. А ця - суто російський витвір.:saint:

Андрій Пелещишин - 21-4-2010 у 21:26

З'явилася якась відеозйомка мобільним телефоном місця аварії - імовірно одна з перших зйомок.
Там специфічна і дуже суперечлива інтерпретація подій, але все-рівно, зйомка цікава.


http://www.youtube.com/watch?v=PxIFh3NkEvM&feature=player_embed...

Обережно, ненормативна лексика!

Юрій Сєров - 21-4-2010 у 22:32

Зйомка ця була вже раніше, але тепер з певними конспірологічними інтерпретаціями.
Я не вірю, що хтось когось там ще добивав. Думаю, живих не залишилося.
Хронологія катастрофи після "першого дерева" детально описана і проаналізована, швидше за все так й було.
Після того, як літак крилом зрубав березу і відламав шмат крила він почав крутитися вздовж осі і "приземлився" на дах. Метрів з 20 на швидкості 200 км/год. або й більше. Окрім удару об землю їх ще й придавило зверху.
Якби знати, що станеться, те що сталося, пілоти могли спробувати після перших корчів почати сідати "на пузо", а не намагатися підняти літак. Тоді, можливо, хтось би й вижив. Але хто ж міг знати і прийняти рішення за долі секунди...

Після удару, шансів вижити було мало, особливо у пілотів. Тому, імхо, це відео лише компрометує і провокує...

А ось чому літак опустився нижче траекторії приземлення - оце питання...

Юрій Сєров - 5-5-2010 у 22:01

Щось не поспішають поляки з оприлюдненням офіційних версій і результатів розслідування.
Днями з'явилися дві публікації:
1 - що пілотів не попередили про туман. Бздура, бо вони мають очі. Потім ніби спростували.
2 - що крім пілотів в кабіні знаходилася ще якась жінка. Ймовірно стюардеса - не розумію проблеми.

Юрій Сєров - 26-5-2010 у 14:46

Глава госкомиссии Польши: Самолет Качиньского разбился из-за ошибок пилотов

Ясно було, що валити будуть на мертвих. Але чому диспетчер нічого не зробив, коли бачив, що пілоти нижче допустимого рівня? Невже поляки настільки прогнуться, що звалять все на своїх?



Галина Лев - 26-5-2010 у 16:23

Ну а як щодо автора того відеозапису Андрія Мендерея? Щоправда, не знаю хто то і що там робив, але ж польський генеральний прокурор начебто визнав запис оригінальним. І, як я розумію, самого Мендерея вже "успішно" прибрали.

Тут натрапила на статтю з журналістським розслідуванням на декількох сайтах:

Вбити Президента Польщі Качинського наказав Путін. Журналістське розслідування

Тепер, коли тіла Президента Польщі Леха Качинського та його сподвижників спочивають у землі, саме час згадати тих, хто організував крах лайнера. Добивав на місці падіння літака уцілілих поляків і продовжують дезінформувати світову громадськість результатами так званого «розслідування».

Відомо, що «розслідування» катастрофи проходить під керівництвом тих же осіб, які організували аварію літака і послали спецпідрозділ «зачистити» тих, які вижили. Зрозуміло, якими будуть «результати розслідування», проведеного особами, основним завданням яких є замітання слідів злочину. Коли самі вбивають і самі розслідують, винних зазвичай не знаходять. Однак, є світова громадськість.

Отрок одного з наших товаришів знаходився на такому посту, через який проходить велика кількість первинної інформації, що надходить з місця катастрофи. Багато деталей відомі нам з перших рук. Порівняння текстів російської пропаганди з матеріалами першоджерел дають можливість внести поправки до загальновідомої інформації. Нехай це буде нашим внеском у розслідування одного з найнахабніших злочинів початку 21 століття.

Поправка перша. Загальновідомо, що з перших хвилин після катастрофи замість інформації з аеропорту «Північний» в ефір пішла, складена поспіхом неякісна дезуха.

Буквально про все, що там насправді відбувалося. Про густоту туману, звуки, які чули зустрічаючі. Про чотири заходи на посадку. Про наказ, нібито, самого Качинського, садити літак в Смоленську. Про те, що він таким же чином ледь не угробив літак у Грузії. Про поведінку різних служб і, нібито, що існував «мовний бар'єр». Про те, про що насправді свідчили місцеві жителі, в першу чергу льотний склад і працівники аеропорту. Про будь-яку дрібницю.

У нас була можливість відстежити процес складання чекістської брехні в режимі on line. Чітко виявились дві тенденції. Одну можна характеризувати як – на вході одні відомості, на виході – зовсім інші. Часто прямо протилежні до тієї інформації, яка нібито служила підставою для переданих в ефір офіційних повідомлень.

Зіставлення входу і виходу інформаційних повідомлень в режимі on line, дозволяє стверджувати, що всі без винятку матеріали підробляли під одну конкретну, «спущену згори» установку. Підроблялися не тільки журналістами окремих видань (хоча, не без цього), а, в першу чергу, офіційними російськими інформаційними агентствами.

