Форум Рідного Міста

Приватбанк, або як нас кидають

Рост - 6-9-2005 у 08:44

Видить Бог, я довго терпів, але вже несила.
Отже, Приватбанк, відділення в універмазі Львів. Спершу ніби все було більш-менш, хіба пару раз доводилось доводити працівникам, що я маю право робити ті чи інші проводки - рівень некомпетентності іноді вражав, але списував на те, що текучка кадрів там нічогенька, напевно платять небагато операціоністам.
Але коли почалися систематичні затримки платежів, і не на годину чи дві... Рекорд - два тижні. Разів 5 я заїжджав з цього приводу, отримував запевнення, що вже зараз все піде і ... нічого. Аж поки я не засів в кабінеті керуючого і він не зрозумів, що піду я тільки, коли моє питання буде вирішено, нарешті таки зайнявся своїм ділом і гроші через 10 хвилин опинились на потрібному рахунку. А затримки по поповненню бліц-бізнес-карт? Гроші на яких мають згідно угоди появлятися миттево. Ага, мить в приватбанку своя, триває вона... 3 (три!) дні... А дружина тим часом в іншому місті чекає, коли їй надійдуть гроші. Нарешті я не витримав, послав їх переказом.
А тут, як на зло, по радіо реклама - користуйтеся послугами Приватбанку! Ну, яке ... банком керує, такий і банк.

А тепер я продовжую те, що робив до відкриття рахунку в приваті - підкажуть, друзі, з власного досвіду, який банк не відноситься так по свинськи до клієнтів, з достатньо розгалуженою системою банкоматів, ну і надійний більш-менш :)
Буду вдячний за інформацію.

Яндрух - 6-9-2005 у 09:06

Приватбанком лихоманить, бо його хоче проковтнути Райфайзен-банк…
Від того, напевно, і такий збій у нормальній плинності банківської установи…

Громов Сергій - 6-9-2005 у 09:24

Райфайзен хоче Аваль а не Приват ....

А Приват - це зовсім не львівський банк, тому й так працює !

Якщо стоїть питання про пластик - я б порадив УкрЕксім, мережа банкоматів велика і зв'язки з закордоном "по апрєдєлєнію" :)

Користувач Олесь - 6-9-2005 у 10:25

Наскільки в Україні поширений інтернет-банкінг? В яких банків він найкращий?

Громов Сергій - 6-9-2005 у 10:30

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Користувач Олесь
Наскільки в Україні поширений інтернет-банкінг? В яких банків він найкращий?


Я був причетний до http://uabankir.com/?info=ebank , можливо це найреальніший перелік :lol:

freewill - 6-9-2005 у 11:02

Мабуть вам з відділенням не пощастило.

Рост - 6-9-2005 у 11:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Громов Сергій
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Користувач Олесь
Наскільки в Україні поширений інтернет-банкінг? В яких банків він найкращий?


Я був причетний до http://uabankir.com/?info=ebank , можливо це найреальніший перелік :lol:


А як у "Львова" з банкоматами по Українї?

Громов Сергій - 6-9-2005 у 11:30

:))))) наразі у "Львова" банкоматів один - на Площі Ринок, але процесінг - УкрЕксім'овський, тобто по всій Україні. Планується збільшення банкоматів у Львові, я мислю - на всі відділення у місті + Новояворівськ + Стрий

vovka - 6-9-2005 у 15:05

Приватбанк зручний тільки для Приват24.
Якщо треба послати привтаний переказ то найзручніший - це система СОФТ в УкрСоцБанку. Через 15 хв, реально вже можна знімати гроші.

Я вже колись радив банк Надра. Ну пораджу ще раз. :)
Рост, зайди в 2 філію банку Надра, думаю там проблем не буде з такими величезними затримками..

Tempika - 6-9-2005 у 15:46

...я маю декілька рахунків в відділенні на любінській... наразі не можу
скаржитися, відносяться нормально, довідку по телефону дають... часто
все залежить від конкретних людей, а не політики банку взагалі.

Василь Яворський - 6-9-2005 у 16:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Яндрух
Приватбанком лихоманить, бо його хоче проковтнути Райфайзен-банк…


Гадаю у Вас не зовсім точна інформація... Райфайзен уже деякий час не є самостійною структурою. Їх купив Аваль.

