Форум Рідного Міста

Ну чому так важко стати на зупинці?

Андрій Пелещишин - 31-10-2011 у 23:00

Виїзджаю кожен ранок на маршрутці з кінцевої зупинки. Далі стабільно спостерігаю одну й ту ж сцену.
Метрів за 300 зупинка. Нормально обладана - кишеня для заїзду бусів, затишний сховок у формі закритої зупинки. Сама зупинка недалеко від доволі крутого повороту, коли дорога йде згори стрімко донизу.
І завжди стоять 2 групки людей. Перша - метрів 20-30 від зупинки, біля будинку, на самому повороті. Цим просто ліньки пройти тих 20 метрів, хоча насправді стояти на вузькому тротуарі, коли ти заважаєш перехожим і на тебе бризкають авто - сумівне задоволення.
Друга група завжди стоїть перед зупинкою, буквально 5 метрів від початку кишені. У результаті:
Спочатку драматичний скрегіт гальм і зупинка маршутки на зїзді згори (маса задовлення для тих авто і бусів які їдуть позаду), потім зупинка фактично на перехресті.
А потім ще якась людина, яка хоче себе почувати людиною, і стоїть на обладнаній зупинці, мусить підбігати до буса, бо заради одної неї можуть і не зупинитися...

Рост - 31-10-2011 у 23:10

Песиміст завжди скаже - все, гірше не може бути.
Оптиміст же в противагу скаже: Може, може бути гірше! :)

Насправді нам ще є куди розвиватись. Велькам ту Сайгон: http://www.youtube.com/watch?v=1dqibvh96Og

ПС. До речі, пора зробити можливість прикручувати до повідомлень відео.

Demyan - 1-11-2011 у 09:04

Бо ми файні украйнці :).

romano - 1-11-2011 у 16:40

Підозрюю, що люди стоять перед перехрестям, щоб можна було ловити машрутки, які приїжджають з різних вулиць. Котра скорше приїде - на ту і сядем. А як підеш на зупинку - мусиш чекати лише ту одну. Їздив би транспорт по графіку - не було б таких проблем. Але як то зробити в умовах наших корків не уявляю.

Юрій Сєров - 1-11-2011 у 17:33

А якби ще можна було через інтернет робити "трекінг" автобусів і бачити який швидше приїде...

Андрій Пелещишин - 1-11-2011 у 18:36

Цитата:
Підозрюю, що люди стоять перед перехрестям, щоб можна було ловити машрутки, які приїжджають з різних вулиць. Котра скорше приїде - на ту і сядем. А як підеш на зупинку - мусиш чекати лише ту одну. Їздив би транспорт по графіку - не було б таких проблем. Але як то зробити в умовах наших корків не уявляю.

На жаль, ні. У цій ситуації, що я описав, у маршруток є лише одна дорога, жодних шансів щось виграти.
Припускаю, що група №1 - це ті, які більше прагнуть зайняти сидячі місця. Група №2 таки є для мене загадкою. Можливо, проблема в маршрутчиках, яким не хочеться заїзджати в кішеню.

Demyan - 2-11-2011 у 11:41

В доповнення можна той список продовжити
- чому завжди всі стоять біля дверей
- чому просять зупиняти через кожні 20 метрів
- чому всі жінки дивляться на тебе як на кишенькового злодія
- чому пенсіонери лізуть зранку в маршрутки щоб доїхати на базар, не думаючи що всі їдуть на роботу чи навчання
- чому студенти заходячи назад не передають гроші і тому водії не відкривають задніх дверей
і т.д. і т.п.
Відповідь одна - написав вище :)