Форум Рідного Міста

Стратегія позиціонування країни за кордоном

Соломія Федушко - 25-3-2011 у 23:32

Міністерство закордонних справ України розробило стратегію позиціонування країни за кордоном. Її розробка обійшлася держбюджету в суму близько 100 тис. доларів.

Робота над стратегією була доручена компанії CFC Consulting, що є ексклюзивним представником телекомпанії CNN International в Україні.

Визначаючи ключові пріоритети позиціонування України, компанія зупинилася на відкритості як найхарактернішій рисі та цінності українців.

Головна персональна риса України, головне гасло стратегії: "Україна — відкритість". Ті позитивні риси, які сьогодні відомі в Європі та світі — гостинність, дружелюбність, любов, - вони всі втілені в одному слові "відкритість".

CFC Consulting також розробила логотип Україна — напис Ukraine moving in the fast lane, виконані в стилі "аніме" персонажі-символи для брендингової стратегії. Це хлопчик і дівчинка в національних українських костюмах на ім'я Спритко і просто Гарнюня.

Крім того, розроблено концепцію створення інформаційного порталу UkraineallabotuU.com, який має стати базовим джерелом інформації про Україну.

Також до стратегії входять можливі іміджеві проекти, зокрема Україна — центр сучасного мистецтва Східної Європи, Україна модна, Душа України в серці ЄС, Україна: знімальний майданчик нового світового кіно та ПроГУГЛянка вулицями України.

http://ua.korrespondent.net/ukraine/1199918-mzs-vitratilo-100-tisya...

Гарнюня і Спритко стануть символами України (на фото)
35.jpg - 30kB
Досить веселий сайт: http://brandukraine.org/

Як гадаєте, цей проєкт хоч трішки підніме Україну в очах іноземців? Невже такий безлад, який в нас твориться у всіх галузях, можна запіарити казочками? :rolleyes:
І який, на вашу думку, найефективніший метод для підвищення атрактивності та репутації України?

Ярема П. - 26-3-2011 у 08:41

UkraineallabouеU.com - вже тільки то, що повністю зроблено на гальмівнутому флеші, викликає відразу. Навіть немає кнопки переходу до варіанту без adobe flash.
Все решта теж викликає багато запитань. Взагалі імідж має творитися "не словом, а ділом", а з тим якраз величезні проблеми. І оті кошти на мильний піар цьому особливо не допоможуть.

Андрій Пелещишин - 26-3-2011 у 10:50

Цитата:
35.jpg - 30kB
Досить веселий сайт: http://brandukraine.org/

Справді веселий!!
Стрибнувший з вікна підприємець як символ нового податкового кодексу. І чесно і атрактивно :D


Рост - 26-3-2011 у 10:55

Прогуглянка? Гуглеводи, блін... Відкритість? Єдиний варіант - грузинський. Для цього треба позбутися тих, хто зараз тратить сотні тисяч на показуху, тоді, як в той самий час душить населення своєї ж держави, щоб назбирати на ще один острів в Тихому океані.
Якщо ще в когось є ілюзія, що щось буде добре з нашою державно-корупційною системою, позбувайтесь. А це чмо саме просто так не піде. Чи може історія медицини чи біології знає, коли паразит сам залишав організм, на якому паразитував, раніше, ніж доводив його до повного винищення?
От тоді і репутація України автоматично, без всякого пєару буде позитивною. І без витрачання народних (МОЇХ, @#$!) грошей на всяку чухню.

PS. Гарнюня і Спритко... Повбивав би козлів за знущання! Це символи України в сучасному світі???

Ірина Роздольська - 26-3-2011 у 11:38

Цитата: Початково розміщене учасником Рост  

PS. Гарнюня і Спритко... Повбивав би козлів за знущання! Це символи України в сучасному світі???

Підтримую, це вже, перепрошую, до---ізм вищої міри, я не знаю, хто там це видумував, але явно з мозгами не все в порядку.

В підтримку Роста.

Dmy - 26-3-2011 у 13:01

Цитата: Початково розміщене учасником Ірина Роздольська  

це вже, перепрошую, до---ізм вищої міри, я не знаю, хто там це видумував, але явно з мозгами не все в порядку
Як хто?
Цитата:
Компанія CFC Consulting, що є ексклюзивним представником телекомпанії CNN International в Україні

Ірина Роздольська - 26-3-2011 у 13:34

Я мала на увазі людей, які це видумували, а не компанію в цілому.

Соломія Федушко - 26-3-2011 у 14:06

Ось я знайшла пояснення, що означає це зображення українців, Гарнюні і Спритка

Цитата:
Символами для брендингової стратегії України було обрано персонажі-символи Спритка і Гарнюні. Персонажі виконані в популярному стилі «аніме», орієнтованому як на дитячу, так і на дорослу аудиторію.