Щодо Приватбанку, то тут швидше не окреме явище, а загальнобанкова проблема. Я не є банківським службовцем, тому всієї кухні не знаю. Я є підприємцем і маю один із рахунків в Приватбанку (на Гуцульській) деколи і справді інформація про поступлені гроші можна чекати по декілька днів, гроші, що перераховую я сам в мене з рахунку знімаються відразу, а зачисляються на рахунок отримувача через день-два від звичних термінів. Для порівняння основний розрахунковий рахунок в мене у іншому банку - там проблем не має. Можливо проблема лежить у хзанадто роздутій структурі банку, можливо необхідні платіжні документи проходять забагато стадій обробки, що і гальмує процес.

Олексій Мачехін - 6-9-2005 у 16:25

Ні, банківські системи не працюють з грошима обробляючи їх в процесі. Кожна транзакція з грошима - транзакція в СКБД, інакше цілісність даних буде порушена.
Найпевніше гроші крутять по дорозі.

Громов Сергій - 6-9-2005 у 16:26

Є такє поняття - "транзитні рахунки", от на них і збирається документообіг. Тобто, з клієнта списується на той рахунок, а от коли той документ фізично піде в головний банк (бо є ще ліміт коррахунку), а потім - відправиться до отримувача .............. ніхто не знає.

Це загальновідома проблема "модельних" банків, тобто пуляння коштів не напряму.

Громов Сергій - 6-9-2005 у 16:28

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Олексій
Ні, банківські системи не працюють з грошима обробляючи їх в процесі. Кожна транзакція з грошима - транзакція в СКБД, інакше цілісність даних буде порушена.
Найпевніше гроші крутять по дорозі.


Совсім незрозуміло - певно Ви не маєте поняття про СУБД :(

vovka - 6-9-2005 у 17:00

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Василь Яворський
Гадаю у Вас не зовсім точна інформація... Райфайзен уже деякий час не є самостійною структурою. Їх купив Аваль.

Навпаки. Аваль вже не є самостійною структурою.
Райффайзен - це відомий іноземний банк.
http://www.aval.ua/press/media/?id=30106

Галина Лев - 6-9-2005 у 22:04

Во-во, Райффайзен - солідний австрійський банк, котрий планує серйозно осісти в Україні і вже розширює мережу. До речі, кредити в них одні з найдешевших.

Andreas - 6-9-2005 у 22:38

Цитата:
Галина Лев
Во-во, Райффайзен - солідний австрійський банк, котрий планує серйозно осісти в Україні і вже розширює мережу. До речі, кредити в них одні з найдешевших.


Але й проценти по депозитним вкладам так само найнижчі.

До речі, то в Україні "Райффайзен" - лише банк, а в Німеччині чого тільки нема "Райффайзен"! Магазин меблів - "Райффайзен", послуги складу - "Райффайзен", навіть лісопилка у шварцвальдських горах - і та "Райффайзен". Не дуже багато довіри до фірми, що займається всім - і грошми, і дошками.

Галина Лев - 6-9-2005 у 23:12

Чому? Диверсифікація ризиків. Та й як на те пішло, то хіба є в нас що краще? І я мала на увазі саме кредити. Депозитами не бавлюся.
І ще: там принаймні люди мають зарплатню нормальну, гарний сервіс і дисципліна, а в наших банках - мовчу. Зайшли у відділення одного з українських найкрутіших в одному великому місті, таранкою смердить на цілий зал, то працівники так проводять час, коли клієнтів нема. Вони думають що крізь віконця заввишки 30 см на столах запах не проходить. І то лише один красномовний приклад про рівень наших банків, котрі теж багато чим володіють, хіба не називають своїм ім'ям. Певно бояться, що люди туди не підуть, як їм раз - другий переказ на три дні затягнуть.:)

Tempika - 7-9-2005 у 07:01

так, Раффайзен - австрійський банк, до речі... і це він купив Аваль, а не Аваль
його... найближчі років зо два вони ще будуть функціонувати як типу
окремі структури аж до повного злиття.

Рост - 7-9-2005 у 08:56

Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
Приватбанк зручний тільки для Приват24.
Якщо треба послати привтаний переказ то найзручніший - це система СОФТ в УкрСоцБанку. Через 15 хв, реально вже можна знімати гроші.

