Форум Рідного Міста

Реформа громадського транспорту у Львівській області

Андрій Пелещишин - 28-1-2016 у 19:30

Цитата:
Львівська облдержадміністрація змінить схему міжміських та приміських маршрутів. Зокрема, планується скасувати пряме сполучення обласного центру з селами та підвищити якість перевезення з райцентрів до Львова.

Як розповів ZAXID.NET в.о. директора департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу ЛОДА Роман Кокотайло, до 1 травня облдержадміністрація спільно з профільними депутатами облради, науковцями «Львівської політехніки» та представниками громадськості розробить Концепцію розвитку пасажирських перевезень автотранспортом у Львівській області.

За словами Кокотайла, концепція передбачатиме зміну сполучення Львова з іншими населеними пунктами області. Планується, що зі Львова до районних центрів їздитимуть великі комфортабельні автобуси. Таку умову ЛОДА висуватиме перевізникам під час проведення конкурсів на обслуговування маршрутів.

Натомість прямі маршрутки зі Львова до невеликих сіл та селиш скасують. Тобто аби доїхати до Львова, мешканці сіл спочатку їхатимуть до райцентрів, а там пересідатимуть на автобуси до обласного центру.

Крім того, планують прибрати маршрути, які дублюють один одного. Кокотайло також припустив, що нова концепція передбачатиме і запровадження нових маршрутів, однак яких саме, поки не відомо. Він наголосив, що департамент врахує думку мешканців Львівщини з приводу нової концепції і закликав пасажирів до спільної роботи над нею.

http://zaxid.net/news/showNews.do?loda_skasuye_pryami_marshrutki_z_...


Як завжди, "комфортабельні автобуси".. Ми вже їх бачили на реформі маршрутів в Львові. Тепер чекаємо цього в області.

Андрій Пелещишин - 30-1-2016 у 14:29

У цій реформі є суттєвий ефект, який напевно матиме дуже негативні наслідки для сіл.
Оці сільські автобуси переважно є основним способом довезення зі сіл своїх товарів на базари. Маса людей мають як основний прибуток продаж мяса-молока-сиру і возять це в маршрутках.
Якщо система вмре, то це буде плюс лише для перекупників, які закуплятимуться задешево по селах. Або не закуплятимуться, і люди втратять заробіток - кури, корови стануть невигідними.

Рост - 31-1-2016 у 01:52

Так, слабо уявляю собі цю реалізацію.
Чисто теоретичний сенс в цьому є, але практично...
От, є чудове село Унів. Зараз курсує автобус Львів-Унів, через Перемишляни, районний центр. Після озвученого перетворення буде автобус Львів-Перемишляни. І що, окремий міні-маршрут Перемишляни-Унів? Унів - тупікове село. Потрібен буде тупо маршрут між двома населеними пунктами, протяжністю, скільки там, 7-8 кілометрів. Без проміжних зупинок, сіл там по дорозі інших нема. І якому це перевізнику виявиться вигідним обслуговувати такий маршрут? Хоча би на рівні існуючих сьогодні 5 рейсів протягом дня, при чому чітко прив'язаних до відправлення Великого Комфортабельного Автобуса до Львова. Ну, щоб не тинятися по Перемишлянах зайву годину в очікуванні.
А ще, зараз, якщо ти сів на автобус Маленьке Село - Львів, то ти вже в нього сів і до Львова доїдеш. А коли ти сідаєш на рейс Маленьке Село - Районний Центр, то як буде з місцями на Великий Комфортабельний Автобус, маршруту Районний Центр - Львів передбачити важко. А тобі на роботу, наприклад, до Львова. Чи на поїзд. Чи на літак.
Невже ж зроблять можливість покупки проїздного квитка через інтернет? Правда, в Маленьких Селах з інтернетом часто не густо.
Не знаю, чесно, як би то мало бути, щоб не вийшло погіршення для людей, при покращенні для Високих Керівників з Великих Кабінетів.

Юрій Сєров - 31-1-2016 у 16:05

Черговий переділ ринку перевезень, який користувачам аж ніяк не на руку: ціни зростуть, зручність впаде, деякі села взагалі можуть залишитися в ізоляції. Ну, але, якимсь конкретним особам пакращення прийде...
Маршрути Львів-Райцентр будуть популярними для перевізників, а Райцентр-Село можуть стати збитковими, а зважаючи на стан доріг в селах, то взагалі...

А ще є план перенести всі автостанції на околиці Львова, то щоб дістатися вокзалу у Львові треба буде ще по Львову двома маршрутками проїхатися...
Колись приколювалися з ерефійців, що в них люди відрізані від світу, а тут те саме.

Андрій Пелещишин - 31-1-2016 у 17:05

А ще можна для Великого Комфортабельного Автобуса запровадити систему раннього бронювання квитків, систему знижок, всякі інші цікаві штуки як для міжнародних авіаперельотів :)

А взагалі це шкідництво. Система є, система працює. Якщо ця система в нинішніх складних умовах забезпечує існування сіл, є прибуткова і вигідна для учасників (і автобуси їздять і пасажирів возять) то її треба берегти і хіба розвивати там де є проблема. А не ламати заради уявних вигод типу Великого Комфортабельного Автобуса.
Хотілося би побачити де зараз в гаражах стоять оті Великі Комфортабельні Автобуси в кільсті порядку хоча би 100 штук, з заправленими баками і заведеними моторами в очікуванні відмашки від авторів чергової реформи.
Наскільки я пам'ятаю навіть для кількох маршрутів Львова це стало проблемою - знайти великі автобуси.


PS Саме цікаве, що є сільські рейси (сам таким деколи користаю), де їздить справжній Великий ДоволіКомфортабельний Автобус (німецьке б/в, здається Неоплан). І він їздить у звичайне село, а не в райцентр. При тому трохи і не по трасі їде. І все це тому, що йому і пасажирам це вигідно!!!

Рост - 1-2-2016 у 01:31

Ну, автостанції на околицях Львова таки є і зараз. В той же Унів автобус їде з верху Личаківської, як і все Перемишлянсько-Золочівського напрямку. Це як раз нормально, міжміським своє, міським своє.

Юрій Сєров - 1-2-2016 у 17:46

З приміського планують винести в район Метро, Епіцентру...

Андрій Пелещишин - 2-2-2016 у 22:44

Далеченько. З торбами на ринок важче буде добиратися. Трохи по людях вдарить.

Юрій Сєров - 3-2-2016 у 12:34

Хай запустять ВеликіКомфортабельніАвтобуси і через 2-3 місяці вони спокійно витіснять Богдани/Еталони і інші бидломаршрутки і тим не буде куди дітися, як піти обслуговувати села.

Андрій Пелещишин - 3-2-2016 у 20:00

До речі, про розміри.
Не знаю, як в інші райцентри, а в Кам'янку і Жовкву їздять невеликі (середні) але цілком пристойні комфортні автобуси. І один їхній великий плюс - це частота. Якщо їх змінювати на великогабаритні, то буде те, про що казав Рост - автобус буде їздити раз на годину, а не раз в 10-15 хвилин.

Андрій Пелещишин - 28-2-2017 у 21:48

Не знаю наскільки це системне явище, але деякі сільські автобуси повернулися на старі пункти відправлення (наприклад, на Краківський ринок).
Інший цікавий момент: таке враження, що деякі маршрути використали реформу для продовження маршруту по місту. Так, класичний 184 (Рудно), який раніше навіть не доходив до центру, а розвертався на Городоцькій, їздить тепер на АС2, фактично відкусивши собі кусок міського транспортного пирога. Можна тепер між Епіцентрами їздити, ціни порівнювати :)