Планувалося, що в термінал D перейдуть всі регулярні авіакомпанії, термінал F буде
обслуговувати чартерних і low-cost перевізників, а термінал B закриють.
Однак уже на етапі будівництва терміналу керівництво Мінінфраструктури та
"Борисполя" заявило, що проект виявився невдалим і після відкриття зажадає
серйозного доопрацювання.
Справа в тому, що в терміналі D неможливі повноцінні транзитні перевезення.
У ньому не передбачена трансферна зона, і немає можливості приймати внутрішні
рейси.
"Базові перевізники першими отримали запрошення на переклад рейсів, так як
забезпечують аеропорту основний пасажиропотік. Однак авіакомпанії працюють в
основному з транзитними пасажирами і тому зможуть перейти в новий термінал
тільки після його доопрацювання", - пояснив Волов. |