Всі російські інформаційні агентства та ЗМІ – «трансформери» повинні були переконати своїх читачів, глядачів та слухачів, що «літак розбився з вини екіпажу, який не впорався зі своїм завданням у складних погодних умовах».

Другу тенденцію складання чекістського брехні в режимі on line можна визначити як – на вході взагалі жодної інформації з місця події. На виході – невідомо звідки взяті «надійні відомості». У тому числі, нібито, тільки що отримані з місця катастрофи. Не було такої інформації з місця падіння літака. Напевно, зайве уточнювати, що чистої води вигадки на виході давалися під ту ж установку – «літак розбився з вини екіпажу, який не впорався зі своїм завданням у складних погодних умовах».

З першої поправки ми робимо висновок – установка, під яку готувалися брехати після катастрофи, була готова ще до падіння літака Леха Качинського. А різноголосицю і смуту внесли, в першу чергу, надмірні старання кремлівських пропагандистів. Вони з усіх сил старалися, якомога яскравіше і переконливіше збрехати.

Чіткі та однакові вказівки в перші хвилини події нізвідки не виникають. Для порівняння згадаємо хоча б один приклад поведінки кремлівських інформаційних агентств та ЗМІ, коли не було ніякої завчасно заготовленої установки.

Коли помер перший президент Росії Борис Єльцин, протягом декількох годин російські ЗМІ мовчали, засунувши язика в одне місце. Всі великі агентства Заходу вже повідомили цю новину, коли в Кремлі тільки схаменулися і дали вказівку, як і що повідомляти.

Після катастрофи літака Леха Качинського установка, «як і що повідомляти» з'явилася відразу. Значить, були посадові особи, які заздалегідь знали, що літак впаде.

Поправка друга. Наші експерти переглянули весь доступний відео матеріал і зробили наступний висновок. Навіть у тому випадку, якщо пожежники не приїхали би взагалі і вщент би згоріли всі ті фрагменти літака, які палали в перші хвилини зйомок (відео матеріал Андрія Мендерея), ні про які «двадцять розпізнаних трупів» мова йти не могла. Навіть при тому крутому кутовому градусі, на якому завалили літак президента Польщі.

Не кажучи вже про те, що пожежу швидко загасили (це видно на більш пізніх офіційних зйомках тих же фрагментів літака) і, що більшість «нерозпізнаних», як на підбір виявилися військовими і охороною президента. З російського кулею в голові, як у 1940 році, тіло «загиблого в авіакатастрофі» рідним не повернеш.

Такі фрази, як: «Заспокойся!», «Не вбивайте нас!», «Дивися йому в очі!», «Дай пістолет!» відразу після катастрофи польською мовою могли вимовляти лише пасажири лайнера. А, ось команду російською мовою: «Всі назад, йдемо звідси!», міг віддати тільки командир того спецпідрозділу, який розстрілював поранених поляків.

Про інші моменти на плівці і говорити нічого. Хто ще ранньою весною – 10 квітня вранці в холодних смоленський лісах міг стояти поруч з лайнером, який тільки що впав, у одній лише білій сорочці, як не член екіпажу? Інші відомі і прямі докази Катині-2 будь-яка здорова людина може подивитися сама.

До речі, наш товариш – в минулому старший офіцер спецпідрозділу МО, стверджує, що після провалу операції (відео, яке встиг зняти Андрій Мендерей) виконавців уже немає в живих. Як і другої черги стрільців – тих, хто брав участь у знищенні невезучого спецпідрозділу.

Ті поляки, що вижили в катастрофі, зрозуміли, що бійці «в чорному» (на відео) прийшли їх убивати і відстрілювалися. Це чути на плівці. Виконавці вказівок Путіна «трудилися» з глушниками. Але відеозапис зі звуком і зображенням як нападників, так уцілілих, переграв усі їхні хитрощі.

Тому одні «російські офіційні особи» два тижні не можуть підробити вміст «чорних ящиків». Інші, зрозумівши, що справа горить, закинули в ЗМІ пробну кулю про «кавказький слід» у катастрофі літака президента Польщі. Буде ще, «офіційні особи» Росії та Польщі тільки розгортаються. Однак, замести сліди їм уже не вдасться.

З другої поправки робимо висновок, що «офіційні відомості» про «генетичний матеріал», замість тіл 21 поляка не відповідають стану уламків літака. Значить, вони загинули з іншої причини. Причину прояснює відео зйомка Андрія Мендерея.

Поправка третя. Всі експерти в один голос провели паралель з недавнім падінням літака при посадці в Домодєдово. Але там були зовсім інші умови. Екіпаж літака Ту-204 з Єгипту знаходився на ногах з раннього ранку, тобто – майже добу. Після вильоту з Москви до Хургади замкнули проводи й з'явилося задимлення. Відлетівши на пристойну відстань, довелося розвертатися. Ясна річ, що всі були на нервах.

