Форум Рідного Міста

Особливості роботи вітчизняних Інтернет-магазинів

Андрій Пелещишин - 8-2-2017 у 20:01

Просто комедійна історія сьогодні трапилася зі мною.

Потрібно було зарядне до ноута. На спеціалізованому Інтернет-магазині знайшов приблизно таке як потрібно, по ціні трохи більше 200 грн.

Замовив.
Дзвонять (приблизний зміст дзвінка): "Все ок, зарядне є, але можливо ви не помітили на сайті, що в комплектацію не входить шнур живлення. Краще взяти в нас усе разом, бо хз чи інші шнури підійдуть (чому мають не підходити, не зрозуміло звісно). " Я кажу, що ну ок, давайте. "Тоді комплект буде коштувати 650 грн" :o . Я в шоці, дякую, кажу щоби вони відстали, не треба мені їхньої зарядки з дорогоцінним шнуром за 440 грн.

Ну ок.

Через годину дзвонять знову. "Ми зробили перерахунок, пропонуємо зарядне зі шнуром за 450 грн!". Я офігіваю, що на світовому ринку електричних шнурів сталося неймовірне падіння цін, але попри то вважаю, що і за 240 грн. за шнур - це розкіш, мені недоступна. Вони витискають зі себе наступну пропозицію - "ще мінус 20 гривень". Але я як кремінь!

Ну ок знову.

Через півгодини новий дзвінок! "Ми робимо для вас ексклюзивну знижку і даємо в комплект шнур з розрахунку гуртової ціни, ми вам віддаємо весь комплект за 250 грн! (тобто шнур вже коштує 40 грн) і нижче вже бути не може, це чесно чесно наша остання ціна, і взагалі знайте, що ви нас пограбували!" Отут я чесно кажучи зламався :) і сказав, що згоден. Тепер чекаю зарядне з цим унікальним шнуром...