Форум Рідного Міста

Фізику, хімію та біологію в школі хочуть об'єднати в один предмет?

Андрій Пелещишин - 27-8-2013 у 20:39

Як я зрозумів з листа http://www.day.kiev.ua/uk/news/270813-tabachnika-prosyat-ne-vilucha...
Цитата:
Українське фізичне товариство звернулось до міністра освіти і науки України Дмитра Табачника із закликом не вилучати зі шкільної програми фізику, хімію та біологію, йдеться в офіційному листі УФТ.

"Спільнота фізиків держави, об'єднана в Українське фізичне товариство, з великою тривогою сприйняла той факт, що оприлюднений МОН для обговорення проект Концепції профільної освіти у старшій школі вже не передбачає вивчення фізики як обов'язкового предмета в 10-11 класах", - зазначено в документі.

"Ми переконані: фізика є основою сучасних знань, які призвели до всеохоплюючої науково-технічної революції, і володіння її основами потрібне будь-якій освіченій людині. Вивчення фізики в жодному разі не може бути замінене вивченням передбаченого проектом Концепції інтегрованого курсу "природознавства" (фізика, хімія і біологія разом в обсязі 3 годин на тиждень)"

Три природничі предмети в школі хочуть об'єднати в один...
Коментатори на сайтах переважно дуже негативно сприймають таку новину, та в принципі вона справді насторожує. Хоча з другого боку, певна частка здорового глузду в такому об'єднанні могла би бути, якби його робили акуратно, якісно, продумано.

Андрій Пелещишин - 28-8-2013 у 11:48

Якесь додаткове роз'яснення до чергової реформи у школі.
http://life.pravda.com.ua/society/2013/08/28/137432/
Цитата:
Міністерство освіти і науки затвердило проект концепції профільного навчання в школі.

Згідно з документом, буде чотири типи спеціалізації для 10-11-х класів у школах - природознавчі науки, математика, українська філологія та іноземні мови, повідомляє Коммерсант-Украина.

Старшокласники зможуть обрати будь-який з цих напрямів і зайнятися поглибленим вивченням профільних дисциплін. Школярі будуть вивчати їх за рахунок зменшення кількості базових предметів, число яких скоротиться з 15 до 6.

Проект концепції профільного навчання в старшій школі у понеділок був схвалений колегією Міносвіти. Документ розроблявся Національною академією педагогічних наук (НАПН) і з червня перебував на етапі громадського обговорення.

"Міністерство буде вводити концепцію в дію наказами та нормативними актами. А школи почнуть підключатися по мірі готовності з наступного навчального року", - заявив один з авторів документа, віце-президент академії Володимир Луговий.

Згідно з документом, при переході в 10-й клас учням належить обрати профіль подальшого навчання. Для цього буде введено чотири спеціалізації: природознавство, математика, українська філологія та іноземні мови. Так передбачається готувати дітей до майбутньої професійної діяльності.

Незалежно від обраного профілю, всі школярі вивчатимуть шість базових предметів - українську мову та літературу, іноземну мову, історію України та всесвітню історію, математику, природознавство, фізичну культуру. На їх вивчення відводиться по три години на тиждень. Слід зазначити, що зараз базових предметів налічується 15.

Решта дисциплін будуть вивчатися поглиблено - по 5-10 год на тиждень. Наприклад, природознавчий профіль - це поглиблене вивчення астрономії, біології, географії, екології, фізики та хімії; математичний - алгебри і геометрії; української філології - української мови і літератури, а іноземної філології - іноземних мов.

Андрій Пелещишин - 30-8-2013 у 15:42

Агітка за вилучення з навчання "нікому не потрібних інтегралів та валентностей" http://www.pravda.com.ua/articles/2013/08/30/6996969/
Враховуючи рівень "аргументів" та зміст інших матеріалів автора, переконуюся, що планована реформа - зло.

Юрій Сєров - 2-9-2013 у 20:34

В принципі, у деяких країнах, наскільки я знаю, ці предмети вивчаються в рамках одного предмету. Думаю, при правильному плануванні матеріалу це і має свої плюси, але те, що це буде у нас, сумніваюся.
Вже уявляю жах вчителів біології, яким доведеться викладати фізику і навпаки...