Після заміни проводки на тому ж літаку з тими ж пасажирами вилетіли до Хургади. Пасажирів довелося заспокоювати і вмовляти, що ніякої небезпеки більше немає. Прямий рейс до Хургади, в залежності від типу літака – близько 5 годин. Прилетіли до Єгипту. Для екіпажу Ту-204 з урахуванням повернення і ремонту минуло вже 9 годин. Санітарну норму відлітали. По хорошому, треба було йти відпочивати.

Що робити – замовляти готель і платити за стоянку літака? Тим більше збитково, тому що запланованих пасажирів на зворотний рейс вже вивезли. Авіакомпанія спасибі не скаже. Погодилися летіти назад.

На підльоті до Москви відмовило навігаційне устаткування. На відміну від польського літака була глибока ніч, і 21-22 березня над всією Москвою дійсно стояв густий туман. Посадка за приладами не вдалася, екіпаж втомлений і засмиканий, а тут ще радіо висотомір заревів. Бачите, земля близько – Та пішов ти! У результаті – типова помилка впевненого в собі досвідченого пілота, який сотні разів садив літак у схожих умовах. Майже що в рідному аеропорту.

У Смоленському аеропорту «Північний» нічого подібного не було. Ні ночі, ні такого туману, ні гранично втомленого екіпажу, який весь день провів у напруженій і нервовій обстановці. Штатна ситуація, відпочилий і уважний екіпаж. До втручання в керування літаком збоку на малій висоті, чудово працює навігаційне устаткування.

З третьої поправки робимо висновок, що погодні умови і стан екіпажу в даному конкретному випадку не могли слугувати основною причиною катастрофи.

Поправка четверта. Обидва літаки, чиї аварії порівнювали експерти, схожого типу. У Смоленську ТУ-154, в Домодєдово ТУ-204, що летів з Хургади так само впав у лісі, так само були відірвані крила. Підсумок – двоє в реанімації, решта отримали травми різного ступеня тяжкості. При падінні у лісі, на схожому типі літака в момент виявлення решток ТУ-204 з Хургади всі люди виявилися живими!

Звичайно, є різниця між падінням літака з кількома членами екіпажу (Ту-204 в Домодєдово) і лайнера з 96 людьми на борту. Але літак польського президента був завантажений менш, ніж на дві третини. ТУ-154 бере на борт 163 особи. При завантаженні менш, ніж на 2 / 3, літак управляється без зусиль.

Наступна обставина – польський літак, зачепивши крилом дерева, перекинувся. Проте під час посадки пасажири і члени екіпажу повинні бути пристебнуті. Немає підстав думати, що це правило не дотримувалося при посадці в не дуже густому, але все ж тумані.

Остання обставина, здатна вплинути на кількість загиблих – кут атаки літака в момент зіткнення із землею. Є інформація досвідчених військових льотчиків, що ТУ-154 Леха Качинського «йшов на посадку, як винищувач». Тобто, під більш крутим кутом, ніж зазвичай. Це дійсно може збільшити кількість загиблих. Про це говорять також фрагменти літака, і їх розташування.

Офіційна версія – «під час катастрофи загинули всі». Висновок експертів: вірогідність поголовної загибелі всіх людей в літаку польського президента така ж, якби вода з відкритого крана потекла би не вниз, а вгору – прямо до стелі. Тобто, ймовірність, що в даній катастрофі загинули всі 96 людини на борту літака ТУ-154 – нульова.

З четвертої поправки робимо висновок, що, в будь-якому випадку, на польському лайнері повинні були бути ті, що вижили, і навіть уцілілі пасажири. Їх могло не виявитися виключно в одному випадку – якщо спецпідрозділ добив їх уже після посадки.

Ми можемо навіть назвати число постріляних – їх кількість коливається від 10 до 21 людини. За оцінкою найдосвідченіших експертів, у цій катастрофі неопізнаними могли залишитися (перетворитися в непридатне до розпізнання місиво або дуже сильно обгоріти) максимум 10 – 12 осіб. Не всі під час катастрофи знаходилися в носовій частині лайнера. Полум'я швидко погасили. Швидше за все, справді нерозпізнаних решток на місці падіння було вкрай мало або їх не було взагалі.

Так що рештки «тільки генетичного матеріалу від 21 людини» за версією ФСБ, і є та кількість, насправді, людей, що вижили після катастрофи на борту президентського літака Леха Качинського. Їх добили бійці російського спецпідрозділу, а потім вивезли і перетворили на шматки обгорілого м'яса, щоб приховати сліди злочину.

Поправка п'ята. Як влаштували крах лайнера польського президента? Експерти нам пояснили, що елементарно. Літак збили російські спецслужби, на малій висоті, змінивши параметри посадки. Для цього є кілька способів. Наприклад, секундна маніпуляція з курсо – гліссадною системою на невеликій висоті перед самою посадкою.