За задумом, образ Спритка втілює в собі якості сучасного українського юнака, типового представника прогресивної української молоді. Йому властиві світлий гнучкий розум, висока освіченість, позитивне мислення, цікавість і відкритість до сприйняття усього нового і прогресивного, соціальна та громадянська активність, ініціативність, лідерство.

Гарнюня — уособлення сучасної, веселої, красивої, розумної та харизматичної української дівчини. Гарнюня — яскрава представниця жіночої половини українства. Вона водночас м’яка і незалежна, сильна і мудра, прекрасно освічена і творчо обдарована.

Залежно від конкретних цілей, персонажі можуть використовуватися як разом, так і окремо. Відповідно до задуму, можна вибудовувати сюжетні лінії, де кожному з персонажів буде відведено окрему роль.

Чоловічий персонаж можна представити в різних образах. У діловому костюмі він буде метафорою поліпшення розвитку бізнес-середовища в Україні, покращення інвестиційного клімату і поглиблення інтеграції України в глобальну економіку; у спортивній формі з м’ячем в руках він може, наприклад, анонсувати масштабну спортивну подію; у лижному костюмі персонаж асоціюватиметься з розвитком туризму; в пілотці — відсилатиме до сильних позицій України у літакобудуванні.

У діловому костюмі Гарнюня уособлюватиме успішну ділову жінку, у національному — гостинну українську господиню, яка відчиняє перед світом двері дому-України, таким чином рекламуючи цікаві туристичні напрямки; у спортивній формі чи, наприклад, у лижному костюмі — як символ любові українців до активного відпочинку.

Ірина Роздольська - 26-3-2011 у 16:06

А мені з першого погляду здалося що то меленькі грибочки.

Юрій Сєров - 26-3-2011 у 16:42

А шо тих двох Славків мало? :lol: Чи вони лише Евро-2012 стосуються?
Цитата:
Символами для брендингової стратегії України було обрано персонажі-символи Спритка і Гарнюні.

Типу Вітя і Юля. Тільки не ясно, який Вітя...:lol:

Андрій Пелещишин - 26-3-2011 у 20:18

Та ті дітки доволі симпатичні. Просто як можна звести "позиціонування України" до якихось двох анімешних символів?!
А в тих варіантах дорослих костюмів вони більше на гротесткних персонажів часів глибокого радянського застою схожі.

Andreas - 26-3-2011 у 22:06

Нє, ну то ващє...
Сто кілобаксів на таку фігню МЗС не шкода, а от щоб отримати письмову відповідь на запитання в Українського консуляту треба надіслати маркований конверт. 55 центів - бютжет МЗС не витримає.
На виїздному консульському обслуговуванні в Карлсруе люди, щоб зняти звичайнісіньку ксерокопію з документу бігали за два кілометри в бібліотеку (там був платний ксерокс, 10 центів за сторінку), але консульський ксерокс стояв в приміщенні прийому - ТІЛЬКИ ДЛЯ ПОТРЕБ СПІВРОБІТНИКІВ! Ну як то, ксерити на халяву? Там і катридж, і папір, і амортизація... А готівку (центи) брати гонор не дозволяє. Нехай побігають люди, ніц не станеться з ними.
Тарифи Українського консульства
Маю надію, що тепер зрозуміло, чому найвища ціна (як на самий ходовий товар) на "вихід з громадянства"?

Ярема П. - 26-3-2011 у 23:31

Цікаво чи хоч конкурс якийсь оголошували, чи просто дали заробити самі собі.

Andreas - 26-3-2011 у 23:51

Цитата: Початково розміщене учасником Ярема П.  
Цікаво чи хоч конкурс якийсь оголошували, чи просто дали заробити самі собі.


А от вгадайте з трьох раз, Яремо...
Думаю, що був трьох-чотирьох ступеневий конкурс. З попереднім оголошенням по радіо-телебаченню-інтернету, ну плюс всім власникам мобільників СМСки розіслали, звісно.
На першому етапі відібрали 500 кандидатів, на другому 50, на третьому 5, потім шампанським переможця привітали.
Всім учасникам - премія, кому 10, кому 100, кому 1000 баксів. Переможцю, як то водиться, контракт в найнайкращому рекламному агенстві, сто кілобаксів на рік "оклад жалованья"...
АБО!
Дівчинці-десятикласниці талановитій дали пензлики в руки, попросили хлопчика і дівчинку в стилі аніме намалювати, 50 баксів приплюсували.
Решту "дорослі дяді" поділили.

А який варіант реальніший самі вирішуйте. При жлобстві МЗС.

Андрій Пелещишин - 2-4-2011 у 11:53

З'явилася критика цієї стратегії позицінування на Українській правді
http://www.pravda.com.ua/articles/2011/03/31/6072003/
доволі змістовно пройшлися по візуальних образах.

Рост - 2-4-2011 у 20:29

Ну з'явилась... Гроші-то вже булькнули.