Я вже колись радив банк Надра. Ну пораджу ще раз. :)
Рост, зайди в 2 філію банку Надра, думаю там проблем не буде з такими величезними затримками..


Дякую, Володя. Але з Надрами теж не завжди все в порядку, є така в мене інформація.

Громов Сергій - 7-9-2005 у 09:34

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
... не завжди все в порядку ...


Немає жодного банку, де все в порядку, повірте мені на слово. Є як об'єктивні, так і суб'єктивні фактори.

А от закономірність - чим більший банк, тим більше проблем при спілкуванні - це факт !

Василь Яворський - 7-9-2005 у 11:18

Якість обслуговування залежить від величини вкладу, наявність/відсутність важкенького депозиту і так далі... тай від операціоніста теж немало залежить.

Андрій Пелещишин - 8-9-2005 у 13:25

Якщо завтра Форум не працюватиме - то знайте, ПриватБанк приклав до цього свою руку.
Мені не проходить платіж за хостінг в Штати з моєї приватіської кредитки. Чи встигну я знайти новий спосіб оплатити, поки не закрили - я не впевнений.

Jurko BANZAJ - 9-9-2005 у 09:14

Привіт.
Цікава у Вас тут дискусія намітилася. Я недавно теж мав "пріколи" з приват24. Треба заминати з ними співпрацю. Їхній регламент -- панти-занти. Ніфіга не робе’. Гроші через систему ходять ніби за море с*ати.
Тут в мене недавно цікава розмовка з їхнім супортом трапилася. Наводжу її текст:
"Пожалуйста, подождите, пока оператор Вам ответит.
'Operator-8800-301'
Operator-8800-301: Здравствуйте, чем могу быть полезен?
you: доброго дня. у мене клопоти з приват24
Пожалуйста, ожидайте, сейчас с Вами будет общаться 'Ibank-001'.
'Ibank-001'
Ibank-001: Слушаю Вас…
you: як вам відомо, через певні проміжки часу система просить змінити пароль. У мене колись трапився неприємний інцидент і я заблокував свій пароль платежу
you: потім отримав у банкоматі новий
you: з того часу ваша система не дає мені його змінити
you: а тепер і не пускає всередину
Ibank-001: Сообщите Ваш логин.
you: *************
Ibank-001: Ваш логин активен, пароль палтежа также. Вам необходимо правильно вводить логин в поле "имя" и пароль входа в поле "пароль".
you: ваші слова розцінювати як знущання?
you: альо!
you: як ви вважаєте, я не маю чим зайнятися? підписуюся на всякі сервіси й мордую супорт? Я НЕ МОЖУ ОПЕРУВАТИ СВОЇМИ ГРІШМИ. ЦЕ ПОГАНО. І ЦЕ -- НЕ ВПЕРШЕ
you: а ще це мені може набриднути
Ibank-001: Ваш логин активен, попробуйте еще раз осуществить вход в систему.
you: повторити, чи подиветеся вище?
you: прошу пана, не спіть
you: вихідний -- завтра. сьогодні -- глюки. у ВАШІЙ системі, за котру Я ПЛАЧУ МОЇ гроші
you: альооооо!!! не спіть. я не маю доступу до свого акаунту!!!
Ibank-001: Одну минуточку…
Ibank-001: Уточните, что происходит, когда Вы на сайте вводите Ваш логин и пароль входа?
you: система пропонує мені ввести нові паролі, а оскільки пароль платежу я не міг змінити вже давно, мені розповідають про те, що я не правий і морочу комусь голову
Ibank-001: При вводе логина Вы попадаете на страницу изменения логина/пароля входа?
you: так
Ibank-001: Утчоните, когда Вы приобрели пароль платежа?
you: ви таки точно знущаєтеся. кілька місяців тому. може. а може й ні. я що, маю все записувати?
you: нафіга мені тоді ваша система, коли я і так зміг би всі свої платежі контролювати?
Ibank-001: После приобретения пароля платежа им необходимо воспользоваться хотя бы один раз в течение первых 30 дней, в противном случае пароль будет аннулирован.
you: я користувався. навіть минулого разу, коли система просила мене змінити паролі, пробував його змінити
Ibank-001: Вам необходимо приобрести новый пароль платежа и ввести его в поле "Действующий",
Ibank-001: затем дважды новый пароль платежа,
Ibank-001: сохранить изменения и Вы сможете войти в систему.
you: ви що, охуїли?
you: і так щомісяця?
you: чи кожен день купувати?
Ibank-001: Пароль платежа необходимо приобретать только с той карты, с которой был приобретен логин и пароль входа. Каждые 30 дней пароль не надо приобретать. Им необходимо воспользоваться один раз в первые 30 дней после приобретения и срок его действия будет неограничен.
Ibank-001: В дальнейшем при запросе системы
Ibank-001: Вам необходимо бдет правильно
you: я користуюся приват24 тому, щоби мені не треба було до банкоматів ходити. тепер, для того, щоби користуватися цією сирою фігньою я маю і до банкоматів літати і гроші платити?
Ibank-001: вводить его в поле "действующий пароль платежа"
you: до вас можна подзвонити?
you: чи ліпше відразу у прес-службу?
you: за коментарями?
you: чи може ви мені офіційно прокоментуєте, що відбувається?
you: чи, може опублікувати нашу з вами розмову?
you: мені не складно
you: ви мені протягом останніх пів-години трете про те, скільки часу дійсні паролі, а ваша система хоче, щоби я його змінив. але цієї можливості не дає
Ibank-001: На странице изменения логина/пароля входа необходимо дважды ввести новый пароль платежа,
Ibank-001: ввести правильно действующий пароль платежа,
you: ні, ви таки знущаєтеся
Ibank-001: затем два раза новый,
you: ну то, бля введіть!!!!!
you: якщо зможете!!!!
Ibank-001: Уважаемый клиент прошу Вас корректнее общаться .Либо мы будем вынуждены прекратить с вами беседу
you: прошу не робити з мене дурня, або я подам на вас до суду
Ibank-001: Мы предоставили Вам всю необходимую информацию по данному вопросу.Пожалуйста воспользуйтесь нашими рекомендациями"