Або електромагнітний імпульс на поздовжні чи бокові канали управління літаком (рулями, елеронами) перед приземленням. Льотчики все бачили і розуміли, але зробити вже нічого не могли. Не вистачило часу. Саме тому, щоб приховати сліди злочину, членів екіпажу, які вижили, і тих, хто міг чути їхні переговори, потрібно було добити на землі.

У чому прорахувалися виконавці наказу Путіна, то це в тому, що серед уцілілих виявилися озброєні і хоробрі люди, які навіть у цьому положенні вчинили дієвий опір. Спецгрупа не змогла безперешкодно перестріляти поранених поляків за встановлений ліміт часу. Довелося затриматися на місці страти і там їх застукали люди, що підбігли, в першу чергу, Андрій Мендерей, який зняв те, що відбувалося, на камеру.

Все, що було потім, між іншим, пішло точно за наміченим у Кремлі планом. Місце катастрофи оточили, нікого не допустили, вивезли загиблих в авіакатастрофі і застрелених на землі. Прибрали сліди нападу та розправи.

Ця поправка – ключ до розуміння того, що відбулося, і пояснює все, тут коментарі не потрібні.

Поправка шоста. Чому Путін вирішив скоїти злочин на своїй території? Експерти стверджують, що таким способом збити літак і забезпечити надійне прикриття теракту, можна тільки на повністю підконтрольній російським спецслужбам території.

По-перше, необхідний електромагнітний імпульс на тисячі кілометрів не пошлеш. І курсо – гліссадну систему може задіяти тільки той, хто сидить за диспетчерським пультом або її зі сторони. Але це «зі сторони» має бути зовсім поруч, на не великій відстані.

По-друге, на своїй території найкращі можливості замести сліди. Що й відбувалося з першої секунди після падіння, відбувається зараз і тільки почне відбуватися, коли розпочнуть оголошувати результати офіційного «спільного» розслідування.

Експерти назвали багато позицій. Необхідність двічі змінити фізичні джерела перешкод – «лампи» перед прильотом літака Качинського та відразу після катастрофи.

Достріляти уцілілих, розірвати на частини і спалити шматки тіл застрелених пасажирів лайнера і членів екіпажу. Забезпечити «загадкове зникнення» доказів, наприклад, тієї зброї, з якої відстрілювалися охоронці Леха Качинського та військові, які вижили в катастрофі.

Пошукати кулі спецпідрозділу та польських військових в останках літака і деревах на місці розправи. Підробити показники «чорних ящиків». Надати такі зведення погоди і інші параметри катастрофи, які необхідні для підтвердження брехливої версії про, нібито, «вину екіпажу, який не зумів здійснити посадку в складних погодних умовах». І багато чого іншого.

З шостої поправки робимо висновок, що, технічне вирішення замаху і, в першу чергу, «заходи прикриття» вимагали, щоб літак був збитий на території підконтрольній спецслужбам Путіна.

Переходимо до сьомої поправки – «політичної доцільності» (з точки зору Кремля) цього теракту.

Лех Качинський перебував у відносній безпеці до тих пір, поки Путін не догледів нового «польського Януковича» – туго мислячого «друга Росії», польського прем'єра Дональда Туска. Це був той рубіж, після якого чекістська верхівка Росії зайнялася тільки одним питанням – як розчистити дорогу своїй маріонетці або його однодумцю з тієї ж компанії «друзів Росії». Знаючи звички і попередні справи Путіна, не важко здогадатися, якими способами вони планували це зробити. Що і як зробили, весь світ дізнався 10 квітня вранці.

З сьомої поправки робимо висновок, що ставка Кремля на «польського Януковича» – Дональда Туска, його сподвижників і електорат запустила механізм фізичного усунення Леха Качинського. Бажано, разом з його найбільш яскравими однодумцями. Методи – звичайнісінькі з арсеналу Путіна і його товаришів по КДБ.

Поправка восьма. На що розраховували організатори замаху в такій ризикованій справі? Адже наслідки дійсно можуть бути – і неодмінно будуть – найбільш небажаними для Кремля. Нічого нового, як і всі останні десять років, ставка робилася на звичайних дурнів.

У Кремлі завжди вважали лідерів Західних держав дещо придуркуватим. Такими, які прислухаються до думки свого населення і носяться з якимись правами людини, як курва з казанком. Цю тезу я можу обґрунтувати і засвідчити особисто.

У Кремлі до сих пір вважають, що ніхто не повірить, що лідер Російської Федерації міг зважитися на таке.

Зобов'язати своїх підлеглих організувати вбивство президента іншої держави на своїй території! Не повірить, в тому числі, своїм очам і вухам. Якщо політикам і бюргерам благополучних країн пред'явити незаперечні докази – все одно не повірять.

