Дурацька ситуація. Оплатив проїзд в трамваї з телефону через приват 24. Хтось мені
задзвонив, після розмови вже того електронного квитка в програмці не видно
(напевно з оперативки вивантажилася). Що я маю показати контролеру? Не ясно... Рост - 3-6-2018 у 00:39
Це як це?
В мене таке могло бути хіба на 4 андроїді і телефоні з гігабайтом оперативки.
Чистий андроїд і мінімум 2гб пам'яті вирішать всі проблеми.
Але тут ще питання, що транзакції привату мають зберігатися. Якщо оплата пройшла,
то квиток мав в архіві зберегтися. Приват 24, чати, квитки, знову чати, і він має бути
там.
А ще його "закомпостувати" треба.Андрій Пелещишин - 3-6-2018 у 15:13
Та ніби телефон нормальний по ттх - 3/32 пам'яті
В архіві так, є. Але я слабо вірю, що той контролер сприйме серйозно запис в архівіРост - 4-6-2018 у 07:18
Не зрозумів.
Усі придбані і закомпостовані талони тільки в тому чаті й зберігаються. Там є
дата, час, номер трамваю. Як контролер може не сприйняти?Андрій Пелещишин - 4-6-2018 у 14:30
Нема в чаті в мене, не бачу.
Є в виписці по карточці, пише "-5 грн" ну і так далі. Хоча слова "Квиток" немає, а є
"Послуги туризму і транспортних перевезень", що якби не очевидно. Крім того, є інша
інформація про залишок на карточці, яку я би не хотів показувати контролеру.
Номера трамваю немає теж, є ID платежа. Але чи це номер квитка - не фактРост - 5-6-2018 у 20:27
Звісно, виписка не є проїздним документом.
Квиток мав з'явитися в квитковому чаті, тоді слід його "закомпостувати". Тільки
тоді він стає проїздним документом, який можна пред'явити контролеру.
Якщо гроші списало, а квиток не з'явився, то це глюк і треба звертатися в приват для
роз'яснень. Якщо хочеться через 5 грн.
Я б звертався хіба при систематичному глюкові.Семен Арсауленко - 18-1-2019 у 09:47