Громов Сергій - 9-9-2005 у 09:30

:lol: таке враження, що на питання які задавав Jurko BANZAJ, в оператора Ibank-001 не було відповідей.

В них на столі лежить здоровезний толмуд з переліком Питання-Відповідь. По ключу "логін/пароль" знайшлися тільки ці слова, аж ніяк не порада користувачеві - що робити !

Але тим не менше, всі ми люди, навіть ЧЄЛОВЄКІ, ми маємо спілкуватися. Здохло ПЗ - тре правити, а ніяк не втирати мОзги користувачеві.

fish - 9-9-2005 у 12:09

ми весь минулий рік мали цей клопіт. Наш тимчасовий (слава Богу) торішній ректор усіх перегнав на приватбанк. Всі були незадоволені, як не йдеш зарплатню отримувати - суцільні сварки. Працівники нечемні, дозволяють собі огидні манери спілкування навіть з поважними професорами, ще й у присутності всього народу (може тому й нервові такі, що банк постійно кудись не встигає?).
Затримки зарплатні постійно створювали коло банку такий нервовий клубок. працівники банку то пояснювали: зарплатня їде через Дніпропетровськ. Працівники вузу в кишеню не лізли: бричкою їде через Дніпропетровськ?
Коли нарешті дозволили змінити банк, повернулася до місцевого. хай він не такий понтовий, але свої гроші отримую як хронометр.

Громов Сергій - 9-9-2005 у 12:18

Візуальні "понти" для банку - це непотріб, якщо робота валиться. От коли банківська установа працює "як хронометр" - тут можна і шарикі/фонарикі вивішувати :sing:

vovka - 9-9-2005 у 12:45

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Громов Сергій
:lol: таке враження, що на питання які задавав Jurko BANZAJ, в оператора Ibank-001 не було відповідей.

В них на столі лежить здоровезний толмуд з переліком Питання-Відповідь. По ключу "логін/пароль" знайшлися тільки ці слова, аж ніяк не порада користувачеві - що робити !

А це не враження таке.. На 99% там сидять боти..
Це не в них одних.. Не може людина так тупо відповідати на запитання..