На Заході в головах обивателів свої уявлення про межі кремлівського віроломства. Такий ризик! Така жорстокість! Навіщо? Так це ж, любі мої, Росія! Тут ніколи не було інакше. Хто не ризикує, той не п'є шампанського!

І ніхто із самовпевнених бюргерів не згадає справжнє обличчя Путіна, коли той, в пориві неприборканого гніву, обіцяв «повісити за яйця» президента Грузії Михайла Саакашвілі. Говорив це у присутності лідерів Західних країн.

Ніхто не згадає, щирого жалю Путіна, що йому не вдалося до кінця отруїти Віктора Ющенка. Президента України – держави, якої, згідно з публічним висловлюванням Путіна «насправді не існує».

Ніхто не згадає присвоєні Путіним генеральські звання російських силових міністерств і спецслужб тим, хто отруїв Президента України Віктора Ющенка і втік із Києва до Москви.

Адже Лех Качинський був третім президентом сусідньої держави після Саакашвілі і Ющенка, якого Путін ненавидів більше від інших. Ніхто не очікував такої зустрічі? На те й школа російських спецслужб. У стінах КДБ Путіна довго вчили діяти раптово і несподівано для супротивника.

З восьмої поправки робимо висновок, що Путін завжди вбивав людей, яких вважав своїми ворогами. І завжди при цьому ризикував, проводячи найгучніші спецоперації, в тому числі, за кордоном. Лех Качинський був у першій трійці ворогів Путіна і єдиний, до кого він міг дотягнутися. Тут ще й «польський Янукович» підвернувся.

Що стосується розрахунку Кремля на безпросвітніх дурнів, які не повірять навіть незаперечним доказам скоєння злочину, то на сьогоднішній день цей розрахунок виправдовується навіть у Польщі.

Поправка дев'ята. У кожної людини є своя «фірмова» характерна риса, яка визначає її поведінку. Є вона і у Путіна. Захід так і не зміг правильно відповісти на питання: «Who is Mister Putin?» Справедливо була відзначена схильність до силових рішень, але це крихти.

Характерна риса Путіна відразу впадає в очі. Це його гранична жорстокість на межі божевілля.

Школярі Беслана у вересні 2004 року. Наказ Путіна перервати переговори і «добро» на спалювання дітей з танкових гармат. Підсумок – більше 350 загиблих, далеко за 500 поранених. У тому числі, кинуті на кинджальний вогонь обстрілу повстанців найкращі бійці російських спецпідрозділів. Величезна кількість інвалідів.

Заручники мюзиклу в «Норд – Ості» на Дубровці в жовтні 2002 року. Повстанці вбили трьох осіб, за командою Путіна отруїли не менше 174 глядачів вистави. Це тільки ті із загиблих, чиї прізвища вдалося довести їх родичам. Брехливу офіційну цифру не варто навіть згадувати.

Не відстають від свого патрона довірені особи Путіна, наприклад «крихітка Кадиров». Сьогодні вони творять звірства, які одного разу вже отримали правову оцінку в Нюрнбергзі. Все ближнє коло Путіна – як на підбір кандидати на лаву підсудних Міжнародного військового трибуналу.

Що ще потрібно знати, щоб передбачити поведінку Путіна і його підлеглих на зустрічі люто зненавиддженого в Кремлі президента сусідньої держави?

З дев'ятої поправки робимо висновок, що вбивство Леха Качинського і 95 його товаришів укладається в основну характеристику Путіна з такою ж точністю, як патрон у патроннику.

Поправка десята. Ключові віхи біографії Путіна. Вони одноманітні, але дуже показові в світлі вбивства президента Леха Качинського та значної частини польської еліти.

Що незрозумілого залишилося, коли підірвали будинки в Москві і Волгодонську в восени 1999 року? При цьому, на державному рівні назвали місце вибуху ще до того, як він відбувся! Навіть Адольф Гітлер не дозволив собі підривати мирно сплячих німців. Обмежився підпалом Рейхстагу.

А безперервна низка «загадкових» вбивств серйозних політичних супротивників Путіна, правозахисників, журналістів, представників молодіжних і просто громадських організацій? З того моменту, коли Путін отримав владу, політичні вбивства в Росії і за її межами Кремлем поставлені на безперервний потік.

Беззахисним жінкам стріляють у спину в підворітті або вбивають прямо в путінській міліції. Здорових чоловіків викидають з вікон, труять отрутою і стріляють з за рогу. Щоб зломити непокірливих, силові структури Росії спалюють їхні будинки, викрадають їхніх дітей і вбивають їх батьків. Що ще потрібно знати, щоб, після чергового злодіяння російської влади не канючити: «Цього не може бути! На це ніхто не піде!» І інші дурниці.

З десятої поправки робимо висновок, що вся попередня біографія Путіна насичена такими ж одноманітними злочинами, який було здійснено 10 квітня в аеропорту «Північний». Було б навіть трохи дивно, якщо Путін не спробував би хоча б отруїти своїх ворогів.