Олексій Нестеров - 2-9-2013 у 21:19

Освітні менеджери знов дорвалися до реформ. За цією логікою требя взагалі все об'єднати, дітей перестати вчити писати (нашо? зараз же всі користуються комп'ютерами та планшетами!). Логіка в цьому є - неосвіченим людом управляти легщше :-)

Звісно, я перебільшую, але тенденція все ж якась така недорова є.

Андрій Пелещишин - 2-9-2013 у 22:34

До речі, не зовсім в тему, але ... З якогось дива Президент десь пообіцяв до 2015 року закупити в усі школи планшети... Не ясно тільки, навіщо ті планшети в школах

Олексій Нестеров - 3-9-2013 у 08:09

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
До речі, не зовсім в тему, але ... З якогось дива Президент десь пообіцяв до 2015 року закупити в усі школи планшети... Не ясно тільки, навіщо ті планшети в школах

Та-та... на захід.нет таке писали :-) Знаючи принципи ведення бізнесу "сильними" світу цього, можу припустити, що то хтось з його поплічників завезе партію недопланшетиків сумнівної якості і вони там всі дружно будуть "освоювати бюджет" :-)

Василь Сус - 3-9-2013 у 19:01

Цитата: Початково розміщене учасником Олексій Нестеров  
вони там всі дружно будуть "освоювати бюджет" :-)

+1.

а що до об’єднання предметів, то малий пішов в перший клас. понеділок, вівторок - !!!7 уроків, рашта днів - !!!6

Олексій Нестеров - 3-9-2013 у 22:44

Цитата: Початково розміщене учасником Василь Сус  
Цитата: Початково розміщене учасником Олексій Нестеров  
вони там всі дружно будуть "освоювати бюджет" :-)

+1.

а що до об’єднання предметів, то малий пішов в перший клас. понеділок, вівторок - !!!7 уроків, рашта днів - !!!6


Яка дурня! В мене в школі, памёятаю, в 1-2 класі було мінімум 3 і максимум 5 уроків. вже в 3 стало 6 і то було щось таке поза межами реальності. В тему, десь пару тижнів тому на ТБ бачив краєм ока якусь передачу, де брали інтерв' з Ренатою Літвіновою і запам'яталось, що вона забрала доньку свою зі звичайної московської школи і на рік "експериментально" навчає її у франції, бо, з її слів, в нашій системі освіти у дитини відбирають її дитинство - просто нема часу все вивчити і провести дозвілля, розвиватися "позакласно". Звісно, мова йшла про російську систему освіти, але паралелі провести нескладно. Тм більше, маленьких дітей з самого дитинства ставлять перед вибором: або ти пашеш, як проклятий і світу божого не бачиш, або тобі неодмінно прийдеться на щось "забити"...

Тарас Сокальський - 5-9-2013 у 13:14

Цитата:
Наприклад, природознавчий профіль - це поглиблене вивчення астрономії, біології, географії, екології, фізики та хімії; математичний - алгебри і геометрії; української філології - української мови і літератури, а іноземної філології - іноземних мов.
Дивні протиставлення. Щось не розумію, як можна поглиблено вивчати фізику чи астрономію без нормального знання математики. І як можна пов'язувати своє майбутнє з природничими науками, не знаючи хоча б англійської мови... Виглядає, що рехворматори -- недоумкуваті "великомученики" цілком нормальної (в природничих галузях) совєцької освітньої системи, які в школі з горем пополам з двійок на трійки перебивалися.
І, вочевидь, через зайнятість "рехворматорством" їм ніколи поцікавитися, яку освіту отримували, до прикладу, Вернадський, Корольов, Сахаров, Марія Кюрі...

Тарас Сокальський - 5-9-2013 у 13:27

Стосовно ж планшетів і комп'ютеризації -- думаю, це повинен бути більшою мірою приз для найобдарованіших, а не загальна зрівнялівка.