Є така фінансова контора як Fethard.biz . Там є теж Support24 (типу цілодобовий) - манера спілкування така же.. Типовий бот.. Стандартні відповіді на будь-які запитання :)
Вже легенди про їхніх ботів ходять :)

Андрій Пелещишин - 9-9-2005 у 22:33

Моя проблема з Приватом розв'язалася. Як виявилося, ПриватБанк поміняв код CVV для моєї картки і навіть не потрудився якось мене про це повідомити.

freewill - 10-9-2005 у 08:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Jurko BANZAJ
Привіт.
Цікава у Вас тут дискусія намітилася. Я недавно теж мав "пріколи" з приват24. Треба заминати з ними співпрацю.


Я мав подібні проблеми з паролем транферу - справа в тому що система не дає ввести такий самий пароль, який був до того, коли вимагає його змінити - тобто варто мати 2 паролі, які потрібно весь час міняти. Те, що паролем треба скористатися не пізніше, як за місяць - це теж має свою логіку - не тримати ж їм в базі ті паролі вічно? Я не виправдовую дуболомність приватівського супорту, али в даному випадку вам хотілося просто, вибачте, поп*діти в чаті - якщо вам дійсно потрібно було вирішити проблему, то ви б зателефонували по номеру, що вказаний на зворотній стороні вашої картки. Набагато швидше і простіше.

Tempika - 10-9-2005 у 08:24

..то правда... я дзаонила в їх службу підтримки, коли мені не вдавалося
настроїти джіпіерес на приват-мобайлі... серед всяких там речей
дівчинка сказала одну розумну: перегрузити телефон, і воно помогло :-))
хоча спілкування було трудне.

Ярема П. - 23-11-2005 у 20:41

Розкажу про свої пригоди з Приват-банком.

Взагалі про рівень сервісу нема чого говорити - переді мною тут було подано. Моя історія почалася з того, що на роботі в Києві почалася кампанія по запровадженню заробітних карток. Я якраз думав, який би собі банк вибрати, однак бухгалтерія вибрала за нас і якась угода була підписана з Приватбанком. В числі перших я здав форму і отримав незадовго картку. За місяць та вся процедура застопорилася, бо один з відділів не захотів підписувати угоди, і до сих пір в бухгалтерію стоять черги. Однак мова іде не про це. Зарплата надалі видається в бухгалтерії, потім ідеться до банку і кладеться на рахунок. Тут перший момент мене дістав - перш ніж поставити гроші, треба іти до дівчат, казати скільки ти хоч кинути, тобі дають паперчик з печаткою і вказаною сумою, з тим паперчиком ідеш до каси і знову торчиш в черзі. Не можна зразу при касі це все зробити?
Тепер дещо доброго про банк. Тиждень тому на Південному я брав гроші з банкомата в Центральному павільйоні. А так як спішив, то забув картку в банкоматі, правда, перед тим вигрібши все що там було, крім 70 гривень. Про неї згадав десь через півгодини, коли витягував гроші з гаманця, одне місце для карток було поржнє. Ясна справа, коли я пригнав назад, ніхто нічо не бачив, охоронець чесно обдзвонив всіх решта охоронців, робити було нічого, задзвонив я з мобілки на номер безплатний, який був на банкоматі (з мобіли платний), і вибравши службу зголошення втрачених карток, лишив свої дані і номер телефону. Голос пообіцяв що протягом 15 хвилин мені відзвонять. Якщо чесно, то з карткою я вже попрощався і з 70 гривнами теж. Однак (!!!) через 25 хвилин задзвонив телефон, службовець мене запитав що і до чого, де сталося і т.д., запитв чи блокувати чи ні картку, бо, можливо, вона в банкоматі - якщо протягом 1 хвилини ти її не витягнеш, банкомат її забирає. На всяк випадок я заблокував. Він дав мені телефони у Львові, щоб я подзвонив і взнав за неї завтра, після перевірки банкомату, що я і зробив. Карта була, треба було тільки приїхати за нею з паспортом на Гуцульську. Ось там і я і побачив некомпетентних пацанок, які по клавіатурі одним пальцем тикали. На другий день карту розблокували. Особливо захоплюючих відгуків я про Приват банк не чув, онлайн банкінг в них до одного місця, і я хочу змінити на якись більш порядніший. Порадите щось?

volkorny - 23-11-2005 у 22:22

Неофіційний сайт ПриватБанку http://www.privat24.info/