Форум Рідного Міста

пуповинна кров : здоров'я дитини - у Ваших руках

Анастасія Сітарчук - 10-4-2011 у 13:26

Ваше ставлення і ваші питання!
Являюся медичним консультантом,тому можу відповісти на ваші питання і допомогти з подальшими рекомендаціями)

Андрій Пелещишин - 10-4-2011 у 13:31

Якщо можете, наведіть будь-ласка інформацію щодо своєї професійної медичної кваліфікації, якщо хочете, щоби Ваші рекомендації сприймалися поважно.

Ірина Роздольська - 10-4-2011 у 13:43

Маєте щось спільного з Інтерсоно?

Анастасія Сітарчук - 10-4-2011 у 13:50

я являюся медичним консультантом Сімейного банку пуповинної крові,представництво якого є у багатьох містах України.Саме у Львові - я займаюся цим питанням.
за спеціальністю - я лікар-педіатр.

Нарахунок Інтерсоно.Шановна Ірино,ми з ними співпрацюємо.
А що саме Вас цікавить?

Ірина Роздольська - 10-4-2011 у 13:52

Та на разі особливо нічого щодо Інтерсоно, а от про банк пуповинної крові було б цікаво знати. Особливо про ціни і умови зберігання.

Анастасія Сітарчук - 10-4-2011 у 14:03

У нас існує система пекетів,один з яких вагітна собі обирає.Це залежить від того,на який саме термін вона б хотіла зберегти пуповинну кров.
Отже,на 1 рік збір + обробка+обстеження = 5800 грн + 100 Є за зберігання.
На 3 роки - 8750
На 18 років - 15270
На 36 років - 23700.
Також діють ЗНИЖКИ 10%,якщо в сім'ї лікарі,20% двійня,25% якщо дитина хвора.
Кров,яка була зібрана в пологовому будинку на протязі 24 буде доставлена в Київ для дослідження,відокремлення лейкоцитарної фракції,яку саме будуть заморожувати і зберігати у кріосховищі при температурі - 196 градусів.

Odarka - 14-4-2011 у 12:27

А чого це лікарям знижки?:)) А сім'ям вчителів?

Тарас Гулка - 15-4-2011 у 10:06

Питали про враження, тому висловлю свої:
Як на мене наразі збір пуповинной крові в Україні виглядає як чергова, красиво оформлена, афера. Причин на таку думку є багато, наприклад :