Тепер ми підходимо до суті питання.

Одинадцята позиція – почерк Путіна. У поведінці будь-якого злочинця є такі характерні риси і нюанси, які ніхто інший не в силах підробити. Навіть, якщо би дуже захотів цього.

Дивимося приклади.

Теракт в лютому 2004 року в столиці Катару Досі. Підірвали ненависного Кремлю Зелімхана Яндарбієва і його 13 річного сина. Погано підготовлені диверсанти з Москви тоді попалися, як маленькі. Залишили обрізки проводів і шматки ізоляційної стрічки в орендованій машині. Насправді їх взяли, як курчат на світанку. Путін домігся їх видачі Москві.

А тепер уважно! Ми підходимо до головного. Переданих з Катару бандитів середньої руки в аеропорту зустріли на рівні глав іноземних держав. Тепер вони герої в очах товаришів по службі і приклад для кремлівської молоді.

Ось саме тут криється характерна закарлючка його почерку. Це, якщо хочете, підпис Путіна під тими злочинами, ідейним натхненником яких він був, є зараз, і буде аж до лави Міжнародного трибуналу. Такий почерк Володимира Володимировича Путіна.

Розшифровується ця особливість почерку так – офіційно ми ні при чому, але всі повинні знати і розуміти, що таке могли зробити лише ми! І таке може статися з усіма, хто посміє виступити проти нас!

Прикладів тисячі. Відомі переважно ті злочини, які розслідувалися в інших країнах. Наприклад, отруєння Саші Литвиненка. Його отруйник на прізвище Луговий показово отримав призначення до Державної Думи. Отак вам всім європейцям та іншим англійцям! Щоб всі знали, хто насправді вбив свого ворога і навіщо. І що буде з іншими, посміють тільки вони перечити відставному майору КДБ.

Не відстають його улюблені призначенці. Хіба міг би «крихітка Кадиров» без відома Путіна організувати серію замахів за кордоном? Смішно подумати.

У Росії все набагато простіше. Самі вбивають і самі «шукають». Усі без винятку «замовлення» Путіна – не розкриті. Прошуміло викрадення на очах у всіх в аеропорту Магаса й демонстративний розстріл прямо у міліцейській машині власника інгушського сайту Магомета Євлоєва.

Тремтіть блогери! Навіть, якщо послужливий полковник путінських спецслужб вас показово пристрелив на очах у великого скупчення народу, відповідати буде рядовий мент – стрілочник. І більше, ніж рік умовно, йому не дадуть.

Особливий випадок – вбивство Ганни Політковської. Тут Путін дозволив собі навіть публічно познущатися, що «її вбивство завдало нам набагато більших збитків, ніж те, що вона написала». Хвалькувата форма того ж месіджу – тремтіть, ми можемо не тільки вбити, але вбити, плюнути і не помітити!

Цю матрицю не можна підробити. Вона вилізла відразу після вбивства Леха Качинського. Від заголовків «Всі недруги Росії знайдуть свій кінець під Смоленськом» до більш закамуфльованих форм – «чи візьмуть тепер гору друзі Росії?»

Почерк той самий – офіційно це була катастрофа, але всі повинні знати і розуміти, хто і навіщо прикінчив президента Польщі і його однодумців. І що станеться з рештою, якщо що. А так – «шкодуємо і тужимо разом з дружнім народом Польщі за загиблими в жахливій авіакатастрофі».

З одинадцятої поправки робимо висновок, що Путін завжди ставив свій автограф під організованим і проведеним терактом. Поставив він його і зараз.

Останнє – дванадцяте зауваження. Як будуть реагувати офіційні особи інших держав?

Неважко передбачити. Дуже багато хто намагатиметься замовчувати очевидні і незаперечні факти. Закривати очі, затикати вуха, не бачити, не знати і не чути.

Чому? Дуже просто. Як у світлі сьогоднішніх подій повинні виглядати всі ті політичні козли і, перепрошую за нововведення – козлиці, які роками цілувалися і приятелювали з відставним майором КДБ?

ТІ, що запрошували цього простого чекістського хлопця до свого обіднього столу, штовхали похвальні промови, говорили йому компліменти і кликали відпочивати на особистому острові серед теплого моря?

Ті, хто до цього дня продовжують ратувати за «хороші відносини» з такою путінською Росією і такою її владою, всілякі прокладчики труб та інші «прагматики»? Адже у них лацкани піджаків і парадні відвороти спідниць тепер у крові Леха Качинського та польської еліти.

Я не здивуюся, якщо ми найближчим часом знову побачимо разом двох головних партнерів у справі вбивства президента Польщі. Путіна і «польського Януковича» – Дональда Туска. І обидва будуть в два горла розповідати один і той же кремлівський сюжет про «досягнуті результати спільного розслідування» і «нерозривну дружбу між російським і польським народами».

