Оксана Бойчук - 27-11-2014 у 21:46
Я завжди дотримувалася думки, що перед тим, як щось робити чи створювати, потрібно
мати чітке розуміння та усвідомлення того, що хочеш насамперед дати, а вже потім
отримати, що і як хочеш донести до тих, кому це адресовано.
Я вважаю, що живленням громадського телебачення має бути не реклама, а якісна журналістська
продукція, за яку люди будуть готові платити гроші. Те ж саме стосуватиметься й
журналістів, їхньої харизми, ерудованості та вміння подавати інформацію. На мою
думку, будь-яке телебачення, або ж точніше його творці, повинні мати
відповідальність за те, що вони подають своїм споживачам.
Тому, я вважаю, що головним аспектом, на який слід звертати увагу творцям
громадського телебачення – це духовно-інтелектуальний розвиток громадян. І нині
це неабияк на часі. Дослідники уже давно писали про так званий «квантовий
стрибок», коли людська свідомість розширюється та більшість людей починають
шукати чогось вищого, ніж просто подача інформації, яка забиває мізки
Галина Рубан - 24-5-2017 у 12:39
Цікавенько послухати