Вже зараз можна говорити про перший результат парламентської кампанії –
СПРАВЖНІХ виборів поки не відбулося. Відбувається змагання популізму. В центрі
всіх політичних проектів – піар лідера. Передвиборчим надпрофесіоналізмом
вважалося показати кілька людей з команди того лідера. Вся передвиборча дискусія
– реклама, ролики, борди, газети – змагання навколо того чий лідер, чи чия команда
є кращою.
А як щодо стратегій, кроків, перших дій одразу після виборів?
Чи знаємо як відрізнятимуться дії Порошенка після виборів від дій Яценюка? Чи дій
Садового? Чи Тимошенко? Чи будь-якого іншого? Чи намагалися всі лідерські проекти
хоча би спробувати донести до виборців свої програми? Чи почати дискусії з іншими
політиками, які представлять інші програми?
А саме дискусія навколо передвиборчих програм і є суттю передвиборчої кампанії у
розвинених демократіях, де на ярмарку стратегій і програм виборець вибирає те, що
ближче йому. В цьому і полягає основна мотивація виборця йти на виборчу
дільницю.
Тільки не в Україні.
|