А на задньому плані послужливі коментатори ні, ні, та обережно натякнуть, що якийсь час тому два «братні народи» намагався посварити якийсь Лех Качиньський і його сподвижники. Проте, не склалося.

Тому вбивство президента Польщі і значної частини її політичної еліти зараз стане серйозним випробуванням для багатьох країн Західної демократії.

Все ж таки є на білому світі такі політики і керівники держав, які Путіну нічим не зобов'язані. Більше того – хто раніше бачив сутність Путіна і його режиму. Знав справжні погляди і справи відставного майора, тому анітрохи не здивовані тим, що сталося. Є зрячі парламентарі, неурядові організації та преса. Є опозиція в тих країнах Європи, чию політичну еліту підгодовували російський «Газпром» та інші Дерипаски?

Є Західні спецслужби, НАТО і світова громадськість.

Врешті-решт, є зняте відео Андрія Мендерея, професійні експерти, величезна кількість чесних, порядних і сміливих людей. Тому кирдик вам, кремлівські мавпочки.

Dmy - 26-5-2010 у 16:32

А-а, "Жесть посполітих":(
Хотілося би GW почитати - Міхнік під "східних братів" ніколи не підстилався.
Цитата:
Он, несмотря на то, что расследование еще не завершено, однозначно возлагает вину на экипаж самолета. "У меня седые волосы, я иду на риск и отвечаю за это. Я считаю, что общество должно быть в курсе", - заявил Клих

Цікаво, скільки сивоволосому Кліху залишилося до пенсії і де він надалі опиниться?

Юрій Сєров - 1-6-2010 у 21:17

Диспетчер сообщил о невозможности посадки в Смоленске за 15 минут до катастрофы Ту-154
Ну ніби за офіційною версією диспетчер не винен. Основна вина лягає на пілотів....

Юрій Сєров - 1-6-2010 у 22:13

Хоча...
http://korrespondent.net/world/1081814

Диспетчер сказав їм йти на друге коло всього за 6 секунд до катастрофи. Куди він дивився раніше? Він же мусів бачити, що вони не туди сідають!

Павло Жежнич - 2-6-2010 у 10:48

Зараз найпростіше говорити, що винні пілоти. За 6 секунд до катастрофи диспечер згадує про друге коло. А для чого тоді раніше "офіційні джерела" розпускали дезінформацію, що пілоти 4 рази пробували сідати? Заплуталися вже з тими "офіційними" версіями!

Odarka - 2-6-2010 у 11:23

Вчора на 24 каналі взагалі сказли, що диспечер десять разів повторив, щоб літак не сідав і набирав висоти, але тут (цікаві дві останні сторінки) http://slimak.onet.pl/_m/TVN/tvn24/stenogram.pdf виглядає так, що лишень за кілька секунд він почав попереджати.

marco - 2-6-2010 у 12:29

На цьому сайті http://smolensk-2010.pl/ зібрано всі версії, факти і питання, які досі без відповідей.

Андрій Пелещишин - 8-6-2010 у 21:37

Росіяни примудрилися вляпатися в досить дурну історію. Їхні військовослужбовці стягнули в мертвого пасажира кредитні карточки, а потім крали з них гроші.
http://lenta.ru/articles/2010/06/08/katyn/

Dmy - 8-6-2010 у 22:07

Тут питання постає. Навіть не як колишні урки потрапили до війська, а хто їх призначив на такий важливий пост? Чомусь про це російські мідії скромно мовчать.
Водночас, уже з'явилася версія, що тирили таки офіцери, а коли поляки підняли бучу, швиденько підкинули картки солдатам - колишнім зекам, аби переконливіше виглядало. Звичайнісінька, неодноразово відпрацьована ментівська практика.

Андрій Пелещишин - 9-6-2010 у 21:23

Досить дико те все виглядає. Чого солдати, які мали стояти в оцепленні, лазили по місцю аварії? Це, я так розумію, ще при неясності, чи є живі, при необхідності "зберігати все як є" для подальшої експертизи.

Павло Жежнич - 9-6-2010 у 21:30

Можна зробити логічний висновок: питання щодо необхідності "зберігати все як є" не стояло.

сумна - 9-6-2010 у 21:38

Те, що у тих солдатів є в минулому судимості, багатьох наштовхує на думку, що вони просто "козли відпущення", яких змусили взяти на себе чужу вину.

Андрій Пелещишин - 1-7-2010 у 20:19

Тепер виявилося, що щез дорогий годинник та запонки одного з загинувших у аварії.
http://lenta.ru/news/2010/07/01/watch/

Юрій Сєров - 21-12-2010 у 12:11

У катастрофі польського Ту-154 винні і пілоти, і диспетчери?

Нарешті хоч хтось з росіян визнає вину російської сторони...

Ігор Домін - 13-1-2011 у 22:59

А тепер вже тільки пілоти в усьому винні - не хотіли летіти на запасний аеродром. У цьому питанні Росія вперлась рогом. А як інакше? Хто слабший - той повинен терпіти. Читав інтерв*ю з братом загиблого президента. Говорить, що попередній уряд зробив майже все, щоб отримати газову незалежність від Росії. Але тепер все інакше.

