Agent86 - 7-4-2003 у 09:16
Опублiковано 3 квітня 2003 року
Корпорація Microsoft має намір здійснити значні інвестиції в створення власних
технологій пошуку інформації в інтернеті. При цьому своїм головним суперником у
Microsoft, точніше, у її інтернет-підрозділі MSN, бачать систему Google - безумовного лідера
в області пошуку інформації в інтернеті. "Ми розглядаємо Google як конкурента," -
повідомив директор MSN по маркетингу Боб Віссе. За словами Віссе, Microsoft цілком під
силу створити більш зручний і ефективний продукт для пошуку інформації в
Мережі.
Утім, ніяких подробиць про нові ініціативи MSN, поки не повідомляється. Ряд
експертів підозрюють, що реальною метою збільшення інвестицій у пошукові
технології є розробка власної системи розміщення в результатах пошуку рекламних
посилань. В даний час партнером MSN у цій області є компанія Overture. Очевидно, у MSN
хочуть самостійно одержувати доходи від розміщення реклами в пошукових
результатах. Зараз же левина частка цих доходів дістається Overture.
Висновок контракту з Google MSN також не врятує, тому що Google постійно тіснить Overture на
ринку пошукової реклами, відбираючи в компанії найбільш привабливих партнерів,
таких як, наприклад, AOL. Не дуже давно Google запустила власну систему розміщення
текстової реклами на звичайних, непошукових сайтах. Рекламу від Google можна все
частіше зустріти в інтернеті. Наскільки плідними виявляться нові ініціативи
Microsoft, покаже час.
джерела : www.compulenta.ru, AP