Андрій Пелещишин - 13-9-2017 у 10:01
З'явилася цікава новина. Новий "мега-проект" в світі соціальних мереж, чергова
"українська соціальна мережа" виявилася навіть не булькою, а просто недолугим
жартом та інструментом збору емайлів і паролів.
Варто було зробити жовто-синю сплеш-сторінку з традиційним для сьогодення
поєднанням етно-мотивів і сучасного стилю на такому собі "фолькльорному" домені, і
все, кілька десятків чи може й сотень тисяч бажаючих утвердити свою українськість
вже загнали туди свої дані.
Детальніше тут
https://ain.ua/2017/09/12/woolik-byla-shutkoj
І ця історія лише повторення давніших історій з іншими соціальними мережами на
взірець "Українців" і тому подібне, які пробували експлуатувати саме національний
аспект.
У принципі ця тема мала би бути в іншому розділі Форуму. Але.. Ця ситуація є лише
ілюстрацією більшого явища - невичерпної довірливості українців, наївності і
залежності від атрибутики. Варто політику одіти вишиванку з джинсами і його
рейтинг відчутно зростає. А якщо він ще засвітиться десь на Говерлі - то ще пару
відсотків. Тупо, механічно, ніяких зусиль. Юля, Садовий, Саакашвілі, Савченко...
Нескінченний потік популістів, один той самий стиль. Сучасні голохвастови дуже
добре відчувають цю особливість електорату...
Що цікаво, що публіка клює саме якийсь специфічний гібрид модерну і етно. Власне,
джинси і вишиванка. Вишиванка і, умовно, шаровари вже не проходять, з такого будуть
сміятися.
Тобто ми ніби водночас і соромимося і захоплюємося. Це щось зовсім дитяче.
От тільки за це "дитяче" проблем ми отримуємо "по-дорослому"..
Рост - 13-9-2017 у 11:33
Не повіриш, сьогодні думав про це.
Не про вишиванки, але про те, що нація з величезною кількістю людей з вищою
освітою, з такою легкістю ведеться на примітивний популізм.
Але це не просто українське явище. В Європі популісти уже давно утримують високий
рейтинг.
Трамп прийшов до влади, опершись на страх простих людей перед сучасним світом, що
постійно міняється. Прості люди хочуть стабільності, побудованої на одвічних
цінностях.
Щоб як в старі добрі часи - вишиванки, хрущі над вишнями. І джинси, як символ
сучасності. Це я вже про нас.
Вища освіта не зробила основного - не навчила цих людей думати. Тому і є просто
рефлексія. Проста реакція на примітивні образи, що співпадають з базовими
цінностями.
Знову ж, явище глобальне. Люди в першу чергу цікавляться мистецтвом, акторами
театру і кіно. Їм не цікаві науковці і інженери.
Всі знають, що про ту, чи іншу подію сказав якийсь актор чи співак, нікого не
цікавить думка професора.
Це зріз сьогоднішнього суспільства. І навіть, якщо хтось розумний і порядний
захоче реалізувати якусь ідею, щоб отримати від суспільства в руки інструмент,
йому доведеться використати цю особливість. То що вже говорити про усіляких
махінаторів, яким потрібна влада для реалізації власних амбіцій.
Просто на відміну від тих же Штатів, у нас не сформовані інститути демократії, які
за будь-якої влади забезпечують стабільність в державі. В Європі, до речі, теж не
все так добре з цим.
Тарас Сокальський - 13-9-2017 у 18:52
Де докладніше почитати про паролі -- якщо я правильно розумію, то існує якийсь
алгоритм, за яким власник сайту повинен отримувати не пароль, а його хеш, паролі в
базі не зберігаються, і красти їх не вийде. Як то перевірити?
Андрій Пелещишин - 13-9-2017 у 20:54
Так і відсилаються не паролі а хеш. Зазвичай, прості сайти крутять одним і тим же
алгоритмом. У результаті пароль і не потрібен, а потрібен власне хеш. Хоч по ньому
пароль не відновиш, але якщо на іншому сайті він той самий, то хеш підійде. Якось
так...
Андрій Пелещишин - 13-9-2017 у 21:06
Погоджуюся з Ростом щодо глобального характеру популізму.
Але що цікаво. Що в різних країнах у популізму різний стиль.
В Америці виявилося, що популізм зав'язаний на експлуатації образів
"голівудського" типу та стилю "мілітарі". Колись Рейган був, тепер Трамп - чисто
кіношний тип. Клінтон теж був ще той "артист" зі своїм саксофоном. І Шварцнегер теж
- губернатор найбільшого штату, може би й президентом став, якби не їхня
конституція. Ну а "мілітарі" взагалі всюди експлуатують - це мабуть самий
універсальний маркер популіста. Хіба що я би його поділив на "парадне" (характерне
для менш розвинутих країн") і "функціональне".
Але то їхні проблеми. А мене болить Україна. Коли символи втрачають свою ціну, бо
люди дозволяють їх використовувати для обдурювання себе. Притому насправді
зовсім дешево обдурювати. До речі, з того що написав виходить, що самий мегамаркер
популіста-політика це мілітарі+вишиванка. Десь я вже це бачив і не раз. І думаю, що
і на це будуть клювати також.
До речі, я покопався в своїх юнацьких спогадах і зрозумів, звідки в мене відраза до
вишиванок, натягнутих на тіла політиків
Пам'ятаєте цю тітоньку?