Юрій Сєров - 25-1-2011 у 14:32

Алексей Ярославцев: Польские замечания на отчет российской стороны расследования авиакатастрофы под Смоленском

Мені здається Росія вже втратила момент попросити вибачення і об'єктивно признати свою провину в недбалій підготовці аеродрому Смоленська. Що лише підтверджує підозри щодо їхньої "непричетності".

Невирубані дерева, якісь миски з лампочками замість освітлювльної системи підтверджує лише, що там панує абсолютний безлад і убогість на фоні витрачання нафтодоларових мільярдів на палаци їхнім лідерам.

Трохи офф-топу
До речі, в нас ситуація не краща. Радянські системи доживають свої дні і в нас також вже почалися трагедії на залізниці, на теплопроводах, на дорогах. І так виглядає, що далі буде гірше.

Юрій Сєров - 10-4-2011 у 16:57

Сьогодні минає рік...

Андрій Пелещишин - 30-10-2012 у 15:34

Ситуація з польським літаком отримала несподіваний розвиток
http://www.istpravda.com.ua/short/2012/10/30/98730/
http://www.pravda.com.ua/news/2012/10/30/6976210/

пояснення, що тротил на уламках літака взявся з снарядів 2-ї світової виглядає дещо анекдотичним....

Юрій Сєров - 30-10-2012 у 20:02

ніби вже все спростували...

Dmy - 31-10-2012 у 02:21

Спростували. Але не все :)
Цитата:
Водночас журналісти видання висловили упевненість, що на уламках літака виявлено речовини, які "можуть бути слідом вибухових матеріалів"
:cool:

Андрій Пелещишин - 21-10-2014 у 20:32

І знову туман, і знову літак. Але на цей раз туман "зіграв у протилежні ворота". Принаймні формально президент фірми Total вважався чи ненайбільшим другом Росії у Європі. А тут таке - приїхав у Москву, зустрівся з керівництвом, публічно підтримав і на тобі! Тільки на цей раз дорогу перебігли не дерева а снігозбиральна машина.
Таке враження, що знайшлися служби, які показали ФСБ, що вони теж можуть грати у таку гру, притому на чужому полі і дуже прецизійно.
Щоправда дивує також факт, що всі російські ЗМІ просто хором кричать, що це ненавмисно і не теракт. Просто п'янота, алкоголіки нещасні у всьому винні. Так старанно виставляють себе дебілами, що аж диву даєшся - і п'яні за кермом сніг збирають і стажисти безвусі замість диспечерів, і взагалі бардак в одному з головних аеропортів РФ несусвітній. Неясно з якого дива так себе ганьбити, зазвичай росіяни не визнають своїх проколів.. Зрештою, може і російсько-французька дружба скінчилася і по прильоту чоловік мав щось не те зробити чи сказати, що було до смаку росіянам. А тут знову туман... і алкоголіки..

Юрій Сєров - 21-10-2014 у 21:04

Пишуть, що це сталось у Внуково-3, аеропорт, призначений суто для приватних літаків. Там усе за вищим розрядом, в тому числі GPS маячки на всій техніці, і, очевидно, найкращі системи безпеки.
А тут бухий тракторист і стажер без нагляду... Білими нитками все шито.

Петро Гончар - 29-10-2014 у 14:42

Тоді, виходить, що це спецоперація амер. спецслужб. Прибрати впливового європейця-русофіла, котрий сприяв пропагуванню політики Кремля в ЄС. І газове питання, водночас, лобіював на найвищому рівні.
І, прошу дуже, Путін стає все поступливішим Заходу.
І ще одна.
Була одна проблемка в американців... Але як казав радянський диктатор Йосип Сталін (Джугашвілі):
Цитата:
Есть человек - есть проблема, нет человека - нет проблемы.

В пресі навіть з'явилася версія, що це могли вчинити укр. спецслужби, яку, звичайно ж, встигли відразу висміяти: мовляв, де ж ми здатні на таке!.. Але не кажіть гоп, поки не перескочите! Адже не все має бути відомо широкому загалу, спецслужби - не рекламні аґенції, щоб давати розголос про свої плани та наміри. З боку Вашинґтону, мабуть, надійшло, так би мовити, добровільне-примусове прохання Києву: хочете допомоги від США і НАТО, проведіть одну важливу спецоперацію на території держави-агресора, яка на вас напала. Деякі дані зі супутника для проведення операції ми вам надамо. А після успішно проведеної операції ви отримаєте все, що ми вважаємо за потрібне вам дати.

Юрій Сєров - 5-11-2014 у 05:52

Наші спецоперацю у Внуково? :lol:
Наші знають хто злочинець, де він є і то не можуть ніц зробити. Або зловлять, а потім відпустять.