Форум Рідного Міста

центри надання адміністративних послуг

Юрій Марків - 22-5-2016 у 00:10

Ну таке. Довелося і мені стикнутися з бюрократією версії "лайт". Бо ми ж модні вже, однією ногою в Європі. Ну в основному позитивні поки що враження. Не маю з чим порівняти, бо ніколи перед тим не реєстрував речові права.

Побував в центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП). Перед тим прийшов на 12 годину, то був 147-ий в черзі. Наївно подумав, що якщо прийду за п’ятнадцять дев’ята зранку, то буду перший. Але той, хто був перший, прийшов двадцять п’ять по сьомій ранку і чекав відкриття на лавочці в дворі. А я був дев’ятий. На табло висвічується номерок і куди з ним йти.

Ну ок, отримав талончик у терміналі, при цьому тим хто не дуже володіє технологіями, допомагала молодша працівниця. Працівників досить, вільних місць для працівників ще більше, а для мого питання приймає "півтора" працівника. Півтора - бо одна дівчинка вирішує лише мої питання, а інша займається всім підряд. Ок, чекав дві з половиною години і набридло сидіти, вже щось собі відсидів.

Пішов у санвузол, то там приємне мило-пінка в дозаторі, а сам власне санвузол такий загаджений, що вийшов геть, краще потерплю. Ну то більше до культури відвідувачів питання, ніж до центру.

Кашляють люди, і наче є куди відійти, та людей щораз стає більше і від "кашлюків" нема куди дуже йти. Вікна високі, просторі, однак всі замкнені (безпека?).

Отже, дочекався, насправді обслуговувався хвилин п’ятнадцять. От тільки коли дійшло до оплати 35 грн, дівчинка порадила йти шукати ощадбанк. Кажу - нащо, якщо при вході той же ощадбанк поставив свій платіжний термінал? Переконувала, що він замудрий і може з’їсти мої гроші "не туди". Ну ок, вирішив ризикнути, все вдалося, хоча інтерфейс міг би бути більш інтуїтивним. А працівники краще би переписали на листочок пункти меню, куди тикати, замість відсилати в совдепівський варіант "каси".

Ага, ще той центр має попередній запис на сайті, але не функціонує, хоча ніде не пише щось типу "технічні роботи". Написав повідомлення в технічну підтримку, однак так і загуло.

Поки що чекаю розгляду своєї заяви в центрі. Дізнаватися про стан розгляду по телефону непотрібно, дали лінк і дані для доступу, щоб перевіряти онлайн. Як і казав, враження більше позитивні. Нема кабінетів, замкнених важкими дверима, жодного натяку на якісь хабарі. Всі сидять в опен-спейсі, десь ніби не в Україні те все відбувалося. Ніхто не свариться "вас тут не стояло", бо черга електронна, все прозоро видно на екрані. Незвично для державної/муніципальної структури. Ну є над чим ще працювати, та вже цілком незле.

Андрій Пелещишин - 22-5-2016 у 10:36

Я не до кінця зрозумів. То дев'ятий номер за чергою чекав дві години? чи 147?
А сам центр київський ?

Юрій Марків - 22-5-2016 у 18:22

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Я не до кінця зрозумів. То дев'ятий номер за чергою чекав дві години? чи 147?
А сам центр київський ?


Дев’ятий номер за чергою чекав дві з половиною години. З інших питань приймало більше працівників одночасно і номери йшли доволі шустро. Центр на Сихові - Червоної Калини, 72а.