Форум Рідного Міста

Якась чергова заборона закупок з світових Інтернет-магазинів від на...

Андрій Пелещишин - 30-5-2017 у 22:27

Якась чергова мутна новина
http://ua.korrespondent.net/ukraine/3857045-mytnytsia-perestala-vpu...

Цитата:

Українська митниця перестала пропускати посилки з товарами, купленими в зарубіжних інтернет-магазинах, передає OpenDataBot. Повідомляється, що це відбувається на підставі списку об'єктів інтелектуального права, включеного до митного реєстру. Оформляючи посилку, митниця може перевірити, чи внесено ТМ митного реєстру та чи є одержувач товару серед імпортерів у реєстрі, виявити "ознаки порушення прав інтелектуальної власності". Відзначається, через нові обмеження в українських магазинах можуть піднятися ціни, також може підвищитися ризик не отримати замовлення з-за кордону. "Бізнесу доведеться або йти "в підпілля", або скорочувати асортимент і зазнавати збитків. Ростиме чорний ринок, і, відповідно, корупція", - сказано в повідомленні. У список торгових марок, які перестане пропускати митниця, увійшли: Adidas, Amway, Apple, Canon, Chanel, Chesterfield, Chevrolet, Chivas, Christian Dior, Coca-Cola, Contex, Dormeo, Electrolux, Lego, Levi's, LG, Lipton, Honda, HP, Meizu, Mercedes Benz, New Balance, Nivea, Nokia, Opel, PlayStation, Redmond, Samsung, Sandora, Shell, Subaru, Xerox, Xiaomi і інші. У список заборонених також увійшли дочірні підприємства Roshen.



Вкотре влада зі всіх сил хоче подбати за нас. Щоби я упаси Господь, не купив за копійки вживаний брендовий ноут на ebay

Юрій Марків - 31-5-2017 у 12:07

А ось і перші ластівки інтеграції в омріяну Європу. Люди хочуть вибірково інтегруватися, поки що дайте нам їздити без візи, а решту звичних речей не чіпайте...

Upd: вже роз'яснили, що заборона стосується сірого імпорту, а "міжнародна поштова посилка для особистого користування не потрапляє під дію захисту прав інтелектуальної власності".

Андрій Пелещишин - 1-6-2017 у 10:47

Детальніше роз'яснення ситуації

http://ua.korrespondent.net/ukraine/3857420-zrada-skasovuietsia-sch...

Андрій Пелещишин - 3-6-2017 у 23:01

Можливо, якась доля рації в таких кроках є.
Звернув увагу, що активно рекламуються якісь сайти в стилі landing page з неймовірними цінами на брендовий одяг.
Вчора бачив "кросівки ecco за 300 грн з розкладним ножиком у подарунок". Явний треш, але фото кросів є нічого таке, хтось та й поведеться на бренд.